DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme la carbelitor

rusu_i
post 26 Mar 2011, 18:34
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 226
Joined: 27 May 07
From: Timisoara




Salut. azi m-am lovit de urmatoarea problema: dupa cateva drumuri facute am observat la semafor ca turatia incepe sa scada si motorul da sa moara, daca tineam apasata putin acceleratia motorul isi revenea. acasa in parcare am lasat motorul la relanti sa vad daca mai face figuri, si la fel motorul da sa moara.
am zis ca sa defectat reglajul de la relanti, il refac, motorul toarce frumos, il las unpic sa functioneze, iar dupa 1-2 minute la fel face, scade turatia si da sa moara. am observat ca atunci cand motorul da sa moara, daca strang surubul de amestec pana in capat creste turatia. si am mai observat ceva, daca nu umblu la surubul de amestec trebuie sa deschid mai tare clapeta de acceleratie, dar dupa cateva minute de functionare iar incepe sa se manifeste problema.

astea sunt semne ca motorul merge cu amestec foarte bogat? posibil ca si cuiul pontou/polutitorul sa-si dea duhul?


--------------------
FORD FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11 2008 - TM-..-...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Mar 2011, 20:32
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




cam da, vezi daca picura benzina


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danut 88
post 26 Mar 2011, 21:02
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 26 February 11
From: Popesti-Leordeni




Vezi sa nu se fi infundat jiglerul de relanti. Ala care se strange la maxim.


--------------------
Dacia Logan /exSolenza /ex1310 2007 /2003 Scala/1999 L - IF __ PTR/IF 05 SYZ/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 26 Mar 2011, 23:43
Post #4


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




Fa carburatorul piese, spala-l BINE, verifica cui poanto, pune-i saibe noi la jiclorul de repriza (sprit), regleaza-l frumos... Asa se face treaba, nu pe bucatele.


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rusu_i
post 27 Mar 2011, 07:10
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 226
Joined: 27 May 07
From: Timisoara




nu-i de la jiglerul de relanti, l-am desfacut, suflat, strans la loc si nimic. carburatorul a fost curatat in ianuarie (metoda ciorbei-apoi suflat la compresor). o sa-i schimb luni cuiul si plutitorul, daca nu se imbunatateste ceva il mai curat odata


--------------------
FORD FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11 2008 - TM-..-...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 27 Mar 2011, 20:26
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Uita-te in difuzor, cand merge la relanti, si vezi daca inunda. N-ai decat sa schimbi cuiul poanto.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 28 Mar 2011, 23:48
Post #7


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




Faptul ca a fost curatat carburatorul in ianuarie este egal cu zero. Rezervoarele din tabla si furtunele din cauciuc de "inalta calitate romaneasca" rezerva surprize deosebit de faine. Deasemenea, filtrele de benzina din plastic sunt foarte "bune". Recomand furtune panzate straine si filtre de benzina cu carcasa metalica, filtrele produse de Klaxkar pt Supernova sunt excelente si nu sunt scumpe.


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rusu_i
post 1 Apr 2011, 20:55
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 226
Joined: 27 May 07
From: Timisoara




i-am dat de capat zilele trecute. membrana pompei de benzina (firma no-name schimbata de circa 2 saptamani) era ciur (cand am golit baia de ulei am scos cam 6 litri de shake benzina-ulei.n-am gasit membrana de pulsor si am cumparat o pompa noua de pulsor si ulei nou.
merge ceas motorul biggrin.gif
ms daciaclub.


--------------------
FORD FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11 2008 - TM-..-...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 2 Apr 2011, 16:50
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Merge pana saptamana viitoare, daca membrana ar fi la fel, mai ales pusa la fel. Crezi ca in fabrica i-ar durea ceva de noi? Membrana facuta azi, fie cea de la pompa de sprit sau benzina, nu mai are ondulatii pe margine, drept urmare, la prima intindere plesneste putin cate putin, in functie de apasarea pedalei sau de grosimea distantierului intre bloc si pompa. De aceea, la montare tineti parghia pe varful camei sau apasati pe coada, pana terminati de strans suruburile, ca membrana sa fie stransa in pozitia de maxim intinsa. Altfel, la prima pompare, crapa. La fel si la sprit, strangeti cele patru suruburi, cu pedala la podea.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rusu_i
post 2 Apr 2011, 16:57
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 226
Joined: 27 May 07
From: Timisoara




am tinut cont de astea, tot pe forum le citisem undeva


--------------------
FORD FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11 2008 - TM-..-...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 2 Apr 2011, 17:58
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Poate chiar la mine, si m-ai facut sa mai scriu odata, de m-a sarit femeia randul. Acum i-a trecut, nu mai insist degeaba.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 3 Apr 2011, 12:43
Post #12


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




exact aceasi problema o am si eu...
merge cu intreruperi cand e rezervorul mai gol, si la rece chiar si pe vremea asta, daca nu tin socul la jumatate sau nu o spritzez in 1500 imi moare... stiu ca am pompa cu probleme, dar nu ma gandeam ca poate afecta relanti-ul in felul asta...


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 3 Apr 2011, 18:16
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Daca ar fi pompa cu probleme, n-ai avea benzina cand tragi socul. Cu socul tras, tendinta e de a consuma mai mult, deci pompa asigura. Problema e la inperecherea jicloarelor. Le-ai chimbat, c-asa ti-a spus tie cineva, si tu te-ai conformat, baiat bun, ai dat banii, si acum ai ramas cu degetul in gura, ca nimic nu mai e cum trebuie la noi. Tehnologia de afara, e venita sa ne tampeasca, nu sa ne dea de mancare! Daca la tine nu-i asa, e totusi la majoritatea. Cand accelerezi, daca pompa de sprit nu pluseaza benzina, te da in nas intai, si apoi pleaca usor. Daca jicloarele nu sunt imperecheate, da in nas, si se opreste motorul, daca nu tragi socul sa inchida aerul, pentru a "suge" mai multa benzina. Jiclorul prinipal, cel din mijlocul camerei de nivel, e strict dependent de cel de aer de deasupra putului emulsor. Daca cel principal e mai mic, nu mai trage benzina la accelerare. Daca cel de aer (de pe emulsor) e prea mare, impinge nivelul de benzina din put catre camera de nivel(inapoi) si face acelasi lucru. Amestec sarac. In desen , nivelul mic e in putul emulsor, iar cel mare in camera de nivel. Cu cat jiclorul de aer e mai mare, cu atat va fi mai mic nivelul in putul emulsor, si absorbtia benzinei mai grea si mai putina in amestec, catre clapeta de acceleratie (difuzor).

3 Apr 2011, 18:17:
Vedeti, am pus benzina mai rosie, ca cica e mai buna!

This post has been edited by PH-06-BOA: 3 Apr 2011, 18:17

Attached thumbnail(s)
circuit_principal.JPG ( Size: 34.59k ) Number of downloads: 265


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 20 Apr 2011, 09:01
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Salutare, din ce cauza cand accelerez brusc in timpu mersului incepe sa se zmuceasca masina un timp scurt, si mai apas putin pedala de acceleratie si dispare.
Daca acclerez fin merge bine. Dar prin oras trebuie sa ii dai in talpa.
Carburatoru e carfil aproape nou are 5000 km. Veficat nivelu si e ok.
Poate sa fie de la membrana de la pompa de sprit? Carburatoru e facut in 1993, dar l-am cumparat in toamana nou si nefolosit.
In rest totu e ok la aprindere. Pompa de benzina e luata de la piese auto import.


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varu_vyyp
post 20 Apr 2011, 19:15
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 30 April 09




verifica tampoanele de la motor si traversa, sa nu fie uzate.
La mine sunt uzate si smunceste ...eu zic ca din cauza asta face asa.

This post has been edited by varu_vyyp: 20 Apr 2011, 19:15


--------------------
dacia 1300 berlina 1984
veata si acordeoane!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 21 Apr 2011, 07:35
Post #16


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(paul-tm @ 20 Apr 2011, 09:01)
Salutare, din ce cauza cand accelerez brusc in timpu mersului incepe sa se zmuceasca masina un timp scurt, si mai apas putin pedala de acceleratie si dispare.
Daca acclerez fin merge bine. Dar prin oras trebuie sa ii dai in talpa.
Carburatoru e carfil aproape nou are 5000 km. Veficat nivelu si e ok.
Poate sa fie de la membrana de la pompa de sprit? Carburatoru e facut in 1993, dar l-am cumparat in toamana nou si nefolosit.
In rest totu e ok la aprindere. Pompa de benzina e luata de la piese auto import.
*


Problema mai poate fi fata de ce a mentionat varu_vyyp membrana pompei de spritz imbatranite sau ciocu de papagal infundat si nu mai da benzen la acceleratii bruste.Se mai poate prelinge benzina pe la saibele din cupru care etanseaza ciocu de papagal.
Poti verifica daca spritzuieste uniform cand accelerezi,desfaci gatul de lebada si te uiti.
Succes.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 21 Apr 2011, 08:00
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Mersi o sa verific. Ciocu de papagal e ok, pentru ca cand am verificat nivelu am verificat jiglerele sa fie stranse.
O sa dau jos membrana sa vad in ce stare este, am o membrana noua de pulsor care sigur merge foarte bine.


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 21 Apr 2011, 09:32
Post #18


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(PH-06-BOA @ 3 Apr 2011, 19:16)
Vedeti, am pus benzina mai rosie, ca cica e mai buna!


felicitari pt desen, am priceput si eu in sfarsit cum merge carburatorul icon_mrgreen.gif

Jicloare calibrate unde mai gasim?


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 04:09
Forum Renault