Problema de rezolvat
![]() ![]() ![]() |
Problema de rezolvat
abram_burel |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 24 September 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GTi
1999 Parerea mea... stiti cum e... maxima!
|
|||
Daedalus |
![]()
Post
#32
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Art. 137 pct. 3 spune ca daca exista o banda de sens care nu presupune mersul pe linia de tramvai ("distanta dintre sina din dreapta si trotuar nu permite circulatia pe doua randuri, toti conducatorii de vehicule, indiferent de directia de deplasare, vor cirucla pe un singur rand, lasand liber traseul tramvaiului" - indiferent daca acesta vine sau nu, e vorba de traseul tramvaiului), atunci conducatorii auto nu au voie sa circule pe linia de tramvai. Daca nu este marcaj continuu cum spui tu, se poate folosi linia de tramvai pentru depasire. Dar cum am mai spus este interzisa depasirea unui autovehicul care este incadrat corect si are semnal pentru viraj la stanga.
Ca tot am rasfoit codul rutier, am citit o chestie care ma pune putin pe ganduri si anume Art. 136 pct. 1. Nu il mai scriu aici, il cititi si voi si cititi dupa aceea intrebarea mea. Eu stiu ca primul care da semnal pentru o anumita intentie (la depasiri si la schimbarea benzii) are intaietate. Daca eu sunt pe prima banda si am dat semnal ca ma bag pe banda 2 si m-am bagat un pic si se trezeste si ala din banda 3 sa intre pe banda 2 (ca da semnal sau nu) si imi da peste botul masinii, sa inteleg ca sunt vinovat, nu? ![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
Sony |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Da, esti vinovat! Are prioritate cel care schimba banda de la centru catre dreapta!
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
abram_burel |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 24 September 04 ![]() |
@ Daedalus
Inclin sa-ti dau dreptate din punct de vedere strict al literei legii. Nu uita insa ca: - sunt nenumarate cazurile in care chiar agentii de circulatie "dirijeaza" si "incurajeaza" circulatia in intersectie pe linia de tramvai, vazand cu ochii lor cum sirul de masini vine pe "dupa" refugiul de tramvai - diverse masini grabite "legal" sau "ilegal" circula intr-o veselie pe unde apuca In contextul asta eu unul nu m-as risca sa fac o manevra din-asta fara sa ma asigur. Oricum, repet, legea e cu tine. |
--------------------
Dacia
Nova GTi
1999 Parerea mea... stiti cum e... maxima!
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#35
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Stiu si eu cum se circula in Bucuresti si nu sunt inconstient sa ma arunc in anumite situatii doar pentru ca am dreptate. Ca sa mori cu dreptatea in mana nu e mare smecherie sau act de eroism. Este o incapatanare care duce de cele mai multe ori la necazuri. Eu am mai intrebat un prieten azi si mi-a confirmat ceea ce am spus. Eu sunt tot timpul cu ochii si in oglinzi, nu doar cand trebuie sa ma asigur ci poate in spatele meu sunt unii care se grabesc si eu merg mai incet decat ei si sa ii las sa treaca plus tot felul de alte situatii. Litera legii isi spune cuvantul ferm cand apar accidente, acolo nu mai e loc de interpretari si cred ca o sa imi tin regulamentul in torpedou de acum incolo.. asa sa am un suport in caz de am nedumeriri sau sa dovedesc cand sunt sigur pe mine (daca pot, daca nu, asta e.. omu cat traieste invata, tac si bag la cap). Sper sa va mai ganditi si altii si sa imi spuneti daca am dreptate sau nu, in ideea ca am omis vreun substrat ce ma va induce in eroare si nu vreau asta. Cand voi avea ocazia o sa intreb chiar un organ de politie, cum mai intreb uneori, ca de mancat n-o sa ma manance. Si nici pe voi
![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
Conny |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 180 Joined: 21 February 03 ![]() |
Buna,
De vreo luna vroiam sa va raspund celor care ati urmarit acest subiect, dar nu am avut timp. Personajul pagubit din aceasta poveste este prietenul meu, iar povestea a continuat cu un proces intentat Politiei Romane. Totul a fost un cosmar: avocat, infatisari (din partea noastra pentru ca politia nu s-a prezentat niciodata), prelungire dovada de circulatie dupa fiecare proces amanat. A fost si o parte distractiva penttru ca a fost chemata sa depuna marturie si blonda care se plimba pe contrasens. Judecatorul a intrebat-o daca recunoaste ca circula pe contra sens. a zis da, iar la intrebarea daca se considera vinovata cu ceva a zis nu! Toata sala a bufnit in ras si judecatorul nu s-a abtinut as nu zambeasca. In fine, dupa 4 luni de agitatie a castigat procesul!!!! Din pacate birocratia e infernala in aceasta minunata tara si nu a reusit sa isi recupereze carnetul (legalizare acte si multe altele la care nu am chef sa ma gandesc). Oricum el a circulat tot timpul cu dovada. |
--------------------
Solenza Scala Conny
|
|
Ciombe |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 368 Joined: 9 January 04 From: Arad ![]() |
A avut noroc.
De obicei politia aplica strict legea, asa cum le e lor mai usor. Adica, ala avea cedeaza trecerea, trebuia sa cedeze trecerea, indiferent ca celalalt circula regulamentar sau pe contrasens. Recent, am intalnit un alt caz asemanator: Unul a virat la stanga taind centrul imaginar al intersectiei si s-a agatat de coltul stanga fata al celui care astepta OPRIT la semnul STOP. Ce a facut politia? Da, ati ghicit: I-a luat permisul trei luni de zile lu ala care a oprit la semnul stop cica pe motiv ca semnul era la 2 metri inaintea intersectiei si ala a oprit dupa semn. Asta e, politia romana! Pt ca daca incepea garcea sa faca cercetari, sa se deplaseze la locul tamponarii sa masoare, sa faca poze, clar il gaseau vinovat pe ala care a taiat intersectia.. da din comoditate a luat tablagiu decretu si a zis ca ala n-a oprit la stop si a rezolvat problema. Pai sa nu-ti vina sa-ti bagi p..a in ea de politie? |
--------------------
Oltena 12 TRS,
Dacia 1304 Papuc
- B-83-JJJ, AR-30-JJJ
|
|
suri |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 28 September 05 ![]() |
ghinion sau proasta inspiratie. putea sa spuna ca a oprit la stop, s-a asigurat ATAT CAT AVEA VIZIBILITATE, apoi a pornit si dupa doi metri, largindu-i-se campul vizual, a observat ca pe drumul cu prioritate circula masini, astfel incat a oprit din nou. la cat de prost sunt amplasate unele semne de STOP putea avea sanse - nu cred ca se deplasa organu' sa verifice situatia din teren.
sau putea sa spuna ca i s-a oprit motorul dupa ce plecase de la semnul de STOP ![]() |
--------------------
dacia
logan 1.6
2005, ambition
- b xx xyz
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Inteleg ca daca vreau sa-mi bag ladita in service pe banii altuia, imi aleg un sens giratoriu si ma invart invers cu viteza maxima pana o comite unul ?
Ca astia au semn de cedeaza, si io mai vin si din dreapta. Clar, nu ? |
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
vv |
![]()
Post
#40
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Na, ca n-am vrut sa pornesc un topic nou - am si eu o problema de rezolvat
![]() Stie cineva, cum pot afla cate benzi are calea Serban Voda? (excluzand tramvaiul). Ma intereseaza in special sensul dinspre Sincai spre Viilor. Marcajul nu este vizibil. |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 21:17 |