trepidatii relanti
![]() ![]() ![]() |
trepidatii relanti
scorpion |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 3 January 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
.
Citroen Xantia
2.0i
|
|||
scorpion |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 3 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Am depasit deja 1.000km de la modificare.
Consum urban in Bucuresti , mers zilnic cu 2 persoane => 14% , consum extraurban la o medie de 100km/h cu masina incarcata si 4 persoane =>8%. Am ramas fara GPL fix la reintrarea in Bucuresti si-am schimbat in mers , la 100km/h de pe GPL pe benzina. Nici n-am simtit trecerea. Apoi am mai facut 10km de oras pana spre casa. Categoric injectia functioneaza in parametrii ei sau macar pe aproape , pt ca nu m-a stresat cu nimic iar motorul a tras foarte frumos pe benzina , ceea ce inainte nu facea decat dupa resetarea ECU si pana la mers o singura data pe GPL ! |
--------------------
.
Citroen Xantia
2.0i
|
|
chris.25iun |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 1 January 11 ![]() |
Cum resetezi ECU scorpion ????
|
--------------------
dacia
nova gti
2000 / gti
|
|
ghitza |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Scoti borna MINUS de la baterie timp de 5minute dupa care o repui si pornesti motoru si il lasi sa mearga la relanti tot 5minute
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
scorpion |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 3 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Ca o completare la "resetare ECU Bosch" : aprinzi si farurile dupa ce-ai scos borna de minus , ca sa descarce categoric condensatorii din ECU.
Asta cu consumatorii care descarca condensatorii este verificabila, si rezultatele optime se obtin cand aia descarcandu-se nu mai pot mentine alimentarea memoriei volatile din ECU. Aia nu consuma mult si poate ramane cu datele in ea la o intrerupere de 1-3 minute a alimentarii , poate chiar putin mai mult. Si decat sa stai 20 minute cu borna luata ca sa fii sigur , mai bine 2-3 minute cu borna luata si farurile aprinse pt acelasi rezultat. |
--------------------
.
Citroen Xantia
2.0i
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#66
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
scorpion ce treaba au farurile cu ECU? pe asta de unde ai scoso?
![]() ![]() |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
scorpion |
![]()
Post
#67
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 3 January 08 From: Bucuresti ![]() |
nikuniku inainte de a te tavali de ras gandeste-te ca farurile reprezinta un consumator mare ( 2 x 55W , faza mica ) si usor de pornit / oprit. In momentul in care tu iei borna de minus de la baterie SI NU AI CONSUMATORI CARE RAMAN PORNITI PERMANENT FIZIC ( gen alarma sau alte gadgeturi electonice ) tu lasi fara alimentare ECU , iar condensatorii din el incep incet-incet sa se descarce pt ca-n clipa in care le-ai taiat o alimentare ai transformat condensatorii de filtraj in micro-baterii pt cateva minute.
DACA INTRODUCI IN CIRCUIT BECURILE REALIZEZI O LINIE DE DESCARCARE PRIN FILAMENTE CARE VA DRENA CONDENSATORII COMPLET IN CATEVA SECUNDE !!! Punct . Si vei avea stearsa memoria volatila DIN LIPSA ALIMENTARII CARE-I MENTINE VALORILE . Si se va sterge REPEDE ! Sincer , e simplu , nu-i nimic de ras aici. Iar daca nu-ti place sa aprinzi luminile , poti porni aeroterma.... e decizia ta . |
--------------------
.
Citroen Xantia
2.0i
|
|
ghitza |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Deci iei borna minus si pornesti ceva?pai cum merge daca ai luat borna minus jos,sau doar invart de maneta de la lumini dar becurile logic nu se aprind pentru ca nu am borna minus pusa nu?
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
scorpion |
![]()
Post
#69
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 3 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu merge propriu-zis , dar dreneaza instant toata energia electrica stocata prin toti condensatorii de pe masina ( din ECU , casetofon... ).
Este echivalentul "civilizat" al scurtului intre borne , adica atunci cand desfaci borna de minus si apoi o atingi de borna de plus , faci acelasi lucru dar determini ca descarcarea sa se faca prin rezistenta 0 ceea ce duce la un curent foarte mare pt un timp extrem de scurt. Este mult mai bine pt toata electronica de pe masina sa nu faci scurturi electrice si atunci vii cu solutia descarcarii printr-o rezistenta mica ( filamentele becurilor...) ceea ce duce la un curent de descarcare mai mic si la un timp de descarcare putin mai mare ( desi este tot sub o secunda... ![]() This post has been edited by scorpion: 7 Jun 2011, 18:28 |
--------------------
.
Citroen Xantia
2.0i
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Asa e cu descarcarea, filamentul constituie un strap, dar rece fiind, e tot o rezistenta aproape de zero.
Cu o pagina in urma, se vorbea de servofrana. De ce sa cumperi toata plosca, cu 250 lei, cand se gasesc membrane si garnituri, la maxim 10 lei setul, care cuprinde membrana mare, un simering de la tija dinspre pompa si o garnitura la capatul cilindrului de plastic? Se demonteaza foarte usor, prin rasucire, dar pentru montare, in aceeasi pozitie, sa se dea semne la partile componente prinse in suruburi, pentru a nu avea surpriza ca pompa sa vina lateral, cat si pe cele doua corpuri mari la diametru. Deci, semne la imbinari, pentru a se monta in aceeasi pozitie. Atentie la asezarea membranei, ca daca nu e pusa bine in canal, nu se poate imbina in came. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
spik1 |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 14 February 13 ![]() |
A mea (Nova GTI ) tremura la ralanti de cand am cumparat-o ! Am schimbat motorasiul de ralanti, bujii, control la servofrana...ioc..nimic...cand tremura mai tare , cand mai putin si de multe ori atunci cand franez si opresc la stop incepe si intrerupe si tremura ! La tester ( Auto Marcus Bucuresti) mi-a spus ca asa sunt ele !
![]() This post has been edited by spik1: 15 Feb 2013, 20:13 |
--------------------
Dacia
Sandero
2012
- IF 08 GTA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:26 |