DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Schimbare alternator dacia cu unul de opel!

lucifer5
post 18 Jun 2007, 19:16
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 11 January 07




Salut ,am si eu o intrebare :pot sa schimb alternatorul original de dacie (dacia 1310 break) cu un alternator care provine de pe un opel ascona motor de 2.0i (injectie).
Pe alternatorul de opel sunt urmatoarele specificatii:

Delco Remi -Made in France

55 A

Astept raspunsurile voastre,multumesc anticipat.


--------------------
Mercedes C 280 1994
Autoiacob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GARFIELD 87
post 18 Jun 2007, 19:45
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 6 May 07
From: ploiesti




este mic la amperi nu face prostia asta , eu mi-am pus pe dacie unul de 80 de amperi , dacia are normal alternator de 60 ah si tu ii pui mai mic decat are ea constructiv eu zic ca nu merita nu iti da randament ohmy.gif
uite poza cum arata alternatorul meu si are si regulatorul de tensiune incorporat in el numai este la exterior cum este clasic


Attached thumbnail(s)
Imag03_5_.jpg ( Size: 233.35k ) Number of downloads: 5982


--------------------
dacia 1410 8 valve 1998 - ph 00 aby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 19 Jun 2007, 06:54
Post #3


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Dacia ta are alternator de 32A.
Este foarte bun asta pe care vrei sa-l pui, cu conditia sa se poata monta usor si mai ales sa fie in stare buna.
Mai sunt cateva discutii foarte interesante pe forum legate de treaba asta. wink.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucifer5
post 19 Jun 2007, 08:38
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 11 January 07




Multumesc de sfaturi,in legatura cu alternatorul de opel este in stare perfecta,m-am uita azi pe alternatorul de dacie si scrie 50 A.Nu-l schimb ca sa castig 5 A ci pentru mai multa siguranta(am mai multa incredere in alternatorul de opel),plec in concediu peste o luna si ceva si nu vreau sa ma trezesc cu o surpriza.


--------------------
Mercedes C 280 1994
Autoiacob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Jun 2007, 08:51
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Muttley @ 19 Jun 2007, 06:54)
Dacia ta are alternator de 32A.

*




de unde ai dedus? in 1998 nu se mai puneau demult de 32 huh.gif


Lasa-l pe ala original, daca are puntea OK, si releul la fel, nu o sa ai nici o problema la consumatori medii.

This post has been edited by argon: 19 Jun 2007, 08:54


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 19 Jun 2007, 08:53
Post #6


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




De aici: dacia 1310 BERLINA 1993 blush.gif

Dar pare-se ca am gresit. Mai avea un break mai nou in semnatura. happy.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 19 Jun 2007, 10:06
Post #7


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Ai tu incredere in alternatorul de Opel, dar cunosc pe cineva cu un Astra de nici 2 ani care trebuie sa-l schimbe acum pe garantie.

This post has been edited by einstein1984: 19 Jun 2007, 10:21


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucifer5
post 19 Jun 2007, 16:53
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 11 January 07




Cred ca depinde si de noroc, alternatorul de opel ( 2.0i) a stat pe masina din 1988 pana acum 4 luni(masina a fost in familie din 1988)fara sa am probleme cu el si am mult mai multa incredere in asta din 88 decat cel din 1998 de pe dacie desi nici cu asta nu am avut probleme(i-am schimbat doar carbunii preventiv).

This post has been edited by lucifer5: 19 Jun 2007, 16:55


--------------------
Mercedes C 280 1994
Autoiacob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 22 Jun 2007, 11:24
Post #9


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Alternatorul din atasament e de Opel Astra, generatie mai veche. E un big m*th*rf*cker de 90 A, releu integrat. Vechiul releu inca il am montat, in caz ca raman vreodata in pana, dar cu firele decuplate.

A fost pusa o saiba de 4-5mm la prinderea de blocul motor, punctul fix de unde se roteste. Prinderea culisanta, cu ajutorul careia se intinde cureaua se desface de pe bloc si se re-fixeaza cu o gaura mai jos (normal are 2 gauri, cu 2 suruburi; i-a fost un pic intinsa curbura ei si a fost prinsa cu un singur surub, gaura ei de sus corespunzand surubului de jos din bloc). Nu-ti fa probleme, la mine sta asa de 1 an si nu se slabeste, nu sunt probleme.

Musai ai nevoie de o dioda de sens (eu am primit-o, nu stiu sa te indrum de unde s-o iei), altfel cand iei contactul, alternatorul tot baga curent si motorul nu se opreste.

Spor, dar poze mai detaliate sa stii ca nu am, nici nu prea am loc sa fac cu el montat... Am scris toate astea sa stii ca se poate, dar cu ceva 'adaptari'.

Oricum, iarna, la relanti, cu faza lunga, aeroterma, stergatoare, ventilator, dezaburire, incarcarea e beton. Te cam incurca, insa, la schimbatul filtrului de ulei, tre sa ai mana fina, ferma si grija mare sa nu te lovesti/tai la degete.

Attached thumbnail(s)
apr_del.21.02.07_001.1.jpg ( Size: 165.96k ) Number of downloads: 6621


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucifer5
post 22 Jun 2007, 23:47
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 11 January 07




Al meu e de aceeasi dimensiuni ca cel de pe dacie,singura diferenta ar fi spatele, e drept,in spate are un condensator micut.Intrebarea mea este urmatoarea :trebuie sa renunt la releu sau trebuie inlocuit cel actual cu altul.
Sper ca zilele acestea sa-i pot face niste poze .


--------------------
Mercedes C 280 1994
Autoiacob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 6 Jul 2007, 17:10
Post #11


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE
Alternatorul din atasament e de Opel Astra, generatie mai veche. E un big m*th*rf*cker de 90 A, releu integrat. Vechiul releu inca il am montat, in caz ca raman vreodata in pana, dar cu firele decuplate.


Alternatorul ce il folosesc are releu integrat; mai am si vechiul releu, dar il tin decuplat.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ursul
post 12 Sep 2007, 14:46
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 August 07




Cum ai montat acel alternator de Opel ?

Cate fire ies din el ?

Are doar + si masa prin carcasa ?

De unde se poate cumpara ?


--------------------
DACIA 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 17 May 2008, 19:44
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




si pe mine ma intereseaza, si date technice si date de achzitionare si de montaj. sarumana:)


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 21 May 2008, 10:13
Post #14


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Sorry, abia acum am vazut cererea.

Aici, in topicul in care am scris de RK la motor, am pus ceva foto cu suportul si faptul ca sta mai jos ca cel de dacie.

De fapt, sa fac un rezumat al diferentelor fata de alternatorul de dacie:

- trebuie un suport intinzator mai lung; cred ca de la ceva Opel luat, dar nu bag mana-n foc, l-am primit cu alternatorul;
- suportul trebuie prins cu o gaura mai jos fata de cel de dacie;
- trebuie o saiba de ~5mm la boltul pivotant, sa se poata bloca alternatorul in suportul pivotant prin strangere, sa fie forta minima in suportul intinzator;
- trebuie o dioda de sens pe firul de excitatie; am primit-o si pe asta cu alternatorul.

Legaturi electrice: masa prin carcasa; firul de excitatie - exact ca la alternatorul de dacie, firele de +.

Modelul acesta de alternator se gaseste pe mai toate Opel-urile anii 80-90. Eu am primit, contra cost, alternator+suport intinzator+dioda de sens de la un mos ce lucra la dezmembrari.

This post has been edited by emircea: 21 May 2008, 10:20


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valyd11
post 12 Aug 2008, 23:28
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 148
Joined: 26 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(lucifer5 @ 18 Jun 2007, 20:16)
Salut ,am si eu o intrebare :pot sa schimb alternatorul original de dacie (dacia 1310 break) cu un alternator care provine de pe un opel ascona motor de 2.0i (injectie).
Pe alternatorul de opel sunt urmatoarele specificatii:

Delco Remi -Made in France

55 A

Astept raspunsurile voastre,multumesc anticipat.
*



te mai intereseaza faru din partea soferului?? 30 ron, id:valy_d11, tel:0726603304


--------------------
dacia 1310 L 1994 - B 18 CJY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 13 Aug 2008, 22:49
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




QUOTE
Ai tu incredere in alternatorul de Opel, dar cunosc pe cineva cu un Astra de nici 2 ani care trebuie sa-l schimbe acum pe garantie.


N-ai inteles . . . el are alternator de Opel din vremea cand inca se fabricau masini wink.gif


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 15 Aug 2008, 04:45
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Lasa alternatorul de dacie dar cauta un releu de incarcare mai potent sau cumpara unul din comert si pune un radiator de doamne ajuta pe tranzitorul final.

Sau pune alternatorul ala de 55a si stai mai linistit ca nu se duce releul.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 15 Aug 2008, 11:29
Post #18


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




al meu e ceva de genu, poate ma poate ajuta cineva sa-mi spuna de pe ce masina provine (mie mi l-a dat un tovararas il avea acolo in garaj aruncat de ceva ani, mocca) ce putere are etc, cu mentiunea ca nu are releu incorporat si releul lui original excita alternatorul pe "-" nu pe "+" ca cel de dacie astfel au trebuit ceva modificari pentru a-l putea folosi

Attached File(s)
Attached File  IMG_0322.bmp ( 900.05k ) Number of downloads: 259


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavy_costy
post 1 Aug 2009, 20:36
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 1 August 09




garfield87 ce model de alternator ai u? si ce suport ai de prindere la el?


--------------------
dacia papuc 2003 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
floryan13
post 29 Mar 2011, 11:57
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 5 December 10




am si eu o intrebare a incercat cineva sa schimbe alternatoru de pe dacie cu unul mai mare?eu mam gandit sa pun unul de papuc 1.9 d.am vazut ca arata la fel sistemul de prindere si e totusi VALEO,are 75A destul zic eu pentru o berlina chiar si cu imbunatatiri aduse.multumesc


--------------------
dacia 1310L 1310L 1999/1310L/ - 31-flo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Mar 2011, 18:56
Post #21


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(floryan13 @ 29 Mar 2011, 11:57)
.. a incercat cineva sa schimbe alternatoru de pe dacie cu unul mai mare?
*


Buna idee!!! huh.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuli
post 29 Mar 2011, 19:02
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 271
Joined: 15 November 08




de matiz are 65 am sau tico de 50 am amindoua se monteaza foarte usor


--------------------
dacia dacia 88/1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 29 Mar 2011, 19:08
Post #23


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




@Muttley: Iti cam plac "prospaturile"..

floryan13
post Today, 12:57
Membru incepator
Group: Members
Posts: 3
Joined: 5 December 10


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 29 Mar 2011, 19:15
Post #24


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(Iuli @ 29 Mar 2011, 19:02)
de matiz are 65 am sau tico de 50 am amindoua se monteaza foarte usor
*


Postu' Pastelui la semne de punctuatie si topica-n fraza? huh.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Mar 2011, 19:48
Post #25


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




De ce sa te incurci cu unul cand poti pune mai multe, se monteaza usor.

Attached thumbnail(s)
New_Bitmap_Image.jpg ( Size: 90.77k ) Number of downloads: 2098


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:19
Forum Renault