DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Un Logan rosu de 1.2, Jurnalul de bord al unui Laureate PH2 rouge passion

AmunDei
post 14 Apr 2011, 18:38
Post #181


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Tu vrei sa spui loganul de 1.2 din acest topic, nu?


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 14 Apr 2011, 18:39
Post #182


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Insotit doar de soferul din acest topic.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Apr 2011, 19:01
Post #183


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(LOVENDAL @ 14 Apr 2011, 18:13)
N-am decat doua explicatii: ori soferii nu stiu sa foloseasca comenzile de dezaburire/reciclare a aerului la masini, ori au probleme cu sistemul.
*



Cat de geniu tre sa fii sa apesi un buton, adica cel de AC?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 14 Apr 2011, 19:02
Post #184


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Pai atunci astept poza cu comanda selectorului asezata la mijloc mellow.gif

argon, cum a zis si tribunul, daca n-ai AC ce te faci?

This post has been edited by AmunDei: 14 Apr 2011, 19:03


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 14 Apr 2011, 19:10
Post #185


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(AmunDei @ 14 Apr 2011, 19:21)
Daca poti, fa o poza. Eu in toate cazurile am vazut ca pozitia pt parbriz este opusa pozitiei aeratoarelor centrale pe selector.
*


Dacă dai spre parbriz nu bate și-n geamurile laterale?
La Cielo, bordul are niște fante care bat în geamurile laterale. Dacă plouă și nu am AC pornit se dezaburesc parbrizul, luneta și geamurile laterale față (mă rog, cam 3/4 din ele, în special partea pe unde de uiți în oglindă).


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 14 Apr 2011, 19:20
Post #186


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Nu va luati dupa desenele din jurul butonului. Luati pozitiile pe rind si verificati cu mina unde e si unde nu e curent de aer la fiecare pozitie. Doar ca pe pozitia in care aerul este trimis in toate directiile, debitul tinde sa fie insuficient si sa ti se abureasca toate, in loc sa ti se dezabureasca toate icon_mrgreen.gif


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 14 Apr 2011, 19:29
Post #187


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




QUOTE(cosmin_2300 @ 14 Apr 2011, 19:10)
Dacă dai spre parbriz nu bate și-n geamurile laterale?
La Cielo, bordul are niște fante care bat în geamurile laterale.


Fantele alea nu fac fata deloc. Ca sa dezaburesc lateralele fata tre sa dau macar treapta 2 pe centrale si sa le orientez pe cele din margini spre geam.


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 14 Apr 2011, 19:32
Post #188


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(AmunDei @ 14 Apr 2011, 20:02)
daca n-ai AC ce te faci?
*


Deschizi un geam.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 14 Apr 2011, 19:33
Post #189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(AmunDei @ 14 Apr 2011, 18:21)
Daca poti, fa o poza. Eu in toate cazurile am vazut ca pozitia pt parbriz este opusa pozitiei aeratoarelor centrale pe selector.

Edit: uite ce am gasit

[attachmentid=1627713957]

Eu stiam ca bucata dintre cele doua pozitii este 'blocata' si trebuie sa rotesti pana in capatul celelalt. Au schimbat cumva chestia asta?
*



AmunDei, pozitia pe care am incercuit-o cu rosu din poza n-ai incercat-o niciodata?dezaburire.jpg ( Size: 51.7k ) Number of downloads: 626


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 14 Apr 2011, 19:39
Post #190


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(cdadan @ 14 Apr 2011, 20:32)
Deschizi un geam.
*


Pai si cu ploaia ce faci?


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 14 Apr 2011, 19:42
Post #191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(tribunul @ 14 Apr 2011, 18:10)
Te-ai gandit vreo secunda ca poate masinile pe care le-ai vazut tu cu geamurile aburite nu au ac?

Eu n-am citit manualul, poate imi explici tu, ca te vad asa priceput, asa mai invat si eu ceva.

AmunDei fara ac pornit nu dezaburisti nici parbrizul.

Si inca un lucru, una e sa fii singur in masina, si alta-i sa fie 3-4 insi.
*



OK, citesc din manual, pentru o DEZABURIRE EFICIENTA:

1) Pentru dezaburirea eficienta a parbrizului, inchideti aeratoarele de pe plansa de bord si asigurati-va ca sunteti in aer exterior (adica modulul sa nu fie pe izolare habitaclu, ci pe aer exterior).

2) Tot fluxul de aer sa fie dirijat spre parbriz si/sau dezaburizatoarele geamurilor laterale fata.

3) Viteza de ventilare sa fie pe pozitia 4.

4) Utilizati aerul conditionat pentru a accelera dezaburirea.

Cam atat scrie in manual. Eu am observat ca dezaburirea e putin mai eficienta daca bag mai degraba aer rece decat aer cald.


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 14 Apr 2011, 19:48
Post #192


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Bun, pana aici vad ca le stii, dar cum ramane cu geamurile laterale spate? Pe alea cum zice manualul sa le dezaburesti?

PS.
Asculta de la un patit, cand e cald afara si ploua torential, singura ta sansa e sa tragi pe dreapta, ca nici parbrizul nu reusesti sa-l dezaburesti daca nu ai ac.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 14 Apr 2011, 19:50
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




pai e si normal caci daca vrei sa dezumidifici aerul il racesti nu il incalzesti !!!


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 14 Apr 2011, 20:00
Post #194


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Lovendal sageata in jos reprezinta fantele de la picioare. Sageata spre dreapta face referire la aeratoarele centrale.


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 14 Apr 2011, 20:05
Post #195


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




trebuie orientat spre parbriz +aeratoare centrale+AC si se inchid cele 2 de pe mijloc .


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 14 Apr 2011, 20:07
Post #196


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(tribunul @ 14 Apr 2011, 19:48)
Bun, pana aici vad ca le stii, dar cum ramane cu geamurile laterale spate? Pe alea cum zice manualul sa le dezaburesti?

PS.
Asculta de la un patit, cand e cald afara si ploua torential, singura ta sansa e sa tragi pe dreapta, ca nici parbrizul nu reusesti sa-l dezaburesti daca nu ai ac.
*



Stiu asta. Si la Fabia bagam aer conditionat vara tot timpul. La Matiz era mai nasol, ca n-aveam aer.


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Apr 2011, 20:13
Post #197


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(l@u @ 14 Apr 2011, 20:50)
pai e si normal caci daca vrei sa dezumidifici aerul il racesti nu il incalzesti !!!
*



Si pe caldura la maxim cu aerul pornit face aceasi treaba buna cu dezaburirea.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 14 Apr 2011, 20:43
Post #198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




iar vorbesti prostii !!!


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 14 Apr 2011, 20:44
Post #199


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




rostul AC-ului in dezaburire e sa dezumidifice aerul, deci nu prea conteaza daca e pe cald sau rece,il face oricum. tie daca ti se aburesc geamurile iarna bagi aer rece in masina?

la mine AC-ul porneste singur daca am aerul complet dirijat spre parbriz, caldura poate sa fie si la maxim..

This post has been edited by ArtVandelay: 14 Apr 2011, 20:46


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 14 Apr 2011, 20:50
Post #200


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




da' tu ai masina in timp ce noi avem carute. de-aia


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 14 Apr 2011, 21:08
Post #201


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




cum zici tu..eu am scris randul ala sa-l conving pe el ca am dreptate, nu sa ma laud ca-mi porneste singur ac-ul


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 14 Apr 2011, 21:34
Post #202


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(argon @ 14 Apr 2011, 20:13)
Si pe caldura la maxim cu aerul pornit face aceasi treaba buna cu dezaburirea.
*



merge si asa,cel putin la cele cu ac manual,la climatronic e alta poveste poate....

QUOTE(l@u @ 14 Apr 2011, 20:43)
iar vorbesti prostii !!!
*



nu a gresit nimic,parerea mea....
cel mai simplu se orienteaza curentii de aer la parbriz si recircularea inchisa si ac inchis.....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Apr 2011, 21:37
Post #203


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(l@u @ 14 Apr 2011, 21:43)
iar vorbesti prostii !!!
*



Aia e specialitatea ta.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 14 Apr 2011, 21:53
Post #204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




@ argon poate la carutele dwoo nu se aplica legile elementare ale fizicii si de aceea continui sa spui prostii
@ sobolanu' asa cu ai citit poate mai sus legile fizicii se aplica indiferent de caruta.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 14 Apr 2011, 22:12
Post #205


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




caruta,barca,tigaia de logan smile.gif sau ce-o fi....merge si cum a zis argon,asa faceam si eu....la hyundai accent model 2007 porneste ac-ul automat cand dai pe dezaburire....eu,cel putin,nu am reusit sa-l inchid...o fi fost stricata rabla aia,o luasem de imprumut de la un amic si chiar o sa-l intreb de ce face asa ! ohmy.gif
dar am zis mai sus ca cel mai simplu e cu aerul pe parbriz,recircularea inchisa,ac inchis....
apropo de fizica...eu stiam ca aerul rece este "mai greu" si ala cald "mai usor" si are tendinta "de a se ridica",deci zic eu ca se dezabureste si asa si teoretic si practic....poate gresesc.... huh.gif

This post has been edited by sobolan: 14 Apr 2011, 22:15


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 15 Apr 2011, 06:35
Post #206


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




De 2 saptamani, de cand conduc acest model de Logan, ma declar multumit de cum se comporta motorasul. In oras e vioi, ca urmare a cutiei bine etajate, iar in afara se comporta acceptabil, facand fata cu brio conditiilor de drum din Romania. Cine isi doreste performanta dinamica, isi poate lua motorul de 1.6 16V, dar sa fie constient ca va obtine consumuri mari. In oras, consumul personal a crescut la 8,3%, dar era de asteptat ca urmare a racirii accentuate a vremii si a ploilor de afara (lumea circula mai incet, trafic aglomerat). In concluzie, sunt extrem de multumit de consum.

Mai e o chestie: la turatii mai mari de 2.500-3.000 rpm, motorasul capata sunetul unui "diesel finut" (e greu de exprimat in cuvinte, trebuie sa-l auziti, pentru ca nu se regaseste nici la motoarele de 1.4 sau 1.6 8v pe care le-am condus ocazional). Mi-aduce aminte de un Citroen C4 HDI pe care l-am condus odata (deci, doar la SUNET, nu la performante, caci nu exista nicio comparatie). Mi-a placut sunetul fin de diesel de la C4, comparativ cu sunetul obositor al unui Passat, tipic unui tractoras.


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutsb
post 15 Apr 2011, 11:12
Post #207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 15 September 07




Eu imi comapr masinile proprii la consum (Logan 1.4 si Corsa 1.2 16v). Corsa consuma mai mult. E adevarat, datorita cutiei de viteze, imi place mai mult cum merge Corsa (adica mai fasneata, chiar si cand accelerezi de la 80km/h), dar asta vine si cu un consum sporit, acul turometrului fiind cam cu 3-400rpm mai sus.

In rest, iti urez multi km fara probleme.

P.S. eu inca astept poze cu motorul.




--------------------
Wir leben Autos
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Apr 2011, 11:20
Post #208


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(l@u @ 14 Apr 2011, 22:53)
@ argon
*



Tu nu stii principiile elementare dupa care functioneaza climatizarea la masina, si te dai cunoscator, mai ai de invatat, dar de la o varsta degeaba ca nu mai prinde. Aerul conditionat face acelasi lucru in dezaburirea geamurilor(aka dezumidificarea aerului din masina) fie ca ai dat pe rece, sau pe maxim cald, si pe aeratoare vine caldura, importamt e sa fie racirea pornita.

Probail tu ai impresia ca exista un singur radiator care se incalzeste sau raceste dupa cum comanzi tu din bord, de gandesti cum gandesti, surpriza, sunt doua, iar cel rece isi face treaba de dezumidificare indiferent ca aerul mai trece prin cel cald dupaia.

This post has been edited by argon: 15 Apr 2011, 11:28


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 15 Apr 2011, 11:36
Post #209


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(danutsb @ 15 Apr 2011, 12:12)
Eu imi comapr masinile proprii la consum (Logan 1.4 si Corsa 1.2 16v). Corsa consuma mai mult. E adevarat, datorita cutiei de viteze, imi place mai mult cum merge Corsa (adica mai fasneata, chiar si cand accelerezi de la 80km/h), dar asta vine si cu un consum sporit, acul turometrului fiind cam cu 3-400rpm mai sus.

In rest, iti urez multi km fara probleme.

P.S. eu inca astept poze cu motorul.
*




Corsa are cutia mai lunga decat orice Logan pe benzina. Ma refer la 1.2 16v de 85 cp. La 3000rpm in treapta 5 de exemplu ai cam 115km/h pe ceas... Toate treptele sunt mai lungi.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutsb
post 15 Apr 2011, 11:50
Post #210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 15 September 07




Da asa este.


--------------------
Wir leben Autos
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 21:33
Forum Renault