DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

404 Pages « < 201 202 203 204 205 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bula daciotului

Markos
post 7 Aug 2010, 14:03
Post #6061


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(Filip @ 7 Aug 2010, 14:37)
e ca si cum ai da intr-o groapa, dar inversata.
*


macar acum ai postat direct la bula icon_mrgreen.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Filip
post 7 Aug 2010, 14:07
Post #6062


Forumist


Group: Members
Posts: 3.011
Joined: 23 July 09




Hai domne` parca voi n-ati mers pe soseaua de centura, sa vedeti ce-i pe acolo de beton intarit pe drum, pe unde stau aia la bariere de tren cu betoniera si le curge din incarcatura pe drum, se intareste si-mi trepideaza mie bordu la dacie cand trec p-acolo. biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v 1998 ,1999, 2006
Fara Dacie viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 7 Aug 2010, 14:31
Post #6063


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




QUOTE(Filip @ 7 Aug 2010, 14:37)
Trebuia sa zic: "...si se tulbura suspensia...". Pai asa e, e ca si cum ai da intr-o groapa, dar inversata.
*




Tulburat esti tu...


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 8 Aug 2010, 15:53
Post #6064


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




Aspirantul de notar posteaza ca inversatul geniului wacko.gif


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 9 Aug 2010, 12:57
Post #6065


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(Andy_ACS @ 7 Aug 2010, 13:44)
Deci avem de verificat:
- daca se aud claxoane din masina lui argon
- daca Markos e grec
- daca mister C@talin vorbeste cum scrie

*


1. imposibil
2. indubitabil
3. de fapt, el scrie cum vorbește.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 9 Aug 2010, 13:04
Post #6066


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Puteai sa lasi un pic de suspans !


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 9 Aug 2010, 13:07
Post #6067


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(DragosP @ 9 Aug 2010, 12:57)
2. indubitabil

*



irefutabil adicatelea..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cosmin.nova
post 10 Aug 2010, 01:30
Post #6068


Membru autentic


Group: Members
Posts: 688
Joined: 20 April 09
From: Bucuresti




e grec de grec


--------------------
Logan 1.6MPi 05' / Papuc 1.9D dropside 05'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 10 Aug 2010, 13:20
Post #6069


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




CITEZ:

Eu cel putin la macarelele (...) care le-am pus pe (...) am reglat geamul in macara in asa fel sa culiseze usor fara a forta motorasul.
Eu daca o sa preintampin probleme cumpar motor trifazic de radiomodele telecomandate si rezolv problema ... motorul fiind Brushless care moarte nu mai are fiindca nu are perii iar motorul in sine e comandat de un montaj eletronic .

...

tehnologia a avansat biggrin.gif sunt mici si puternice motoarele trifazice fiindca da functioneaza cu trei tensiuni si la frecvente ridicate de aceea curentul de lucru e destul de mare ajunge chiar la 100A.
Sunt facute special pentru radiomodelism dar se pot folosi si in alte aplicati.

AM INCHEIAT CITATUL


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 10 Aug 2010, 13:39
Post #6070


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(danciusergiu84 @ 10 Aug 2010, 14:20)
CITEZ:

....

AM INCHEIAT CITATUL
*



Daca te uitai in partea de jos a fiecarui post vedeai un buton albastru pe care scrie "+Quote". Cand dai click pe butonul respectiv, se face rosu si scrie pe el "- Quote". Sa-ti explic si la ce foloseste?


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 10 Aug 2010, 14:04
Post #6071


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




da


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 10 Aug 2010, 14:15
Post #6072


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




Dom'le , dacä-s geamuri blindate are nevoie omu' de "motoare trifazice mici si puternice" de 100A pentru a ridica limuzina sä-i caute titzele radmasa.gif

"Sunt facute special pentru radiomodelism" blink.gif , deci aceste motoare functioneazä numai cu radiocomandä , logic laugh.gif


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 10 Aug 2010, 14:20
Post #6073


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Incerc sa-mi imaginez un motor de aeromodelism care consuma 100 de A. Bateria respectiva nu mai incerc sa mi-o imaginez.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 10 Aug 2010, 14:41
Post #6074


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




QUOTE(corbex @ 10 Aug 2010, 15:20)
Incerc sa-mi imaginez un motor de aeromodelism care consuma 100 de A. Bateria respectiva nu mai incerc sa mi-o imaginez.
*




http://www.hacker-motor.com/images/Catalog...lage-web-21.pdf

http://thunderpowerrc.com/PDF/ThunderPower...cing.pdf#page=4



--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 10 Aug 2010, 14:46
Post #6075


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Se pare ca am ramas in urma, totusi, o celula de 5000 mA are 1.3 kg. Ar fi vorba de circa 30 Kg numai motorul si bateriile. Cit poate cintari aeromodelul? Cit poate sta in aer?
Pardon, m-am mai uitat o data , are 0.5 kg ! rolleyes.gif

This post has been edited by corbex: 10 Aug 2010, 14:50


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 10 Aug 2010, 14:55
Post #6076


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




vezi ca nu te-ai uitat bine, aia de la thunder power au modele de 150 de grame, 5400 mAh si 270A curent de descarcare continuu. aeromodelele, de la 50 de grame la 25 de kilograme, depinde. sint mai multe clase, unele sint de interior, altele de exterior, de acrobatie, de rezistenta, de lapte, de carne, o gramada. de tinut, cam 10-20 de minute, si mai putin daca le freaca bine, au si niste incarcatoare rapide si in juma' de ora sint gata sa mai mearga o tura.

varu-meu e afundat bine in fenomen, are un magazin unde se intilnesc ochelaristii si se joaca cu din astea, am vazut pe la el niste motorase cit o sticluta de parfum care le puteai folosi fara probleme ca starter la masina + bateriile aferente.


--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 10 Aug 2010, 14:58
Post #6077


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Si atunci de de dracu' n-avem masini electrice de strada? D'alea cu care sa poti merge macar 500 de km, ca vad ca tehnica a ajuns foarte departe ! Sint asa de scumpe cenzuratzelele astea de baterii?


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 10 Aug 2010, 16:08
Post #6078


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(googlede @ 10 Aug 2010, 16:35)
Vand Renault Laguna 2 an fabricatie 2001, KM 316000 ,Motorizare 1,9 DCI , primul proprietar , acte la zi .
*




QUOTE(vlad_laguna @ 10 Aug 2010, 17:01)
316.000 km? sau ....
*


Daca spune omul km real al masinii ... apar tot felul de "indivizi" cu intrebari aiurea ... si ne mai miram de ce se da km inapoi la "doar" 100.000 km !


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianno88
post 10 Aug 2010, 17:53
Post #6079


Membru


Group: Members
Posts: 1.215
Joined: 22 January 06




Am postat gresit.

This post has been edited by marianno88: 10 Aug 2010, 17:54


--------------------
Dacia 1310 1.4 `97 Opel Vectra 1.6 `91 Dacia Logan 1.4 `07 - B 97 CMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 10 Aug 2010, 19:22
Post #6080


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




yhattori - era trifazic motorul? brushless? nu stiam ca exista trifazic si in curent continuu !

pe tunder power zice ca Max Burst Current e 135-270 A, la bateria mea ROMBAT Calciu 12 V - 62 Ah - Curent descarcare rapida -18°C: 510 A sau cu alte cuvinte Max Burst Current

This post has been edited by danciusergiu84: 10 Aug 2010, 19:28


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 11 Aug 2010, 09:20
Post #6081


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.471
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Johnny91 @ 10 Aug 2010, 22:26)
Numa la noi la romani patim chestii de genul cu motorizarile. E bataie de joc. Cu cat platesti mai putin  cu atat iti da mai putin. De ce de exemplu daca stiau ca pot scoate din 1.5 dCi 110 cai(cat ii acuma pe Duster) de ce au limitat modelele ieftine de la ambiance 65 cai la altele de  75 iar cel full 85? Sau 1.4. Eu nu cred ca nu puteau sa scoata mai mult de 75 sau cat are maxim. De exemplu (sper sa nu se considere reclama) Chevrolet Aveo 5 usi ala vechi de acum 4 ani sau cat are de inca se mai vinde are din 1.4 100 cai. E adevarat ca e 16v dar totusi puteau sa ii mai puna inca 8 valve si sa ne faca si pe noi mandrii de Dacia... Asa ramanem umiliti de masinile koreene. Daca nu ma insel Clio are 1.4 in 16v.Si acel 1.6 16v probabil il vor pune pe o masina viitoare scoasa de Dacia si se vor trezi ca poate sa scoata 130 sau 140 de cai.
E o tara data dracului
*


Doamne ce se gandesc unii.... pun pariu ca el crede ca motorul dci de 65 de cai e identic cu cel de 110 da au modificat francezii softu si cer 2000 de euro in plus pe el. Iar faza cu " ce mare smecherie sa pui 8 supape in plus"..... Numai raceri obsedati de putere litrica in tara asta... si toti cu preferance de 1,4.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Aug 2010, 09:20
Post #6082


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




afofis adica blush.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 11 Aug 2010, 10:11
Post #6083


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Are si puterea litrica o logica. Un 1,4 il poti duce la multi cai (nu ma refer la artizanat), dar pe seama uzurii premature. Dai bani mai multi ca sa cheltui mult cu intretinerea si sa arunci masina mai repede


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 11 Aug 2010, 10:26
Post #6084


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Intr-un fel i-as da dreptate...( partial, ca-i plin de tampenii postul ala biggrin.gif ) 1.4 16V ar fi fost motorul cel mai potrivit pentru logan. Si si eu traiesc cu parerea ca nu se afla in lista de motorizari din motive economice, nu tehnice.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Aug 2010, 10:27
Post #6085


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(corbex @ 11 Aug 2010, 10:11)
Are si puterea litrica o logica. Un 1,4 il poti duce la multi cai (nu ma refer la artizanat), dar pe seama uzurii premature. Dai bani mai multi ca sa cheltui mult cu intretinerea si sa arunci masina mai repede
*



poti o lae, eventual daca e wankel, in rest ce-i faci, ii sufli cu paiul in cor? atata timp cat e aspirat si nu-l desfaci sa schimbi o axa, un RC, o admisie si evacuare, nu-i faci nimic, tot atat aer isi trage, ciptiuningu e de luat banii la fraieri.

This post has been edited by argon: 11 Aug 2010, 10:32


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 11 Aug 2010, 10:30
Post #6086


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.471
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(bucatzel @ 11 Aug 2010, 11:26)
Si si eu traiesc cu parerea ca nu se afla in lista de motorizari din motive economice, nu tehnice.
*


Corect, aveau linie de fabricatie libera pentru K7, nu pentru K4. Si motorul importat costa mai mult.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 11 Aug 2010, 10:35
Post #6087


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(argon @ 11 Aug 2010, 11:27)
poti o lae, eventual daca e wankel, in rest ce-i faci, ii sufli cu paiul in cor? atata timp cat e aspirat si nu-l desfaci sa schimbi o axa, un RC, o admisie si evacuare, nu-i faci nimic, tot atat aer isi trage, ciptiuningu e de luat banii la fraieri.
*


Am zis ca nu e vorba de lucru manual, ci de versiuni gindite ca atare din faza de proiectare, dar la care se pastreaza capacitatea cilindrica. Ii pui 16 supape, o turbina mai tare ca alta si il ridici in ture, dar cu ce pret pentru utilizator? Gasesti motoare de 1,4 si la 60 de cai, si la peste 100. Care dintre ele tine mai mult si e mai ieftin ca intretinere?

This post has been edited by corbex: 11 Aug 2010, 10:38


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 11 Aug 2010, 11:20
Post #6088


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(corbex @ 11 Aug 2010, 11:11)
Are si puterea litrica o logica. Un 1,4 il poti duce la multi cai (nu ma refer la artizanat), dar pe seama uzurii premature. Dai bani mai multi ca sa cheltui mult cu intretinerea si sa arunci masina mai repede
*


In ziua de azi nu prea mai conteaza capacitatea cilindrica ... am vazut acum cativa ani pe Discovery o masina "preparata" pentru drift. Avea motor de 1400 cmc ... si ... 700 de cai! Dar numai in motor se bagasera 100.000 lire ...
Totul in ziua de azi tine de bani ... diferenta intre motorul de 65 cai si cel de 110 cai este enorma ... chiar daca nu pare ... turbina mai mare, intercooler mai mare, alte injectoare, alta admisie, alta evacuare ... daca nu ma insel si alte componente interne!


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 11 Aug 2010, 11:47
Post #6089


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




QUOTE(einstein1984 @ 11 Aug 2010, 08:20)
Doamne ce se gandesc unii.... pun pariu ca el crede ca motorul dci de 65 de cai e identic cu cel de 110 da au modificat francezii softu si cer 2000 de euro in plus pe el. Iar faza cu " ce mare smecherie sa pui 8 supape in plus"..... Numai raceri obsedati de putere litrica in tara asta... si toti cu preferance de 1,4.
*


... probabil omul s-a inspirat de aici radmasa.gif , chestiile astea distractive ar trebui pästrate cu grijä , sä se mai delecteze si nepotii nepotilor nostrii .

Bursa - vînd rezistente frumos capsulate pentru tiuning radmasa.gif astept oferte - da' nu sub 110 L-euro cä mä baneazä vw18t radmasa.gif


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 11 Aug 2010, 12:08
Post #6090


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(einstein1984 @ 11 Aug 2010, 10:20)
Doamne ce se gandesc unii.... pun pariu ca el crede ca motorul dci de 65 de cai e identic cu cel de 110 da au modificat francezii softu si cer 2000 de euro in plus pe el.
*


nu te rade ca asa este in alte tari si asa va fi si la noi cu anumite motorizari de la Renault wink.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
404 Pages « < 201 202 203 204 205 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 06:26
Forum Renault