Un Logan rosu de 1.2, Jurnalul de bord al unui Laureate PH2 rouge passion
![]() ![]() |
Un Logan rosu de 1.2, Jurnalul de bord al unui Laureate PH2 rouge passion
l@u |
![]()
Post
#121
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#122
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
QUOTE(LOVENDAL @ 11 Apr 2011, 22:21) Probabil ca fata de a ta, e chiar limuzina. Fata de alte masini noi, nu mai e. Se vede ca n-ai trecut de varsta maturitatii (caci tu apreciezi doar puterea motorului); doar copiii ce joaca NFS pe calculator ii intereseaza motorul si viteza care o prinde. Maturizeaza-te! ![]() TU m-ai întrebat câți cp are, eu ți-am răspuns! De asemenea, tu ești ăla care a băgat a 3-a și a țâșnit! La 75 cai?! ![]() Înseamnă că dacă mergi cu o mașină de +200 cp ai orgasm la accelerare ![]() P.S.: tu cumva ești frate cu romeodârâ? This post has been edited by cosmin_2300: 12 Apr 2011, 08:16 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
argon |
![]()
Post
#123
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Taci ma, ala cu harbu a luat-o prima la dreapta, iar semne ii facea aluia ce iesea de acolo, sa-i cedeze trecerea. Iar astalalt cu bestia rosa era mandru ca i-a disparut din oglinzi
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#124
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
argon |
![]()
Post
#125
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca nu-i tedeii, n'are nici o valoare, se stie. Dar in ingineria lui a uitat sa compare cu 1.2 tdi de 60 de cai, nu un motor de 1.2 cu altul de 1.9, ambele turbo. Un 1.9 benzina turbo cum trebuia sa fie comparatie, se mictioneaza* cu bolta pe tdi-ul lui fumegator, lucru ce-l face si un 1,4 TSI.
*(nu avem voie sa scriem p**a) This post has been edited by argon: 12 Apr 2011, 10:02 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
LOVENDAL |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 19 January 05 ![]() |
QUOTE(cosmin_2300 @ 12 Apr 2011, 08:13) ![]() TU m-ai întrebat câți cp are, eu ți-am răspuns! De asemenea, tu ești ăla care a băgat a 3-a și a țâșnit! La 75 cai?! ![]() Înseamnă că dacă mergi cu o mașină de +200 cp ai orgasm la accelerare ![]() P.S.: tu cumva ești frate cu romeodârâ? Da, chiar a tasnit, RAPORTAT la masina aluia (n-am zis raportat la un Passat). Ti-am spus, pentru copii ca tine, totul tine doar de motor. Sunt curios cat iti consuma Cielo. Ai la masina airbaguri, ABS sau computer de bord? P.S. Imi mentin sfatul pentru maturizare. |
--------------------
Renault / Dacia
Renault Megane 2
- IS-XX-DWB
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#127
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Încă o dată ai dat dovadă de om tare frustrat!
Tu ai zis de motor, nu eu și tot tu continui discuția! Cât consumă, câți cai are, etc. Raportat la orice, o mașină cu 75 cp nu poate să "țâșnească"! Te-ai îndepărat, dar nu ai "țâșnit"! Cât consumă Cielo? 10% în București! Așa cum am spus mai sus, a mea nu are ABS și airbag, dar sunt altele care au! Alte întrebari? L.E.: că tot vorbeai de maturizare, nu eu sunt ăla care mă laud pe forum că am "făcut" o Dacia veche ![]() This post has been edited by cosmin_2300: 12 Apr 2011, 11:32 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
l@u |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
QUOTE(cdadan @ 12 Apr 2011, 10:45) Exagerezi. ![]() Am condus si e chiar ok motorasul. Comparativ cu 1.6-le aspirat pe care-l inlocuieste, e net superior la dinamica si consuma muuult mai putin. In cazul in care (presupunem prin absurd) s-ar monta pe Logan, ar fi cel mai performant motor din gama. ![]() Spre deosebire de tine eu nu conduc ocazional motorasul ala asa ca sunt credibil in ceea ce spun iar despre consum ce sa spun .......display-ul alb-Golf6 1,2tsi cel rosu fumaciosul 1,9tdi QUOTE(argon @ 12 Apr 2011, 10:57) Daca nu-i tedeii, n'are nici o valoare, se stie. Dar in ingineria lui a uitat sa compare cu 1.2 tdi de 60 de cai, nu un motor de 1.2 cu altul de 1.9, ambele turbo. Un 1.9 benzina turbo cum trebuia sa fie comparatie, se mictioneaza* cu bolta pe tdi-ul lui fumegator, lucru ce-l face si un 1,4 TSI. *(nu avem voie sa scriem p**a) iar vorbesti prostii, ca intotdeauna de fapt....nu am pus foto ca sa fac comparatie ci doar sa arat ca nu vorbesc prostii despre 1,2 tsi asa cum faci tu din auzite ,ca de altfel toti cunoscatorii. Attached thumbnail(s) S6002193.JPG ( Size: 95.96k ) Number of downloads: 923 S6002194.JPG ( Size: 97.03k ) Number of downloads: 890 S6002195.JPG ( Size: 97.4k ) Number of downloads: 865 S6002196.JPG ( Size: 95.76k ) Number of downloads: 888 S6002197.JPG ( Size: 96.86k ) Number of downloads: 319 S6002198.JPG ( Size: 97.49k ) Number of downloads: 260 |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
dizzy |
![]()
Post
#129
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
QUOTE(LOVENDAL @ 5 Apr 2011, 19:20) Ma gandesc ca e o strategie a celor de la Renault. Considera ca Dacia Logan a ajuns destul de matura si de recunoscuta, fara adaosul "by Renault". N-am vazut niciodata o masina Skoda by Volkswagen. Multumesc. Am sa pun poze, nicio problema. <span class='edit'>5 Apr 2011, 19:24:</span> Am condus si alte masini mai puternice si nu-mi place sa-i dau mai mult de 120 kmh. Asa imi propun si cu acest Logan. Vreau sa scot un consum cat mai redus din el. Nu mi-am luat diesel pentru ca nu renteaza pentru mine (nu voi face multi kilometri pe an). Am avut eu de mult o Skoda Felicia pe care scria ceva de genul VW system, deci s-a practica si la case mai mari. Se cheama transfer de imagine. Pana la urma esti multumit de 1,216V? Te intreb fiindca ma gandesc la anul sa schimb Loganul cu un Sandero si oscilez intre 1,2 16V si 1,5dci. This post has been edited by dizzy: 13 Apr 2011, 11:15 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
LOVENDAL |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 19 January 05 ![]() |
QUOTE(cosmin_2300 @ 12 Apr 2011, 11:22) Încă o dată ai dat dovadă de om tare frustrat! Tu ai zis de motor, nu eu și tot tu continui discuția! Cât consumă, câți cai are, etc. Raportat la orice, o mașină cu 75 cp nu poate să "țâșnească"! Te-ai îndepărat, dar nu ai "țâșnit"! Cât consumă Cielo? 10% în București! Așa cum am spus mai sus, a mea nu are ABS și airbag, dar sunt altele care au! Alte întrebari? L.E.: că tot vorbeai de maturizare, nu eu sunt ăla care mă laud pe forum că am "făcut" o Dacia veche ![]() Copile ce esti, pentru 200 de euro in plus, imi luam motorul de 1,6, dar n-am dorit pentru ca imi doream cel mai mic consum, dar fara a lua masina diesel. Asta-i diferenta intre noi: tu te plimbi cu 10% in oras, eu ma plimb cu 7,5%. Eu n-am grija ca trebuie sa platesc pentru piese ce s-ar putea sa cada in urmatorii 4 ani - cat dureaza garantia - (ambreiaj, electromotor, pompa de benzina etc.), pe cand tu trebuie sa stai tot timpul cu banii pusi deoparte pentru orice eventualitate. Tu nu ai ABS, airbag-uri, AFU, computer de bord etc. si vrei sa ma convingi ca a ta rabla de Cielo e mai buna decat o masina noua. Ce judecata lucida poti sa ai! P.S. Eu am vrut sa scot in evidenta faptul ca 3 soferi de Dacia 1310 s-au legat de mine de cand conduc Logan-ul, fara ca eu sa le fac nimic, si tu ai inteles altceva. Daca iti spuneam ca m-am intalnit pe drum si m-am luat la intrecere cu o Dacie 1310 aveai dreptate, da, as fi fost un copil racer nebun. Dar asa...Mai judeca inca o data si ai sa vezi unde ai gresit in rationament. Daca poti- De astazi am inceput sa imi inmatriculez definitiv masina. Taxa de poluare costa 309 lei; daca-mi luam motorul de 1.6 8 V costa 1.200 de lei si ceva. Am umblat pe la 4 ghisee sa platesc tot felul de taxe: la CEC, la Finante, la ghiseul Politiei si la Trezorerie. Nu puteam sa platesc totul intr-un singur loc? Nu! Ca asa-i in Romania. This post has been edited by LOVENDAL: 12 Apr 2011, 11:56 |
--------------------
Renault / Dacia
Renault Megane 2
- IS-XX-DWB
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#131
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Ai rămas blocat pe subiectul motor
![]() Nu încerc să te conving nimic, amândouă sunt rable! A ta e nouă și mai dotată (ABS & shit), dar din punctul meu de vedere tot o rablă e! Că nu vrei să recunoști, e partea a 2-a! Să nu cumva să strângi bani pentru piese, strânge pentru tinichigiu ![]() Am să te las în plata ta, că văd că nu ai cu ce! Da mă, mașina ta e cea mai bună, e "dă best", consumă cel mai puțin și e cea mai "cul" din parcare. Hai pa! |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
LOVENDAL |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 19 January 05 ![]() |
QUOTE(cosmin_2300 @ 12 Apr 2011, 11:55) Ai rămas blocat pe subiectul motor ![]() Nu încerc să te conving nimic, amândouă sunt rable! A ta e nouă și mai dotată (ABS & shit), dar din punctul meu de vedere tot o rablă e! Că nu vrei să recunoști, e partea a 2-a! Să nu cumva să strângi bani pentru piese, strânge pentru tinichigiu ![]() Am să te las în plata ta, că văd că nu ai cu ce! Da mă, mașina ta e cea mai bună, e "dă best", consumă cel mai puțin și e cea mai "cul" din parcare. Hai pa! A ta SIGUR E RABLA. Conform DEX-ului, RABLA este "un lucru vechi și deteriorat". Eu, dupa cate stiu, mi-a luat masina NOUA, nedeteriorata. Ma rog, e greu sa-ti pui mintea cu un copil ca tine. |
--------------------
Renault / Dacia
Renault Megane 2
- IS-XX-DWB
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#133
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Sunt curios cum o să arate a ta peste 12 ani
![]() Oare o să mai ai pasaje la roți? Ținând cont că în continuare nu vrei să recunoști că ai o mașină low-cost, am să te rog să renunți la acest comportament de copil frustrat (asta dacă nu cumva cer prea multe de la neuronii tăi) și să nu mai aduci în discuție ce am scris eu. Mulțumesc! P.S.: ce-ți seamănă username-ul cu al ăstuia ![]() This post has been edited by cosmin_2300: 12 Apr 2011, 12:15 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
cdadan |
![]()
Post
#134
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(l@u @ 12 Apr 2011, 12:38) Spre deosebire de tine eu nu conduc ocazional motorasul ala asa ca sunt credibil in ceea ce spun iar despre consum ce sa spun .......display-ul alb-Golf6 1,2tsi cel rosu fumaciosul 1,9tdi Nu stiu de ce te blochezi pe comparatie tsi 105 cai cu tdi 130 cai. Daca vrei sa traga primul cum o face al 2-lea, n-ai sa vezi. Mie mi-a placut 1.2 tsi si-l consider un motor suficient si agreabil pentru o masina obisnuita. Am auzit si alte pareri, care in mare parte au confirmat. Repet, este un motor care inlocuieste 1.6-le aspirat pe benzina nu tdi-urile de 1.9. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
LOVENDAL |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 19 January 05 ![]() |
QUOTE(cosmin_2300 @ 12 Apr 2011, 12:03) Sunt curios cum o să arate a ta peste 12 ani ![]() Oare o să mai ai pasaje la roți? Ținând cont că în continuare nu vrei să recunoști că ai o mașină low-cost, am să te rog să renunți la acest comportament de copil frustrat (asta dacă nu cumva cer prea multe de la neuronii tăi) și să nu mai aduci în discuție ce am scris eu. Mulțumesc! P.S.: ce-ți seamănă username-ul cu al ăstuia ![]() Deocamdata n-are 12 ani, ci cateva luni. Stai cuminte, n-o sa tin 12 ani. Dupa 5-6 ani am sa mi-o schimb tot cu una noua. Am avut pana acum de-a face numai cu masini second-hand si nu-mi mai trebuie asa ceva. Da, e o masina low-cost (cu atat mai bine, ca am cheltuit mai putini bani), dar care ofera foarte multe la un pret de doar 6.500 euro. Si in plus e si noua; si are si 4 ani garantie. P.S. Nu-mi plac imitatorii. Eu ti-am zis primul ca esti copil. Acum ma imiti si tu? N-ai deloc imaginatie sau esti doar un papagal? |
--------------------
Renault / Dacia
Renault Megane 2
- IS-XX-DWB
|
|
cdadan |
![]()
Post
#136
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#137
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Amice, dacă vrei să ne porcăim te aștept pe PM, nu aici, că e păcat să luăm ban!
Sau dacă nu e public n-are farmec? This post has been edited by cosmin_2300: 12 Apr 2011, 12:54 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
l@u |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
QUOTE(cdadan @ 12 Apr 2011, 13:45) Nu stiu de ce te blochezi pe comparatie tsi 105 cai cu tdi 130 cai. Daca vrei sa traga primul cum o face al 2-lea, n-ai sa vezi. Mie mi-a placut 1.2 tsi si-l consider un motor suficient si agreabil pentru o masina obisnuita. Am auzit si alte pareri, care in mare parte au confirmat. Repet, este un motor care inlocuieste 1.6-le aspirat pe benzina nu tdi-urile de 1.9. faci aceeasi greseala ca si fibra!...foto cu amandoua masini am pus ca sa iti dai seama ca nu vorbesc din auzite nu ca sa le compar,iar urmatoarele cu consumul le-am pus ca sa vezi ca nu consuma chiar asa putin kkt-ul ala de 1,2 ....pozele cu consumul fumaciosului erau ca sa poti face o comparatie pur si simplu cu un motor mai mare care cara o caroserie mai grea si sa vezi caci consumul este insesizabil mai mic si se poate egala din pedala.Deci cine va mai spune ca motorul ala de 1,2 consuma putin , e potrivit ptr. caroseria aia de G6(nu spun de Octavia care e caruta cu motorul ala)sa stiti ca mamanca castane..................totul e marketing. |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
LOVENDAL |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 19 January 05 ![]() |
|
--------------------
Renault / Dacia
Renault Megane 2
- IS-XX-DWB
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#140
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
l@u, comparat cu un 2.0 turbo BENZINĂ, consumă puțin .... cred că asta a vrut să spună și cdadan
![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#141
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(l@u @ 12 Apr 2011, 14:00) .Deci cine va mai spune ca motorul ala de 1,2 consuma putin , e potrivit ptr. caroseria aia de G6(nu spun de Octavia care e caruta cu motorul ala)sa stiti ca mamanca castane..................totul e marketing. "potrivit" e un termen relativ, nu esti tu in masura sa spui daca e potrivit sau nu. fiecare are notiunea lui de "potrivit". poate pentru mine e potrivit, de unde stii tu ca eu am nevoi eu dinamice mai mari ? oricum.. felicitari. ai descoperi ca un motor diesel consuma mai putin decat unul pe benzina This post has been edited by ArtVandelay: 12 Apr 2011, 13:10 |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
cdadan |
![]()
Post
#142
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
N-am zis ma ca vorbesti din auzite. Ce draq ... nu suntem copii.
Da' tu faci o gresala si mai mare. Compari consum de diesel cu consum de benzina. Intre doua motoare cu prestatii si performante comparabile, benzinarul va consuma cu 30-40% mai mult. N-are rost sa intru in detalii, s-a discutat de 1000 de ori. Kkt-ul ala de 1.2 are consum bun. Pozele tale intaresc afirmatia. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#143
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
@LOVENDAL - felicitari pentru masina, foarte frumoasa. Eu am logan de 1.6 8V, dar in ultima vreme merg foarte linistit, mai ales ca merg de obicei de placere nu grabit sa rezolv vreo treaba. Eu cred ca m-as descurca foarte bine si cu 1.2, deci din punctul meu de vedere alegerea ta e buna, mai ales daca il folosesti preponderent in oras.
In ceea ce priveste culoarea (chestie de preferinta) eu as fi luat ceva metalizat, s-a dovedit ca la Dacia culorile nemetalizate se matuiesc destul de urat ion timp si sunt mai sensibile. Eu te sfatuiesc sa iti automoderezi topicul. Cred ca ai posibilitatea asta la jurnal de bord. Sterge posturile aiurea, editeaza off-topicul, posteaza in legatura cu masinuta ta si te asigur ca nu vor mai aparea altii cu tot felul de discutii colaterale. Tonul il dai tu. Daca tu deviezi e de asteptat ca si ceilalti sa faca la fel. Depinde de tine ce jurnal vrei sa ai - elegant si la obiect, despre masina ta, ori un amestec trist de off-topic, jigniri si comparatii care nu se poate numi jurnal. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
l@u |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
QUOTE(ArtVandelay @ 12 Apr 2011, 14:09) cred ca tu esti ala potrivit sa faci astfel de afirmatii ![]() cum dreaq este potrivit daca nici macar nu poate stabiliza pilotul automat la viteza setata cu o singura persoana in masina in vale?????a si sa iti mai spun un secret...cutia este in 6+1 trepte tocmai ptr. a se obtine un cuplu mai mare.......oare cum face unul cu cutie 5+1 ac pornit si 3-4 persoane in masina???? ![]() QUOTE(cdadan @ 12 Apr 2011, 14:11) Kkt-ul ala de 1.2 are consum bun. Pozele tale intaresc afirmatia. ![]() Se poate scoate un consum f mic dar trebuie sa fii cu ochii pe CB si sa schimbi cand afiseaza el si in viteza pe care ti-o cere dar el cere si a 6-a si la 40km/h si daca schimbi asa mergi la relantiu si sa vezi atunci ce dinamic este ...... ![]() |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
cdadan |
![]()
Post
#145
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(cosmin_2300 @ 12 Apr 2011, 14:06) ![]() Nu-i asta. Am vrut sa spun ca are o dinamica superioara fata de 1.6 aspirat si consuma semnificativ mai putin decat acesta. 2.0T n-are legatura. l@u esti cusurgiu. Pe bune. Mergi cu el asa cum trebuie si vei obtine o dinamica buna, combinata cu un consum mai mult decat decent. La aia cu mersul la vale pe bune ca nu ma prind. Merge mai repede decat viteza setata sau ce? Schimba treapta daca vrei frana de motor ceva mai consistenta. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
l@u |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
exact !
inertia masinii este mai puternica decat frana de motor si masina prinde viteza cu toate ca pilotul este setat pe o anume valoare care este depasita in functie de panta si lungimea acesteia.La un motor dozat cum trebuie pe caroserie simti cum ,,franeaza" iar valoarea setata ramane constanta .La acest motor simti pur si simplu ca nu poate face fata si o ia la vale.......senzatia este de nesiguranta.Poate sunt prea cusurgiu dar raman la parerea mea....1,2 este bun dar pe caroserii mici,trage si o hurdubaie mare dar cu compromisurile de rigoare. |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
cdadan |
![]()
Post
#147
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Cutia e cam lunga iar turbina ajuta doar la accelerari, nu si in frana de motor. Problema ta are rezolvare simpla, treptele inferioare. Da-o draq frana de motor.
![]() Asa amarastean cum e el, tre sa recunosti ca e de vis, in comparatie cu 1.2 aspirat de la reno. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.337 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cdadan ... acuma daca ai ajuns sa compari 1.2 turbo cu 1.2 aspirat ...
o comparatie buna mi se pare 1.2 aspirat de la VW cu 1.2 apirat de la reno ... adica motorul de drujba cu un motor normal in 4 cilindrii .... a |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
l@u |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
cdadan |
![]()
Post
#150
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 19:26 |