DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Schimbare carburator dublucorp-monocorp papuc, modificarile impuse la scimbarea carburatorului d.c

adelectrocom
post 6 Jun 2011, 09:38
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 6 June 11




se nasc citeva intrebari odata cu schimbarea carburatorului d.c -m.c:
1:se inlocuieste si delcoul ?cu unul de 1300
2:se schimba jicloarele? in sensul maririi lor
exista cineva care sa ma lumineze?
fiindca dupa ce am facut operatia de schimbare
in momentul in care o accelerez mai tare (o calc)da in nas
multumesc


--------------------
dacia 1304 papuc 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tmkrf
post 6 Jun 2011, 09:40
Post #2


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 845
Joined: 22 November 08
From: Timisoara




QUOTE(adelectrocom @ 6 Jun 2011, 09:38)
se nasc citeva intrebari odata cu schimbarea carburatorului d.c -m.c:
1:se inlocuieste si delcoul ?cu unul de 1300
2:se schimba jicloarele? in sensul maririi lor
exista cineva care sa ma lumineze?
fiindca dupa ce am facut operatia de schimbare
in momentul in care o accelerez mai tare (o calc)da in nas
multumesc
*


probabil e infundat carburatoru , sau trage aer fals , bagal in decanol si tinel cateva ore apoi il sufli cu un compresor


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - TM-02-KRF
http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 6 Jun 2011, 10:58
Post #3


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(adelectrocom @ 6 Jun 2011, 09:38)
se nasc citeva intrebari odata cu schimbarea carburatorului d.c -m.c:
1:se inlocuieste si delcoul ?cu unul de 1300
2:se schimba jicloarele? in sensul maririi lor
exista cineva care sa ma lumineze?
fiindca dupa ce am facut operatia de schimbare
in momentul in care o accelerez mai tare (o calc)da in nas
multumesc
*


Dai avansul o idee mai mare pana nu mai da in nas.
Curata carburatorul cu metoda mainii. Adica il turezi si pui mana deasupra lui. In felul asta se elibereazacat de cat de jeguri.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 6 Jun 2011, 19:23
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




pai daca il pui pe motor de 1.6, atunci neaparat sa pui un carburator mono de pe motor de 1.4

La delcou nu umbla, lasa-l pe cel original, ca altfel merge prost rau.

Ca idee, il schimbi degeaba ca doar pierzi putere, la consum nu se vede nicio diferenta.

(asta daca cel dublu e reglat cum trebuie).

Daca da in nas, e posibil sa fie praf pompa de sprit, si cum la modelul monocorp, ea este de foarte proasta conceptie, e foarte probabil sa fie asa.



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adelectrocom
post 7 Jun 2011, 09:35
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 6 June 11




QUOTE(payty @ 6 Jun 2011, 20:23)
pai daca il pui pe motor de 1.6, atunci neaparat sa pui un carburator mono de pe motor de 1.4
La delcou nu umbla, lasa-l pe cel original, ca altfel merge prost rau.
Ca idee, il schimbi degeaba ca doar pierzi putere, la consum nu se vede nicio diferenta.
(asta daca cel dublu e reglat cum trebuie).

Daca da in nas, e posibil sa fie praf pompa de sprit, si cum la modelul monocorp, ea este de foarte proasta conceptie, e foarte probabil sa fie asa.
*



Carburatorul cel vechi nu am reusit niciodata sa-l reglez si sa tina reglajul 3-4 luni
........si asta pe carbotest la Pantelimon
Eu l-am schimbat de disperat ce-am fost de el
ca nu tinea ralanty-ul.... in fine
acum l-am pus pe asta insa am facut greseala sa schimb si delcoul
o sa-l pun pe ala de 1.6 la loc sa vad ce se intimpla

Apropo stie cineva obloane de vinzare noi sau s.h pentru papuc?


--------------------
dacia 1304 papuc 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
service_pc11
post 21 Jun 2011, 17:50
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 June 11




si eu vreu sai schimb carburatorul la amea am o dacie tot nova 1.6 cu carburator dublu corp ce carurator ar fi bun si inca ceva foarte important nu gasesc flansa de adaptare la carburator


--------------------
dacia nova 1.6 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bartenders
post 22 Jun 2011, 11:06
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 14 April 05




Iti recomand un carb dublucorp weber din seria 32 dir, jiclere sunt in mare parte interschimbabile cu carfil 32irm. Prima camera este un pic mai mica(23mm) decat cel clasic(25mm) si se poate obtine un consum mai redus cu jetarile corespunzatoare motorului(1.3-1.4-1.6), iar a doua camera(24mm) poate oferii acel plus de putere cand se apasa pedala mai mult de 50% din cursa.

Eu il folosesc in combinatie cu un delco VW cu senzor hall si consumul il aproximez la 6%-ciclu urban, motor 1.3- 40.000km, masina incarcata cu doua persoane.

Adaptarile sunt foarte simple si descrise pe mai toate forumurile....

This post has been edited by bartenders: 22 Jun 2011, 11:06


--------------------
Dacia 1300 1978
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 24 Jun 2011, 00:03
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




scoti tu 6% in oras cu motorul de 1,3l by mioveni carburator si delcou de vw. Nu scot astea injectabile consum asa mic da ma rog...

Si la drum intins scoti 3% nu ?

A naibii delcoul ala smecher nemtesc. io nu stiu masina nemteasca sa fie decenta la consum din generatia celor cu carburator.



--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 1 Jul 2011, 16:25
Post #9


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.466
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




@maho, Paulorossi, djasu82.

Sa nu fiti de acord cu un om e una. Insa nu prea tin minte sa se fi schimbat regulamentul incat sa se permita misto pe arie tehnica.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MS05GEF
post 3 Jul 2011, 09:43
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 26 June 11




vad ca tot schimbatzi de la dublucorp la monocorp, nu are cineva o galerie de DUBLUcorp de vanzare?


--------------------
Dacia TX 1987
Dacia 1310 TX
In-Line 4-cylinder, 1 289 ccm
8-valves, compression 8.5 : 1
Performance: 39.7 kW (54 PS) at 5250 rpm.
Torque: 92.2 Nm at 3000 rpm.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bartenders
post 8 Jul 2011, 14:57
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 14 April 05




@Mr_Devil83

Am scris APROXIMATIV 6%....poate sa inteles gresit dar carb-ul nu este de la un VW, doar delcoul este de la un VW smecher.

Carb-ul este WEBER 32 DIR 98 de la un R18 motor 1.6, la care am schimbat jiclerul de benzina din CNC,jiclerul de aer, ciocul de sprit si am anulat un circuit de imbogatire amestec la viteze joase ale motorului...asta am experimentat eu.


--------------------
Dacia 1300 1978
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 19:37
Forum Renault