probleme la carbelitor
![]() ![]() ![]() |
probleme la carbelitor
rusu_i |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 27 May 07 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
FORD
FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11
2008
- TM-..-...
|
|||
krapcarasu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
cam da, vezi daca picura benzina
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Vezi sa nu se fi infundat jiglerul de relanti. Ala care se strange la maxim.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#4
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Fa carburatorul piese, spala-l BINE, verifica cui poanto, pune-i saibe noi la jiclorul de repriza (sprit), regleaza-l frumos... Asa se face treaba, nu pe bucatele.
|
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
rusu_i |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 27 May 07 From: Timisoara ![]() |
nu-i de la jiglerul de relanti, l-am desfacut, suflat, strans la loc si nimic. carburatorul a fost curatat in ianuarie (metoda ciorbei-apoi suflat la compresor). o sa-i schimb luni cuiul si plutitorul, daca nu se imbunatateste ceva il mai curat odata
|
--------------------
FORD
FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11
2008
- TM-..-...
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Uita-te in difuzor, cand merge la relanti, si vezi daca inunda. N-ai decat sa schimbi cuiul poanto.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#7
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Faptul ca a fost curatat carburatorul in ianuarie este egal cu zero. Rezervoarele din tabla si furtunele din cauciuc de "inalta calitate romaneasca" rezerva surprize deosebit de faine. Deasemenea, filtrele de benzina din plastic sunt foarte "bune". Recomand furtune panzate straine si filtre de benzina cu carcasa metalica, filtrele produse de Klaxkar pt Supernova sunt excelente si nu sunt scumpe.
|
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
rusu_i |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 27 May 07 From: Timisoara ![]() |
i-am dat de capat zilele trecute. membrana pompei de benzina (firma no-name schimbata de circa 2 saptamani) era ciur (cand am golit baia de ulei am scos cam 6 litri de shake benzina-ulei.n-am gasit membrana de pulsor si am cumparat o pompa noua de pulsor si ulei nou.
merge ceas motorul ![]() ms daciaclub. |
--------------------
FORD
FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11
2008
- TM-..-...
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Merge pana saptamana viitoare, daca membrana ar fi la fel, mai ales pusa la fel. Crezi ca in fabrica i-ar durea ceva de noi? Membrana facuta azi, fie cea de la pompa de sprit sau benzina, nu mai are ondulatii pe margine, drept urmare, la prima intindere plesneste putin cate putin, in functie de apasarea pedalei sau de grosimea distantierului intre bloc si pompa. De aceea, la montare tineti parghia pe varful camei sau apasati pe coada, pana terminati de strans suruburile, ca membrana sa fie stransa in pozitia de maxim intinsa. Altfel, la prima pompare, crapa. La fel si la sprit, strangeti cele patru suruburi, cu pedala la podea.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
rusu_i |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 27 May 07 From: Timisoara ![]() |
am tinut cont de astea, tot pe forum le citisem undeva
|
--------------------
FORD
FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11
2008
- TM-..-...
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Poate chiar la mine, si m-ai facut sa mai scriu odata, de m-a sarit femeia randul. Acum i-a trecut, nu mai insist degeaba.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
daniel93 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
exact aceasi problema o am si eu...
merge cu intreruperi cand e rezervorul mai gol, si la rece chiar si pe vremea asta, daca nu tin socul la jumatate sau nu o spritzez in 1500 imi moare... stiu ca am pompa cu probleme, dar nu ma gandeam ca poate afecta relanti-ul in felul asta... |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca ar fi pompa cu probleme, n-ai avea benzina cand tragi socul. Cu socul tras, tendinta e de a consuma mai mult, deci pompa asigura. Problema e la inperecherea jicloarelor. Le-ai chimbat, c-asa ti-a spus tie cineva, si tu te-ai conformat, baiat bun, ai dat banii, si acum ai ramas cu degetul in gura, ca nimic nu mai e cum trebuie la noi. Tehnologia de afara, e venita sa ne tampeasca, nu sa ne dea de mancare! Daca la tine nu-i asa, e totusi la majoritatea. Cand accelerezi, daca pompa de sprit nu pluseaza benzina, te da in nas intai, si apoi pleaca usor. Daca jicloarele nu sunt imperecheate, da in nas, si se opreste motorul, daca nu tragi socul sa inchida aerul, pentru a "suge" mai multa benzina. Jiclorul prinipal, cel din mijlocul camerei de nivel, e strict dependent de cel de aer de deasupra putului emulsor. Daca cel principal e mai mic, nu mai trage benzina la accelerare. Daca cel de aer (de pe emulsor) e prea mare, impinge nivelul de benzina din put catre camera de nivel(inapoi) si face acelasi lucru. Amestec sarac. In desen , nivelul mic e in putul emulsor, iar cel mare in camera de nivel. Cu cat jiclorul de aer e mai mare, cu atat va fi mai mic nivelul in putul emulsor, si absorbtia benzinei mai grea si mai putina in amestec, catre clapeta de acceleratie (difuzor).
3 Apr 2011, 18:17: Vedeti, am pus benzina mai rosie, ca cica e mai buna! This post has been edited by PH-06-BOA: 3 Apr 2011, 18:17 Attached thumbnail(s) circuit_principal.JPG ( Size: 34.59k ) Number of downloads: 265 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Salutare, din ce cauza cand accelerez brusc in timpu mersului incepe sa se zmuceasca masina un timp scurt, si mai apas putin pedala de acceleratie si dispare.
Daca acclerez fin merge bine. Dar prin oras trebuie sa ii dai in talpa. Carburatoru e carfil aproape nou are 5000 km. Veficat nivelu si e ok. Poate sa fie de la membrana de la pompa de sprit? Carburatoru e facut in 1993, dar l-am cumparat in toamana nou si nefolosit. In rest totu e ok la aprindere. Pompa de benzina e luata de la piese auto import. |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
varu_vyyp |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 30 April 09 ![]() |
verifica tampoanele de la motor si traversa, sa nu fie uzate.
La mine sunt uzate si smunceste ...eu zic ca din cauza asta face asa. This post has been edited by varu_vyyp: 20 Apr 2011, 19:15 |
--------------------
dacia 1300
berlina
1984 veata si acordeoane!...
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#16
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(paul-tm @ 20 Apr 2011, 09:01) Salutare, din ce cauza cand accelerez brusc in timpu mersului incepe sa se zmuceasca masina un timp scurt, si mai apas putin pedala de acceleratie si dispare. Daca acclerez fin merge bine. Dar prin oras trebuie sa ii dai in talpa. Carburatoru e carfil aproape nou are 5000 km. Veficat nivelu si e ok. Poate sa fie de la membrana de la pompa de sprit? Carburatoru e facut in 1993, dar l-am cumparat in toamana nou si nefolosit. In rest totu e ok la aprindere. Pompa de benzina e luata de la piese auto import. Problema mai poate fi fata de ce a mentionat varu_vyyp membrana pompei de spritz imbatranite sau ciocu de papagal infundat si nu mai da benzen la acceleratii bruste.Se mai poate prelinge benzina pe la saibele din cupru care etanseaza ciocu de papagal. Poti verifica daca spritzuieste uniform cand accelerezi,desfaci gatul de lebada si te uiti. Succes. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
paul-tm |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Mersi o sa verific. Ciocu de papagal e ok, pentru ca cand am verificat nivelu am verificat jiglerele sa fie stranse.
O sa dau jos membrana sa vad in ce stare este, am o membrana noua de pulsor care sigur merge foarte bine. |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
Ov |
![]()
Post
#18
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 3 Apr 2011, 19:16) Vedeti, am pus benzina mai rosie, ca cica e mai buna! felicitari pt desen, am priceput si eu in sfarsit cum merge carburatorul ![]() Jicloare calibrate unde mai gasim? |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 04:09 |