DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Omologare, informatii

nikuniku
post 23 Mar 2011, 20:19
Post #31


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




aditza579-----cred ca tu nu vrei sa citesti ce scriu altii,poate totusi te uiti pe acest link http://www.rarom.ro/RO/article--Ce_trebuie...ului_--195.html ca sa fii lamurit ce poti sa faci si ce nu poti sa faci
daca vrei sa te dai cu masina numai pe campuri si sa faci offroad poti sa pui si motor de tanc pe masina,dar acolo o duci pe platforma,nu pe rotile ei pe drumurile publice

This post has been edited by nikuniku: 23 Mar 2011, 20:22


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 23 Mar 2011, 20:30
Post #32


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Ce ai citit tu acolo e o nimica toata,aia e doar cireasa de pe tort,sa vezi cand vei ajunge cu masina la ei cate acte si cati bani iti trebuie ca sa iti aprobe un proiect cu motor de alta natie.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 23 Mar 2011, 20:41
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(bv-08-fgm @ 23 Mar 2011, 19:55)
Daca ai fi citit postul meu ai fi inteles ca am specificat clar ca pana cu 3-4-5 ani omologai motor de ce masina vroiai tu,acum insa NU mai merge asa simplu ca atunci,de cand s-au pus toti pe "jegurile" astea de dacii nu iti mai aproba prea usor si fara multi bani un asemenea proiect.Sfatul meu e urmatorul,ai 2 variante: 1 lasi bloc de dacie si il duci pana la punctul maxim permis(la performante ma refer) la care sunt unii colegi pe aici care au facut treaba asta si te vor ajuta cu sfaturi,2.Pui un motor bun dupa una straina si umbli cu el la risc,asta depinde si de ce Prieteni ai pusi pe sus pe la politia din zona ta smile.gif.Acuma tu decizi.
*


Ms de sfat, o sa ma conformez


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 23 Mar 2011, 20:43
Post #34


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




bv-08-fgm stiu ca in 97 sau 98 am omologat un wartburg cu motor de dacie+cutie cu 5 trepte si bani,timp,nervi la greu
una este la telefon alta este cand ajungi cu masina la ei


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 23 Mar 2011, 20:53
Post #35


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




La asta ma refeream si eu,pe forum iti da o lista si cand ajungi la ei nu e nici pe departe complecta.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 23 Mar 2011, 21:21
Post #36


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




si copii din ziua de azi vor motor de bugati de dacia


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 24 Mar 2011, 11:37
Post #37


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




1.
QUOTE
aditza579     
post Yesterday, 19:34
Din cate stiu eu este raport de comprimare

Stii gresit: [attachmentid=1627707607]
Daca te duci (peste vreo 2 ani) la service, si le ceri sa-ti faca o "comprimare", s-ar putea sa te scape de probleme, si sa-ti vezi masina la balotare. In schimb, cere-le sa-ti faca o compresie.

2. (nu-i chiar offtopic, ca e legat de intregul post): Nu faptul ca ai ambitii e o problema (din contra), nici faptul ca nu ai intotdeauna dreptate (asta nu i se intampla nici lui L. Da Vinci, la 16 ani), dar putina modestie nu strica:
QUOTE
aditza579      Posted Yesterday, 19:47 ..oricum tot forumul l-am citit.
mincinos.gif
Zau ?

3. Intr-adevar, raportul de
QUOTE
aditza579      Posted Yesterday, 19:34
      10,5:1 e deja umpic exagerat, asta fiind limita detonatiei


4. Mai ai dreptate intr-un loc, unde zici ca "se poate inchide". up.gif


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 24 Mar 2011, 14:21
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(maho @ 24 Mar 2011, 11:37)
1.
Stii gresit: :
*


Daa scuze, my bad, dar ma corectez acum, raport de compresie dar nu e acelasi lucru cu compresie(simplu)


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 24 Mar 2011, 15:47
Post #39


be right back


Group: Members
Posts: 808
Joined: 11 November 07




Spui numai lucruri gresite in loc sa stai sa citesti cum trebuie prin topicurile astea....dupa aia zici ca se ia lumea de tine ca vorbesti aiurea....nu vreau sa fiu rautacios dar atunci cand o sa iei permisul o sa uiti de dacie...sunt multi care au tacut din gura si au facut pe cand tu vorbesti mult si nu o sa faci nimic(aproape ca garantez)...vorba lunga saracia omului...


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 24 Mar 2011, 16:00
Post #40


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Daca s-ar rezuma doar la topicul asta ar fi perfect wink.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 3 Apr 2011, 08:57
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 17 January 11




QUOTE(aditza579 @ 23 Mar 2011, 15:57)
Da stiu ce vrei sa zici, ca am 16 ani. Pasiunea nu are varste, mie imi place dacia foarte mult. Deja am un motor de 1.4 pe care voi face niste experimente(ceva ieftin) si la vara imi iau masina propriuzisa(adica un 1310 caruia i se vor modifica masitle fata respectiv spate cu dealea de 1300, sau pur si simplu recarosare-depinde de buget)

Datele alea erau pur informative ca sa stiu ce ma asteapta, am citit tot ce se poate pe forumul acesta inainte de a-mi face vreun plan.
Mai informeaza-te, raportul de comprimare mai mare=>putere mai mare, consum mai mic.
Oricum merci mult de incurajare.

Prin 2000-2001 tata a omologat un papuc, caruia i-a schimbat tot ansamblul motor-ambriaj-cutie-planetare cu unul de vw(motor golf 2 diesel 1.6, cutie si planetare passat, ambreiaj de 220 parca), asa ca ma pot baza pe cineva daca am nevoie de sfaturi si de ajutor, tata fiind mecanic de meserie, si pe deaspura si tinichigiu(nu il laud dar cand facea mecanica serioasa a reconditionat cel utin 20 de dacii-asta fiind acum 10-15 ani, asa ca stie ceva)deci am pe cine ma baza.
*


visezi mult , prea mult ,nu are rost sa iei o dacie 1310 si so modifici sa semene cu 1300 , iati o 1300 de la un basorog dala de are grija de ea mai mult decat de nevastasa si ai scapat , daca mai vrei outere ii pui carburator dublucorp si nu ai treaba cu nimeni nici cu RARul, nici cu garcea


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 3 Apr 2011, 09:19
Post #42


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




La astea exista riscul sa arate bine (in cel mai bun caz) pe exterior, si, daca n-au avut niciodata probleme la anumite subansamble (si in consecinta alea n-au fost desfacute in lunga lor viata), atunci cand vrei sa le desfaci, pt. o intretinere, ungere, vopsire, etc., sa constati ca trebuie sa folosesti autogenul, in loc de cheie. Nu cred ca e cineva care la cativa ani si-a desfacut masina in TOATE elementele componente...


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 3 Apr 2011, 11:42
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(anghelcatalin1992@yahoo.com @ 3 Apr 2011, 09:57)
visezi mult , prea mult ,nu are rost sa iei o dacie 1310 si so modifici sa semene cu 1300 , iati o 1300 de la un basorog dala de are grija de ea mai mult decat de nevastasa si ai scapat , daca mai vrei outere ii pui carburator dublucorp si nu ai treaba cu nimeni nici cu RARul, nici cu garcea
*


Pai asta era si ideea, adica deja am vazut unele destul de bine intretinute, care nu necesita munca foarte multa la caroserie, oricum ms de sfat.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raku18
post 11 Apr 2011, 10:15
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 10 January 11




salut.am si eu o intrebare,cum sa trec de la 3 prezoane la 4 fara ca sa aiba ce comenta cei de la rar.....bine fara flanse ma refer.....multumesc mult


--------------------
dacia 1310 li 2000 li - cj 25 mod
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 11 Apr 2011, 10:37
Post #45


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Nu vad ce ar avea rar-ul de comentat pe tema asta.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 11 Apr 2011, 12:06
Post #46


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




In talon nu se precizeaza numarul de prezoane.Doar sa nu o faci prin cine stie ce "improvizatii" ale romanalui si sa ajungi la ei sa observe.Atat ca trebuie sa treci marimea cauciucurilor in talon(asta daca treci la roti pe 14).


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 11 Apr 2011, 15:01
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




QUOTE(raku18 @ 11 Apr 2011, 11:15)
salut.am si eu o intrebare,cum sa trec de la 3 prezoane la 4 fara ca sa aiba ce comenta cei de la rar.....bine fara flanse ma refer.....multumesc mult
*


In principiu se poate dar cum s-a mai zis, sa nu modificai dimensiunile cauciucurilor si sa faci modificarile cum trebuie adica nu carpaceala(portfuzeta de Renault 18 se potriveste direct fara nicio modificare dar nu stiu daca poti pune roti pe 13, iar pe spate ori pui punte de R18[cu discuri sau cu tamburi] sau pur si simplu iei tamburi pe care ii pui pe puntea ta). De aici tu alegi


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 5 Jul 2011, 11:31
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Ce implica omologarea caucurilor 175/60R13 pe Dacie? Se poate?


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 5 Jul 2011, 12:31
Post #49


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Normal ca se poate,eu cand am fost de am facut itp le-am trecut cu 40 de lei in talon.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 5 Jul 2011, 13:29
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Ok, merci. E bine ca se poate.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 20:37
Forum Renault