DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

404 Pages « < 266 267 268 269 270 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bula daciotului

DragosP
post 26 Jan 2011, 11:01
Post #8011


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Uite cine o să ne plătescă (ăstora mai copți, așa ca cei ca mine) pensiile!
QUOTE(GrOzOy @ 26 Jan 2011, 10:40)
Mda,deja ati inceput sa fiti amuzanti. Asa faceti voi mereu? Am apelat aici pentru ca vreau sa fac ceva frumos,sa ating toate punctele...poate cineva de aici are habar despre asa ceva ca asa pot foarte frumos sa incep sa rasfoiesc toate cartile si sa fac de acolo ...dar mare lucru nu o sa iasa .
Numai mistouri...daca vreti sa ma ajutati faceti-o daca nu lasati-o balta :-j
*


Și se mai și supără când e trimis la carte...


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 26 Jan 2011, 11:12
Post #8012


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Vezi de ce nu mai are militarii pensii mari? Si face lumea git, ca cum, ca de ce...


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 26 Jan 2011, 11:33
Post #8013


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




QUOTE(corbex @ 26 Jan 2011, 12:12)
face lumea git
*




--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GIC
post 26 Jan 2011, 12:05
Post #8014


Doar membru


Group: Members
Posts: 929
Joined: 13 January 04
From: Oradea




QUOTE(ArtVandelay @ 21 Jan 2011, 13:15)
radmasa.gif
*


George, partea faina sti care e? Nici acum initiatorul topicului nu e convins ce si cum, cu tot mistoul fin din partea unora.


--------------------
Dacia Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L - 2002
Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
x.fun
post 26 Jan 2011, 12:35
Post #8015


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 26 October 10




QUOTE(Marty @ 26 Jan 2011, 09:08)
Ce ziceai?
*




E85 , intrare in Adjud smile.gif


--------------------
Fiat Stilo SW 2006 , 1.9 MJT - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 26 Jan 2011, 16:42
Post #8016


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(Ion_R5 @ 26 Jan 2011, 13:07)
Din 4 cilindrii, doar 2 pistoane sunt in compresie - unul pe cursa ascendenta, altul pe cursa descendenta, avand toate supapele inchise. Ceilalti 2 cilindrii au: unul supapa de admisie deschisa, iar celalalt supapa de evacuare deschisa.

Practic un singur piston intra in compresie - cel de pe cursa ascendenta. La cel de pe cursa descendenta apare un vacuum.

Daca panta este mare si motorul este oprit (se raceste) atunci presiunea acumulata deaspura pistonului ascendent, respectiv vacumul de deasupra pistonului descendent se disipa/egalizeaza prin intermediul carterului (presiunea/vacumul trec in spatele pistonului, printre capetele segmentilor)

O solutie alternativa la problema expusa este virarea la maxim a rotilor stanga sau dreapta, fara a mai fi necesara frana de mana.

Fenomenul descris este absolut firesc.
*

Il pun peste tot, sa-i vada toata lumea imbecilitatile emise cu un aer doct, de specialist!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 26 Jan 2011, 16:53
Post #8017


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




Bai BULA, ce n-ai inteles?!?


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 26 Jan 2011, 17:01
Post #8018


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




Nu te enerva ca iar iti iei pauza wink.gif

This post has been edited by ady77: 26 Jan 2011, 19:46


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 26 Jan 2011, 17:08
Post #8019


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




Nu ma enervez deloc. Dar nici nu am vreo teama, sa nu zic nu stiu ce, ca ma sanctioneaza moderatorul X. Moderator X care nu are de altfel nici o problema de constiinta sau regulament, cu toate exprimarile jenante exprimate de aici de catre diversi membrii.


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 Jan 2011, 17:10
Post #8020


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ioane, vezi că vidarea și compresia sunt fenomene opuse în cazul bramburit descris de tine. Iar la vidarea aia îi zice detentă.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 26 Jan 2011, 17:13
Post #8021


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Bai Cataline, de unde VACUUM pe detenta, fratele meu, ce-i in pistonu' ala, antimaterie???


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 Jan 2011, 17:16
Post #8022


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Păi când merge motorul nu e vacuum, dar bag seamă ce vrea să descrie el e fenomenul care apare fără aprindere, când o ia mașina la vale sau când e în frână de motor, și se creează o depresiune în cilindru... n-ajunge la vacuum, dar na, încerc să-i folosesc cuvintele, poate pricepe...

Ioane, la motor în 4 timpi cu 4 cilindrii în linie, tu ai 2 pistoane simultan pe mișcarea asociată timpului numit compresie? Dacă da, e motor auto sau de ștergătoare?

This post has been edited by C a t a l i n: 26 Jan 2011, 17:24


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 26 Jan 2011, 17:21
Post #8023


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




Catalin - cand am spus vacuum, m-am referit la depresiune.

Conform Wikipedia:
In everyday usage, vacuum is a volume of space that is essentially empty of matter, such that its gaseous pressure is much less than atmospheric pressure.[1]


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 26 Jan 2011, 17:22
Post #8024


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Nu creaza nici atunci depresiune, gandeste fenomenul incepand cu admisia si ai sa vezi de ce


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 Jan 2011, 17:30
Post #8025


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ai dreptate în principiu, se revine la presiunea avuta la finalul admisiei, teoretic. Practic depinde de uzura segmenților, supapelor.
______________

Ioane, mai zi-ne!


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 26 Jan 2011, 17:31
Post #8026


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




Lasa admisia. Esti in faza de detenta, cand explozia impinge pistonul in jos, iar ambele supape (admisie si evacuare) sunt inchise.
Acuma, cu motorul oprit, roteste arborele cotit in sensul de functionare. Pistonul coboara. Volumul in cilindru creste. Presiunea scade. (devine depresiune - care se opune miscarii descendente a pistonului)
Mentiune: Dupa oprirea motorului, presiunea de deasupra cilindrului trece in carter, pe langa capetele segmentilor (odata cu oprirea motorului, temperatura cilindrilor scade, iar fanta dintre capetele segmentilor creste, permitand scurgerea presiunii din cilindrii in carter)

This post has been edited by Ion_R5: 26 Jan 2011, 17:36


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 Jan 2011, 17:36
Post #8027


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Te înșeli de 2 ori:
-prima dată pentru că înainte de detentă ai avut compresie, deci pistonul nu se opune, ci este chiar împins de aerul / amestecul comprimat în jos.
-a doua oară pentru că acel motor are 4 cilindrii, nu unul, și se cam bat cap în cap unul pe altul în privința presiunilor din interior.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 26 Jan 2011, 17:41
Post #8028


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




Presiunea se scurge in carter dupa racirea motorului.
Echilibrarea de care vorbesti se realizeaza intre 2 pistoane: cel aflat in compresie cu cel aflat in detenta.
Celelalte 2 pistoane opun doar rezistente inertiale si de frecare, precum si rezistentele care apar datorita frecarilor date de compomentele interne ale motorului, comprimarea arcurilor de supapa, etc.

Imediat dupa oprirea motorului, presiunea din cilindrii aflati in compresie respectiv detenta este mai mare si tine motorul pe loc. Dupa ce presiunea respectiva se scurge in carter, motorul poate fi rotit mai usor - respectiv masina o ia la vale.


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 Jan 2011, 17:44
Post #8029


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Te contrazici singur. Ori e echilibrare, ori e mai mare decât....

Gata, you win că nu mai am nervi să încerc să îți explic...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 26 Jan 2011, 17:51
Post #8030


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




Catalin, nu te enerva domnule! Macar ai inteles fenomenul. Poate ii explici si lui Marton, fiindca la scoala de politie nu le-au spus cum functioneaza motorul cu ardere interna.


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 26 Jan 2011, 17:56
Post #8031


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.471
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(Ion_R5 @ 26 Jan 2011, 17:41)
Presiunea se scurge
...
Dupa ce presiunea respectiva se scurge
*



Eu mi-am luat dispozitiv special antiscurgere. O bata de baseball intre scaune. La mine in masina nu se scurge nimeni fara aprobare scrisa, semnata si stampilata.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 26 Jan 2011, 17:57
Post #8032


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Domnul la care faci referire știe foarte bine cum funcționează un motor, însă nu pot spune același lucru despre domnia ta.

Teoria ta nu stă în picioare. Orice presiuni - depresiuni apar acolo, ele se reduc per ansamblul întregului motor. Deasemenea afirmația că arborele cotit se învârte mai greu la cald decât la rece este falsă. La rece cresc întradevăr toleranțele între piese, dar ungerea e mult mai slabă.

End of story.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 26 Jan 2011, 17:58
Post #8033


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




Respectul meu Bucatzel!
Baietii din Timisoara!!! "Azi in Timisoara, maine'n toata tara!!!"


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 26 Jan 2011, 18:21
Post #8034


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Mie-mi place ca (la un motor in 4 timpi) doua pistoane din patru sunt in compresie. Unde mai pui ca presiunea pe de o parte si vacuumul pe de alta parte, ambele aflate deasupra cite unui piston, se egalizeaza prin... carter. Evident, conform principiului Nelu Balosu, entitatea fizica ce a revolutionat orice teorie din orice domeniu!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 26 Jan 2011, 18:32
Post #8035


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




Da Marton, la un motor in 4 cilindrii si in 4 timpi, imediat dupa ce opresti motorul 2 cilindrii sunt in compresie. Nu se refera la "faza de compresie a motorului" ci la faptul ca exista presiune deasupra pistoanelor. Dupa un timp, presiunea respectiva se pierde in carterul motorului, fiindca segmentii nu asigura o etansare perfecta - cu atat mai mult cu cat segmentii se racesc, interstitiul dintre capetele segmentilor se mareste.
Dupa aceea, daca rotim motorul, pistonul aflat pe cursa ascendenta va genera presiune, iar cel de pe cursa descendenta va genera depresiune, ambele opunandu-se miscarii.


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 26 Jan 2011, 18:34
Post #8036


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Cilindri in plm!!! Un cilindru, doi cilindri!!!


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 26 Jan 2011, 18:36
Post #8037


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.471
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Are totusi cap frumos...

QUOTE(Ion_R5 @ 26 Jan 2011, 18:32)
cu atat mai mult cu cat segmentii se racesc, interstitiul dintre capetele segmentilor se mareste.
*




--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ion_R5
post 26 Jan 2011, 18:37
Post #8038


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 19 December 08
From: Bucuresti




Astia cu scursurile umane, se mai pricep la gramatica din cand in cand. Daca si cu lipsa de caracter functiona la fel de bine corectia, era departe forumul asta.


--------------------
Dacia Logan 2010 Black Line 1.6 16v euro4 - B-xxxxxxx
Jegul se curata cu apa si sapun. Insa nesimtirea, lipsa educatiei si a caracterului nu se anihileaza la fel de usor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 26 Jan 2011, 18:39
Post #8039


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




QUOTE(Ion_R5 @ 26 Jan 2011, 18:37)
Daca si cu lipsa de caracter functiona la fel de bine corectia, era departe forumul asta.
*


Da, din pacate nu ne pricepem sa corectam lipsa de caracter. Pacat, daca puteam cred ca am fi facut om din tine.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_amg
post 26 Jan 2011, 18:43
Post #8040


Un neanderthal ejaculat din beci.


Group: Members
Posts: 237
Joined: 24 November 10




Ca sa va mai distrag atentia de la saracau' nea Ionel pe care ati tabarat toti,
ajung sa ma citez pe mine:

QUOTE(dacia_amg @ 26 Jan 2011, 03:45)
Eu am pastrat si caloriferul vechi - inseriat cu cel din aeroterma CN. Baga caldura
la greu. N-am nici un fel de probleme cu aburirea geamurilor (daca la asta te
refereai, ghitza).

Aerul pe care mi-l scoate aeroterma e FIERBINTE, aproape ca nu poti tine mana
in fata gurilor de ventilatie in masina. La temperaturi de -5- -10 grade,
aeroterma o pun pe viteza 1, ca altfel mă n'năduș. icon_mrgreen.gif  blush.gif  biggrin.gif  sofer1.gif
*




--------------------
24 valves black e34 bimmer touring
Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent,
La martorii lu' Ebola (no comment).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
404 Pages « < 266 267 268 269 270 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2025 - 16:47
Forum Renault