Motorul nu mai porneste, Solenza Scala 1,4 (2003), la rece electromo invirte citeva ture si se opreste
![]() ![]() ![]() |
Motorul nu mai porneste, Solenza Scala 1,4 (2003), la rece electromo invirte citeva ture si se opreste
codrut73 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
vallyyy |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Cunosc un caz asemenator,bateria avea scurt ,ochiul magic era verde ,insa claxoane nema ,electromotor nema ,am pornit-o impinsa ( nu e recomandat dar ce sa faci) ,posibil sa aiba si bateria ta un element in scurt ,desi e cam riscant ,incearca sa o pornesti cu a 2-a impinsa sau mai elegant imprumuta o baterie buna de la cineva,abia apoi poti banuii electromotorul .La tine nu ar fi problema ca " nu porneste" ,problema e ca nu invarte electromotorul ,tind sa cred ca impinsa/cu alta baterie va porni.Din ce mai stiu de la propria solenza ,firul acela cu papuc de la electromotor e problematic rau ,pana nu i-am dat cu spray de contact mi-a facut numai probleme ,dar nu cred ca ai problema asta pentru ca nu ar mai trebuii sa invarta deloc
This post has been edited by vallyyy: 16 Apr 2011, 01:31 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
tataiedaciotul |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 20 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Sigur acumulatorul...
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala
- B-31-PGD Bucuresti,Dacia Solenza, Scala 2004
|
|
ramsen |
![]()
Post
#4
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
pune contactul si bag-o in tr 3 de viteza...daca masina iti porneste bine atunci fugi la magazinul de piese auto si cumparati baterie...cind dai la automat ora se seteaza la 0 ???
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
codrut73 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Asa este cind dadeam la automat se reseta la 0
17 Apr 2011, 01:52: Multumesc foarte mult baieti, am rezolvat. 17 Apr 2011, 02:05: Azi dimineata pe la 8:00 m am apucat de ea, am dat jos filtrul de aer sa am acces, si am scos motorasul pas cu pas( ce bine daca aveam o stea in locul imbusurilor)Era foarte murdar, l am curatat si l am montat la loc.Apoi am montat filtrul. Dau la cheie , aceeasi problema. Ma uit in bord semnul de la baterie era aprins dar destul de palid. E de la baterie mi am spus, gata ma duc si i au alta. M am dus si am ales un Zap de 64 A.L am montat, cheie si aluat o. M am mirat totusi putin ca nu a pornit la "sfert de cheie". A pornit la jumatate , merge bine acum .sa vedem ce se mai intimpla. E cam greu sa incarce 64 A. dar la cit stau cu ea pe loc cred ca e mai bine mai mare. P.S. Oricum a citit pe forum ca poate incarca pina la 80 A. This post has been edited by codrut73: 17 Apr 2011, 00:05 |
-------------------- |
|
djasu82 |
![]()
Post
#6
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Eu pe vechea dacie aveam de 80A si alternatorul da 50A la 3000 de ture si tot era incarcata bateria si tu iti faci griji de asta de 64A stai linistit e bine ca ai schimbat o.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 05:50 |