DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Un Logan rosu de 1.2, Jurnalul de bord al unui Laureate PH2 rouge passion

l@u
post 12 Apr 2011, 08:12
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(cdadan @ 12 Apr 2011, 00:16)
Chiar asa o fi, domnu' injinier?  unsure.gif
*



ihi wink.gif


Attached thumbnail(s)
S6002190.JPG ( Size: 90.9k ) Number of downloads: 967


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 12 Apr 2011, 08:13
Post #122


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(LOVENDAL @ 11 Apr 2011, 22:21)
Probabil ca fata de a ta, e chiar limuzina. Fata de alte masini noi, nu mai e. Se vede ca n-ai trecut de varsta maturitatii (caci tu apreciezi doar puterea motorului); doar copiii ce joaca NFS pe calculator ii intereseaza motorul si viteza care o prinde. Maturizeaza-te!
*


radmasa.gif Eu să mă maturizez?! Tu ai probleme cu memoria cumva?
TU m-ai întrebat câți cp are, eu ți-am răspuns! De asemenea, tu ești ăla care a băgat a 3-a și a țâșnit! La 75 cai?! radmasa.gif
Înseamnă că dacă mergi cu o mașină de +200 cp ai orgasm la accelerare naughty1.gif


P.S.: tu cumva ești frate cu romeodârâ?

This post has been edited by cosmin_2300: 12 Apr 2011, 08:16


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Apr 2011, 09:08
Post #123


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Taci ma, ala cu harbu a luat-o prima la dreapta, iar semne ii facea aluia ce iesea de acolo, sa-i cedeze trecerea. Iar astalalt cu bestia rosa era mandru ca i-a disparut din oglinzi blush.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 12 Apr 2011, 09:45
Post #124


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(l@u @ 12 Apr 2011, 09:12)
ihi  wink.gif
*


Exagerezi. tongue.gif
Am condus si e chiar ok motorasul. Comparativ cu 1.6-le aspirat pe care-l inlocuieste, e net superior la dinamica si consuma muuult mai putin.
In cazul in care (presupunem prin absurd) s-ar monta pe Logan, ar fi cel mai performant motor din gama. wink.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Apr 2011, 09:57
Post #125


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Daca nu-i tedeii, n'are nici o valoare, se stie. Dar in ingineria lui a uitat sa compare cu 1.2 tdi de 60 de cai, nu un motor de 1.2 cu altul de 1.9, ambele turbo. Un 1.9 benzina turbo cum trebuia sa fie comparatie, se mictioneaza* cu bolta pe tdi-ul lui fumegator, lucru ce-l face si un 1,4 TSI.

*(nu avem voie sa scriem p**a)

This post has been edited by argon: 12 Apr 2011, 10:02


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 12 Apr 2011, 10:48
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(cosmin_2300 @ 12 Apr 2011, 08:13)
radmasa.gif  Eu să mă maturizez?! Tu ai probleme cu memoria cumva?
TU m-ai întrebat câți cp are, eu ți-am răspuns! De asemenea, tu ești ăla care a băgat a 3-a și a țâșnit! La 75 cai?!  radmasa.gif
Înseamnă că dacă mergi cu o mașină de +200 cp ai orgasm la accelerare  naughty1.gif
P.S.: tu cumva ești frate cu romeodârâ?
*



Da, chiar a tasnit, RAPORTAT la masina aluia (n-am zis raportat la un Passat). Ti-am spus, pentru copii ca tine, totul tine doar de motor. Sunt curios cat iti consuma Cielo. Ai la masina airbaguri, ABS sau computer de bord?

P.S. Imi mentin sfatul pentru maturizare.


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 12 Apr 2011, 11:22
Post #127


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Încă o dată ai dat dovadă de om tare frustrat!
Tu ai zis de motor, nu eu și tot tu continui discuția! Cât consumă, câți cai are, etc.
Raportat la orice, o mașină cu 75 cp nu poate să "țâșnească"! Te-ai îndepărat, dar nu ai "țâșnit"!
Cât consumă Cielo? 10% în București!
Așa cum am spus mai sus, a mea nu are ABS și airbag, dar sunt altele care au!

Alte întrebari?


L.E.: că tot vorbeai de maturizare, nu eu sunt ăla care mă laud pe forum că am "făcut" o Dacia veche laugh.gif Rămân la părerea mea că vrei să te convingi singur că motorul ăla de 1200 cmc și 75 cai este RACHETĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ.

This post has been edited by cosmin_2300: 12 Apr 2011, 11:32


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 12 Apr 2011, 11:38
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(cdadan @ 12 Apr 2011, 10:45)
Exagerezi.  tongue.gif
Am condus si e chiar ok motorasul. Comparativ cu 1.6-le aspirat pe care-l inlocuieste, e net superior la dinamica si consuma muuult mai putin.
In cazul in care (presupunem prin absurd) s-ar monta pe Logan, ar fi cel mai performant motor din gama.  wink.gif
*


Spre deosebire de tine eu nu conduc ocazional motorasul ala asa ca sunt credibil in ceea ce spun iar despre consum ce sa spun .......display-ul alb-Golf6 1,2tsi cel rosu fumaciosul 1,9tdi

QUOTE(argon @ 12 Apr 2011, 10:57)
Daca nu-i tedeii, n'are nici o valoare, se stie. Dar in ingineria lui a uitat sa compare cu 1.2 tdi de 60 de cai, nu un motor de 1.2 cu altul de 1.9, ambele turbo.  Un 1.9 benzina turbo cum trebuia sa fie comparatie, se mictioneaza* cu bolta pe tdi-ul lui fumegator, lucru ce-l face si un 1,4 TSI.

*(nu avem voie sa scriem p**a)
*



iar vorbesti prostii, ca intotdeauna de fapt....nu am pus foto ca sa fac comparatie ci doar sa arat ca nu vorbesc prostii despre 1,2 tsi asa cum faci tu din auzite ,ca de altfel toti cunoscatorii.

Attached thumbnail(s)
S6002193.JPG ( Size: 95.96k ) Number of downloads: 923
S6002194.JPG ( Size: 97.03k ) Number of downloads: 890
S6002195.JPG ( Size: 97.4k ) Number of downloads: 865
S6002196.JPG ( Size: 95.76k ) Number of downloads: 888
S6002197.JPG ( Size: 96.86k ) Number of downloads: 319
S6002198.JPG ( Size: 97.49k ) Number of downloads: 260


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 12 Apr 2011, 11:47
Post #129


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




QUOTE(LOVENDAL @ 5 Apr 2011, 19:20)
Ma gandesc ca e o strategie a celor de la Renault. Considera ca Dacia Logan a ajuns destul de matura si de recunoscuta, fara adaosul "by Renault". N-am vazut niciodata o masina Skoda by Volkswagen.
Multumesc. Am sa pun poze, nicio problema.
<span class='edit'>5 Apr 2011, 19:24:</span>
Am condus si alte masini mai puternice si nu-mi place sa-i dau mai mult de 120 kmh. Asa imi propun si cu acest Logan. Vreau sa scot un consum cat mai redus din el. Nu mi-am luat diesel pentru ca nu renteaza pentru mine (nu voi face multi kilometri pe an).
*



Am avut eu de mult o Skoda Felicia pe care scria ceva de genul VW system, deci s-a practica si la case mai mari.
Se cheama transfer de imagine.
Pana la urma esti multumit de 1,216V?
Te intreb fiindca ma gandesc la anul sa schimb Loganul cu un Sandero si oscilez intre 1,2 16V si 1,5dci.

This post has been edited by dizzy: 13 Apr 2011, 11:15


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 12 Apr 2011, 11:50
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(cosmin_2300 @ 12 Apr 2011, 11:22)
Încă o dată ai dat dovadă de om tare frustrat!
Tu ai zis de motor, nu eu și tot tu continui discuția! Cât consumă, câți cai are, etc.
Raportat la orice, o mașină cu 75 cp nu poate să "țâșnească"! Te-ai îndepărat, dar nu ai "țâșnit"!
Cât consumă Cielo? 10% în București!
Așa cum am spus mai sus, a mea nu are ABS și airbag, dar sunt altele care au!

Alte întrebari?
L.E.: că tot vorbeai de maturizare, nu eu sunt ăla care mă laud pe forum că am "făcut" o Dacia veche  laugh.gif Rămân la părerea mea că vrei să te convingi singur că motorul ăla de 1200 cmc și 75 cai este RACHETĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ.
*



Copile ce esti, pentru 200 de euro in plus, imi luam motorul de 1,6, dar n-am dorit pentru ca imi doream cel mai mic consum, dar fara a lua masina diesel. Asta-i diferenta intre noi: tu te plimbi cu 10% in oras, eu ma plimb cu 7,5%. Eu n-am grija ca trebuie sa platesc pentru piese ce s-ar putea sa cada in urmatorii 4 ani - cat dureaza garantia - (ambreiaj, electromotor, pompa de benzina etc.), pe cand tu trebuie sa stai tot timpul cu banii pusi deoparte pentru orice eventualitate. Tu nu ai ABS, airbag-uri, AFU, computer de bord etc. si vrei sa ma convingi ca a ta rabla de Cielo e mai buna decat o masina noua. Ce judecata lucida poti sa ai!

P.S. Eu am vrut sa scot in evidenta faptul ca 3 soferi de Dacia 1310 s-au legat de mine de cand conduc Logan-ul, fara ca eu sa le fac nimic, si tu ai inteles altceva. Daca iti spuneam ca m-am intalnit pe drum si m-am luat la intrecere cu o Dacie 1310 aveai dreptate, da, as fi fost un copil racer nebun. Dar asa...Mai judeca inca o data si ai sa vezi unde ai gresit in rationament. Daca poti-


De astazi am inceput sa imi inmatriculez definitiv masina. Taxa de poluare costa 309 lei; daca-mi luam motorul de 1.6 8 V costa 1.200 de lei si ceva.

Am umblat pe la 4 ghisee sa platesc tot felul de taxe: la CEC, la Finante, la ghiseul Politiei si la Trezorerie. Nu puteam sa platesc totul intr-un singur loc? Nu! Ca asa-i in Romania.

This post has been edited by LOVENDAL: 12 Apr 2011, 11:56


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 12 Apr 2011, 11:55
Post #131


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Ai rămas blocat pe subiectul motor radmasa.gif
Nu încerc să te conving nimic, amândouă sunt rable! A ta e nouă și mai dotată (ABS & shit), dar din punctul meu de vedere tot o rablă e! Că nu vrei să recunoști, e partea a 2-a!
Să nu cumva să strângi bani pentru piese, strânge pentru tinichigiu radmasa.gif
Am să te las în plata ta, că văd că nu ai cu ce!
Da mă, mașina ta e cea mai bună, e "dă best", consumă cel mai puțin și e cea mai "cul" din parcare.

Hai pa!


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 12 Apr 2011, 11:59
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(cosmin_2300 @ 12 Apr 2011, 11:55)
Ai rămas blocat pe subiectul motor  radmasa.gif
Nu încerc să te conving nimic, amândouă sunt rable! A ta e nouă și mai dotată (ABS & shit), dar din punctul meu de vedere tot o rablă e! Că nu vrei să recunoști, e partea a 2-a!
Să nu cumva să strângi bani pentru piese, strânge pentru tinichigiu  radmasa.gif
Am să te las în plata ta, că văd că nu ai cu ce!
Da mă, mașina ta e cea mai bună, e "dă best", consumă cel mai puțin și e cea mai "cul" din parcare.

Hai pa!
*



A ta SIGUR E RABLA. Conform DEX-ului, RABLA este "un lucru vechi și deteriorat". Eu, dupa cate stiu, mi-a luat masina NOUA, nedeteriorata. Ma rog, e greu sa-ti pui mintea cu un copil ca tine.


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 12 Apr 2011, 12:03
Post #133


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Sunt curios cum o să arate a ta peste 12 ani wink.gif
Oare o să mai ai pasaje la roți?

Ținând cont că în continuare nu vrei să recunoști că ai o mașină low-cost, am să te rog să renunți la acest comportament de copil frustrat (asta dacă nu cumva cer prea multe de la neuronii tăi) și să nu mai aduci în discuție ce am scris eu.

Mulțumesc!


P.S.: ce-ți seamănă username-ul cu al ăstuia rolleyes.gif

This post has been edited by cosmin_2300: 12 Apr 2011, 12:15


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 12 Apr 2011, 12:45
Post #134


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(l@u @ 12 Apr 2011, 12:38)
Spre deosebire de tine eu nu conduc ocazional  motorasul ala asa ca sunt credibil in ceea ce spun iar despre consum ce sa spun .......display-ul alb-Golf6 1,2tsi cel rosu fumaciosul 1,9tdi
*


Nu stiu de ce te blochezi pe comparatie tsi 105 cai cu tdi 130 cai. Daca vrei sa traga primul cum o face al 2-lea, n-ai sa vezi. Mie mi-a placut 1.2 tsi si-l consider un motor suficient si agreabil pentru o masina obisnuita. Am auzit si alte pareri, care in mare parte au confirmat. Repet, este un motor care inlocuieste 1.6-le aspirat pe benzina nu tdi-urile de 1.9.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 12 Apr 2011, 12:46
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(cosmin_2300 @ 12 Apr 2011, 12:03)
Sunt curios cum o să arate a ta peste 12 ani wink.gif
Oare o să mai ai pasaje la roți?

Ținând cont că în continuare nu vrei să recunoști că ai o mașină low-cost, am să te rog să renunți la acest comportament de copil frustrat (asta dacă nu cumva cer prea multe de la neuronii tăi) și să nu mai aduci în discuție ce am scris eu.

Mulțumesc!
P.S.: ce-ți seamănă username-ul cu al ăstuia  rolleyes.gif
*



Deocamdata n-are 12 ani, ci cateva luni. Stai cuminte, n-o sa tin 12 ani. Dupa 5-6 ani am sa mi-o schimb tot cu una noua. Am avut pana acum de-a face numai cu masini second-hand si nu-mi mai trebuie asa ceva.

Da, e o masina low-cost (cu atat mai bine, ca am cheltuit mai putini bani), dar care ofera foarte multe la un pret de doar 6.500 euro. Si in plus e si noua; si are si 4 ani garantie.

P.S. Nu-mi plac imitatorii. Eu ti-am zis primul ca esti copil. Acum ma imiti si tu? N-ai deloc imaginatie sau esti doar un papagal?


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 12 Apr 2011, 12:47
Post #136


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(LOVENDAL @ 12 Apr 2011, 13:46)
au esti doar un papagal?
*


Prietene, eu zic sa te opresti, ca moderatorii sunt in mare forma. wink.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 12 Apr 2011, 12:50
Post #137


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Amice, dacă vrei să ne porcăim te aștept pe PM, nu aici, că e păcat să luăm ban!

Sau dacă nu e public n-are farmec?

This post has been edited by cosmin_2300: 12 Apr 2011, 12:54


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 12 Apr 2011, 13:00
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(cdadan @ 12 Apr 2011, 13:45)
Nu stiu de ce te blochezi pe comparatie tsi 105 cai cu tdi 130 cai. Daca vrei sa traga primul cum o face al 2-lea, n-ai sa vezi. Mie mi-a placut 1.2 tsi si-l consider un motor suficient si agreabil pentru o masina obisnuita. Am auzit si alte pareri, care in mare parte au confirmat. Repet, este un motor care inlocuieste 1.6-le aspirat pe benzina nu tdi-urile de 1.9.
*




faci aceeasi greseala ca si fibra!...foto cu amandoua masini am pus ca sa iti dai seama ca nu vorbesc din auzite nu ca sa le compar,iar urmatoarele cu consumul le-am pus ca sa vezi ca nu consuma chiar asa putin kkt-ul ala de 1,2 ....pozele cu consumul fumaciosului erau ca sa poti face o comparatie pur si simplu cu un motor mai mare care cara o caroserie mai grea si sa vezi caci consumul este insesizabil mai mic si se poate egala din pedala.Deci cine va mai spune ca motorul ala de 1,2 consuma putin , e potrivit ptr. caroseria aia de G6(nu spun de Octavia care e caruta cu motorul ala)sa stiti ca mamanca castane..................totul e marketing.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 12 Apr 2011, 13:05
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(cdadan @ 12 Apr 2011, 12:47)
Prietene, eu zic sa te opresti, ca moderatorii sunt in mare forma.  wink.gif
*


Papagalul nu e o jignire. Si eu am un papagal frumos acasa.


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 12 Apr 2011, 13:06
Post #140


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




l@u, comparat cu un 2.0 turbo BENZINĂ, consumă puțin .... cred că asta a vrut să spună și cdadan smile.gif


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 12 Apr 2011, 13:09
Post #141


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




QUOTE(l@u @ 12 Apr 2011, 14:00)
.Deci cine va mai spune ca motorul ala de 1,2 consuma putin , e potrivit ptr. caroseria aia de G6(nu spun de Octavia care e caruta cu motorul ala)sa stiti ca mamanca castane..................totul e marketing.
*



"potrivit" e un termen relativ, nu esti tu in masura sa spui daca e potrivit sau nu. fiecare are notiunea lui de "potrivit". poate pentru mine e potrivit, de unde stii tu ca eu am nevoi eu dinamice mai mari ?

oricum.. felicitari. ai descoperi ca un motor diesel consuma mai putin decat unul pe benzina

This post has been edited by ArtVandelay: 12 Apr 2011, 13:10


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 12 Apr 2011, 13:11
Post #142


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




N-am zis ma ca vorbesti din auzite. Ce draq ... nu suntem copii.
Da' tu faci o gresala si mai mare. Compari consum de diesel cu consum de benzina. Intre doua motoare cu prestatii si performante comparabile, benzinarul va consuma cu 30-40% mai mult. N-are rost sa intru in detalii, s-a discutat de 1000 de ori.
Kkt-ul ala de 1.2 are consum bun. Pozele tale intaresc afirmatia. wink.gif Daca se apropie la consum de 1.9 tdi 130 cai, e foarte bine.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 12 Apr 2011, 13:11
Post #143


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




@LOVENDAL - felicitari pentru masina, foarte frumoasa. Eu am logan de 1.6 8V, dar in ultima vreme merg foarte linistit, mai ales ca merg de obicei de placere nu grabit sa rezolv vreo treaba. Eu cred ca m-as descurca foarte bine si cu 1.2, deci din punctul meu de vedere alegerea ta e buna, mai ales daca il folosesti preponderent in oras.
In ceea ce priveste culoarea (chestie de preferinta) eu as fi luat ceva metalizat, s-a dovedit ca la Dacia culorile nemetalizate se matuiesc destul de urat ion timp si sunt mai sensibile.
Eu te sfatuiesc sa iti automoderezi topicul. Cred ca ai posibilitatea asta la jurnal de bord. Sterge posturile aiurea, editeaza off-topicul, posteaza in legatura cu masinuta ta si te asigur ca nu vor mai aparea altii cu tot felul de discutii colaterale.
Tonul il dai tu. Daca tu deviezi e de asteptat ca si ceilalti sa faca la fel. Depinde de tine ce jurnal vrei sa ai - elegant si la obiect, despre masina ta, ori un amestec trist de off-topic, jigniri si comparatii care nu se poate numi jurnal.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 12 Apr 2011, 13:39
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(ArtVandelay @ 12 Apr 2011, 14:09)
"potrivit" e un termen relativ, nu esti tu in masura sa spui daca e potrivit sau nu.
*



cred ca tu esti ala potrivit sa faci astfel de afirmatii radmasa.gif
cum dreaq este potrivit daca nici macar nu poate stabiliza pilotul automat la viteza setata cu o singura persoana in masina in vale?????a si sa iti mai spun un secret...cutia este in 6+1 trepte tocmai ptr. a se obtine un cuplu mai mare.......oare cum face unul cu cutie 5+1 ac pornit si 3-4 persoane in masina???? radmasa.gif



QUOTE(cdadan @ 12 Apr 2011, 14:11)
Kkt-ul ala de 1.2 are consum bun. Pozele tale intaresc afirmatia.  wink.gif Daca se apropie la consum de 1.9 tdi 130 cai, e foarte bine.
*



Se poate scoate un consum f mic dar trebuie sa fii cu ochii pe CB si sa schimbi cand afiseaza el si in viteza pe care ti-o cere dar el cere si a 6-a si la 40km/h si daca schimbi asa mergi la relantiu si sa vezi atunci ce dinamic este ...... blush.gif


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 12 Apr 2011, 13:49
Post #145


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(cosmin_2300 @ 12 Apr 2011, 14:06)
l@u, comparat cu un 2.0 turbo BENZINĂ, consumă puțin .... cred că asta a vrut să spună și cdadan smile.gif
*


dry.gif
Nu-i asta. Am vrut sa spun ca are o dinamica superioara fata de 1.6 aspirat si consuma semnificativ mai putin decat acesta. 2.0T n-are legatura.

l@u esti cusurgiu. Pe bune. Mergi cu el asa cum trebuie si vei obtine o dinamica buna, combinata cu un consum mai mult decat decent.
La aia cu mersul la vale pe bune ca nu ma prind. Merge mai repede decat viteza setata sau ce? Schimba treapta daca vrei frana de motor ceva mai consistenta.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 12 Apr 2011, 14:01
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




exact !
inertia masinii este mai puternica decat frana de motor si masina prinde viteza cu toate ca pilotul este setat pe o anume valoare care este depasita in functie de panta si lungimea acesteia.La un motor dozat cum trebuie pe caroserie simti cum ,,franeaza" iar valoarea setata ramane constanta .La acest motor simti pur si simplu ca nu poate face fata si o ia la vale.......senzatia este de nesiguranta.Poate sunt prea cusurgiu dar raman la parerea mea....1,2 este bun dar pe caroserii mici,trage si o hurdubaie mare dar cu compromisurile de rigoare.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 12 Apr 2011, 14:21
Post #147


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Cutia e cam lunga iar turbina ajuta doar la accelerari, nu si in frana de motor. Problema ta are rezolvare simpla, treptele inferioare. Da-o draq frana de motor. sleep.gif
Asa amarastean cum e el, tre sa recunosti ca e de vis, in comparatie cu 1.2 aspirat de la reno.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 12 Apr 2011, 14:23
Post #148


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.337
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Cdadan ... acuma daca ai ajuns sa compari 1.2 turbo cu 1.2 aspirat ...


o comparatie buna mi se pare 1.2 aspirat de la VW cu 1.2 apirat de la reno ... adica motorul de drujba cu un motor normal in 4 cilindrii .... a


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 12 Apr 2011, 14:32
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(cdadan @ 12 Apr 2011, 15:21)
Cutia e cam lunga
*



ba chiar e scurta ca e 6+1 si au pus-o ptr. a ajuta motorul.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 12 Apr 2011, 14:41
Post #150


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(cj98czh @ 12 Apr 2011, 15:23)
acuma daca ai ajuns sa compari 1.2 turbo cu 1.2 aspirat
*


L-am comparat cu 1.6 aspirat. Cu 1.2 doar l-am pus in aceeasi propozitie.
L@u 6+1 nu este automat egal cu cutie scurta.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 19:26
Forum Renault