DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Un Logan rosu de 1.2, Jurnalul de bord al unui Laureate PH2 rouge passion

tribunul
post 27 Apr 2011, 07:29
Post #301


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(LOVENDAL @ 27 Apr 2011, 08:14)
Cu ocazia sarbatorilor de Pasti, am facut si cateva drumuri in afara orasului. Concluzia: masina se comporta neasteptat de vioi (pentru un motor mic de 1,2). Cu 5 persoane la bord, motorul a facut fata cu brio oricaror situatii, chiar si la deal sau rampe mai abrupte. N-am simtit niciodata senzatia de sufocare, atat timp cat motorul este turat corespunzator. In aceste conditii, stau si ma intreb, pentru ce naiba sa dai banii pe un motor mai mare in conditiile de trafic din Romania? Multe localitati cu limita de 50 kmh, multe radare, drumuri proaste, gropi, carute...efectiv n-ai unde sa-ti folosesti puterea unui motor mare. Doar daca te duci cu masina in strainatate...

Cat priveste consumul, am calcat-o cam tare, asa ca in exterior am avut 5,7%. Daca n-o calcam sunt sigur ca scoteam sub 5%, ceea ce reprezinta exact consumul dat de Dacia pe site-ul oficial. Imi inclin palaria in fata lor, caci de data aceasta au fost foarte corecti.
*


Sigur ai mers cu geamurile deschise.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 27 Apr 2011, 07:30
Post #302


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(C a t a l i n @ 27 Apr 2011, 07:18)
Motor mai mare inseamna demaraje mai bune, nu doar viteza mai mare. Iar un motor mai mare e mai fiabil decat un polizor de 1.2 ce trebuie turat in permanenta.
*


La ce te ajuta demarajul la drum lung? Ca eu nu fac liniute cu nimeni. Sincer, demarajul il vad folositor la plecarea de la semafor. Pe de alta parte, motor mare (nu vorbesc de diesel care-i alta poveste) inseamna automat si consum mare. Daca altii au bani de dat in plus pentru benzina, sa fie sanatosi. Eu cu diferenta de bani in plus pot face alte lucruri mai folositoare.


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 27 Apr 2011, 07:32
Post #303


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Pe tine nu te ajută la nimic.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 27 Apr 2011, 07:32
Post #304


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(tribunul @ 27 Apr 2011, 07:29)
Sigur ai mers cu geamurile deschise.
*



Nu merg cu geamul deschis la drum lung, ca sigur racesc. Tu ai merge cu geamul deschis la 120 kmh? Uneori, pe perioade scurte, am mai folosit si AC.


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 27 Apr 2011, 07:35
Post #305


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Ma refeream la consumul cam mare pe care l-ai scos, si m-am gandit ca ai mers cu geamurile deschise iar masina a mers infranata, altfel nu-mi imaginez cum nu ai scos afara un consum de 4.28 - 4.29.

Stiu pe cineva care scoate afara maxim 4.25 l/km.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Apr 2011, 07:44
Post #306


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(LOVENDAL @ 27 Apr 2011, 08:25)
Uneori, pe perioade scurte, am mai folosit si AC.
*



Cand drumul era la vale adica?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 27 Apr 2011, 07:46
Post #307


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(tribunul @ 27 Apr 2011, 07:35)
Ma refeream la consumul cam mare pe care l-ai scos, si m-am gandit ca ai mers cu geamurile deschise iar masina a mers infranata, altfel nu-mi imaginez cum nu ai scos afara un consum de 4.28 - 4.29.

Stiu pe cineva care scoate afara maxim 4.25 l/km.
*



Am inteles. Ideea e ca am avut unele portiuni in care am calcat-o cu 120-130 kmh...si asta nu e mers economicos.


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Apr 2011, 07:46
Post #308


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05






QUOTE(LOVENDAL @ 27 Apr 2011, 08:25)
QUOTE(argon @ 27 Apr 2011, 08:17)

La cate Dacii ai mai dat fum?
*


La niciuna, ca vad ca au cam disparut din peisajul patriei,
*



Nu au disparut, s-au transformat in Loganuri.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 27 Apr 2011, 07:46
Post #309


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Hai ca te ajuta un motor mare. Mergi mult mai relaxat, masina ajunge mai repede si mai lejer la viteza dorita, la drum lung ajungi la destinatie mai odihnit. In depasiri nu stai si te gandesti daca ai timp sau nu ai timp. Vorbesc din experienta ca atunci cand merg cu Clio pe dn-uri nu prea am curaj sa depasesc decat daca am mult loc. Cat despre consum, depinde si in ce regim mergi. Cred ca un motor mare pe benzina consuma mai putin decat unul mic pe autostrada la viteze mai mari.
Pe serpentine iar te ajuta si la urcare si la coborare ca are frana de motor mai buna.
Motorul e mai silentios la viteze mai mari si iar te ajuta sa fii mai relaxat.

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 27 Apr 2011, 07:47


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 27 Apr 2011, 07:47
Post #310


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(argon @ 27 Apr 2011, 07:44)
Cand drumul era la vale adica?
*



Nu ma uit la drum cand dau drumul AC.


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 27 Apr 2011, 07:47
Post #311


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Mai bine oprești motorul și o iei la împins, să vezi ce consum scoți...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 27 Apr 2011, 07:48
Post #312


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(argon @ 27 Apr 2011, 07:46)
Nu au disparut, s-au transformat in Loganuri.


Nu s-au transformat, au inviat in Loganuri.

This post has been edited by LOVENDAL: 27 Apr 2011, 07:49


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Apr 2011, 07:48
Post #313


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(LOVENDAL @ 27 Apr 2011, 08:47)
Nu ma uit la drum cand dau drumul AC.
*



Nasol, s-ar putea sa o patesti, eu cand ma plimb cu loganul de 1.6 si 90 de cai, si am 3-4 oameni in masina, opresc aerul la depasiri, ca sa fac treaba asta in siguranta. La Espero decupleaza automat cand bagi pedala la fund, dar la Logan se incapataneaza sa te traga inapoi.

This post has been edited by argon: 27 Apr 2011, 07:49


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 27 Apr 2011, 07:49
Post #314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(argon @ 27 Apr 2011, 07:48)
Nasol, s-ar putea sa o patesti, eu cand ma plimb cu loganul de 1.6 si 90 de cai, si am 3-4 oameni in masina, opresc aerul la depasiri, ca sa fac treaba asta in siguranta.
*



Inseamna ca nu stii cum sa turezi o masina. Sau tu faci depasirile cu a 5-a.

27 Apr 2011, 07:51:
QUOTE(C a t a l i n @ 27 Apr 2011, 07:47)
Mai bine oprești motorul și o iei la împins, să vezi ce consum scoți...
*


Frana de motor cand cobori valea (scuze de cacofonie)...sa vezi ce consum incredibil ai.

This post has been edited by LOVENDAL: 27 Apr 2011, 07:51


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Apr 2011, 07:52
Post #315


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Pai vezi, un motor mic te face sa mesteci tot timpul ceea ce e foarte obositor, un motor mai mare trage bine la toate regimurile. La Logan doar 1.6 16 v e cat de cat decent. Sau alea diesel de 85.

This post has been edited by argon: 27 Apr 2011, 07:53


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 27 Apr 2011, 07:52
Post #316


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(LOVENDAL @ 27 Apr 2011, 08:49)
Frana de motor cand cobori valea (scuze de cacofonie)...sa vezi ce consum incredibil ai.
*


Wow! Ai descoperit apa caldă!

Foarte tari oamenii care, după ce își cumpără un rahat submotorizat, se mint singuri și încearcă să convingă pe alții ce afacere bună au făcut ei și ce risipă fac ceilalți.

Dacă scoate dacia logan de 0.8 îți tai venele...

This post has been edited by C a t a l i n: 27 Apr 2011, 07:54


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 27 Apr 2011, 08:02
Post #317


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Mai bine o scoti din viteza si opresti motorul, atunci ai consumul cel mai mic.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 27 Apr 2011, 08:05
Post #318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 27 Apr 2011, 07:46)
Hai ca te ajuta un motor mare. Mergi mult mai relaxat, masina ajunge mai repede si mai lejer la viteza dorita, la drum lung ajungi la destinatie mai odihnit. In depasiri nu stai si te gandesti daca ai timp sau nu ai timp. Vorbesc din experienta ca atunci cand merg cu Clio pe dn-uri nu prea am curaj sa depasesc decat daca am mult loc. Cat despre consum, depinde si in ce regim mergi. Cred ca un motor mare pe benzina consuma mai putin decat unul mic pe autostrada la viteze mai mari.
Pe serpentine iar te ajuta si la urcare si la coborare ca are frana de motor mai buna.
Motorul e mai silentios la viteze mai mari si iar te ajuta sa fii mai relaxat.
*



De acord cu tine in unele privinte. Unde nu sunt de acord:
- cunosc capacitatea motorului, asa ca n-am sa ma bag in depasiri unde nu pot si nici nu ma stresez din cauza asta. Asa ca n-o sa fiu mai mult obosit dupa o calatorie lunga. In general nu-s fanul depasirilor decat daca trebuie (masini care merg mai lent decat ar trebui). Eu nu vad o depasire un triumf, ci o modalitate de a merge mai repede decat o masina ce merge mai lent decat o permite drumul, la limita vitezei legale.
- cate autostrazi avem in Romania? As putea spune ca 0, raportand la numarul si miile de kilometri de autostrazi ale tarilor din vecinatatea noastra. Asa ca nu prea ai unde sa-ti folosesti motorul cel mare.
- din cei peste 300 de kilometri pe care i-am facut zilele trecute, doar maxim vreo 30 de kilometri (circa 10%) am putut merge cu viteze mari; in restul am intalnit drumuri cu gropi, pietruite, asfaltate partial etc. In aceste portiuni nu o puteai calca decat cu maxim 80-90 sau 2-30 (in functie de conditii), asta daca nu vrei sa-ti distrugi masina. La viteze mici, motorul mic este castigator la consum, no offence. In Romania nu exista infrastructura adecvata pentru a merge relaxat cu viteze mari. In strainatate, situatia se schimba, si da, acolo e necesar un motor mare.
- sunt foarte multe sate pe drumurile noastre si luuuuungi....nu se mai termina. Cum naiba sa mergi mai mult de 60 kmh, cand mai sunt si radare prin zonele alea? Iar la viteze de 60 kmh, iar iese castigator motorul mic.


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 27 Apr 2011, 08:07
Post #319


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(LOVENDAL @ 27 Apr 2011, 09:05)
Eu nu vad o depasire un triumf, ci o modalitate de a merge mai repede decat o masina ce merge mai lent decat o permite drumul, la limita vitezei legale.
*



Mare filosof.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Apr 2011, 08:07
Post #320


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(C a t a l i n @ 27 Apr 2011, 08:52)
Dacă scoate dacia logan de 0.8 îți tai venele...
*



N'ar fi rau, macar un 0.7 si 82 de cai, cum are Smartu'.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 27 Apr 2011, 08:09
Post #321


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




LOVENDAL, preblema ta nu e constituită nici de sate lungi, nici de gropi și nici de autostrăzi. La tine e nasol dacă bate vântul.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 27 Apr 2011, 08:10
Post #322


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(C a t a l i n @ 27 Apr 2011, 07:52)
Wow! Ai descoperit apa caldă!

Foarte tari oamenii care, după ce își cumpără un rahat submotorizat, se mint singuri și încearcă să convingă pe alții ce afacere bună au făcut ei și ce risipă fac ceilalți.

Dacă scoate dacia logan de 0.8 îți tai venele...
*


N-am descoperit apa calda, dragule, reaminteam doar ceva ce poate unii uitasera. Nu, nu-mi tai venele ca nu-s invidios ca unii de aici. Adevarul e ca invidia cam otraveste sufletul. Vezi sa nu te otravesti prea mult si sa mori intr-o zi.

<span class='edit'>27 Apr 2011, 08:12:</span>
QUOTE(C a t a l i n @ 27 Apr 2011, 08:09)
LOVENDAL, preblema ta nu e constituită nici de sate lungi, nici de gropi și nici de autostrăzi. La tine e nasol dacă bate vântul.
*


Cati ani ai? Ai macar 13? Ai o gandire nu cu foarte multi neuroni. Pentru prostiile care incepi sa le debitezi...

This post has been edited by LOVENDAL: 27 Apr 2011, 08:12


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Apr 2011, 08:12
Post #323


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




SUnt convins ca nu mai poate de invidie pe loganu' tau cu Honda la scara, sau in port, dupa caz radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 27 Apr 2011, 08:12
Post #324


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Scoate-i 2 din fișe, fă-l de 0,6 să vezi cât consumă. Poate reușești consum negativ.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 27 Apr 2011, 08:19
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(argon @ 27 Apr 2011, 08:12)
SUnt convins ca nu mai poate de invidie pe loganu' tau cu Honda la scara, sau in port, dupa caz radmasa.gif
*


Cand iti consuma mai mult de 12-13% in oras (cu Honda), cum el insusi declara, fata de 7-8% ai mei, poate ca da, e invidios. Sau poate ca acest copil e fiu de nabab, are benzinarie in curte si atunci il doare in fund de consum.


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 27 Apr 2011, 08:19
Post #326


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.360
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(LOVENDAL @ 27 Apr 2011, 09:10)
Nu, nu-mi tai venele ca nu-s invidios ca unii de aici.
*




Nu zau???

Macar daca tot ai luat motorul ala mic .... lasa-ne si nu incerca sa ne mai convingi cate este de vioi .... este un motor bun ... divedit in timp ... dar mult prea mic pt. ce are de dus .... asa ca las-o asa ....

Singurele motorizari ok la Dacia ... sunt 1.6 8V, 1.5 dCi 85 cai si 1.6 16v ... restul .... doar sa te duca din A in B fara sa ai nici un fel de pretentii de la ele ... si sa-ti tremure bine chilotii pe tine de cate ori faci o depasire ....

Credeam ca doar Argon abereaza sa nu spun altfel ... dar vad ca ai venit si tu sa-i ti de urat biggrin.gif

This post has been edited by cj98czh: 27 Apr 2011, 08:22


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 27 Apr 2011, 08:27
Post #327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(cj98czh @ 27 Apr 2011, 08:19)
Nu zau???

Macar daca tot ai luat motorul ala mic .... lasa-ne si nu incerca sa ne mai convingi cate este de vioi .... este un motor bun ... divedit in timp ... dar mult prea mic pt. ce are de dus .... asa ca las-o asa ....

Singurele motorizari ok la Dacia ... sunt 1.6 8V, 1.5 dCi 85 cai si 1.6 16v ... restul .... doar sa te duca din A in B fara sa ai nici un fel de pretentii de la ele ... si sa-ti tremure bine chilotii pe tine de cate ori faci o depasire ....
*



Cred ca glumesti cu 1,6 8 V. Ala are 85 CP, nu 90 CP cum spunea argon. In plus, ce motoare actuale de 1,6 8 V mai scot doar 85 CP?

Cat despre motorul asta, eu l-am luat doar pentru consum mic. Insa nu se face de rusine nici la la drum lung. Am impresia ca multi de aici isi dau cu parerea fara sa-l fi incercat vreodata. Asa ca te invit sa mergem impreuna la un drum lung si sa vezi cum se comporta.


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 27 Apr 2011, 09:55
Post #328


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.486
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(LOVENDAL @ 27 Apr 2011, 08:14)
N-am simtit niciodata senzatia de sufocare, atat timp cat motorul este turat corespunzator.
*



Contrar parerii generale, motoarele de 1.2 nu se urca pana in habitaclu, sa-l stranga de gat pe sofer.



--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vet
post 27 Apr 2011, 10:15
Post #329


Membrul


Group: Members
Posts: 464
Joined: 9 December 07




Da pana la urma eu nu sunt lamurit ... cat consuma motorul asta in frana de motor?


--------------------
Dacia Logan 2007 / KissFM 1.5 dCi
.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 27 Apr 2011, 10:18
Post #330


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(LOVENDAL @ 27 Apr 2011, 09:27)
Cred ca glumesti cu 1,6 8 V. Ala are 85 CP, nu 90 CP cum spunea argon. In plus, ce motoare actuale de 1,6 8 V mai scot doar 85 CP?
*


Pe principiul tău: ce motoare de 1.2 mai scot DOAR 75 cp? radmasa.gif
Eu nu înțeleg ce te freacă pe tine interesul cât consumă mașina lui Cătălin, sau Cielo al meu (vezi câteva pagini mai în spate) sau orice altă mașină. Poate unii își PERMIT să alimenteze o mașină care consumă 14% în oraș (vezi cazul lui Cătălin) și nu se gândesc cum să scoată un consum cât mai mic wink.gif
Este simplu (deși văd că pentru tine nu): motor mare=putere mare=consum (mai) mare. Motor mic=putere mică=consum (mai) mic.
Dacă aveai un Smart cu motor de 0.8 DIESEL înțelegeam să spui că, consumă puțin, dar 5% în afara orașului nu mi se pare mare economie. De ce? Simplu! Aruncă un ochi aici și (sper că) ai să înțelegi wink.gif


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2025 - 22:32
Forum Renault