DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> da rateuri, nu merge regulat

maryo22svm
post 30 Mar 2011, 17:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 2 December 08




[FONT=Arial]buna ziua!am si eu o problema cu o dacia 1310,acum ca o saptamana venind de la munca,mi sa oprit masina ,am pornito si nu mai tragea motorul numa la turatii f mari la 3000-4000,am ajuns cumva cu ea acasa.azi am mers si iam luat platina ,bujii,capac de delcou,fise si iam facut si reglajul culbutorilor,leam montat si imi merge asa de rau ca si cum ar merge in 3 pistoane,se aud in evacuare niste rateuri indiferent daca avansu e mare sau mic!iam reglat platina,iam reglat avansu tot la fel,iam luat si jiglere noi si nimic ! va rog ajutatima ca nu stiu ce sa mai fac ,azi imi venea sai dau foc. mad.gif


--------------------
dacia 1310 cl 1999 breack
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 30 Mar 2011, 17:27
Post #2


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Poate suna a prostie dar merita incercat , am bagat o data benzina "buna " de undeva de la tara ,nu doar faptul ca a mancat-o repede m-a deranjat dar nu puteam sa trec de a 3 a ,nu se tura motorul si mergea in rateuri .....ma gandesc si la tine poate ai bagat benzina proasta sau poate ai gunoaie pe traseu
A doua varianta ar fi sa te asiguri ca sunt reglati cum trebuie culbutorii ,mi i-a reglat odata un mecanic "la mana ",motorul pornea ,mergea frumos ,dar nu prea puteam sa plec de pe loc dadea rateuri in carburator ,s-a rezolvat cu un reglaj cu lera facut ca la carte


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 31 Mar 2011, 08:42
Post #3


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(maryo22svm @ 30 Mar 2011, 17:22)
[FONT=Arial]buna ziua!am si eu o problema cu o dacia 1310,acum ca o saptamana venind de la munca,mi sa oprit masina ,am pornito si nu mai tragea motorul numa la turatii f mari la 3000-4000,am ajuns cumva cu ea acasa.azi am mers si iam luat platina ,bujii,capac de delcou,fise si iam facut si reglajul culbutorilor,leam montat si imi merge asa de rau ca si cum ar merge in 3 pistoane,se aud in evacuare niste rateuri indiferent daca avansu e mare sau mic!iam reglat platina,iam reglat avansu tot la fel,iam luat si jiglere noi si nimic ! va rog ajutatima ca nu stiu ce sa mai fac ,azi imi venea sai dau foc. mad.gif
*


In cazul tau pot problema poate fi din multe locuri.Trebuie sa mai mentionezi daca masina scoate fum si ce culoare are sau daca bujiile sunt negre.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 31 Mar 2011, 22:33
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Inteleg ca vrei s-o regulezi si ea, nu? Asa e in titlu.
Acum opreste-te si incearca si asta: pune fiecare piston in faza de aprindere pe rand, cu bujiile scoase, ia o bucata de furtun de acetilena sau ceva asemanator la diametrul exterior, si sufla pe rand in fiecare cilindru pus in faza de aprindere. Daca se aude in carburator ai supapa de admisie arsa, crapata sau scaun ars, fisurat..., daca se aude in toba, e cea de evacuare. Mai corect e sa faci un test de compresie, punand pe rand in locul fiecarei bujii, un manometru cu rijlag, cu bujiile scoase, si dand la cheie, sa ai in jur de 8 atm. Care are sub 7, e slaba in compresie si, poate fi segmenti sparti, supape deschise sau crapate, scaune arse. Chestia cu reglatul ca la carte, e aberanta. Cartea a foet facuta de tataie, acum 50 de ani , cand s-a nascut Dacia. Imi pare rau, ca nu vreti sa va desprindeti de tehnica de atunci, dar mai inventati si voi ceva. Am incremenit in epoca de atunci, si-si bat joc de noi, culmea, unii mai tampiti ca noi. Nici benzina nu e de neglijat, dar daca era proasta, sau chiar motorina, iesea fum sau batea rau avansul, dar tot ar fi tras , daca apasai neglijand bataia de avans. Eu am pus peste 30l de gazolina, o galeata de motorina (ca era atunci), si nu pot sa va spun ce era in spate, dar batea si avansul cand apasam mai tare. Si totusi am venit din Vrancea cu ea asa.
Regleaza culbutorii la fiecare cilindru pus in aprindere (pui pe 1 la semn, reglezi la 1), si nimic altceva. Cu lera, reglezi motorul nou. Dupa atatea batai "de cap" mai sunt acolo fete plane, sa la poti regla la lera? Aiurea ! Prinde cu patentul de surubul de reglaj, dupa ce ai strans contra putin, si fa jocul. Nu cu mana libera. N-are nimic daca e mai mare,de-abia sta supapa mai rece, si diagrama se apropie de cea a masinilor mai destepte.Toate motoarele au camele ascutite, numai Dacia patrate, ca suntem mai ai dracu' , nu mai sunt fraieri ca noi.Fara joc sa nu fie. Dupa jeglaj, mai da o tura de verificare.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 17:19
Forum Renault