hellppp!Proiect modificare solenza
![]() ![]() ![]() |
hellppp!Proiect modificare solenza
Daedalus |
![]()
Post
#31
|
||
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|||
wheelman2011 |
![]()
Post
#32
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
@pelealex la ce mixuri 2k te referi tu cand spui ca o sa dispara ? si da poti sa o faci si din mixuri si poti sa dai si emaur pe ea depinde de cat e dispus sa dea omul pe vopsitorie.
Acum referitor la modificari aduse Solenzei pot sa spun ca am reusit in weekend sa ii fac evacuarea pe 51 mm fara catalizator, sa ii fac tabla aia de la admisie si sa-i pun filtru sport cu traseu din aluminiu pe 63 mm si ieri i-am facut si softul la Dimsport si pot sa spun ca a meritat tot efortul, acum merge mult mai bine trage mai bine si urca in ture ca nebuna. Ca si preturi m-au costat in felul urmator : toba din inox - 180 lei, tevile - 0 lei ( le-am luat de la un prieten), filtru sport Pipercross in carcasa de carbon - 0 lei ( il aveam mai demult ) tevi admisie de aluminiu si coturi - 0 lei ( si pe astea le aveam ), soft Dimsport - 150 lei, tabla aia care vine la clapeta de admisie - 0 lei ( am facut-o eu dintr-o bucata de tabla pe care am vopsit-o apoi cu nergu, da am vazut ca unii cer pe asa ceva 40 de lei ceea ce mi se pare mult), manopera de montat-demontat, sudat, modificat etc. - 0 lei ( toate le-am facut eu cu ajutor din partea unor prieteni ). In total m-au costat piesele si softul 330 lei plus berea ![]() |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
pellealex |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 26 March 11 ![]() |
la cine ai rescris softul un numar de tel te rog ca nu gasesc pe nimeni sau poate nu am cautat eu bine
|
--------------------
dacia
solenza
2004
- B 67 MFL
|
|
Alin_VAD |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 14 February 10 ![]() |
QUOTE(ramsen @ 27 Mar 2011, 21:01) la solenza din soft si la super nova lejer merge minim 10 Cp in plus dati...daca ii mai faci si ceva modificari pe la motor ajungi si la 105 Cp...problema rezolvata pe o super nova din Pitesti...deci se poate lejer mai mult de cit spui tu...7 cp cit spui tu nici nu se simt la motor...dar 10 Cp se simt imediat... ![]() Esti tare nene! Sa ai bafta! ![]() |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#35
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
@pelealex uite asta e nr : 0751194100 si aici ai topic cu oferta lor http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=139687&hl= ca si locatie au sediul pe sos Fabrica de Glucoza, cum vii pe b-dul Barbu Vacarescu faci dreapta pe strada asta, dar uitate si pe site dimsport.ro ca au si harta cum sa ajungi la ei, iar ca servicii nu pot sa spun decat ca sunt super de treaba, la mine au fost niste probleme cu mufa de diagnoza care nu avea curent si pana la urma a rezolvat-o si nu a cerut nimic in plus, acum singura mea problema pe care o am cu masina e ca nu prea mai sta la relanti,
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vitamina @ 31 Mar 2011, 13:32) Frate,injectoarele sunt identice si la 1.4 si la 1.6!Cantitatea de benzina este identica datorita softului creat de niste baieti destepti din uzina de la Mioveni!ECU nu l-am inlocuit.Benzina care iese prin injectoare este f fina iar la maxim 1 cm de injector nu se mai observa!Il poti intreba pe ramsen pt ca el s-a dat cu masina mea si a vazut cum merge. Bafta! Orice CP in plus la SLZ se cunoastes i ti se apre ca "rupe" , astea fiind senzatii si atat . QUOTE(klaus @ 1 Apr 2011, 15:24) Sunt injectoarele de solenza identice cu alea de logan de 1.6? Au aceeasi comanda de la UCE injectie? Cam la asta ma refeream si eu ... QUOTE(Daedalus @ 2 Apr 2011, 10:36) Solenza la 5200 rpm in treapta 5 are cam 188-190 pe ceas, la 6000 cred ca...cel putin teoretic.. ar trebui sa ii dai acu peste cap, practic aveai probleme cu ambreiaju. Solenza la 5200 intr-a 5-a nu cred ca ai dus-o cu niste roti mici . La 6000 rpm nu ajungi cu motorul stock . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#37
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Cu rotile de Scala 165/65/14. La 6000 rpm ajungi cu motorul stock, dar pe elevator eventual
![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
ramsen |
![]()
Post
#38
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(Alin_VAD @ 8 Apr 2011, 18:00) daca cunosti super nova SAX intereseazate citi CP are...am sta de vorba cu el si cu tot softul si modificare la motor ceva pe la supape a ajuns la 105CP...masina rupe la drum ...asta este fiecare face cum stie el |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#39
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
105 mi se par cam multi. Catalin uku avea 90-95 daca imi aduc bine aminte si imi spusese ca mai mult de atat nu prea mai are ce sa "traga" din motor. A spus ca mai putea sa puna o turbina si cam atat.
In fine, nu asta este important. Important este ca vorbiti de modificari ce depasesc cu inca 30% puterea din fabrica a motorului. Asta implica modificari serioase la suspensii, garda la sol, directie, frane,etc, masina nefiind proiectata pentru o asemenea "putere". Si evident orice modificare nu poate fi omologata si devine ilegala, dar asta este alta discutie, pe care toti o evitati pe aici. spor. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#40
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Si cine iti verifica vreodata ce e in motor atata timp cat el arata la fel la exterior ? Va faceti prea multe probleme. Pornind de la premisa ca orice rahat care il faci iese din tiparul legalitatii, atunci la ce ne mai agitam?
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#41
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Esti sigur? La itp iti ridica capota sa iti monteze 1-2 senzori pe la motor. Daca ai avea modificari cu siguranta nu ar mai fi montata carcasa filtrului de aer pentru ca ai avea filtru sport, asta una la mana. A doua la mana, ai avea evacuarea schimbata si ar vedea cand ar pune sonda aia ce masoara emisiile in spate la evacuare. Si a treia la mana, majoritatea au scos catalizatorul, si evident nu mai iesi la emisii. Plus multe altele.
Asadar despre ce vorbim? |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
fuzzzy |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.080 Joined: 21 February 09 From: BucureSHIT! ![]() |
Ceea ce spui este valabil la un itp facut "ca la carte", insa nu se fac peste tot asa... iar despre caii putere, se pot scoate ceva insa cu cat scoti mai multi cai, cu atat scazi fiabilitatea motorului... deci fiecare o face pe pielea lui, atat dpv tehnic cat si legal.
|
--------------------
reno
clio hb
'02
- X-xXx-XxX "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@ |
|
Daedalus |
![]()
Post
#43
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma refeream strict la ce e in motor. Daca nu scoti catalizatorul, diametrul traseului nu influenteaza emisiile. Acuma cu lipsa carcasei la filtru de aer si catalizatorul scos ai dreptate, e un risc si eu "sufar" fix de ambele neconcordante, dar uite ca traim in RO si se poate si fara
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
S-a facut un topic , de PROIECT ! Unde sunt modificarile si despre care modificari se vorbeste in acest "proiect" ?
Sa fie oare alt topic facut aiurea pe care se vorbeste numai off-topic ? Ia sa vedem sa surprize ne rezerva autorul topicului ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#45
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
@marius80_eugen hai sa fim seriosi de parca asta ar fi singurul topic unde se deviaza de la subiect, acum ca sa deviez si eu putin spun ca din 1.4 se pot scoate aprox. 100 CP fara sa umblii in motor, dar cu admisie custom nu porcaria ei de plasctic care e restrictiva la greu, o galerie de evacuare custom cu diametru mai mare, alte injectoare alt regulator de presiune, eventual umblat si la chiuloasa slefuite si facute oglinda porturile de admisie si evacuare si comprimata putin eu zic ca te poti duce undeva la 100 CP, dar implica o investitie destul de mare si asa mai bine ii pui alt motor. In ce priveste ITP-ul omologarile si mai stiu eu ce, nu spun decat ca traim in Romanica unde totul se rezolva cu spaga si cu relatii asa nu e cazul sa ne oprim din modificat masinile doar ca nu sunt omologate moficarile.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
klaus |
![]()
Post
#46
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Astept cu interes admisiile "custom" calculate sa nu aibe unde stationare si sa nu fie gatuite, sau evacuarile custom calculate fara back-pressure, si chiulasele "slefuite" sa fie compresia mai mare fara detonatii, si supape mai mari ca poate si alea ingusteaza admisia si nu degeaba exista inclusiv la renault niste motoare de 1.4 cu 16v.
Poate faceti chiar si un sistem de defazare a admisiei si evacuarii, pe fulie. Ala iarasi ajuta la turatii ridicate. Cum vreti sa depasiti suta de cai, merge pus si un cmpresor de aer alaturi de o turbina, evident. Hai, sa vedem proiect, ca altfel toti fac CP de le-ar fi rusine si la aia de la BMW sau Porche ca ei nu reusesc asemenea performante pe cilindree... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#47
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
V-a zis-o klaus... grav de tot chiar....
![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
victor.vajoi |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 13 January 10 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Skoda
Fabia Combi
2002 / Elegance
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#49
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
La 3000 rpm:
-tr.1 - 22,38 km/h -tr.2 - 40,77 km/h -tr.3 - 59,91 km/h -tr.4 - 81,06 km/h -tr.5 - 105 km/h La 4000 rpm: -tr.1 - 29,84 km/h -tr.2 - 54,36 km/h -tr.3 - 79,88 km/h -tr.4 - 108,08 km/h -tr.5 - 140 km/h La 5000 rpm: -tr.1 - 37,3 km/h -tr.2 - 67,95 km/h -tr.3 - 99,85 km/h -tr.4 - 135,1 km/h -tr.5 - 175 km/h La 6000 rpm: -tr.1 - 44,76 km/h -tr.2 - 81,54 km/h -tr.3 - 119,82 km/h -tr.4 - 162,12 km/h |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#50
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Astea din ce tabel sunt scoase?standard?sunt cu masina noua?si mai sunt si cu virgula....
![]() |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#51
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Este viteza in functie de treapta si turatie. Baga gpsul si o sa vezi ca acestea sunt valorile.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#52
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(victor.vajoi @ 12 Apr 2011, 14:57) Am precizat destul de clar.. pe ceas ![]() ![]() This post has been edited by Daedalus: 12 Apr 2011, 17:12 |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#53
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Adevarul ca avem si drumuri de 180 si solenza este si masina de mers cu 180 constant.
QUOTE(Daedalus @ 12 Apr 2011, 09:46) ...Acuma cu lipsa carcasei la filtru de aer si catalizatorul scos ai dreptate, e un risc si eu "sufar" fix de ambele neconcordante, dar uite ca traim in RO si se poate si fara ![]() ![]() Obrazul subtire pe cheltuiala se tine, deaia nu avem toti evacuari momo reising. ![]() This post has been edited by Maskatu: 12 Apr 2011, 21:08 |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#54
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Evacuarea mea n-are nici o legatura cu catalizatoru. Saracu de el s-a topit pe interior si a trebuit sa-l "operez". La un calcul sumar cat costa un catalizator si faptu ca ITP se face la 2 ani, ies mult prea bine la pret, asa ca.. si daca tot dai.. scapi de toate nebuniile. Grija mea la masina a fost intotdeauna sa fie mecanica buna, directia, franele si suspensia, adica lucruri care intr-adevar tin de siguranta in trafic, restu e leapsa.
Scuze initiatorului acestui topic cat si celorlalti ca am deviat de la subiect. In mare ideea e ca cel putin eu personal nu ma mai agit cu omologari si alte nebunii. Totu tine de noroc. Asta ca idee generala pentru pellealex.. din punctul meu de vedere, evident. Daca vrei sa-ti modifici masiv masina, ia-ti gandul de la omologari, altfel nu-i mai faci nimic. |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(victor.vajoi @ 12 Apr 2011, 14:57) Daca tu ai un jaf , asta nu inseamna ca toate sunt la fel ! Oare cu ce ai contribuit la topicul asta in afara de o aberatie ca se dezintegreaza masina ... Cate masini dezintegrate ai vazut tu la 200 km/h ? Eu merg cu bicla la 60 km/h si nu ma dezintegrez , altii merg cu mai mult de atat . Probabil ca 240-260 ti se par SF-uri chiar si cu alte masini ... Loganurile 1.6 16v cu aerodinamica lor de frigider tot se lauda ca depasesc putin 200 km/h pe ceas , asa ca oare de ce ti se pare anormal ca o SLZ cu ceva modificari sa nu ajunga pe la 185 - 190 km/h ? E retorica intrebarea , mai bine nu raspunzi , nu are rost sa-ti dau ocazia sa faci posturi degeaba pe topicul asta care oricum a fost sortit pieirii de la inceput . bogdanelkva - vai ce gluma buna ai facut tu , ce comic esti tu , pacat ca esti off-topic ! klaus - ai ramane uimit cam ce raport kg/CP iese la SLZ putin modificata fata de BMW din 2000 - 2004 . Ma refer strict la raport , nu la restul ... sa nu o dam in balarii . Maskatu - acelea sunt vitezele afisate pe kilometraj , dar nu stiu daca sunt de la DSN sau SLZ , iar rotile iar difera putin . Oricum cert este ca in limitare intr-a 5-a ar interveni dupa 200 km/h , DACA nu ar fi vantul si restul ... Tot ce am vrut sa subliniez este ca se bate campii rau de tot si de fiecare cand mai apare unu' pe care-l mananca talpa mai mult decat grosimea buzunarului iar incep toti sa abereze . Nu mai permiteti astfel de aberatii cat timp exista multe topicuri pe care se pot scrie si pe care nu le citeste nimeni din cauza de lene . De ce credeti ca s-a mai facut si acest topic ? Pentru ca nu s-au citit altele vechi de lene ! This post has been edited by marius80_eugen: 13 Apr 2011, 08:28 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
victor.vajoi |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 13 January 10 From: Brasov ![]() |
@marius80_eugen.
Cand am citit ceea ce ai scris m-am gandit nici sa nu nu-ti raspund. Spre surprinderea ta, masina mea nu este cazan cum crezi tu, dar sunt foarte constient ca trebuie sa fii complet nebun sa mergi cu o asemea viteza cu o solenza. La fel cum sustineti sus si tare ca e o mare greseala ca nu se mai fabrica solenza. Edit: Si eu tin la masina mea, imi place cum merge, dar trebuie sa fim si realisti, ce naiba.. This post has been edited by victor.vajoi: 13 Apr 2011, 08:45 |
--------------------
Skoda
Fabia Combi
2002 / Elegance
|
|
klaus |
![]()
Post
#57
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#58
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 13 Apr 2011, 09:19) bogdanelkva - vai ce gluma buna ai facut tu , ce comic esti tu , pacat ca esti off-topic ! Tot ce am vrut sa subliniez este ca se bate campii rau de tot si de fiecare cand mai apare unu' pe care-l mananca talpa mai mult decat grosimea buzunarului iar incep toti sa abereze . Nu mai permiteti astfel de aberatii cat timp exista multe topicuri pe care se pot scrie si pe care nu le citeste nimeni din cauza de lene . De ce credeti ca s-a mai facut si acest topic ? Pentru ca nu s-au citit altele vechi de lene ! Eu sunt curios daca se mai respecta valorile alea turatie-viteza,daca am cinci oameni in masina si portbagajul plin cu cartofi,daca merg cu o benzina mai proasta sau una mai buna,etc... Lasa tu ca are cine sa stabileasca daca se bat campii sau nu,daca se inchide un topic sau nu,nu te mai agita pentru nimic. ![]() This post has been edited by bogdanelkva: 13 Apr 2011, 08:51 |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 17:01 |