Logan DIESEL, aspecte comerciale...
![]() ![]() ![]() |
Logan DIESEL, aspecte comerciale...
blaci |
![]()
Post
#211
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 11 July 05 ![]() |
|
||
--------------------
Logan- ian 2006
Ambiance 1.4
- MS-??-???
|
|||
Diac |
![]()
Post
#212
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.025 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
donraulo |
![]()
Post
#213
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 24 November 04 From: B ![]() |
De azi puteti comanda Dacia Logan pe motorina!
Masina echipata cu motor diesel este disponibila, deocamdata, la preturi de 7.270 (Ambiance) si 7.970 de euro (Preference) Romanii isi pot comanda, incepand de astazi, noul model Dacia Logan echipat cu motor diesel de 1,5 litri si 65 de cai putere. Automobile Dacia a anuntat ca, pentru inceput, vor fi primite comenzi doar pentru versiunile „Ambiance” si „Preference”, care vor avea preturi de 7.270 de euro, respectiv de 7.970 de euro. In medie, preturile versiunii diesel a masinii Logan pentru modelele „Ambiance” si „Preferance” vor fi mai scumpe cu aproximativ 1.000 de euro decat versiunile pe benzina. Avans minim: 5.000 de lei noi „Laureate” (8.670 de euro), versiunea de varf a gamei, va fi si cea mai bine echipata, avand computer de bord, aer conditionat, proiectoare de ceata, retrovizoare exterioare cu reglaj electric si degivrante. In plus, aceasta versiune mai dispune de radiocasetofon codat, cu patru boxe, si de un sistem de reglare a scaunului soferului pe inaltime si lombar. Versiunea „Laureate” nu e insa disponibila in acest moment, iar constructorii nici n-au anuntat un orizont estimativ de asteptare. Pretul de 8.670 de euro (mai mic decat cel al variantei similare pe benzina) se datoreaza absentei unui echipament important: ABS-ul. Avansul minim pentru lansarea unei comenzi este de 5.000 de lei noi (50 de milioane de lei vechi), dar livrarea automobilelor va incepe in data de 4 octombrie. Versiunea Logan „Ambiance” - 1.5 dCi are in dotare airbag pentru sofer, sistem antidemaraj electronic, centuri de siguranta reglabile pe inaltime, inchidere centralizata si geamuri colorate. „Preference” are si servodirectie „Preference” - 1.5 dCi dispune in plus, in varianta de serie, de servodirectie, airbag pentru pasagerul din fata, geamuri electrice pe fata, radiocasetofon si sistem de inchidere centralizata a portierelor. Pana in prezent, Logan a fost comercializat doar cu motoare pe benzina de 1,4 litri - 75 de cai-putere si 1,6 litri - 90 de cai putere, cu preturi care variaza intre 6.230 euro si 8.750 euro. De la lansarea modelului Logan, autovehiculul a patruns pe piata a 35 de tari din afara Europei Occidentale. In ultimele luni, masina a inceput sa fie comercializata si in Vest, bucurandu-se de un neasteptat succes in Franta, chiar daca au aparut dubii vizand siguranta pasagerilor, iar despre consum se spune ca e mai mare decat scrie in fisa tehnica. „Porti deschise” intre 29 septembrie si 3 octombrie La fel ca si anul trecut, cand a inceput comercializarea masinii Logan pe benzina, Dacia va organiza in reteaua sa comerciala, intre 29 septembrie si 3 octombrie, campania „Porti deschise”, destinata publicului. In cadrul acestei initiative, doritorii vor putea testa gama Logan diesel si se vor putea informa despre oferta de servicii asociate (finantare si postvanzare). Motorul de 1,5 litri cu care e dotat Logan pe motorina echipeaza si modelele Renault Clio diesel. evenimentul zilei |
--------------------
Sandero
1.6 MPI
2009 / Laureate
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#214
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Foarte buna stirea ! Cum putem afla cate ceva despre performante si caracteristici tehnice?
|
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
inconturnabil |
![]()
Post
#215
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 14 July 04 ![]() |
Caracteristici tehnice
Motorizare Diesel Tip motor K9K 790 Cilindree (cm 3 ) 1461 Alezaj x cursa (mm) 76 x 80,5 Numar de cilindri 4 Raport volumetric 18,3:1 Numar total de supape 8 Norme de depoluare Euro 3 Putere maxima kW (cp) 48 (65) Regim putere maxima tr/min 4000 Cuplu Maxim CEE Nm 160 Regim cuplu maxim tr/min 2000 Tip injectie Directa cu common rail sferic + turbo Carburant Motorina Roti " 6,0 J 15 Pneuri 185/65 R15 Viteza maxima (km/h) 155 0-1000 m cu start de pe loc (s) 37 0 la 100 km/h (s) 15,5 Ciclu complet (l/100km) 4,8 Ciclu urban (l/100km) 5,8 Ciclu extra-urban (l/100km) 4,3 Emisie CO2 (g/km) 128 Volum portbagaj (l) 510 Rezervor carburant (l) 50 |
--------------------
ALFA ROMEO
GIULIETTA
2011
|
|
ovidiusoft |
![]()
Post
#216
|
![]() Membru de sub patura Group: Members Posts: 999 Joined: 3 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Ambitios 1.6MPI-8V
promotia 2005 aici ar veni semnatura, nu?
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#217
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
QUOTE(donraulo @ 9 Sep 2005, 08:38) Versiunea „Laureate” nu e insa disponibila in acest moment, iar constructorii nici n-au anuntat un orizont estimativ de asteptare. Pretul de 8.670 de euro (mai mic decat cel al variantei similare pe benzina) se datoreaza absentei unui echipament important: ABS-ul. Ce informati sunt astia de la EVZ. Laureate pe benzina nu are ABS si este vreo 8030 de euroi, ala de 1.6. |
--------------------
x
x
- x
|
|
Leone |
![]()
Post
#218
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 29 January 05 From: Toronto ![]() |
Mie unu' imi place "promptitudinea" cu care o astfel informatie este livrata pe site-ul www.dacia.ro! Oamenii sint chemati deja sa se inscrie, dar se arunca efectiv in neant, pentru ca nici in dimineata asta, a zilei cind incep inscrierile, pe site nu gasesti detaliile despre noul Logan Diesel! RUSINE!
This post has been edited by ninel: 9 Sep 2005, 08:16 |
--------------------
Toyota/Mazda
Corolla/3
2012
- INCANU Nu e peste ca Bibanu', nici dacie ca Loganu'
|
|
Slider |
![]()
Post
#219
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
....."„Preference” - 1.5 dCi dispune in plus, in varianta de serie, de servodirectie, airbag pentru pasagerul din fata, geamuri electrice pe fata, radiocasetofon si sistem de inchidere centralizata a portierelor"....
Vax....Preferance-ul are deja aceste facilitati in varianta pe benzina! |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
tuna |
![]()
Post
#220
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 12 July 04 ![]() |
cu vopsea metalizata varianta diesel de top ajunge la 9,000 Euro
![]() ![]() |
-------------------- |
|
Ake |
![]()
Post
#221
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Slider, nu inteleg ce-ai vrut sa spui! Ca n-a zis nimeni ca dci are echipamente in plus fata de variantele pe benzina - la aceeasi echipare.
|
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
Guerra |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 July 05 ![]() |
Au aparut noile preturi la versiunile diesel pe www.dacia.ro
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Mpi
- IS...
|
|
Ake |
![]()
Post
#223
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ake @ 29 Aug 2005, 19:35) Primele care ies pe piata se pare ca vor fi variantele mai slab echipate, pentru cele (cea) mai dotata (A./C.&Co) se va astepta cu cel putin o luna mai mult. Posibil ca Laureatul pe DcI sa nu aiba echipare identica cu cel pe benzina, dar nu stiu ce difera. Conform ultimelor stiri se pare ca prima chestie am nimerit-o. Ramane de vazut exact echiparea Laureatului DcI ca sa vedem daca o nimeresc si pe a doua |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
goos |
![]()
Post
#224
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 18 October 04 ![]() |
Preturile sunt mult exagerate. S-a dus naibii masina de 5.000 de euroi.
Daca vor scoate si Ambition diesel, va fi foarte aproape de 10.000 de euroi, deci dublu fata de pretul pe care-l anuntasera cu surle si trambite. Iar in vest, pretul va trece binisor de 10.000 de euroi, deci va fi greu sa mai convinga pe cineva sa dea banii astia pe un dulap pe roti, cu doar 3 stele la EuroNCAP. Daca vreti masina diesel, puteti lua din Germani sau Belgia un Opel Astra 1,7 dti din 2000-2001 la 6.000 de euroi, care nici nu se compara cu Golanul ca dotari si siguranta. |
-------------------- |
|
_LOGAN_ |
![]()
Post
#225
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 18 March 05 ![]() |
QUOTE(goos @ 9 Sep 2005, 09:28) Preturile sunt mult exagerate. S-a dus naibii masina de 5.000 de euroi. Daca vor scoate si Ambition diesel, va fi foarte aproape de 10.000 de euroi, deci dublu fata de pretul pe care-l anuntasera cu surle si trambite. Iar in vest, pretul va trece binisor de 10.000 de euroi, deci va fi greu sa mai convinga pe cineva sa dea banii astia pe un dulap pe roti, cu doar 3 stele la EuroNCAP. Daca vreti masina diesel, puteti lua din Germani sau Belgia un Opel Astra 1,7 dti din 2000-2001 la 6.000 de euroi, care nici nu se compara cu Golanul ca dotari si siguranta. Ambition pe motorina , un calcul estimativ al pretului. Diferenta intre un Laureate 1.6 MPI si un Ambition 1.6 MPI este de 720 euro . Asta inseamna ca un eventual Ambition 1.5 dCi ar costa 8670+720 =9390 . Daca mai punem vopsea metalizata si garantia extinsa (care este mai mare ca la motorul pe motorina) rezulta inca 255 +265= 520 euro. In total 9390 +520 = 9910 euro. |
-------------------- |
|
Como |
![]()
Post
#226
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Tot pe site-ul Dacia, la fisa tehnica scrie asa:
* 1.4 MPI - cutie JH1 053 * 1.6 MPI - cutie JH3 052 * 1.5 DCI - cutie JH3 053 Stie cineva ce inseamna (daca inseamna ceva) codurile astea? Sunt alte rapoarte ale cutiei? This post has been edited by thecagero: 9 Sep 2005, 09:38 |
--------------------
Ford
Focus 1.6 Ti-VCT,
Ex-Logan “In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
|
|
ovidiusoft |
![]()
Post
#227
|
![]() Membru de sub patura Group: Members Posts: 999 Joined: 3 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pentru cei care doresc sa calculeze daca merita sa-si ia 1.5dci in loc de unul din motoarele pe benzina, am facut un calcul de amortizare. Pe scurt, fata de motorul de 1.4, cel care cumpara 1.5dci isi va recupera investitia in aprox 40.000 km. Datele folosite au fost consumurile oficiale de pe dacia.ro, euro 3,5 si preturile de la Petrom. Mai multe amanunte in xls-ul atasat. Daca gasiti greseli de logica, let me know
![]() This post has been edited by ovidiusoft: 9 Sep 2005, 10:12 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Ambitios 1.6MPI-8V
promotia 2005 aici ar veni semnatura, nu?
|
|
_LOGAN_ |
![]()
Post
#228
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 18 March 05 ![]() |
QUOTE(ovidiusoft @ 9 Sep 2005, 10:10) Pentru cei care doresc sa calculeze daca merita sa-si ia 1.5dci in loc de unul din motoarele pe benzina, am facut un calcul de amortizare. Pe scurt, fata de motorul de 1.4, cel care cumpara 1.5dci isi va recupera investitia in aprox 40.000 km. Datele folosite au fost consumurile oficiale de pe dacia.ro, euro 3,5 si preturile de la Petrom. Mai multe amanunte in xls-ul atasat. Daca gasiti greseli de logica, let me know ![]() Cred ca ar trebui sa iei in calcul si reviziile obligatorii, si diferenta de fiabilitate dintre motoarele pe motorina si cele pe benzina.Cele pe motorina au mai multe componente , deci probabiliatea de a avea fiabiliatatea mai mica , e mai mare. In plus in UK de exemplu, pretul motorinei este mai mare decat al benzinei. Nimeni nu garanteaza ca diferenta actula dintre benzia-motorina se va mentine pe o perioada de 40.000 km (in cazul meu 3 ani). |
-------------------- |
|
Rigor |
![]()
Post
#229
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 11 December 03 From: Iasi ![]() |
Vis-a-vis de diesel pe variante de echipare mai ridicate.
Aberatia mea e in felul urmator. Preturile care s-au aruncat acum pe piata de catre dacia, pentru diesel-ul lor, deja sunt greu digerabiel pentru segmentul de piata pe care il vizeaza. Mai adaugati diferenta intre cel pe benzina si cel diesel la variantele cu echipare superioara si observati ce scoruri ies, nu sunt deloc "user friendly" .Pentru exemplu studiati opiniile voastre referitoare la pret: deja e prea mult, unde e masina de 5000 de euro, samd. Au preferat sa puna in prima faza doar pe variantele ieftine ca apoi lumea sa anticipeze preturile celorlalte. E un marketing inteligent, cum a fost si pana acum de altfel din partea francezilor. Inca o singura remarca, pe variantele superioare ar putea avea in vedere instalarea unui 1.9 dci (sau ma rog ceva de putere mai mare, nu le stiu motoarele lor pe de rost) dar cred ca deja masina care ar iesi ataca alta categorie de clienti si pe alt segment financiar, ar putea iesi chiar o autocompetitie cu modelele renault, ceea ce ei bineinteles ca nu doresc. Nu as da prea mult credit la varianta asta. This post has been edited by calmar: 9 Sep 2005, 11:26 |
--------------------
ZKR
Preferat
- IS-01
|
|
ovidiusoft |
![]()
Post
#230
|
![]() Membru de sub patura Group: Members Posts: 999 Joined: 3 June 05 From: Bucuresti ![]() |
_LOGAN_, ai dreptate, dar deja se complica treaba
![]() This post has been edited by ovidiusoft: 9 Sep 2005, 11:28 |
--------------------
Dacia Logan
Ambitios 1.6MPI-8V
promotia 2005 aici ar veni semnatura, nu?
|
|
alx |
![]()
Post
#231
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
Fiabilitatea dieselului este muuult mai mare decat a benzinarului. Fapt cunoscut, dealtfel. Intretinerea e mai scumpa. Cu approx 1.5 milioane.
Din calculul atasat, reiese ca amortizarea se face fata de 1.4 in 13mii km si fata de 1.6 in 24mii. La ciclu urban. Avand in vedere faptul ca majoritatea merge ~80%in oras reiese ca investitia se amortizeaza in approx 20000 dekm fata de 1.4 si 30000 fata de 1.6. Tot e super bine pentru ca restul pana la 200000 de km (asta ca sa nu zic 4-500000 la diesel intretinut ca la carte) mergi la consum mic... Diferenta de revizii consider ca se recupereaza din diferenta de pret la revanzare. This post has been edited by alx: 9 Sep 2005, 11:29 |
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
Rigor |
![]()
Post
#232
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 11 December 03 From: Iasi ![]() |
ALX, imi cam vine sa te contrazic. Fiabilitatea, cel putin teoretic, risca sa scada o data cu cresterea numarului de componente deoarece crescte riscul de defectiune.
|
--------------------
ZKR
Preferat
- IS-01
|
|
alx |
![]()
Post
#233
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
mai... intreaba si tu specialistii... un diesel intretinut calumea ingroapa orice benzinar...
|
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
MAKRON |
![]()
Post
#234
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
Offtopic
Fiabilitate = Capacitate a sistemelor tehnice de a funcționa un timp determinat, menținându-și parametrii prestabiliți. Rezulta asadar ca fiabilitatea depinde doar de acele defectiuni efective si nu de probabilitatea de a se defecta. Think about! |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
_LOGAN_ |
![]()
Post
#235
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 18 March 05 ![]() |
QUOTE(calmar @ 9 Sep 2005, 11:35) ALX, imi cam vine sa te contrazic. Fiabilitatea, cel putin teoretic, risca sa scada o data cu cresterea numarului de componente deoarece crescte riscul de defectiune. Asa zic si eu. Cat despre pretul de revanzare: daca sa zicem o masina pe motorina si una pe benzina la jumatatea vietii costa 50% din valoarea de nou, e normal ca cea pe motorina sa aiba un pret de re-vanzare mai mare in suma absoluta, dar procentual e acelasi lucru.Sincer nu cred ca doar asta amortizeaza diferenta de pret la revizii. Si mai sunt si altele de luat in seama: asigurarea, rovineta, casco Si mai e si incertitudinea relativa la diferenta de pret benzina-motorina .In tari precum UK asa cum am mai spus motorina e mai scumpa, mai sunt si alte tari, in multe tari din vest este mai ieftina, dar care e procentul?...Observati in timp ca aceasta diferenta in favoarea motorinei tinde sa se reduca. |
-------------------- |
|
_LOGAN_ |
![]()
Post
#236
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 18 March 05 ![]() |
|
-------------------- |
|
fisherman |
![]()
Post
#237
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 3 December 04 ![]() |
Numai ca motorina mai gasesti si pe la amicii de se ocupa cu asa ceva, pe la 25.000 litrul. Asa ca....
|
--------------------
Citroen
10re
- vl-04-***
|
|
un_om |
![]()
Post
#238
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 15 August 05 ![]() |
intretinut ca lumea, inseamna sa faci revizia atunci cind trebuie. nu inseamna neaparat costuri mai mari. sint unii care uita sa mai faca reviziile, nu completeaza nivelul pe la lichide...etc si apoi se trezesc ca li s-a bulit masina.
legat de logan diesel...cam scumput. un 8500 euro varianta full mi se parea corect. iar aia pe benzina full sa fi fost vreo 7500-7600. dar e cam scump la cat il ofera ei. si nu inteleg de ce. ca-s alte masini care au pretul fara taxe de 5000-6000-7000-8000(kalos,accent, clio, albeea, 206 etc) euro. astia cum au putut sa scoata masina la pretul asta.pai daca la logan s-ar mai adauga si taxe s-ar face 11.000-12.000 de euro. vorba cuiva de pe-aici...unde dracu e mult trambitata masina de 5000 euro. ![]() |
--------------------
cu patru roti
si 4 usi
- IS-34-HUO
|
|
nitu_danro |
![]()
Post
#239
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 14 April 05 ![]() |
Se pare ca motoarele disel sunt mult mai FIABILE..rezista la un numar mai mare de km...in schimb piesele de schimb sunt mai scumpe... oricum un motor turbo-disel este in pasi evolutivi...o evolutie fata de 1,4 MPI...in concluzie MOTORINA MERITA ... cu conditia sa mergi 40000 km
|
--------------------
DACIA
Logan Laureate 1,4
- B40NDO
|
|
un_om |
![]()
Post
#240
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 15 August 05 ![]() |
intretinut ca lumea, inseamna sa faci revizia atunci cind trebuie. nu inseamna neaparat costuri mai mari. sint unii care uita sa mai faca reviziile, nu completeaza nivelul pe la lichide...etc si apoi se trezesc ca li s-a bulit masina.
legat de logan diesel...cam scumput. un 8500 euro varianta full mi se parea corect. iar aia pe benzina full sa fi fost vreo 7500-7600. dar e cam scump la cat il ofera ei. si nu inteleg de ce. ca-s alte masini care au pretul fara taxe de 5000-6000-7000-8000(kalos,accent, clio, albeea, 206 etc) euro. astia cum au putut sa scoata masina la pretul asta.pai daca la logan s-ar mai adauga si taxe s-ar face 11.000-12.000 de euro. vorba cuiva de pe-aici...unde dracu e mult trambitata masina de 5000 euro. ![]() |
--------------------
cu patru roti
si 4 usi
- IS-34-HUO
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 07:30 |