Bula daciotului
![]() ![]() ![]() |
Bula daciotului
DragosP |
![]()
Post
#8011
|
||
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
|
||
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|||
corbex |
![]()
Post
#8012
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Vezi de ce nu mai are militarii pensii mari? Si face lumea git, ca cum, ca de ce...
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
yhattori |
![]()
Post
#8013
|
![]() * Group: Members Posts: 522 Joined: 18 August 09 ![]() |
|
--------------------
*
*
*
|
|
GIC |
![]()
Post
#8014
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
x.fun |
![]()
Post
#8015
|
Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 26 October 10 ![]() |
|
--------------------
Fiat
Stilo SW
2006 , 1.9 MJT
- VN - ?? - ???
|
|
Marty |
![]()
Post
#8016
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(Ion_R5 @ 26 Jan 2011, 13:07) Din 4 cilindrii, doar 2 pistoane sunt in compresie - unul pe cursa ascendenta, altul pe cursa descendenta, avand toate supapele inchise. Ceilalti 2 cilindrii au: unul supapa de admisie deschisa, iar celalalt supapa de evacuare deschisa. Il pun peste tot, sa-i vada toata lumea imbecilitatile emise cu un aer doct, de specialist! Practic un singur piston intra in compresie - cel de pe cursa ascendenta. La cel de pe cursa descendenta apare un vacuum. Daca panta este mare si motorul este oprit (se raceste) atunci presiunea acumulata deaspura pistonului ascendent, respectiv vacumul de deasupra pistonului descendent se disipa/egalizeaza prin intermediul carterului (presiunea/vacumul trec in spatele pistonului, printre capetele segmentilor) O solutie alternativa la problema expusa este virarea la maxim a rotilor stanga sau dreapta, fara a mai fi necesara frana de mana. Fenomenul descris este absolut firesc. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#8017
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Bai BULA, ce n-ai inteles?!?
|
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
ady77 |
![]()
Post
#8018
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
Nu te enerva ca iar iti iei pauza
![]() This post has been edited by ady77: 26 Jan 2011, 19:46 |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#8019
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu ma enervez deloc. Dar nici nu am vreo teama, sa nu zic nu stiu ce, ca ma sanctioneaza moderatorul X. Moderator X care nu are de altfel nici o problema de constiinta sau regulament, cu toate exprimarile jenante exprimate de aici de catre diversi membrii.
|
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8020
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ioane, vezi că vidarea și compresia sunt fenomene opuse în cazul bramburit descris de tine. Iar la vidarea aia îi zice detentă.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Marty |
![]()
Post
#8021
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Bai Cataline, de unde VACUUM pe detenta, fratele meu, ce-i in pistonu' ala, antimaterie???
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8022
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Păi când merge motorul nu e vacuum, dar bag seamă ce vrea să descrie el e fenomenul care apare fără aprindere, când o ia mașina la vale sau când e în frână de motor, și se creează o depresiune în cilindru... n-ajunge la vacuum, dar na, încerc să-i folosesc cuvintele, poate pricepe...
Ioane, la motor în 4 timpi cu 4 cilindrii în linie, tu ai 2 pistoane simultan pe mișcarea asociată timpului numit compresie? Dacă da, e motor auto sau de ștergătoare? This post has been edited by C a t a l i n: 26 Jan 2011, 17:24 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#8023
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Catalin - cand am spus vacuum, m-am referit la depresiune.
Conform Wikipedia: In everyday usage, vacuum is a volume of space that is essentially empty of matter, such that its gaseous pressure is much less than atmospheric pressure.[1] |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#8024
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
Nu creaza nici atunci depresiune, gandeste fenomenul incepand cu admisia si ai sa vezi de ce
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8025
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ai dreptate în principiu, se revine la presiunea avuta la finalul admisiei, teoretic. Practic depinde de uzura segmenților, supapelor.
______________ Ioane, mai zi-ne! |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#8026
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Lasa admisia. Esti in faza de detenta, cand explozia impinge pistonul in jos, iar ambele supape (admisie si evacuare) sunt inchise.
Acuma, cu motorul oprit, roteste arborele cotit in sensul de functionare. Pistonul coboara. Volumul in cilindru creste. Presiunea scade. (devine depresiune - care se opune miscarii descendente a pistonului) Mentiune: Dupa oprirea motorului, presiunea de deasupra cilindrului trece in carter, pe langa capetele segmentilor (odata cu oprirea motorului, temperatura cilindrilor scade, iar fanta dintre capetele segmentilor creste, permitand scurgerea presiunii din cilindrii in carter) This post has been edited by Ion_R5: 26 Jan 2011, 17:36 |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8027
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Te înșeli de 2 ori:
-prima dată pentru că înainte de detentă ai avut compresie, deci pistonul nu se opune, ci este chiar împins de aerul / amestecul comprimat în jos. -a doua oară pentru că acel motor are 4 cilindrii, nu unul, și se cam bat cap în cap unul pe altul în privința presiunilor din interior. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#8028
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Presiunea se scurge in carter dupa racirea motorului.
Echilibrarea de care vorbesti se realizeaza intre 2 pistoane: cel aflat in compresie cu cel aflat in detenta. Celelalte 2 pistoane opun doar rezistente inertiale si de frecare, precum si rezistentele care apar datorita frecarilor date de compomentele interne ale motorului, comprimarea arcurilor de supapa, etc. Imediat dupa oprirea motorului, presiunea din cilindrii aflati in compresie respectiv detenta este mai mare si tine motorul pe loc. Dupa ce presiunea respectiva se scurge in carter, motorul poate fi rotit mai usor - respectiv masina o ia la vale. |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8029
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Te contrazici singur. Ori e echilibrare, ori e mai mare decât....
Gata, you win că nu mai am nervi să încerc să îți explic... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#8030
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Catalin, nu te enerva domnule! Macar ai inteles fenomenul. Poate ii explici si lui Marton, fiindca la scoala de politie nu le-au spus cum functioneaza motorul cu ardere interna.
|
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#8031
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8032
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Domnul la care faci referire știe foarte bine cum funcționează un motor, însă nu pot spune același lucru despre domnia ta.
Teoria ta nu stă în picioare. Orice presiuni - depresiuni apar acolo, ele se reduc per ansamblul întregului motor. Deasemenea afirmația că arborele cotit se învârte mai greu la cald decât la rece este falsă. La rece cresc întradevăr toleranțele între piese, dar ungerea e mult mai slabă. End of story. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#8033
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Respectul meu Bucatzel!
Baietii din Timisoara!!! "Azi in Timisoara, maine'n toata tara!!!" |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
Marty |
![]()
Post
#8034
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Mie-mi place ca (la un motor in 4 timpi) doua pistoane din patru sunt in compresie. Unde mai pui ca presiunea pe de o parte si vacuumul pe de alta parte, ambele aflate deasupra cite unui piston, se egalizeaza prin... carter. Evident, conform principiului Nelu Balosu, entitatea fizica ce a revolutionat orice teorie din orice domeniu!
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#8035
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Da Marton, la un motor in 4 cilindrii si in 4 timpi, imediat dupa ce opresti motorul 2 cilindrii sunt in compresie. Nu se refera la "faza de compresie a motorului" ci la faptul ca exista presiune deasupra pistoanelor. Dupa un timp, presiunea respectiva se pierde in carterul motorului, fiindca segmentii nu asigura o etansare perfecta - cu atat mai mult cu cat segmentii se racesc, interstitiul dintre capetele segmentilor se mareste.
Dupa aceea, daca rotim motorul, pistonul aflat pe cursa ascendenta va genera presiune, iar cel de pe cursa descendenta va genera depresiune, ambele opunandu-se miscarii. |
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
pastrama |
![]()
Post
#8036
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Cilindri in plm!!! Un cilindru, doi cilindri!!!
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#8037
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.471 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Ion_R5 |
![]()
Post
#8038
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 19 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Astia cu scursurile umane, se mai pricep la gramatica din cand in cand. Daca si cu lipsa de caracter functiona la fel de bine corectia, era departe forumul asta.
|
--------------------
Dacia
Logan
2010 Black Line 1.6 16v euro4
- B-xxxxxxx Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
|
|
pastrama |
![]()
Post
#8039
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
dacia_amg |
![]()
Post
#8040
|
![]() Un neanderthal ejaculat din beci. Group: Members Posts: 237 Joined: 24 November 10 ![]() |
Ca sa va mai distrag atentia de la saracau' nea Ionel pe care ati tabarat toti,
ajung sa ma citez pe mine: QUOTE(dacia_amg @ 26 Jan 2011, 03:45) Eu am pastrat si caloriferul vechi - inseriat cu cel din aeroterma CN. Baga caldura la greu. N-am nici un fel de probleme cu aburirea geamurilor (daca la asta te refereai, ghitza). Aerul pe care mi-l scoate aeroterma e FIERBINTE, aproape ca nu poti tine mana in fata gurilor de ventilatie in masina. La temperaturi de -5- -10 grade, aeroterma o pun pe viteza 1, ca altfel mă n'năduș. ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
24 valves black e34
bimmer
touring Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent, La martorii lu' Ebola (no comment). |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 16:47 |