DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme servo-frana 1310 TLX, Fac pedale...

daniel93
post 26 Apr 2012, 18:36
Post #1


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Problema e cam asa: daca apas frana brusc, franeaza perfect, dar pedala se duce la fund.
Daca apas frana doar cat sa incetinesc, se duce la fund, iar ca sa opresc trebuie sa fac pedala.. Si cu motorul oprit se duce pedala la fund..
Care ar putea fi problema?
Am vrut sa aerisesc instalatia si mi-a zis un mecanic ca dupa simtome e pompa de vina, nu are rost sa aerisesc.
Pompa este cu 3 conducte, ar merge montat in locul ei o pompa de Dacia 1300 fara sa renunt la servo?
In pompa de 1300 am incredere, dar nu ma pricep deloc la servo...
Mulumesc anticipat!


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 26 Apr 2012, 18:58
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




normal ca vrea sa te faca sa schimbi pompa doar ca sa iti ia banii.daca te pricepi cat de cat la mecanica verifica mai intai starea garniturilor etrierelor,conducte,limitator,repartitor si furtune.dupa ce ai verificat astea si nu ai probleme la ele fai o aerisire prin cadere (bagi un furtun pa capu aerisitorului si ii dai drumu il lasai sa curga pana nu mai vine bule de aer,incepi cu roata cea mai departata de pompa,)ai grija sa nu scapi vasu fara lichid ca o ei de la capat.

vezi ca mai sunt topicuri legat de problemele cu franele


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 26 Apr 2012, 19:21
Post #3


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Nu are motive sa ma minta, lucreaza moca pt mine.
Etrierele sunt noi, masina a trecut ITP-ul dupa ce s-a facut o revizie mai amanuntita.
Ma intereseaza daca merge pompa de 1300 ca am auzit ca asta care o am eu e un model prost


26 Apr 2012, 19:22:
P.S.: Lichid nu am completat niciodata, nu scade nivelul

This post has been edited by daniel93: 26 Apr 2012, 19:22


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 26 Apr 2012, 20:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




crezi ca daca sunt noi sunt musai si bune.


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 26 Apr 2012, 20:56
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




Tot respect...


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
95bogdi
post 26 Apr 2012, 21:25
Post #6


Milmoi Motorsport


Group: Members
Posts: 781
Joined: 27 June 11




prima oara incearca sa aerisesti...iesi cel mai ieftin...daca nu merge nici asa atunci schimbi pompa...sunt mai multe care se pot inampla...dacia e plina de mistere !


--------------------
Dacia 1310 Export TLX 1989 - AR 05 UWW
uww.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 26 Apr 2012, 21:45
Post #7


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Eu vreau sa stiu daca se poate adapta pompa de 1300 in locul celei de acum, fara sa renunt la servo!
Am sa incerc mai intai aerisire, dar vreau sa am si un plan de rezerva..

26 Apr 2012, 21:49:
QUOTE(r3d @ 26 Apr 2012, 20:42)
crezi ca daca sunt noi sunt musai si bune.
*



Am pompa de 1300 reconditionata, pe aia vreau sa o pun...
Si am cumparat si una noua pe care o folosesc de 4 ani si nu face nici o problema

This post has been edited by daniel93: 26 Apr 2012, 21:49


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulica89
post 26 Apr 2012, 22:36
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 6 August 08




E foarte buna cea pe care o ai pe masina.
Simptomul pe care l'ai mentionat (se duce pedaua la fund) este rezultatul trecerii lichidului de frana in spatele pistonaselor din pompa (fie sunt uzate garniturile fie blocate pistonasele).
Poti pune pompa de 1300 fara probleme, dar vei avea probleme la RAR ,dar pina una alta merge si asta.

Foloseste un lichid de frana mai bun(nu e foc 20 lei pe un ATE cand posirca romaneasca e 15 lei).

500 ml mi'a ajuns sa aerisesc sistemul(dar fii cu ochii pe borcan).


--------------------
Dacia 1310 1989 MLS - PH 10 SIA
Iulian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mstaniloiu
post 30 Jun 2012, 23:02
Post #9


Membru entuziast :)


Group: Members
Posts: 448
Joined: 17 February 05
From: DN1




QUOTE(daniel93 @ 26 Apr 2012, 21:45)
Eu vreau sa stiu daca se poate adapta pompa de 1300 in locul celei de acum, fara sa renunt la servo!
Am sa incerc mai intai aerisire, dar vreau sa am si un plan de rezerva..



Ma intereseaza pe mine pompa actuala (nu cea de 1300) - scuze de postare tarzie - daca esti prin zona Bucuresti - Ploiesti - pot sa te ajut sa reconditionezi pompa originala.

Ca si gandire este mai avansata decat cea de 1300 - ai 2 pistonase - se numeste "pompa tandem" si are si ceva protectie la avarie(ex. se taie o conducta pe fata) - nu neaparat ca cea cu ICP (cu 4 conducte) de dupa anii 1996 - dar oricum nu ramai complet fara frane ...

Eu am o Dacia din 1987 (Ungaria) cu astfel de pompa - nu prea se mai gasesc garnituri la ele - toata lumea o confunda cu cea tip ICP.

This post has been edited by mstaniloiu: 30 Jun 2012, 23:03


--------------------
Dacia (SupeR)Nova, 1310 - SN 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 2 Jul 2012, 15:41
Post #10


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Sunt din Vatra Dornei din pacate..
Sincer nu prea stiu ce are in ea, dar am auzit ca nu sunt rezistente (se strica des).
Pana acum am incercat o aerisire si la roata dreapta fata nu prea vine lichid... N-am avut atunci timp sa vad cauza, dar de cand am umblat parca tine si mai slab frana...
Am sa o duc la un mecanic de dacii sa vada ce are, ca mie mi-e foarte antipatica masina si n-am deloc rabdare cu ea


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mstaniloiu
post 19 Jul 2012, 11:38
Post #11


Membru entuziast :)


Group: Members
Posts: 448
Joined: 17 February 05
From: DN1




Da intr-adevar - cele de ASAM se strica des ... Dar daca cumva poti sa faci rost de o pompa de Autonova Satu Mare (Pompa tandem DC) - cu aia nu mai ai probleme - a mea originala a "rezistat" aproape 20 de ani


--------------------
Dacia (SupeR)Nova, 1310 - SN 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 22 Aug 2012, 17:29
Post #12


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




A mea cred ca e originala.
Am pe 1300 pompa ASAM si sunt multumit de ea.


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 13 Oct 2012, 23:11
Post #13


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Am schimbat pistonasele din pompa, garniturile, nici o schimbare... ba chiar mai mult, dupa 2 saptamani mi s-au blocat rotile de pe fata de abia mai plecam de pe loc...
Am demontat comedia aia si am montat pompa cu dublu-circuit, cu conducta de retur astupata. In sfarsit pot spune ca am frana ca la dacie, urmeaza sa schimb racordurile pe fata si repartitorul, poate o sa am frana ca la masini.
Nu mai aratati cu degetul spre ASAM, atat timp cat aveti parodii de uzina pe masina.

This post has been edited by daniel93: 13 Oct 2012, 23:12


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 13:58
Forum Renault