probleme cu motorul
![]() ![]() ![]() |
probleme cu motorul
micri |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|||
micri |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
am revenit sa va spun ce am constatat.
aveam filtrul de aer colmatat in asa hal incat imi clantanea masina la apasari bruste ale acceleratiei. am pus un filtru sport pe care il aveam de anul trecut si merge brici. acum masina are zvac si nu mai clantane deloc. |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
maho |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Si ce legatura are cu
QUOTE micri ?post 23 Mar 2011, 20:16 Post #1 ...imi dispare antigelul din vasul de expansiune Sau la asta ai gasit cauza, si nu vrei sa ne spui ? ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
micri |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
cu antigelul se pare ca aveam un por sau asa ceva caci am bagat in radiator o jumatate de flacon de pulbere si nu mai am scapari de antigel.
|
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
maho |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Ai scapat usor, bine ca n-ai avut in bloc, sau chiulasa.
Bafta ! |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
laur71 |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 31 October 10 ![]() |
Va salut pe toti si un ''Paste fericit'' tuturor administratorilor,membrilor si vizitatorilor.Cu toate ca nu detin un autoturism Dacia,consider ca orice informatie despre un defect aparut poate fi utila oricui,indiferent de marca auto detinuta pentru ca cel putin motoarele au aceleasi principii de functionare.Astazi am montat o chiuloasa de Opel vectra A.Omul avea senzorul de temperatura al apei desfacut,nu a stiut de el si nu a vazut la bord ca s-a ridicat apa peste normal.A mers asa pana a simtit in habitaclu miros de incins.A pus apa prea tarziu.Apa curgea din chiuloasa prin galeria de evacuare din cauza unei fisuri interioare care nu se vede,plus fisuri intre supape plus o supapa crapata pe jumatate.Va dati seama la ce temperaturi lucra chiuloasa fara racire?Singura remediere posibila
![]() ![]() |
--------------------
opel
astra
1994
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 05:10 |