DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 14 15 16 17 > 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Un Logan rosu de 1.2, Jurnalul de bord al unui Laureate PH2 rouge passion

dumid
post 28 Apr 2011, 23:22
Post #451


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti




Am inteles acum.


--------------------
5461 1997 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIVE
post 14 Aug 2011, 21:27
Post #452


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 6 December 07
From: Bucuresti




Haideti sa mai reanviem topicul. 1.2 cred ca ar fi potrivita pentru mine,7000 km/an, masina de familie (3-4 persoane, kg cel mai mult am eu 75),60-70% in oras. Daca o Dacie 1.4 cu gpl mi-a fost suficienta pana acum, cred ca un 1.2 ar fi ideala.
Vorba initiatorului cu masini puternice, nu prea ai unde sa alergi prin tarisoara asta din cauza traficului aglomerat. Pana si cu una de 0.8L atingi destul de repede vitezele maxime legale. Sunt foarte multi de exemplu in Bucuresti care merg cu masini puternice (1.8, 2.0 litri) si dorind sa foloseasca toate treptele cv, depasesc usor viteza legala. De exemplu merg cu a 3-a si cand o dau pe a 4-a depasesc 60 km/h ( daca o tin in treapta 3 au consum mare, iar daca ii dau a 4-a si merg cu 60 km/h merg subturat f.daunator mai ales pentru un diesel).Din cele spuse pe aici, consider ca 1.2-ul de pe Logan se descurca onorabil la vitezele legale din Romania, voi ce spuneti ?


--------------------
Logan 1.2 16v E5 2011 sedan Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 14 Aug 2011, 21:40
Post #453


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




depinde ce inseamna "onorabil" pt fiecare...


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leinad
post 15 Aug 2011, 11:18
Post #454


Membru dacionist


Group: Members
Posts: 395
Joined: 17 March 05
From: Constanța




In fond, stilul de condus ti-l adaptezi si in functie de masina pe care o ai, Ai 1,2 cu 75 CP? Atunci nu te hazardezi in depasiri la limita, stai potolit pana ai timp/spatiu suficient sa faci depasierea. Ai motor de 150 CP? Altfel te descurci in trafic!

Un tip zicea pe forumul asta cred acum ceva ani ca e periculos sa conduci un logan cu 75 cp ca nu poti sa faci depasiri cu el. Daca ne uitam la cei care provoaca accidente intrand pe contrasens in depasire, marea majoritate sunt cei cu masini puternice, care cred ca rup lumea daca au 50 cp in plus.


--------------------
Logan Preferance 75 ponei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 15 Aug 2011, 15:01
Post #455


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




Nu am condus Logan de 1.2, dar in schimb am condus Symbol cu acelasi motor (condusesem in urma cu ceva ani si 1.4) si mi sa parut ca se descurca onorabil, de aici trag concluzia ca si Logan-ul de 1.2 este cam tot acolo ca performanta dinamice. Si revin cu vechea mea intrebare: Ce faci cu mai mult de 100-120cp pe o masina compacta in Romania unde si pe autostrada te vaneaza cu radarul mai ceva decat pe DE si DM? Devii contribuabil doar prin amenzi. Cine vrea Ferrari sau Mclaren sa faca economie, sa manance din tomberoane, sa munceasca 22 de ore pe zi si la doi ani dupa moarte o sa si-l cumpere. wise_guy.gif


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Aug 2011, 15:04
Post #456


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(iulian'71 @ 15 Aug 2011, 16:01)
a intrebare: Ce faci cu mai mult de 100-120cp pe o masina compacta in Romania unde si pe autostrada te vaneaza cu radarul mai ceva decat pe DE si DM?
*



COmpensezi ce nu ai in pataloni. Se poarta pe acest forum, unde mi s-a atras atentia ca 100 de cai pe megane e nimic, carutsa submotorizatam vai s'amar de capu ei wacko.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 15 Aug 2011, 15:10
Post #457


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




Las' ca Octavia are 1.4 de 80cp, Golf-ul si Focus-ul la fel ca si Astra tot 80cp la 1.4tone. Culmea e ca au avut si 75cp cu doar 3-4 ani in urma, dar erau germane si masina germana e masina chiar daca scoate mai mult fum la plecare decat Trabantul care tot german este.
La faza cu ce este in pantaloni, mai bine cu 12cm jucaus decat cu 25cm dureros, citat din Laura Andresan o clasica notorie in viata. Stiu ca te referi la cei carora le-a cazut l creierul in nadragi.

This post has been edited by iulian'71: 15 Aug 2011, 15:22


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 15 Aug 2011, 15:13
Post #458


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Hai nu zi zău!

Și cu 75 și cu 1000 CP poți să depășești viteza legală. Diferența constă în timpul necesar pentru a atinge viteza de croazieră. Și culmea e că, în cazul infrastructurii proaste din România puterea mai mare te ajută să reduci timpul deplasărilor mai mult decât într-o țară dezvoltată, pentru că la noi frânările și traficul lent sunt mult mai dese.

Când te sui pe autostradă la Seghed (sau cum se scrie) și te mai dai jos la Berlin, puțin contează câți CP ai, că odată ajuns la 130 km/h mergi constant.
Dar dacă ai de traversat țara de la Arad la Constanța, și treci prin zeci de sate și limitări de viteză, depășești sute de TIR-uri, cu 1000 CP o să pierzi mult mai puțin timp decât cu 75 CP.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 15 Aug 2011, 15:16
Post #459


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




Stiu cam o ora, maxim 2. Dar nu devii contribuabil.
Nu ma refer la alte tari cu autostrazi si DN fara carute si tractoare ci strict la noi.

This post has been edited by iulian'71: 15 Aug 2011, 15:18


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 15 Aug 2011, 15:17
Post #460


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




up.gif
iti iei statie CB sau belesti ochii la flashurile celor din fata si nu devii contribuabil tongue.gif

This post has been edited by ipiq: 15 Aug 2011, 15:17


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 15 Aug 2011, 15:18
Post #461


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Repet, 75 CP nu înseamnă că mergi neapărat legal precum nici 1000 CP nu înseamnă că mergi ilegal.

Păi da, strict la noi e mai utilă o putere mai mare din cauza infrastructurii proaste. Că e și mai periculoasă, asta e altă poveste și e legată de stilul de mers al fiecăruia.

This post has been edited by C a t a l i n: 15 Aug 2011, 15:19


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 15 Aug 2011, 15:20
Post #462


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




Am vazut cel putin 5 prinsi cu statie. Eu nu am nici statie, nici detector si nici GPS, iar de ratacit nu prea am cum cand am harta. Dar ma folosesc de TIR-uri in localitati.


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 15 Aug 2011, 21:02
Post #463


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(leinad @ 15 Aug 2011, 12:18)
In fond, stilul de condus ti-l adaptezi si in functie de masina pe care o ai, Ai 1,2 cu 75 CP? Atunci nu te hazardezi in depasiri la limita, stai potolit pana ai timp/spatiu suficient sa faci depasierea.
*


Foarte corect. Puterea mare e inutila in 95% din cazuri, daca mergi normal pe drumuri.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 15 Aug 2011, 21:07
Post #464


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Pentru mine conteaza caii putere strict in depasiri si cand masina este incarcata,restul s-ar descurca onorabil majoritatea masinilor cu motor mic


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Aug 2011, 21:08
Post #465


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ce aveti toti cu depasirile, mania romanului, de cate ori am patit sa ma depaseasca cate unul doar de dragul de a depasii, sa mearga apoi mai incet decat viteza cu care mergeam eu, sa fiu nevoit sa-l depasesc inapoi, doar de drgul de a face depasiri.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 15 Aug 2011, 21:11
Post #466


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Ma refeream ca nu-mi place sa trag de ea,imi place sa le fac mai in scurt


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 15 Aug 2011, 21:15
Post #467


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




Mei, la unguriiiii, e nevoit depaseste cala romania, decat viteza la mine?


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 15 Aug 2011, 22:12
Post #468


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




Singurul loc unde romanii pot fi pe primul loc este la depasiri, aproape toti vor sa fie primii.
Nu zic ca nu am avut mania vitezei si a depasirilor, dar asta a fost in urma cu peste 10 ani cand nu aveam copil si de obicei cand eram singur si nu se compara circulatia de acum cu cea din urma cu 10-20 de ani. Raman uneori interzis cand unii cu un Matiz, Dacia (de-i cad tablele) sau alte antichitati neintretinute imi face la 120-130km/h flesuri sa ma dau in sant ca sa treaca ei. Asa ca vorba unui coleg de pe forum de tampiti dai peste tot indiferent de masina, nu ca a mea ar fi ceva deosebit.

This post has been edited by iulian'71: 15 Aug 2011, 22:13


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 16 Aug 2011, 00:48
Post #469


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




QUOTE(iulian'71 @ 15 Aug 2011, 23:12)
Asa ca vorba unui coleg de pe forum de tampiti dai peste tot
*


Mare dreptate are.


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIVE
post 16 Aug 2011, 19:29
Post #470


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 6 December 07
From: Bucuresti




Trebuie sa ma grabesc daca vreau Logan Sedan 1.2 16v. Cica la anul apare si Sedan 1.0 16v. Sunt curios la asta ce-o sa mai scoata in afara de bara stabilizatoare, probabil o sa-l faca din tabla mai subtire sa fie mai usor. Sa vezi la asta de 1.0 16v ce-o sa mai mesteci cu "facaletul" mai ceva ca-n ceaunul cu mamaliga.
Are cineva idee, asta de 1.2 16v la 3000 ture cu a 5-a ce viteza are ? eu cu Dacia 1310 la 3000 am 110 km/h.

This post has been edited by RIVE: 16 Aug 2011, 19:33


--------------------
Logan 1.2 16v E5 2011 sedan Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 16 Aug 2011, 19:38
Post #471


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




&feature=related

Din ce vad eu aici s-ar parea ca la 3000 de turatii ar ajunge la 100 la ora

This post has been edited by vallyyy: 16 Aug 2011, 19:39


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 16 Aug 2011, 19:44
Post #472


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Consumul ala, fara sa vezi si pe ce drum e facut, nu inseamna nimic.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 16 Aug 2011, 22:45
Post #473


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




RIVE, aveai dreptate. Deci se poate si mai rau, motor de 1.0l pe Sandero si Logan...

Chiar daca raportul de compresie e marit la 10:1, cuplul maxim este disponibil la o turatie foarte mare
http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=164131


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 16 Aug 2011, 22:56
Post #474


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(RIVE @ 16 Aug 2011, 19:29)
Cica la anul apare si Sedan 1.0 16v.


0.9 TCe

16 Aug 2011, 23:00:
QUOTE(corbex @ 16 Aug 2011, 19:44)
Consumul ala, fara sa vezi si pe ce drum e facut, nu inseamna nimic.
*



Cobori transfagarasanul in frana de motor, consumul indicat de CB: 0.0l/100km biggrin.gif

This post has been edited by marksman: 16 Aug 2011, 23:00


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 16 Aug 2011, 23:20
Post #475


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




QUOTE(andri1940 @ 16 Aug 2011, 22:45)
RIVE, aveai dreptate. Deci se poate si mai rau, motor de 1.0l pe Sandero si Logan...

Chiar daca raportul de compresie e marit la 10:1, cuplul maxim este disponibil la o turatie foarte mare
http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=164131
*



Motoarele astea se adreseaza batranilor care merg ceva mai temperat decat noi astia tineri si eventual oamenilor care circula extrem de mult in oras.Am un unchi si-a luat un logan din asta de 1.2 chel,are grija de el ca de ochii din cap si inca e obisnuit sa-l inchida cum o inchidea pe batrana doamna.Nu depaseste 80 de km/ora indiferent de drum ca e autostrada sau european,merge batraneste,un motor pe gustul lui.Ceva tare cred ca ar fi motor de 1.2 respectiv 1.0 pe GPL,astea da masini de facut taxi

This post has been edited by vallyyy: 16 Aug 2011, 23:22


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 Aug 2011, 23:32
Post #476


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




merge masina aia ca un caine radmasa.gif ...motorul ala e "subdimensionat" rau pe logan,la mersul ala eu scoteam 5,5 in aceleasi conditii la motorul de 1600 !
pacat ca nu s-au mai folosit astea de 1600 pe ph2....bordul ala nu are CI dar se poate pune wink.gif

This post has been edited by sobolan: 16 Aug 2011, 23:33


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfman
post 16 Aug 2011, 23:33
Post #477


The Fastest


Group: Members
Posts: 483
Joined: 9 July 04
From: Murciélagos




Excluzand masinile puternic submotorizate (gen 75 CP la peste 1200 KG) mai mult conteaza stilul de sofat decat caii de sub capota... Cu un motor puternic faci ceva economie la drum lung insa pe ansamblu iesi mai bine cu un motor mic, asta daca nu-l conduci la limita tot timpul. Si asta o spun ca posesor de 2.0 l 16 V 133 CP... Am condus o gramada de masini de la SIXT sau alte firme de inchirieri (Golf 6, Focus, Accent, Octavia TDI AT/MT 90 CP, Panda, Matiz, Doblo, MCV 1.5 DCI 85 CP, Bravo, toate cu motoare pana in 100 CP si scot cam acelasi medie orara, asta in tara. In Germania se schimba treaba, pe autostrazile unde nu-s limite de viteza media orara creste drastic daca ai un motor puternic.

This post has been edited by Wolfman: 16 Aug 2011, 23:36


--------------------
Opel MOKKA X 1.4 T 2019
"Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 17 Aug 2011, 08:51
Post #478


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




mai spune chestia asta o data si pentru Catalin


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Aug 2011, 09:22
Post #479


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Am avut un an Matiz, 52 de cai si 70 Nm, depaseam fara probleme ce mergea mai incet decat viteza mea de croaziera, adica vreo 90-100 km/h, retrogradezi si blana, facea fata linistit, acu la Megan la fel, la 100 de cai, submotorizat cica dupa unii, idem, nu am avut vreo problema la vreo depasire, numai ca reisarii care 'si-au permis' vreun bolid de 115 cai uita ca masinile cu motor mai mic au si cutia gandita in consecinta, adica scurta, ceea ce da reprizele bune folosind o turatie mai mare a motorului cand e cazul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 17 Aug 2011, 12:51
Post #480


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




daca ai cv "scurta" atunci inseamna ca scoti mult afara sau varianta 2 scoti putin da' mergi ca babele wink.gif

This post has been edited by sobolan: 17 Aug 2011, 12:51


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 14 15 16 17 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 17:14
Forum Renault