DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme cu motorul

micri
post 23 Mar 2011, 20:16
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




am o problema pe care incerc sa o rezolv, dar mai intai trebuie sa stiu care este cauza.
imi dispare antigelul din vasul de expansiune si habar nu am unde.
am banuit ca as avea un por la calorifer dar se pare ca nu este asa caci de doua zile am inchis caldura si tot imi dispare antigelul. astazi am facut un reglaj la culbutori si am desfacut capacul si bujiile. dupa ce am terminat reglajul am vazut ca imi scazuse mult niveluldin vas. am curatatcapacul de muci si dupa montaj am pornit motorul. au aparut iar muci pe buson cu toate ca am un aral in masina bagat. la teava de esapament iase multa apa . oare sa fie din condens toata apa aceea?
de schimbat am schimbat garnitura de chiuloasa cu un fermit anul trecut.
nu stiu ce sa mai fac. vreau opinii


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 23 Mar 2011, 20:20
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




nivelul de ulei cum e?nu a crescut?


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 23 Mar 2011, 20:30
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




nivelul uleiului este normal
este incadrat intre cele doua semne.

This post has been edited by micri: 23 Mar 2011, 20:30


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 23 Mar 2011, 21:06
Post #4


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




si ai mai restrans chiulasa? sau <las ca merge> tiam mai raspuns si eu si Kiraly pe alt topic<<probleme cu apa>>sau tie mai usor sa deschizi un topic decat sa citesti ce ti sa raspuns


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 23 Mar 2011, 21:11
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




chiuloasa a fost stransa la 500km dupa montare.


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 23 Mar 2011, 21:22
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




Micri ai GPL nu?nu intra apa in gaz la plaman?sunt de acord cu Niku nu trebuia sa deschizi alt topic.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 23 Mar 2011, 22:00
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




nu am gpl.


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 23 Mar 2011, 22:28
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




si nu e nici o picatura de apa dimineata sub masina?cand ai pierderi?in timpul mersului sau oprit?


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 24 Mar 2011, 06:35
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




sub masina nu este nici o picatura de apa, pierderile le am in special cand ma deplsez cu ea.


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 24 Mar 2011, 06:59
Post #10


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.444
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Pai daca nu e garnitura ciupita, atunci ai blocul motor fisurat.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 24 Mar 2011, 07:59
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




posibil sa fie o fisura mica la radiatorul de racire , si cand ajunge la temperatura de lucru (dupa ce deschide termostatul) sa se vaporizeze lichidul si sa nu-l opservi , (verifica-l cu o mica presiune de aer cufundat in apa)


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 24 Mar 2011, 10:35
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




cand am facut reglajul la culbutori am gasit pe cilindrul 3 si 4 distante mici caci tacanea urat de tot iar pe la 4 iesea un fun alb dupa ce am oprit motorul.
dupa reglatul culbutorilor nu mai scoate apa multa nici pe galerie.

daca blocul ar fi fisurat unde s-ar duce antigelul?
motorul acesta nu a fost supra incalzit. din ce cauza sa apara fisuri?

This post has been edited by micri: 24 Mar 2011, 10:38


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 24 Mar 2011, 10:41
Post #13


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




pai daca masina e din 88..are si el o varsta..coroziune..etc
poate sa fi fost si un defect de fabricatie care acum a iesit la iveala

am avut si eu problema asta...picura pe la capacul de la pompa de apa si se evapora destul de repede si nu vedeam


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 24 Mar 2011, 11:59
Post #14


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.090
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Daca ti-a disparut in 2 zile tot (sau aproape) antigelul din borcan si nu ai ud sub masina, dar reapar "mucii" repede, verifica si ce anume ai pe joja, nu doar nivelul.
Daca era un mic por in radiator, sau fisura pe unde sa se evapore, nu cred ca se intampla asa repede. Si eu banuiesc blocul...


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 24 Mar 2011, 12:10
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




bun sa zicem blocul fisurat si unde se duce antigelul?
muci au aparut repede. sa fie iar ganitura aceea de chiuloasa?
pai daca o schimb nu mai pot lua din chiuloasa caci si asa sunt sub cota destul de mult. nu ar trebuii sa scoata fum mult?
daca ar fi fost blocat termostatul putea sa-mi apara asa ceva, adica sa-mi dispara din antigel?



This post has been edited by micri: 24 Mar 2011, 12:12


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 24 Mar 2011, 12:22
Post #16


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.090
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Ti-am sugerat sa verifici joja, poate ti se duce antigel in baia de ulei. Daca aveai garnitura de chiulasa ciupita sau arsa, presupun ca ti-ar fi iesit "bulbuci" in borcan, si/sau ulei.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 24 Mar 2011, 12:24
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




apare pigmentul antigelui la evacuare? E garnitura.
Nu trebuie neaparat rectificata qlasa la fiecare schimb de garnitura, si apoi ce daca esti sub cota? Tie frica de micsorarea usoara a consumului? eu am luat anumea ~2mm


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 24 Mar 2011, 13:26
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




la evacuare cand o turez scoate apa de parca ar fi toba plina cu apa. apa din esapament este cu urme de petrol.


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 24 Mar 2011, 13:41
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(micri @ 24 Mar 2011, 14:26)
la evacuare cand o turez scoate apa de parca ar fi toba plina cu apa. apa din esapament este cu urme de petrol.
*


In acest caz e vorba de condens,personal cred ca apa din instalatie o pierzi pe la 1 mic por al radiatorului.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 24 Mar 2011, 13:58
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




asa de multa?

This post has been edited by micri: 24 Mar 2011, 13:58


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 24 Mar 2011, 14:08
Post #21


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.090
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




mihai, acum nu mai e chiar asa frig ca sa faca chiar atata condens, si oricum, in 2 zile...eu zic ca nu e por, e blocul dus. Astept totusi rezultatul verificarii jojei (cat ulei si cat "altele" - antigel) e.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 24 Mar 2011, 20:06
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




joja nu are semne de apa. astazi am complectat cu antigel si am mers vreo 10km in oras. am constatat ca nu a r mai fi scazut nivelul.


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata31boss
post 24 Mar 2011, 20:10
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 18 August 08




eu as zice ca e termostatul blocat


--------------------
nova nova 1999 - ph-07-jim
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 24 Mar 2011, 20:20
Post #24


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




micri tu ai inventat motoru care merge cu antigel??
daca nu te uiti singurel pe unde pierde nu se remediaza singura,uitete dimineata cand motoru este rece la TOATE FURTUNELE,unde se mufeaza,la pompa de apa si la radiator+caloriferde caldura
ai bord CN??

This post has been edited by nikuniku: 24 Mar 2011, 20:21


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 25 Mar 2011, 09:15
Post #25


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.090
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Poate ar trebui totusi sa separam problema "mucilor", de cea a golirii borcanului:
1. mucii = ulei+condensul din motor, unde zici ca nu ai antigel - poate ar trebui schimbat uleiul cu unul care stii ca nu ti-a facut probleme;
2. borcan golit (se pare) in mers, chiar si cu caldura oprita (ai oprit-o din bord, sau de la robinetul de sub capota ?)- asta numai por nu e, verifica peste tot, inclusiv pe sub pompa de apa, ce poti vedea pe scut...

@cata31boss: daca termostatul s-ar bloca pe "inchis", (furtunul gros spre radiator ar fi rece), i-ar fierbe motorul, cu avertismentele de rigoare;
daca s-ar bloca pe "deschis", (furtunul ala s-ar incalzi imediat dupa pornire), ar vedea pe indicatorul de temp. motorul rece.
Deci ce legatura e cu pierderea antigelului din borcan ?


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata31boss
post 25 Mar 2011, 19:50
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 18 August 08




daca e termostatul blocat fierbe apa in vas si o da afara .am patit eu si nu stiam de ce raman fara apa mereu:(


--------------------
nova nova 1999 - ph-07-jim
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 25 Mar 2011, 19:57
Post #27


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.090
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Nu a zis ca i s-ar aprinde vreun martor de avertizare din bord (temp. apei), deci e exclus.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 31 Mar 2011, 09:25
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




exista vreo posibilitate sa imi dea antigelul in galeria de evacuare?
adica sa existe o fisura pe undeva prin care antigelul sa se duca pe galerie?


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 31 Mar 2011, 11:48
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(micri @ 31 Mar 2011, 10:25)
exista vreo posibilitate sa imi dea antigelul in galeria de evacuare?
adica sa existe o fisura pe undeva prin care antigelul sa se duca pe galerie?
*


Personal,nu am auzit de asa ceva pina acum,poate au auzit colegii si te pot ajuta dinsii.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 31 Mar 2011, 12:31
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Am patit eu facind o gafa: Am vruut sa scot stutul din chiulasa, era pietrificat, am dat gaura cu burghiul sa-l pot scoate si a alunecat burghiul in chiulasa, mergind pina in galerie.

Nu spun ca a facut asta doar ca un por/fisura in chiulasa pe circuitul de racire arunca antigelul in evacuare.

Mai, asa toxic nu e, "apa" aia care iti iese pe toba ia-o pe un deget si gusta..Daca e SI dulceaga, antigelul ajunge in evacuare.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2024 - 19:45
Forum Renault