Noxe peste limita la ITP
![]() ![]() ![]() |
Noxe peste limita la ITP
Dic84 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 31 March 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Logan
1,5 DCI
2007
|
|||
G.R |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 224 Joined: 27 January 07 ![]() |
Ce ar fi daca inaintea ITP-ului sa-i dai a forja motorului care merge subturat in regim de scoala de soferi? Mergand subturat, motorul n u se incalzeste suficient si apar depuneri in camera de ardere si in sistemul de evacuare.
|
--------------------
Dacia Logan
Preference
2005
- CV 03 XXJ
|
|
Dic84 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 31 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Eu as fi de acord cu presupunerea ta, dar de ce totul este in regula dupa ce se fac anumite setari din Laptop?
|
--------------------
Logan
1,5 DCI
2007
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Nu ai fost curios sa vezi/intrebi cam ce anume "seteaza" ei din laptop? Mie imi aduce a abureala.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
YRX |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si mie...
![]() De ce nu incerci sa te duci la alt ITP-ist? De preferinta,unul care nu are service. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Dic84 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 31 March 08 From: Bucuresti ![]() |
@vi_escu din pacate nu am fost eu cu masina.De fiecare data altcineva si am pus incidentele pe baza unei intamplari....dar vad ca se tot repeta
@YRX nu te poti juca cu siguranta oamenilor din masina si din trafic.ITP-urile sunt minimum necesar pentru o masina. ...deci pana acum spune-ti ca ar fid e vina mersul subturat.O alta idee? |
--------------------
Logan
1,5 DCI
2007
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Ideea e ca nu prea are ce satari sa faca ca sa iasa noxele.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
lupul-sur |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 21 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Mersul subturat este de vina, periodic scoate masina la drum intins si mergi cu ea mai turata. Ajuta mult de tot.
|
--------------------
Dacia
Logan Diesel 85 cp
2008 - echipare full option - model Partener
- B-92-SOD
|
|
YRX |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Dic84 @ 2 Apr 2011, 11:37) @YRX nu te poti juca cu siguranta oamenilor din masina si din trafic.ITP-urile sunt minimum necesar pentru o masina. Nu ti-am spus sa-l faci pe spaga. Metodele ITP-istilor de facut analiza la gaze difera in functie de aparate, cheful omului etc. In primul rand trebuie indeplinite niste conditii - temperatura ulei (baga o sonda in locul jojei de ulei - majoritatea o incalzesc cu bricheta), turatie de relanti etc. Foarte usor poate sa dea pe langa daca unul dintre parametrii este masurat aiurea. De aia am zis sa incerci un alt ITP. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Mita Becherescu |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 14 March 11 ![]() |
Foarte corect ce ai spus YRX temperatura uleiului trebuie sa aiba cel putin 80 de grade masurata pe bune nu cu bricheta sa nu o tii pe loc sa ajunga la temperatura asta ca n-ai facut nimic mai verifica si etanseitatea tobelor o mica scapare conteaza,dar cel mai bine cum se mentiona mai sus alearg-o un pic fara elevi sau clienti si ai sa vezi diferenta...multa bafta...
|
--------------------
dacia logan
laureate
2007 1,5dci
- dj00lix
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#11
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Dic84 o sa razi dar cele doua softuri(de benzina si cel de gaz) cam au prostu obicei sa se amestece si motoru merge si pe gaz si pe benzina,si cand si cand isi mai aduce aminte ca trebuie sa mearga pe gaz cand e cald,de aici noxe peste valoarea maxim admisa.
Ala cu testeru nu face altceva decat sa desparta cele 2 softuri,pana amesteca iar,asta este loganu cu GPL Dimineata cand pornesti masina si motoru este rece,ridica capota si vei auzi tacanitu specific al injectoarelor de gaz,daca scoti toate mufele de la injectoarele de gaz motoru va merge,pe benzina,atunci e problema This post has been edited by nikuniku: 2 Apr 2011, 20:17 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Mita Becherescu |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 14 March 11 ![]() |
Scuze am uitat dar la ITP din cite stiam se faceau teste separat benzina-gaz si se scoteau doua buletine de noxe s-ar putea sa fie ceea ce zi tu,dar nu complica omu sa umble unde poate nu se pricepe,o solutie a-r fi sa mearga la un servis unde se monteaza instalatii gpl sa ceara un simplu test sa compare diferenta poate isi da seama fara sa umble unde nu trebuie sa nu speriem omul ca nu e grav....
|
--------------------
dacia logan
laureate
2007 1,5dci
- dj00lix
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 03:45 |