Logan DIESEL, aspecte comerciale...
![]() ![]() ![]() |
Logan DIESEL, aspecte comerciale...
Ake |
![]()
Post
#331
|
||
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|||
avathan |
![]()
Post
#332
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
QUOTE(Ake @ 22 Sep 2005, 12:33) "Romanii sunt din nou tratati in mod discriminatoriu fata de clientii din occident," Uite o fraza de toata jena la care nu ma asteptam de la o publicatie care se vrea "economica". Pai tocmai ei sa nu stie ce e aia o piata libera, ce-i aia cerere si oferta, ce inseamna profit sau strategie de marketing? E la minte cocosului ca atat timp cat exista cerere pentru un anumit produs, la un anumit pret, acesta se va vinde. Cum in Romania se pare ca vanzarile sunt destul de bune, nu vad ce motive ar avea producatorul de a reduce pretul. Daca in Germania probabil nu se vinde atat de bine (din varii motive), e normal sa se reduca din marja de profit pentru a intra pe piata. Chiar nu vad unde e problema. E treaba producatorilor si a dealerilor la ce pret se scoate un produs pe piata. Pana si iaurtul danone e mai scump la noi decat in Germania si nu am auzit nici un ziarist plangandu-se de asta. Atat timp cat lumea e dispusa sa-l aleaga in locul iaurtului facut la cuca macaii, mult mai gustos si la un sfert de pret, nu are nimeni motive sa reduca pretul. scuze pt. offtopic sper sa nu iau iar warn .... Cu riscul de a fi clasificat drept idealist sau naiv...ai dreptate dar nu totatl ca intr-o economie de piata sanatoasa exista concurenta iar Dacia are monopol pe piata de la noi din tara si asta pentru ca pentru segmentul de piata la care se adreseaza ei nu exista concurenta raportand pret/calitate =>cerere mare => => isi permite sa tina preturile sus ... referitor la iaurt ...ehee politica e marketing face legea ... si nu vreau sa comentez foarte mult...sunt iaurturi autohtone mult mai hranitoare si mai sanatoase dar nu au in spate o industrie a merketingului ![]() sper sa nu ma trezesc dat in judecata ![]() |
--------------------
a
Rosu
1800
- @ unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
Codrin |
![]()
Post
#333
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
nitz |
![]()
Post
#334
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 7 October 04 From: Bucuresti ![]() |
@avathan: Scuze, dar nu prea vad unde e monopolul. Interzice cumva Dacia/Renault altui producator sa introduca in Romania o masina de familie la 7-8.000 de euro?
|
--------------------
Renault
Clio
- alb murdar
|
|
mil |
![]()
Post
#335
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
ne plangem inca degeaba...stati sa vedeti preturile reale si vorbim dupa
![]() Apoi voi nu vedeti ca ambiance-ul e mai scump in FR decat in Ge? Aia de ce nu se plang, ha? Statul roman ia in plus la o masina, fata de statul german, 4% din TVA si acciza (statul francel 3.6)....ei...cine vreti sa plateasca astia 4%? Rino? Nem...noi tata platim... |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
ovidiusoft |
![]()
Post
#336
|
![]() Membru de sub patura Group: Members Posts: 999 Joined: 3 June 05 From: Bucuresti ![]() |
@goos: cred ca ti s-a mai spus de cateva ori dar o sa o fac si eu, punctual, poate intelegi.
- renaul este o companie (sau un grup) care produce si comercializa masini - scopul acestui tip de organizare (companie, adica) este de a aduce profit (adica banu' gros) actionarilor - prin urmare, scopul acestei companii NU este sa aiba tot romanu masina, sa faca Dacia cea mai tare masina sau alte tampenii - drept urmare, vor incerca sa obtina profitul prin doua metode simple: micsorarea preturilor de productie si vanzarea la un pret acceptat de piata - prima parte - micsorarea preturilor - au rezolvat-o producand Logan la Dacia, in Romania si reducand din "briz-briz"-urile de pe alte modele (Clio/Megane) - a doua parte s-a facut in felul urmator: Discutie intre Jean si Marie, la sediul Renault: - Jean, cat sa cerem noi pe Logan? - Je ne sais pas, Marie, dar hai sa facem un studiu sa vedem cat ar fi oamenii dispusi sa dea! [bip, bip, bip, vine mailul, se printeaza studiul] - Jean, studiul asta spune ca in Europa de Est putem cere atat, si astea sunt dotarile minime pentru piata aia. - Oui, Marie, si ca sa vindem in Europa Civilizata trebuie sa avem ABS pe toate modelele, etc, si putem cere pretul asta! - Ou-la-la, suntem pe profit? - Mais oui! - Atunci sa-i dam bataie! PS: Lu' reno i se rupe de parerea noastra ca cumparatori (si mie mi se pare Ambitionul meu un pic cam scump). Nu-ti convine, este o piata libera, ai de ales intre cel putin 3 modele de masini noi si o multime S/H! PPS: Nu sunt platit de Dacia, dar lucrez la ea. La ea, adica la berlina 1310. Lucrez saptamanal, ca nu trec mai mult de 10 zile sa nu se rupa ceva... |
--------------------
Dacia Logan
Ambitios 1.6MPI-8V
promotia 2005 aici ar veni semnatura, nu?
|
|
klaus |
![]()
Post
#337
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
DE AICI VOR DISPARE TOATE POSTURILE CARE NU SUNT LEGATE DE TOPIC.
Este greu de priceput? Ia sa vedem, cine nu stie sa citeasca titlul topicului... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#338
|
![]() - Group: Members Posts: 22.741 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Se pare ca studiul celor de la Renault au fost un pic cam mult depasite de vanzari.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
avathan |
![]()
Post
#339
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
on topic
Logan diesel la noi mie unul mi se pare ca nu au terminat ...nu exista varianata cu Abs diferenta de pret pare acceptabila dar sincer dupa un an de Logan ma gandeam serios la diesel...nu stiu parca e ceva neterminat ...asta e parerea mea puteau sa puna macar ABS si sa zica am studiat problema cu suspensiile si nu exista probleme sau am remediat...puteau eventual sa remedieze problema cu pedalierul de la euro ncap...fiind noul model ...dar merge si asa probabil... referitor la motor ...mi se pare mai mult decat ok discutiile referitoare la putere sunt neavenite...adica nu iti trebuie 160 cai ca sa ai un cuplu motor bun mai spune cate ceva si cutia de viteza... si implicit turatia la care obtii cuplul maxim ... off topic QUOTE(Codrin @ 22 Sep 2005, 14:12) Asta crezi tu poate ca inseamna monopol ![]() imi dai exemplu de un alt producator care vinde masini de maxim 8000 de euro la noi,eventual autohton,eventual sustinut deschis de stat ? goos: nu cred mah ca e cineva platit de Dacia pe aici ... sau daca e felicitari (se poate sa fie dealeri sau angajati cativa ![]() ![]() This post has been edited by avathan: 22 Sep 2005, 13:48 |
--------------------
a
Rosu
1800
- @ unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
musicall |
![]()
Post
#340
|
![]() musicall Group: Members Posts: 547 Joined: 6 February 05 From: Braila ![]() |
ar fi fost bine sa bage si varianta... disel cu abs ! de romanul... nu s-ar sfii sa o cumpere si cred ca existau destule cereri !!!
|
--------------------
Fiat
Punto Classic |
Blogu personal
- delfinul.com Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
|
|
dRg |
![]()
Post
#341
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
De ce ar avea nevoie de ABS pe varianta diesel = de ce ar avea nevoie de ABS pe varianta 1.4 ?
Cine are nevoie de ABS? Luati 1.6 fratilor ![]() Io-te de-aia nu mai iau eu Logan ... de lipsa ABS pe 1.4 ... acu off topic: pt goos: stai linistit ca aceeasi impresie am avut-o si eu, topicuri si replay-uri mutate ca asa e muschiu lor. :Personal nu m-am mai stresat cu treaba asta, inspira ... , expira, ... si trece ![]() |
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|
klaus |
![]()
Post
#342
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Muschiu' cui?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
avathan |
![]()
Post
#343
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
QUOTE(dRg @ 22 Sep 2005, 15:03) De ce ar avea nevoie de ABS pe varianta diesel = de ce ar avea nevoie de ABS pe varianta 1.4 ? Cine are nevoie de ABS? Luati 1.6 fratilor ![]() Io-te de-aia nu mai iau eu Logan ... de lipsa ABS pe 1.4 ... ABS -ul ala e util in caz de franare de urgenta ai iarna dar cred ca stii asta deja //...// sau crezi ca daca e motorul mai mic nu ajunge la viteze mai mari masina sau nu poate ajunge intr-o situatie critica?... eu unul sunt unul dintre clientii ale caror nevoi ar fi complet satisfacute de un LOGAN diesel care: 1.sa aiba abs 2.sa fi fost imbunatatit la cap. securitate(vezi mai sus la ce ma refer) QUOTE(dRg @ 22 Sep 2005, 15:03) acu off topic: pt goos: stai linistit ca aceeasi impresie am avut-o si eu, topicuri si replay-uri mutate ca asa e muschiu lor. :Personal nu m-am mai stresat cu treaba asta, inspira ... , expira, ... si trece ![]() hmmm sa stii ca am comentat si eu sunt intr-adevar moderatori care nu au ce face dar inca o data depinde ce scrii ![]() ![]() politica ta e f. buna...stress-ul te omoara ![]() This post has been edited by avathan: 22 Sep 2005, 14:21 |
--------------------
a
Rosu
1800
- @ unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
goos |
![]()
Post
#344
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 18 October 04 ![]() |
Post-ul meu pe care l-ati sters era exact despre ce zicea titlul topicului, ASPECTE COMERCIALE, deci n-aveati nici un drept sa-l stergeti.
Legat de pozitia de monopol a Daciei (de fapt a lui Reno) pe piata romaneasca, sunt de acord ca teoretic nu poate fi declarat monopol. Dar practic, daca luam la bani marunti toate facilitatile de la stat (adica din banii nostri, ai tuturor romanilor, pana la urma)de care au beneficiat cei de la Reno la preluarea Dacia, si de care n-a mai beneficiat nici un producator de autoturime pe aceasta piata, ajungem la concluzia ca Reno (Dacia) are mai mult decat o pozitie de monopol pe aceasta piata. Drept recunostinta pentru conditiile mai mult decat preferentiale pe care le-au avut de la venirea pe aceasta piata (ani buni de scutiri de taxe si impozite, zeci de mii de masini Reno aduse fara taxe vamale, etc., etc.), Reno vine acum si zice: bai fraierilor, acum ca am ramas cam singurii pe piata asta care putem scoate o masina noua la pretul asta, ia serviti voi un pret un pic mai umflat fata de cel din vest (vezi Logan diesel, la un pret cu 600 euro mai mare in Romania decat in Germania, daca socotim ca are si garantia de 3 ani), daca tot va inghesuiti sa cumparati, ca deh, trebuie sa ne scoatem din primii 2 ani toate investitiile si un ceva profit. Daca aveau putin bun simt, puteau sa pastreze preturile la un nivel decent (la care de fapt au lansat primele Loganuri) si aveau o relatie mult mai buna cu piata de aici (pe care cred ca nici nu dau doi bani), dar isi recuperau investitia in 3 ani in loc de 2. Oricum, sperantele lor ca nu va aduce nimeni in Romania nimeni masini mai bune la pretul asta sau chiar mai mic este desarta, cu toate presiunile pe care le-au facut si le fac la guvern pentru noi facilitati (ca deh, ei sunt singurii investitori strategici). In orice caz, simpatia populatiei pentru marca asta se va duce rapid daca vor continua cu asemenea politici de pret si asemenea tratament al aclientilor (vezi nenumaratele defecte de fabricatie pe care tot incearca sa le ascunda sub forma unor explicatii ridicole, cum ar fi gainatul acid, vina soferului s.a.). |
-------------------- |
|
Phileas |
![]()
Post
#345
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 28 October 04 From: Bucuresti ![]() |
intrebare:
in romania pot sa cumpar Dacia Logan cu motor 1,5 dci 70CP euro 4 cu ABS si AC ? daca vreun dealer din .ro comanda asa ceva la fabrica ce raspuns primeste ? nu se livreaza sau ce ? sau se livreaza, dar doar pe pile ? ne intoarcem inainte de revolutie cu masinile de export care se luau pe pile din fabrica. |
--------------------
DACIA
SupeRNova
2002 Rapsodie
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#346
|
![]() - Group: Members Posts: 22.741 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Raspuns: Nu
Trebuie sa o aduci de afara |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Phileas |
![]()
Post
#347
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 28 October 04 From: Bucuresti ![]() |
este foarte aiurea.
sincer eu as lua cu motor euro 4, dar asa nici mort nu am de gand sa iau o masina mai proasta cu mai multi bani decat una un pic mai buna. pana la urma o sa se vanda si la noi, piata va decide. sa treaca euforia asta de inceput si sa deschida toti ochii. |
--------------------
DACIA
SupeRNova
2002 Rapsodie
|
|
musicall |
![]()
Post
#348
|
![]() musicall Group: Members Posts: 547 Joined: 6 February 05 From: Braila ![]() |
vedeti ce spuneam un pic mai sus... sunt romanai care ar cumpara aceast model... si cred ca ar fi un boom pe piata auto... dar nu se vrea... DE CE OARE??
|
--------------------
Fiat
Punto Classic |
Blogu personal
- delfinul.com Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
|
|
Phileas |
![]()
Post
#349
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 28 October 04 From: Bucuresti ![]() |
pai iti zic eu de ce: pe afara inca se mai crede ca romanii acum s-au dat jos din copac si ca Romania e o tara bananiera.
si nici nu poti sa ii contrazici la cum s-au aruncat oamenii pe logan de parca nici nu au vazut masina in viata lor. am un unchi care si-a luat si 6 luni l-a tinut in garaj sa nu il strice. pana i-a murit bateria intr-o noapte ca nu stia sa umble nici cu alarma. asta e publicul lor tinta nu oameni care stiu sa foloseasca internetul si discuta pe forumuri. pentru noi exista sh cu sute de mii de km adus de afara, dacia nu ne poate oferi exact ce dorim |
--------------------
DACIA
SupeRNova
2002 Rapsodie
|
|
goos |
![]()
Post
#350
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 18 October 04 ![]() |
QUOTE(musicall @ 22 Sep 2005, 14:33) vedeti ce spuneam un pic mai sus... sunt romanai care ar cumpara aceast model... si cred ca ar fi un boom pe piata auto... dar nu se vrea... DE CE OARE?? Nu se vrea introducerea variantei diesel cu ABS (Ambition) pentru un motiv foarte simplu: pretul acesti versiuni in Romania ar trebui sa fie exact 9.390 de euro, adica cu 1.000 de euro mai mare decat Loganul diesel cu dotari similare vandut in Germania (care are si 3 ani garantie fara cost suplimentar). Acest pret ar sari prea mult in ochi ca fiind umflat cu pompa fata de pretul din vest. La variantele mai slab dotate, diferenta de pret nu este atat de evidenta, deci pot fi inghitite de piata cu usurinta. |
-------------------- |
|
Phileas |
![]()
Post
#351
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 28 October 04 From: Bucuresti ![]() |
eu tot nu inteleg, sunt mai greu de cap.
daca il comand la un dealer de afara, acesta il comanda la DACIA si nu ia pe urma masina din tara o lasa aici pentru mine sa zicem. atunci nu mai platesc taxe vamale si pot inscrie masina nu ? gresesc undeva ? |
--------------------
DACIA
SupeRNova
2002 Rapsodie
|
|
mil |
![]()
Post
#352
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
puteti initia o petitie in care cereti Dacia sa opreasca discrimanarea Est-Vest si va dea Loganuri de export
![]() Inca nu stim care va fi diferenta de pret intre un Laureat romanesc DCI si unul frantuzesc adca va fi de 1000 de euro eu zic ca acopera lipsa celor 5 cai si a ABS-ului (atentie compar RO cu FR care au cam aceleasi taxe la masini). Pariu cu voi ca la toamna se unifica modelele est si vest asa ca uitati-va la preturile Loganurilor nemtesti...ca alea ne asteapta (presupunand ca Dacia nu e dobitoaca sa vanda masinile in Ro mai scumpe decat in Ge, ca doar nu are acleasi costuri cu transportul, dealerii si garantiile): Pentru preturi: http://www.dacia-logan.de/de/DaciaSITe/log...ices/index.html Pentru dotari intr-o limba mai accesibila: http://www.dacia-logan.fr/fr/DaciaSITe/log...ents/index.html Cand apar info oficiale cu privire la preturile DCI pe siteul german al logan, nu putem discuta...dupa aia vedem. Dati-i bataie sa intram in UE. |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
CristiM30 |
![]()
Post
#353
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 25 July 05 ![]() |
Are cineva idee cand incepe operatiunea porti deschise?
|
--------------------
Peugeot
405
- B-12-UTZ
|
|
Ciprian I |
![]()
Post
#354
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 12 Joined: 20 September 05 From: adss ![]() |
Iata informatii despre Dacia Logan diesel:
Din 9 septembrie 2005, cei care doresc sa achizitioneze noua versiune Dacia Logan DIESEL, echipata cu motorul diesel 1.5 dCi 65 CP, o pot comanda la orice dealer din reteaua autorizata Dacia. Avansul minim pentru lansarea unei comenzi este de 5.000 RON. Clientii care doresc, pot însoti comanda de o cerere de finantare (credit sau leasing) la sediul oricarui dealer. Vehiculele vor fi livrate incepand cu 4 octombrie 2005. Dacia Logan DIESEL Ambiance Dotari standard pentru Dacia Logan DIESEL Ambiance 1.5 dCi: airbag sofer, sistem de antidemaraj electronic, centuri de siguranta fata în 3 puncte, reglabile pe înaltime, închidere centralizata si geamuri colorate. Dotari optionale pentru Dacia Logan DIESEL Ambiance 1.5 dCi: sistem de servodirectie si radiocasetofon codat 2X15W. Pretul pentru o Dacia Logan DIESEL Ambiance 1.5 dCi este de 7.270 Euro. Dacia Logan DIESEL Preferance Ca dotari standard, Dacia Logan DIESEL Preference 1.5 dCi dispune, în plus fata de Dacia Logan DIESEL Ambiance 1.5 dCi, de: servodirectie, airbag pentru pasagerul din fata, geamuri fata electrice, radiocasetofon si sistem de închidere centralizata a portierelor cu telecomanda. Pretul pentru Dacia Logan DIESEL Preferance 1.5 dCi este de 7.970 Euro. Dacia Logan DIESEL Laureate Dotari standard pentru Dacia Logan DIESEL Laureate 1.5 dCi: aer conditionat, proiectoare de ceata, retrovizoare exterioare cu reglaj electric si degivrante, computer de bord, radiocasetofon codat cu patru boxe de 15 W si sistem de reglare a scaunului soferului pe înaltime si lombar. Pretul pentru Dacia Logan DIESEL Laureate 1.5 dCi este de 8.670 Euro. Data de deschidere a comenzilor pentru aceasta versiune va fi comunicata ulterior. Finantare Dacia Logan DIESEL - leasing si credit Clientii interesati de achizitionarea unui autovehicul Dacia vor beneficia de o oferta completa de produse financiare, din partea grupului RCI Romania, prin filialele sale RCI Finantare si RCI Leasing: credit în lei sau în euro pentru persoane fizice si leasing în euro pentru persoane fizice, persoane fizice autorizate si persoane juridice. In perioada 29 septembrie - 31 octombrie 2005, RCI vine cu oferte promotionale de credit (rata de 299 RON/luna) si leasing (rata echivalenta cu 299 RON/luna) pentru toate versiunile Logan. Dacia va organiza în toata reteaua sa comerciala o ampla operatiune "Porti Deschise" între 29 septembrie si 3 octombrie 2005, pentru a permite publicului sa descopere în cele mai mici detalii noua gama Dacia Logan DIESEL 1.5 dCi, precum si oferta de servicii asociate (finantare si post-vânzare). ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.6
- BZ 78 CIP
|
|
AND |
![]()
Post
#355
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu putem sa le dam MPI-urile si diferenta pt un dCi?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
Ciprian I |
![]()
Post
#356
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 12 Joined: 20 September 05 From: adss ![]() |
Domnilor, o sa va arat niste informatii noi despre diesel:
![]() La inceputul acestei luni, Automobile Dacia a prezentat, in avanpremiera mondiala, motorizarea diesel pentru Logan. Evenimentul a avut loc la uzina din Mioveni, unde un grup restrans de jurnalisti a avut ocazia sa examineze indeaproape propulsorul. AUTOSHOW a fost prezent si va aduce informatii de interes despre noua motorizare. |ndelung asteptat pe piata autohtona, propulsorul dCi cu nume de cod K9K are o cilindree de 1,5 litri. Din punct de vedere constructiv, motorul este identic cu cel de pe Clio si Modus, cantarind 130 de kg, cu 30 kg mai putin decat agregatul 1,9 litri regasit pe Dacia Pick-up. |n cazul lui Logan, modificarile au fost facute la nivelul calculatorului de bord, cablajelor si a altor elemente pentru a putea incapea sub capota modelului autohton. Propulsorul este construit exclusiv la uzina Renault din Valladolid, Spania, fiind montat pe caroseria lui Logan la Mioveni. Asemeni altor motorizari de acest gen, propulsorul adopta principiul common-rail si injectia directa de combustibil. Daca in alte cazuri rampa comuna adopta forma unui cilindru alungit, in cazul motorizarii 1,5 dCi pentru Logan aceasta este de forma sferica. Mai mult, filtrul de aer a fost montat direct pe blocul cilindrilor, fapt care reduce zgomotele tipice diesel-urilor. Tot pentru reducerea vibratiilor, capacul protector de deasupra motorului dispune de un material fonoabsorbant, material regasit si pe interiorul capotei. Motorizarea dispune de turbocompresor fix, efectul intrarii acestuia in functiune fiind resimtit intre 1200 si 1500-2000 rpm. Cutia de viteze regasita pe Logan diesel este aceeasi ca si in cazul versiunilor pe benzina, fiind efectuate insa cateva mici modificari. Cea mai importanta este la nivelul rapoartelor si pinioanelor, diferite comparativ cu benzina. De asemenea, ambreiajul este diferit, fiind adaptat la cuplul crescut al propulsorului. |n cazul motorizarii diesel, diametrul ambreiajului este de 215 mm, in timp ce versiunea 1,4 litri pe benzina are un diametru de 180 mm, cea de 1,6 litri benzina avand un ambreiaj cu diametrul de 200 mm. O alta noutate este disparitia cablului de acceleratie in cazul motorizarii diesel. Computerul detecteaza unghiul de inclinatie a pedalei si comanda, in consecinta, avansul, luand in calcul si alti factori. Puterea maxima a propulsorului diesel este de 65 CP/4000 rpm, in timp ce cuplul maxim atinge 160 Nm/2000 rpm. Comparativ, propulsorul diesel regasit pe Dacia pick-up ofera 60 CP/4500 rpm, momentul maxim fiind de 118 Nm/2250 rpm. |ntr-un interviu acordat pentru AUTOSHOW de dl. Richard Agius, director executiv al departamentului Directie Mecanica, am aflat ca motorizarea diesel va consuma, in regim mixt, 6,8 l/100 km. De asemenea, am aflat ca pentru piata autohtona propulsorul respecta normele de poluare Euro 3, in timp ce pentru pietele din Europa Centrala si de Vest, unde va fi introdus in 2006, vorbim despre norme de poluare Euro 4. Tot in cadrul vizitei efectuate la uzina din Mioveni am avut ocazia sa vedem propulsorul 1,5 dCi cum functioneaza si pe bancul de probe. Testat mai intai in Spania, motorizarea este incercata si in Romania, pentru a fi conforma cu normele impuse de producator. Pe bancul de probe am asistat la probarea diesel-ului la un regim de 4000 rpm, in sarcina maxima. Specialistii ne-au spus ca pentru a fi cu adevarat fiabil, propulsorul trebuie sa functioneze 600 de ore in sarcina maxima, ceea ce echivaleaza cu un rulaj pe strada de 200.000 - 250.000 km. A urmat o scurta vizita si in camera de masurare a emisiilor, unde am vazut ca motorizarea diesel se incadreaza in limitele existente. Desi contactul cu noul diesel a fost unul extrem de scurt, anticipam ca aceasta va fi un real succes. Debutul mondial va avea loc maine, 13 septembrie, la Frankfurt, urmand ca Logan diesel sa fie starul standului Dacia si la SIAB, in octombrie. Tot maine, Automedia va va aduce o prima corespondenta de la fata locului, dezvaluindu-va cele mai fierbinti noutati ale salonului. Attached thumbnail(s) Logan_Diesel4.jpg ( Size: 53.55k ) Number of downloads: 111 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.6
- BZ 78 CIP
|
|
Ciprian I |
![]() ![]()
Post
#357
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 12 Joined: 20 September 05 From: adss ![]() |
Dacia Logan 1.5 dCi:
![]() ![]() ![]() ![]() In luna septembrie, Logan cu motor diesel a fost lansat oficial. Vedeta standului Dacia de la Salonul din Frankfurt, poate fi comandata incepand din aceasta toamna. AUTOSHOW a testat unul dintre primele exemplare iesite de pe linia de productie. Desi motorul 1.5 dCi de 65 CP este cel mai mic de la Renault, el reuseste sa propulseze berlina facuta la Pitesti mai bine decat o face cel de 1.4 MPI de 75 CP pe benzina. Odata ce am rotit cheia in contact, sunetul auzit ne-a reamintit ca este vorba despre un motor pe motorina. Pornind la drum ne-am obisnuit cu zgomotul de fundal, care pe parcursul calatoriei nu mai este atat de deranjant, izolatia suplimentara a motorului dovedindu-se binevenita. In timpul calatoriei, fie ca a fost vorba de traficul urban sau de rulajul pe autostrada, motorul diesel s-a ridicat la asteptari. Incepand cu 2000 de turatii motorul resimte interventia turbinei.Interventie pe care o resimte si soferul, pentru ca de la aceasta turatie Logan diesel da tot ce poate. La comportamentul bun, contribuie si transmisia in cinci rapoarte care face o echipa solida cu propulsorul 1.5 dCi. Din mariajul celor doua componente am retinut valoarea de 3000 rpm la 130 km/h in treapta a 5-a. O cifra importanta pentru cartea de vizita a lui Logan dCi. Nu in ultimul rand trebuie sa mentionam consumul mediu combinat care nu a depasit valoarea de 6 l/100 km. {i asta in conditiile in care cel instantaneu s-a ridicat chiar pana in jurul valorii de 10 pe anumite tronsoane de drum. Totusi Dacia Renault ne-a convins ca ne-am inselat, putand spune acum ca Logan diesel este cea mai potrivita alegere din actuala oferta a producatorului roman. Attached thumbnail(s) Logan_Diesel3.jpg ( Size: 34.46k ) Number of downloads: 52 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.6
- BZ 78 CIP
|
|
74r12 |
![]()
Post
#358
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 514 Joined: 2 July 04 From: Planeta Pământ (Terra) ![]() |
QUOTE |ntr-un interviu acordat pentru AUTOSHOW de dl. Richard Agius, director executiv al departamentului Directie Mecanica, am aflat ca motorizarea diesel va consuma, in regim mixt, 6,8 l/100 km. QUOTE Nu in ultimul rand trebuie sa mentionam consumul mediu combinat care nu a depasit valoarea de 6 l/100 km. {i asta in conditiile in care cel instantaneu s-a ridicat chiar pana in jurul valorii de 10 pe anumite tronsoane de drum. ..sa fie oare greseli de tipar valorile astea de consum la Logan dci?? pe siteul dacia http://www.dacia.ro/logan/date-tehnice la dci sunt specificate alte valori ale consumului , consumul de 6,8 avandu-l Logan1,4 MPI, si nu 1,5dci !!!! ![]() This post has been edited by 74r12: 23 Sep 2005, 08:24 |
--------------------
Megane
2.2
Expression+ 1,5 dci 85 cp Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
|
|
-Scorpio- |
![]()
Post
#359
|
![]() membru jucator Group: Members Posts: 531 Joined: 8 September 05 From: SV ![]() |
tot acolo pe site scrie ca acel consum e calculat dupa niste norme. cel ce a scris articolul probabil a condus cum i-a venit la indemana si nu a respectat normele CEE nr. 99/100
![]() |
--------------------
Honda
Civic 140HP
2010
- SV-XX-XXX Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
|
|
bonzai |
![]()
Post
#360
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 710 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Au aparut review-ri de la drive testul Logan Dci pentru presa. M-a amuzat un articol:
http://www.hotnews.ro/articol_32603-Logan-...al-motorina.htm "Consuma insa putin. Insa cel mai important lucru pe care l-am remarcat este ca are suficient demaraj pentru a depasi rapid chiar si vehiculele lungi." "In test s-a reusit chiar si depasirea unor TIR-uri fara mari dificultati. " Va dati seama... daca au reusit sa depaseasca un TIR, chiar e ceva ![]() Oricum presa pare multumita de masina condusa. |
--------------------
Renault
Megane 4 GT
2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 21:32 |