Alfa Romeo 159, o berlina cu stil
![]() ![]() |
Alfa Romeo 159, o berlina cu stil
Christu |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|||
Shush |
![]()
Post
#212
|
![]() ٩(×̯×)۶ Group: Members Posts: 2.117 Joined: 30 January 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(M i h a i @ 29 Jul 2012, 20:54) Sunt unul care stie meganul si motorizarile de pe megane de 1000 ori mai bine decat unu care are logan/seat pe benzina si doar isi da cu parerea.Daca mergi cu ambele motorizari cu 90 pe cruise o sa vezi ca pe 100 km drum normal gen Buc-Pitesti o sa scoti 3.8 cu 1.5 de 80/85 cai si 4.3-4.4 cu 1.9 de 120 cai. Daca nu ma crezi facem un test cu a mea Buc-Pitesti (eu am 1.9) si iti arat ca nu scot mai mult de 4.4 , dar facem pariu pe 4 plinuri ![]() ![]() Ma nu stiu de tine, dar eu am facut ceva km cu Golf V 1.9. Si la mers normal pe drumurile noastre nu scoteam sub 5l/100 si lumea iti poate confirma pe aici ca eu merg frumos si incet. E drept ca nici nu imi bateam joc de masina schimband sub 2500 cum face lumea cu masinile diesel. Consumurile instante scoase pe drumuri drepte sau in usoara panta si cu masina subturata sunt irelevante. Asa am scos ei eu 4.4 cu Loganul la ambitie ... Daca pe un drum Bucuresti-Brasov-Bucuresti, mergand normal tu reusesti 4.3, eu chiar te invidiez. O mica confuzie pentru care imi cer scuze, am crezut ca te referi la 1.9 tdi, dar oricum nu imi schimb punctul de vedere. This post has been edited by Shush: 29 Jul 2012, 22:37 |
--------------------
Seat
Leon
2008 Reference 1.6
- Bv-29-Trei Litere Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ? |
|
argon |
![]()
Post
#213
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Christu @ 29 Jul 2012, 23:25) 3- sa gasesc niste jante ceva mai mari 15" sau chiar 16", astea sunt caraghioase rau si stabilitate ioc la 155/65/14; Nu te sfatuiesc, cele originale sunt optimizate pentru masina si consum, foarte usoare, daca pui mai grele si mai late o sa creasca consumul cu un litru si o sa schimbi toata ziua la bucsarie din cauza drumurilor noastre din orase. This post has been edited by argon: 30 Jul 2012, 11:58 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#214
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(Shush @ 29 Jul 2012, 23:26) Ma nu stiu de tine, dar eu am facut ceva km cu Golf V 1.9. Si la mers normal pe drumurile noastre nu scoteam sub 5l/100 si lumea iti poate confirma pe aici ca eu merg frumos si incet. Depinde si de drumuri. Daca sunt lejere, poti scoate 4 si un pic fara probleme. Trebuie doar sa ai rabdare. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
argon |
![]()
Post
#215
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cu 1.4 sau 1.6 tdi fara probleme, dar cu 1.9 tre sa fii fuarte rabdator..
This post has been edited by argon: 30 Jul 2012, 12:11 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#216
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Shush |
![]()
Post
#217
|
![]() ٩(×̯×)۶ Group: Members Posts: 2.117 Joined: 30 January 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(cdadan @ 30 Jul 2012, 12:08) Depinde si de drumuri. Daca sunt lejere, poti scoate 4 si un pic fara probleme. Trebuie doar sa ai rabdare. Pai eu credeam ca vorbim de conditii normale si mers normal. Nu drumuri lejere si ambitii argonesti. Asa am scos si 3l/100km cu Leon-ul ... coboram Poiana ![]() This post has been edited by Shush: 30 Jul 2012, 17:48 |
--------------------
Seat
Leon
2008 Reference 1.6
- Bv-29-Trei Litere Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ? |
|
Christu |
![]()
Post
#218
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
nu va mai chinuiti sa scoateti consumuri pe coborare.
![]() fiecare masina e optimizata ptr un mediu de exploatare. dupa 2 zile de oras consumul la lupo e 4.2%. la alfa...nu vreau sa ma gandesc, va trebui sa ii fac o diagnoza serioasa cand o sa am timp... |
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#219
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(Shush @ 29 Jul 2012, 22:26) QUOTE(Shush @ 30 Jul 2012, 17:46) Pai eu credeam ca vorbim de conditii normale si mers normal. Nu drumuri lejere Asa am scos si 3l/100km cu Leon-ul ... coboram Poiana ![]() Ori nu stii sa citesti postul meu ori nu vrei sa-l intelegi si o tii pe a ta cu drum normal pentru tine si coborat din poiana.Drum normal nu inseamna Buc-Bv si invers ,(am zis in postul de mai sus Buc-Pitesti,Buc-Constanta,Buc-Bz) unde ai de urcat si de coborat la greu, eventual stat coloane , stat o ora in Busteni din cauza celor de la rutiera care nu stiu sa fluidizeze traficul, stat in spatele unui voucher de 1310 care nu poate urca dealul decat cu treapta 1. Consumurile de genul le-am scos cand mi-am dat seama in Pitesti la benzinarie ca nu am cardul la mine ![]() ![]() Christu - ori o rupi tu ori ai ceva probleme cu ea, nu are voie sa consume atat (urban) in perioada asta cand lumea este prin concediu si orasul este liber. Ce viteza medie ai? This post has been edited by M i h a i: 31 Jul 2012, 07:45 |
--------------------
------
------
------
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#220
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
M i h a i |
![]()
Post
#221
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Exact, ca a fost frana de motor aproape tot drumul...
![]() ![]() This post has been edited by M i h a i: 31 Jul 2012, 07:53 |
--------------------
------
------
------
|
|
Hack |
![]()
Post
#222
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Poate el o scoate pe liber in coborare...
![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
Shush |
![]()
Post
#223
|
![]() ٩(×̯×)۶ Group: Members Posts: 2.117 Joined: 30 January 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 31 Jul 2012, 07:45) Sunt si portiuni de urcare pe coborare ![]() ![]() @M i h a i : discutia a pornit de la post-ul initiatorului in care spunea cat ii consuma masinile in Bucuresti in zile obisnuite, de aia eu vorbesc doar de conditiile pe care le intalnim zi de zi in trafic. Nu de consumuri scoase cand vrem sa vedem cat de putin poate sa consume. This post has been edited by Shush: 31 Jul 2012, 09:50 |
--------------------
Seat
Leon
2008 Reference 1.6
- Bv-29-Trei Litere Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ? |
|
Christu |
![]()
Post
#224
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
mda, am facut aseara o diagnoza la alfa...ceva probleme la filtrul de particule dar nu neaparat sa justifice consumul mare (face regenerare la 130km).
Pana la urma se pare ca e vina EGR-ului care nu functioneaza chiar corect, la relanti sta inchis cand ar trebui sa stea deschis vreo 30%. In sarcina, in schimb, functioneaza corect. O sa incerc sa il anulez din soft, sa vedem dupa aia cat mai consuma ea in bucuresti. ![]() |
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#225
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Cam dese regenerarile filtrului de particule. Cati km are masina? Un filtru se spune ca functioneaza in parametri cam 150 000 km. Ideea e ca el are o structura de fagure, care in timp, de la regenerari se poate eroda in "amonte". Daca incepe sa se erodeze, se infunda cu propriul material, si e cam nasol, pentru ca senzorii de presiune vor detecta ca e infundat, si va incepe sa faca regenerari, crezand ca e infundat cu cenusa. Si va tot continua sa se erodeze in ritmul asta. Ce poti sa incerci e sa-l cureti cu niste solutii, un service ar trebui sa stie despre ce e vorba, eu nu stiu exact care sunt solutiile. Oricum cand il dai jos de pe masina, ar trebui sa vezi pe la capatul dinspre motor daca este sau nu erodat fagurele. Ideea e ca daca a inceput sa se erodeze, nu prea ai ce sa-i mai faci decat sa-l schimbi (scump), golesti (e o varianta destul de des intalnita), sau, daca are o forma simetrica, poti sa incerci sa-l tai cumva, si sa-l intorci cu partea din spate catre motor. Ultima solutie a folosit-o un prieten la un E 200 cdi, pe la 270 000 km, si momentan, in inca 30 000 km parcursi nu a mai avut probleme, face regenerarile cam la 1000 km. Consumul ridicat e foarte probabil sa fie de la filtrul de particule din doua motive, pentru ca gazele trebuie sa invinga o presiune mai mare pe evacuare, daca ar fi infundat filtrul cu propriul material al fagurelui, si din cauza regenerarilor destul de dese, avand in vedere ca pe durata regenerarii consumul creste pentru a stimula arderile.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
argon |
![]()
Post
#226
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cam la toate SH-urile ce-l au, e gata filtrul de particule, pentru ca vin de dincolo cu 150.000-200.000 km indiferent ce scrie in bord, de aia se practica pe scara larga anularea lui si spaga la RAR cand se face cartea si ulterior la ITP-uri.
This post has been edited by argon: 31 Jul 2012, 10:09 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#227
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(Christu @ 31 Jul 2012, 10:54) se pare ca e vina EGR-ului care nu functioneaza chiar corect, la relanti sta inchis cand ar trebui sa stea deschis vreo 30%. In sarcina, in schimb, functioneaza corect. In sarcina daca functioneaza corect, sta inchis. ![]() Apropo, citeam pe undeva ca EGR la relanti sta inchis cand motorul este sub temperatura optima. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
vladbobtm |
![]()
Post
#228
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 5 May 12 From: Italy ![]() |
QUOTE(Christu @ 31 Jul 2012, 08:54) mda, am facut aseara o diagnoza la alfa...ceva probleme la filtrul de particule dar nu neaparat sa justifice consumul mare (face regenerare la 130km). Pana la urma se pare ca e vina EGR-ului care nu functioneaza chiar corect, la relanti sta inchis cand ar trebui sa stea deschis vreo 30%. In sarcina, in schimb, functioneaza corect. O sa incerc sa il anulez din soft, sa vedem dupa aia cat mai consuma ea in bucuresti. ![]() Incearca sa folosesti aditiv pt diesel, eu folosesc Sintoflon Diesel Clean si Sintoflon DieseLube (Sintoflon e firma italiana) si nu am nici o problema cu regenerarile!! Apropo frumoasa Alfa (din mom ce stau in Italia vad destule pe aici) sa le stapanesti pe amandoua sanatos. Bafta! |
--------------------
Citroen/Suzuki
Grand C4 Picasso/Swift
Exclusive (2014)/2014
- - ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
|
|
Christu |
![]()
Post
#229
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
multumesc.
sincer sa fiu, nu ma prea incanta ideea de eliminare dpf cu toate ca stiu ca nu o sa am incotro. Adica ala e pus acolo cu un rol, si eu prin eliminarea lui nu fac decat sa cresc riscul de imbolnavire a noastra, a tuturor. Ca nici alte masini nu il mai au...aia eu nu o pot controla din pacate. O sa merg la mare in weekend si o sa isi faca sigur regenerare. O sa stau cu diagnoza pe el sa vad dupa regenerare la cat ajunge (in mod normal ar trebui sa se duca sub 50%). EGR-ul sta inchis la relanti ceea ce nu este ok. |
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
madkat |
![]()
Post
#230
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
are un rol.
de marketing. adica in loc sa dea constant noxe, masina va da o data la x km parcursi cate un "puf" sanatos de cenusa arsa. Fix la fel, doar altfel distribuita in timp. |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#231
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Not true. Cand da puful gazele sunt mult mai fierbinti, arzand ceea ce in mod normal nu pot arde.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
corbex |
![]()
Post
#232
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Mai arde ceva funingine. Ramine destula si de aruncat afara, pe esapament. E un paleativ la imposibilitatea de a obtine gaze curate din arderea motorinei.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
argon |
![]()
Post
#233
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(madkat @ 1 Aug 2012, 12:55) are un rol. de marketing. adica in loc sa dea constant noxe, masina va da o data la x km parcursi cate un "puf" sanatos de cenusa arsa. Fix la fel, doar altfel distribuita in timp. Pana la marketing, invata intai ce-i aia catalizator si ce face, si ce-i aia DPF si ce face. Noxele adica oxizii de azot NOx/y/z si hidrocarburile sunt arse in catalizator, cenusa si alte deseuri solide sunt arse in DPF, si regenerarea aia inseamna altceva fata de ce crezi tu, nu le elibereaza niciunde, le arde la temperatura foarte mare ca sa nu ajunga in atmosfera. This post has been edited by argon: 1 Aug 2012, 17:41 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
madkat |
![]()
Post
#234
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
si nu exista nici un produs al acelei arderi, bineinteles. Doar aer curat.
|
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
MuciX |
![]()
Post
#235
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
argon |
![]()
Post
#236
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Monoxid/dioxid de carbin probabil, aia dau si vacile de pe camp, important e ca nu ajung cenusile alea suspendate in aer si-n plamanii oamenilor.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
corbex |
![]()
Post
#237
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Argoane, iti dau un pumn de pamint si un kil de motorina. Iti ajunge sa gazeifici pamintul ala? Ca zici ca orice se adre, la temperatura inalta. Daca sui temperatura prea sus faci plasma fin funinginea aia solida.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Christu |
![]()
Post
#238
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
da, in mod normal temperatura pe evacuare e pe undeva pe la 350 grade iar in momentul in care se face regenerare temperatura creste pana pe undeva pe la 600-650 grade, arzand resturile din filtru.
pana la urma acest filtru a fost gandit la nivel european ptr reducerea noxelor, iar asa cum am scris mai sus am o reala problema cu eliminarea acestuia, etic vorbind, chiar daca asta mi-ar aduce un consum mult mai bun si o putere mai mare a motorului. mai vedem... |
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#239
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
costa asa mult la halfa dpf ?
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Christu |
![]()
Post
#240
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
http://cgi.ebay.fr/DPF-Ruspartikelfilter-P...#ht_1373wt_1139
cel mai ieftin gasit la o prima cautare. ![]() |
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 20:56 |