DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> hellppp!Proiect modificare solenza

Daedalus
post 2 Apr 2011, 10:36
Post #31


sound addicted


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(pellealex @ 29 Mar 2011, 18:57)
nu stiu ce ati facut voi dar eu am masina de la cumnatul meu care e taximetrist, masina a fost taxi consuma in draci si dabia merge, cel mai mult 160 k/h si aveam aproape 6mii ture ia-si mai fi dat dar iesiau pistoanele prin capota urla ca dracu si pana la 160 mai aveam un pic si se termina autostrada greu greu de tot.

<span class='edit'>29 Mar 2011, 19:02:</span>
wheelman2011, cat ambreiajul si cat toba cu tot traseul??? la pret ma refer...
*



Solenza la 5200 rpm in treapta 5 are cam 188-190 pe ceas, la 6000 cred ca...cel putin teoretic.. ar trebui sa ii dai acu peste cap, practic aveai probleme cu ambreiaju.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI 2004 - B xx FTU
mda
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wheelman2011
post 5 Apr 2011, 12:52
Post #32


traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul


Group: Members
Posts: 172
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




@pelealex la ce mixuri 2k te referi tu cand spui ca o sa dispara ? si da poti sa o faci si din mixuri si poti sa dai si emaur pe ea depinde de cat e dispus sa dea omul pe vopsitorie.
Acum referitor la modificari aduse Solenzei pot sa spun ca am reusit in weekend sa ii fac evacuarea pe 51 mm fara catalizator, sa ii fac tabla aia de la admisie si sa-i pun filtru sport cu traseu din aluminiu pe 63 mm si ieri i-am facut si softul la Dimsport si pot sa spun ca a meritat tot efortul, acum merge mult mai bine trage mai bine si urca in ture ca nebuna. Ca si preturi m-au costat in felul urmator : toba din inox - 180 lei, tevile - 0 lei ( le-am luat de la un prieten), filtru sport Pipercross in carcasa de carbon - 0 lei ( il aveam mai demult ) tevi admisie de aluminiu si coturi - 0 lei ( si pe astea le aveam ), soft Dimsport - 150 lei, tabla aia care vine la clapeta de admisie - 0 lei ( am facut-o eu dintr-o bucata de tabla pe care am vopsit-o apoi cu nergu, da am vazut ca unii cer pe asa ceva 40 de lei ceea ce mi se pare mult), manopera de montat-demontat, sudat, modificat etc. - 0 lei ( toate le-am facut eu cu ajutor din partea unor prieteni ). In total m-au costat piesele si softul 330 lei plus berea biggrin.gif .


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 CLIMA 1.4 MPI
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pellealex
post 8 Apr 2011, 17:48
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 26 March 11




la cine ai rescris softul un numar de tel te rog ca nu gasesc pe nimeni sau poate nu am cautat eu bine


--------------------
dacia solenza 2004 - B 67 MFL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alin_VAD
post 8 Apr 2011, 18:00
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 14 February 10




QUOTE(ramsen @ 27 Mar 2011, 21:01)
la solenza din soft si la super nova lejer merge minim 10 Cp in plus dati...daca ii mai faci si ceva modificari pe la motor ajungi si la 105 Cp...problema rezolvata pe o super nova din Pitesti...deci se poate lejer mai mult de cit spui tu...7 cp cit spui tu nici nu se simt la motor...dar 10 Cp se simt imediat...
*


radmasa.gif 105 hp cu soft a?
Esti tare nene! Sa ai bafta! radmasa.gif Inca o data ca nu ma pot abtine.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wheelman2011
post 8 Apr 2011, 19:23
Post #35


traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul


Group: Members
Posts: 172
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




@pelealex uite asta e nr : 0751194100 si aici ai topic cu oferta lor http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=139687&hl= ca si locatie au sediul pe sos Fabrica de Glucoza, cum vii pe b-dul Barbu Vacarescu faci dreapta pe strada asta, dar uitate si pe site dimsport.ro ca au si harta cum sa ajungi la ei, iar ca servicii nu pot sa spun decat ca sunt super de treaba, la mine au fost niste probleme cu mufa de diagnoza care nu avea curent si pana la urma a rezolvat-o si nu a cerut nimic in plus, acum singura mea problema pe care o am cu masina e ca nu prea mai sta la relanti, biggrin.gif nu stiu ce are de se tureaza ca nebuna 04.gif glumesc, merge de rupe.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 CLIMA 1.4 MPI
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 11 Apr 2011, 15:30
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(vitamina @ 31 Mar 2011, 13:32)
Frate,injectoarele sunt identice si la 1.4 si la 1.6!Cantitatea de benzina este identica datorita softului creat de niste baieti destepti din uzina de la Mioveni!ECU nu l-am inlocuit.Benzina care iese prin injectoare este f fina iar la maxim 1 cm de injector  nu se mai observa!Il poti intreba pe ramsen pt ca el s-a dat cu masina mea si a vazut cum merge. Bafta!
*


Orice CP in plus la SLZ se cunoastes i ti se apre ca "rupe" , astea fiind senzatii si atat .

QUOTE(klaus @ 1 Apr 2011, 15:24)
Sunt injectoarele de solenza identice cu alea de logan de 1.6?
Au aceeasi comanda de la UCE injectie?
*


Cam la asta ma refeream si eu ...

QUOTE(Daedalus @ 2 Apr 2011, 10:36)
Solenza la 5200 rpm in treapta 5 are cam 188-190 pe ceas, la 6000 cred ca...cel putin teoretic.. ar trebui sa ii dai acu peste cap, practic aveai probleme cu ambreiaju.
*



Solenza la 5200 intr-a 5-a nu cred ca ai dus-o cu niste roti mici . La 6000 rpm nu ajungi cu motorul stock .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daedalus
post 11 Apr 2011, 16:01
Post #37


sound addicted


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 March 05
From: Bucuresti




Cu rotile de Scala 165/65/14. La 6000 rpm ajungi cu motorul stock, dar pe elevator eventual biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI 2004 - B xx FTU
mda
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 11 Apr 2011, 20:43
Post #38


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




QUOTE(Alin_VAD @ 8 Apr 2011, 18:00)
radmasa.gif 105 hp cu soft a?
Esti tare nene! Sa ai bafta!  radmasa.gif Inca o data ca nu ma pot abtine.
*


daca cunosti super nova SAX intereseazate citi CP are...am sta de vorba cu el si cu tot softul si modificare la motor ceva pe la supape a ajuns la 105CP...masina rupe la drum ...asta este fiecare face cum stie el


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 11 Apr 2011, 20:49
Post #39


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




105 mi se par cam multi. Catalin uku avea 90-95 daca imi aduc bine aminte si imi spusese ca mai mult de atat nu prea mai are ce sa "traga" din motor. A spus ca mai putea sa puna o turbina si cam atat.

In fine, nu asta este important. Important este ca vorbiti de modificari ce depasesc cu inca 30% puterea din fabrica a motorului. Asta implica modificari serioase la suspensii, garda la sol, directie, frane,etc, masina nefiind proiectata pentru o asemenea "putere".

Si evident orice modificare nu poate fi omologata si devine ilegala, dar asta este alta discutie, pe care toti o evitati pe aici.

spor.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daedalus
post 11 Apr 2011, 23:01
Post #40


sound addicted


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 March 05
From: Bucuresti




Si cine iti verifica vreodata ce e in motor atata timp cat el arata la fel la exterior ? Va faceti prea multe probleme. Pornind de la premisa ca orice rahat care il faci iese din tiparul legalitatii, atunci la ce ne mai agitam?


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI 2004 - B xx FTU
mda
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 12 Apr 2011, 08:05
Post #41


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Esti sigur? La itp iti ridica capota sa iti monteze 1-2 senzori pe la motor. Daca ai avea modificari cu siguranta nu ar mai fi montata carcasa filtrului de aer pentru ca ai avea filtru sport, asta una la mana. A doua la mana, ai avea evacuarea schimbata si ar vedea cand ar pune sonda aia ce masoara emisiile in spate la evacuare. Si a treia la mana, majoritatea au scos catalizatorul, si evident nu mai iesi la emisii. Plus multe altele.

Asadar despre ce vorbim?


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuzzzy
post 12 Apr 2011, 08:45
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.080
Joined: 21 February 09
From: BucureSHIT!




Ceea ce spui este valabil la un itp facut "ca la carte", insa nu se fac peste tot asa... iar despre caii putere, se pot scoate ceva insa cu cat scoti mai multi cai, cu atat scazi fiabilitatea motorului... deci fiecare o face pe pielea lui, atat dpv tehnic cat si legal.


--------------------
reno clio hb '02 - X-xXx-XxX
"Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daedalus
post 12 Apr 2011, 08:46
Post #43


sound addicted


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 March 05
From: Bucuresti




Ma refeream strict la ce e in motor. Daca nu scoti catalizatorul, diametrul traseului nu influenteaza emisiile. Acuma cu lipsa carcasei la filtru de aer si catalizatorul scos ai dreptate, e un risc si eu "sufar" fix de ambele neconcordante, dar uite ca traim in RO si se poate si fara biggrin.gif Adica am trecut si ITP luna trecuta wink.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI 2004 - B xx FTU
mda
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 12 Apr 2011, 08:58
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




S-a facut un topic , de PROIECT ! Unde sunt modificarile si despre care modificari se vorbeste in acest "proiect" ?
Sa fie oare alt topic facut aiurea pe care se vorbeste numai off-topic ? Ia sa vedem sa surprize ne rezerva autorul topicului !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wheelman2011
post 12 Apr 2011, 11:23
Post #45


traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul


Group: Members
Posts: 172
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




@marius80_eugen hai sa fim seriosi de parca asta ar fi singurul topic unde se deviaza de la subiect, acum ca sa deviez si eu putin spun ca din 1.4 se pot scoate aprox. 100 CP fara sa umblii in motor, dar cu admisie custom nu porcaria ei de plasctic care e restrictiva la greu, o galerie de evacuare custom cu diametru mai mare, alte injectoare alt regulator de presiune, eventual umblat si la chiuloasa slefuite si facute oglinda porturile de admisie si evacuare si comprimata putin eu zic ca te poti duce undeva la 100 CP, dar implica o investitie destul de mare si asa mai bine ii pui alt motor. In ce priveste ITP-ul omologarile si mai stiu eu ce, nu spun decat ca traim in Romanica unde totul se rezolva cu spaga si cu relatii asa nu e cazul sa ne oprim din modificat masinile doar ca nu sunt omologate moficarile.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 CLIMA 1.4 MPI
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Apr 2011, 13:24
Post #46


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Astept cu interes admisiile "custom" calculate sa nu aibe unde stationare si sa nu fie gatuite, sau evacuarile custom calculate fara back-pressure, si chiulasele "slefuite" sa fie compresia mai mare fara detonatii, si supape mai mari ca poate si alea ingusteaza admisia si nu degeaba exista inclusiv la renault niste motoare de 1.4 cu 16v.
Poate faceti chiar si un sistem de defazare a admisiei si evacuarii, pe fulie. Ala iarasi ajuta la turatii ridicate.
Cum vreti sa depasiti suta de cai, merge pus si un cmpresor de aer alaturi de o turbina, evident.

Hai, sa vedem proiect, ca altfel toti fac CP de le-ar fi rusine si la aia de la BMW sau Porche ca ei nu reusesc asemenea performante pe cilindree...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 12 Apr 2011, 13:43
Post #47


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




V-a zis-o klaus... grav de tot chiar.... rolleyes.gif .


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
victor.vajoi
post 12 Apr 2011, 14:57
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 13 January 10
From: Brasov




QUOTE(Daedalus @ 2 Apr 2011, 10:36)
Solenza la 5200 rpm in treapta 5 are cam 188-190 pe ceas
*



Cat ma ? La viteza aia se dezintegreaza toata masina. Nu prinde solenza nici la vale atat.


--------------------
Skoda Fabia Combi 2002 / Elegance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 12 Apr 2011, 15:00
Post #49


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




La 3000 rpm:
-tr.1 - 22,38 km/h
-tr.2 - 40,77 km/h
-tr.3 - 59,91 km/h
-tr.4 - 81,06 km/h
-tr.5 - 105 km/h

La 4000 rpm:
-tr.1 - 29,84 km/h
-tr.2 - 54,36 km/h
-tr.3 - 79,88 km/h
-tr.4 - 108,08 km/h
-tr.5 - 140 km/h

La 5000 rpm:
-tr.1 - 37,3 km/h
-tr.2 - 67,95 km/h
-tr.3 - 99,85 km/h
-tr.4 - 135,1 km/h
-tr.5 - 175 km/h

La 6000 rpm:
-tr.1 - 44,76 km/h
-tr.2 - 81,54 km/h
-tr.3 - 119,82 km/h
-tr.4 - 162,12 km/h


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 12 Apr 2011, 15:26
Post #50


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 4 November 09
From: reghin




Astea din ce tabel sunt scoase?standard?sunt cu masina noua?si mai sunt si cu virgula.... radmasa.gif


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 12 Apr 2011, 16:14
Post #51


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Este viteza in functie de treapta si turatie. Baga gpsul si o sa vezi ca acestea sunt valorile.


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daedalus
post 12 Apr 2011, 17:10
Post #52


sound addicted


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(victor.vajoi @ 12 Apr 2011, 14:57)
Cat ma ? La viteza aia se dezintegreaza toata masina. Nu prinde solenza nici la vale atat.
*



Am precizat destul de clar.. pe ceas smile.gif Real, aveam mai putin normal. Si iarasi te contrazic, pt ca pe autostrada la vale prindea atat! altfel nu urca decat pana la 184-185 asa acu biggrin.gif

This post has been edited by Daedalus: 12 Apr 2011, 17:12


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI 2004 - B xx FTU
mda
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 12 Apr 2011, 20:35
Post #53


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Adevarul ca avem si drumuri de 180 si solenza este si masina de mers cu 180 constant.

QUOTE(Daedalus @ 12 Apr 2011, 09:46)
...Acuma cu lipsa carcasei la filtru de aer si catalizatorul scos ai dreptate, e un risc si eu "sufar" fix de ambele neconcordante, dar uite ca traim in RO si se poate si fara biggrin.gif Adica am trecut si ITP luna trecuta wink.gif
*


Obrazul subtire pe cheltuiala se tine, deaia nu avem toti evacuari momo reising. smile.gif

This post has been edited by Maskatu: 12 Apr 2011, 21:08


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daedalus
post 13 Apr 2011, 01:26
Post #54


sound addicted


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 March 05
From: Bucuresti




Evacuarea mea n-are nici o legatura cu catalizatoru. Saracu de el s-a topit pe interior si a trebuit sa-l "operez". La un calcul sumar cat costa un catalizator si faptu ca ITP se face la 2 ani, ies mult prea bine la pret, asa ca.. si daca tot dai.. scapi de toate nebuniile. Grija mea la masina a fost intotdeauna sa fie mecanica buna, directia, franele si suspensia, adica lucruri care intr-adevar tin de siguranta in trafic, restu e leapsa.
Scuze initiatorului acestui topic cat si celorlalti ca am deviat de la subiect. In mare ideea e ca cel putin eu personal nu ma mai agit cu omologari si alte nebunii. Totu tine de noroc. Asta ca idee generala pentru pellealex.. din punctul meu de vedere, evident. Daca vrei sa-ti modifici masiv masina, ia-ti gandul de la omologari, altfel nu-i mai faci nimic.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI 2004 - B xx FTU
mda
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 13 Apr 2011, 08:19
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(victor.vajoi @ 12 Apr 2011, 14:57)
Cat ma ? La viteza aia se dezintegreaza toata masina. Nu prinde solenza nici la vale atat.
*

Daca tu ai un jaf , asta nu inseamna ca toate sunt la fel ! Oare cu ce ai contribuit la topicul asta in afara de o aberatie ca se dezintegreaza masina ... Cate masini dezintegrate ai vazut tu la 200 km/h ? Eu merg cu bicla la 60 km/h si nu ma dezintegrez , altii merg cu mai mult de atat .
Probabil ca 240-260 ti se par SF-uri chiar si cu alte masini ... Loganurile 1.6 16v cu aerodinamica lor de frigider tot se lauda ca depasesc putin 200 km/h pe ceas , asa ca oare de ce ti se pare anormal ca o SLZ cu ceva modificari sa nu ajunga pe la 185 - 190 km/h ? E retorica intrebarea , mai bine nu raspunzi , nu are rost sa-ti dau ocazia sa faci posturi degeaba pe topicul asta care oricum a fost sortit pieirii de la inceput .

bogdanelkva - vai ce gluma buna ai facut tu , ce comic esti tu , pacat ca esti off-topic !
klaus - ai ramane uimit cam ce raport kg/CP iese la SLZ putin modificata fata de BMW din 2000 - 2004 . Ma refer strict la raport , nu la restul ... sa nu o dam in balarii .
Maskatu - acelea sunt vitezele afisate pe kilometraj , dar nu stiu daca sunt de la DSN sau SLZ , iar rotile iar difera putin . Oricum cert este ca in limitare intr-a 5-a ar interveni dupa 200 km/h , DACA nu ar fi vantul si restul ...

Tot ce am vrut sa subliniez este ca se bate campii rau de tot si de fiecare cand mai apare unu' pe care-l mananca talpa mai mult decat grosimea buzunarului iar incep toti sa abereze . Nu mai permiteti astfel de aberatii cat timp exista multe topicuri pe care se pot scrie si pe care nu le citeste nimeni din cauza de lene . De ce credeti ca s-a mai facut si acest topic ? Pentru ca nu s-au citit altele vechi de lene !

This post has been edited by marius80_eugen: 13 Apr 2011, 08:28


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
victor.vajoi
post 13 Apr 2011, 08:43
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 13 January 10
From: Brasov




@marius80_eugen.

Cand am citit ceea ce ai scris m-am gandit nici sa nu nu-ti raspund. Spre surprinderea ta, masina mea nu este cazan cum crezi tu, dar sunt foarte constient ca trebuie sa fii complet nebun sa mergi cu o asemea viteza cu o solenza. La fel cum sustineti sus si tare ca e o mare greseala ca nu se mai fabrica solenza.

Edit: Si eu tin la masina mea, imi place cum merge, dar trebuie sa fim si realisti, ce naiba..

This post has been edited by victor.vajoi: 13 Apr 2011, 08:45


--------------------
Skoda Fabia Combi 2002 / Elegance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Apr 2011, 08:48
Post #57


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(marius80_eugen @ 13 Apr 2011, 09:19)
klaus - ai ramane uimit cam ce raport kg/CP iese la SLZ putin modificata fata de BMW din 2000 - 2004 .
*

Am niste indoieli ca o sa raman uimit, pentru ca eu vorbeam de raport cp/cilindree, nu de cp/kg


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 13 Apr 2011, 08:49
Post #58


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 4 November 09
From: reghin




QUOTE(marius80_eugen @ 13 Apr 2011, 09:19)
bogdanelkva - vai ce gluma buna ai facut tu , ce comic esti tu , pacat ca esti off-topic !

Tot ce am vrut sa subliniez este ca se bate campii rau de tot si de fiecare cand mai apare unu' pe care-l mananca talpa mai mult decat grosimea buzunarului iar incep toti sa abereze . Nu mai permiteti astfel de aberatii cat timp exista multe topicuri pe care se pot scrie si pe care nu le citeste nimeni din cauza de lene . De ce credeti ca s-a mai facut si acest topic ? Pentru ca nu s-au citit altele vechi de lene !
*


Eu sunt curios daca se mai respecta valorile alea turatie-viteza,daca am cinci oameni in masina si portbagajul plin cu cartofi,daca merg cu o benzina mai proasta sau una mai buna,etc...
Lasa tu ca are cine sa stabileasca daca se bat campii sau nu,daca se inchide un topic sau nu,nu te mai agita pentru nimic. smile.gif

This post has been edited by bogdanelkva: 13 Apr 2011, 08:51


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 17:01
Forum Renault