DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alfa Romeo 159, o berlina cu stil

Christu
post 29 Jul 2012, 22:25
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




cu taxa nu ajunge la 3000. am dat 2400 pe ea. taxa mai este 220 eur.

masina nu e asa fragila la drum lung pe cat pare si asta o spun dupa ce am facut ieri cu ea 500km. desigur, nu e mare branza, dar nu a fost atat de sensibila si obositoare cum ma asteptam.

cutia este foarte ok din mai multe puncte de vedere: da, are si tip tronicul care te ajuta cand vrei sa depasesti and fun. e destul de bine gandita incat sa nu te lase la greu - pe accelerare brusca downgradeaza ca sa ai cuplu, in rampa (urcare) nu schimba in treapta superioara chiar daca a ajuns la turatia de upgrade, etc. e cu stop, R, N si E (de la ce vine e-ul habar nu am). si mai are si functia "eco" care opreste motorul la semafor dupa 3 sec de stat cu piciorul pe frana + pornire instantanee la ridicarea piciorului. am am rupt-o vreo 40km in oras si am avut consum de 4.1%. vedem dupa o saptamana de frecat la birou.

da, e aiurea faza cu ac-ul. oricum, cele 3 luni cat e cald o sa merg mai mult cu alfa, ptr restul anului in schimb nu o sa simt nevoia de ac si o sa isi faca foarte bine treaba jucarica.

nu stiu de ce imi consuma atat alfa, o sa incerc sa aflu, oricum mai jos de 11% nu am cum sa ma duc in conditii normale, asta pe vara.

justificarea masinii a doua e destul de clara:
1- la consumul din oras si la cat de mult merg eu in oras o sa fie o diferenta de vreo 400 ron in minus pe luna. blink.gif
2- la cum arata bucurestiul si la suspensiile rigide ale alfei chiar imi e mila de ea si in plus conduc stresat sa ocolesc mereu gropile;
3- am promis ca nu mai fac inca o iarna pe zapada cu alfa - e atat de joasa incat o pun pe burta la orice damb si la cat e de grea (1610 kg) iese greu, dar foarte greu din zapada. Plus faptul ca efectiv imi e mila de masina asta pe damburile cu gheata care se formeaza ulterior.
4- relaxarea de a conduce o automata in oras e maxima + in felul asta mai conduce prin oras si prietena ca nu se descurca deloc cu alfa.

o sa pun poze cu ea dupa ce o spal.

next steps:
1- am cumparat azi modulul de inchidere centralizata + cheie briceag - chiar nu pot sa ma obisnuiesc sa deschid/inchid fiecare usa independent cu cheia, mi se pare un minim de confort.
2- sa caut o cotiera care sa nu fie kitsch si care sa se potriveasca. chiar nu ai ce face cu mana dreapta acum...
3- sa gasesc niste jante ceva mai mari 15" sau chiar 16", astea sunt caraghioase rau si stabilitate ioc la 155/65/14; (chiar - le am pe cele de fiat, cine e interesat sunt de vanzare - sunt pe 17 cu gume noi).
4- sa ii fac o verificare completa - sunt ceva probleme la directie. masina nu are servo dar chiar si asa merge fff greu volanul.
5- sa investigam daca se poate monta ac.









--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 29 Jul 2012, 22:26
Post #212


٩(×̯×)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




QUOTE(M i h a i @ 29 Jul 2012, 20:54)
Sunt unul care stie meganul si motorizarile de pe megane de 1000 ori mai bine decat unu care are logan/seat pe benzina si doar isi da cu parerea.Daca mergi cu ambele motorizari cu 90 pe cruise o sa vezi ca pe 100 km drum normal gen Buc-Pitesti o sa scoti 3.8 cu 1.5 de 80/85 cai si 4.3-4.4 cu 1.9 de 120 cai.  Daca nu ma crezi facem un test cu a mea Buc-Pitesti (eu am 1.9) si iti arat ca nu scot mai mult de 4.4 , dar facem pariu pe 4 plinuri  wink.gif La 110 pe cruise ai fix 5 % ..Ce altceva mai vrei sa stii? La 200(real 196 ca mai mult nu poate, decat la vale) ai 12.8 consum instant  smile.gif  Crezi ca vorbeam aiurea de consumuri doar asa sa ma aflu in treaba...nu am nici actiuni la renault... viitoarea masina nu va mai fi clar renault... asa ca, nu sunt subiectiv deloc.
*




Ma nu stiu de tine, dar eu am facut ceva km cu Golf V 1.9. Si la mers normal pe drumurile noastre nu scoteam sub 5l/100 si lumea iti poate confirma pe aici ca eu merg frumos si incet. E drept ca nici nu imi bateam joc de masina schimband sub 2500 cum face lumea cu masinile diesel. Consumurile instante scoase pe drumuri drepte sau in usoara panta si cu masina subturata sunt irelevante.
Asa am scos ei eu 4.4 cu Loganul la ambitie ...
Daca pe un drum Bucuresti-Brasov-Bucuresti, mergand normal tu reusesti 4.3, eu chiar te invidiez.

O mica confuzie pentru care imi cer scuze, am crezut ca te referi la 1.9 tdi, dar oricum nu imi schimb punctul de vedere.

This post has been edited by Shush: 29 Jul 2012, 22:37


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Jul 2012, 11:57
Post #213


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Christu @ 29 Jul 2012, 23:25)
3- sa gasesc niste jante ceva mai mari 15" sau chiar 16", astea sunt caraghioase rau si stabilitate ioc la 155/65/14;
*



Nu te sfatuiesc, cele originale sunt optimizate pentru masina si consum, foarte usoare, daca pui mai grele si mai late o sa creasca consumul cu un litru si o sa schimbi toata ziua la bucsarie din cauza drumurilor noastre din orase.

This post has been edited by argon: 30 Jul 2012, 11:58


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 30 Jul 2012, 12:08
Post #214


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(Shush @ 29 Jul 2012, 23:26)
Ma nu stiu de tine, dar eu am facut ceva km cu Golf V 1.9. Si la mers normal pe drumurile noastre nu scoteam sub 5l/100 si lumea iti poate confirma pe aici ca eu merg frumos si incet.
*


Depinde si de drumuri. Daca sunt lejere, poti scoate 4 si un pic fara probleme. Trebuie doar sa ai rabdare.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Jul 2012, 12:10
Post #215


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cu 1.4 sau 1.6 tdi fara probleme, dar cu 1.9 tre sa fii fuarte rabdator..

This post has been edited by argon: 30 Jul 2012, 12:11


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 30 Jul 2012, 17:00
Post #216


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(Christu @ 29 Jul 2012, 23:25)
astea sunt caraghioase rau si stabilitate ioc la 155/65/14

*



Asta-i o dimensiune perfecta pentru anvelope de iarna.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 30 Jul 2012, 17:46
Post #217


٩(×̯×)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




QUOTE(cdadan @ 30 Jul 2012, 12:08)
Depinde si de drumuri. Daca sunt lejere, poti scoate 4 si un pic fara probleme. Trebuie doar sa ai rabdare.
*



Pai eu credeam ca vorbim de conditii normale si mers normal.
Nu drumuri lejere si ambitii argonesti.

Asa am scos si 3l/100km cu Leon-ul ... coboram Poiana smile.gif

This post has been edited by Shush: 30 Jul 2012, 17:48


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 30 Jul 2012, 18:51
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




nu va mai chinuiti sa scoateti consumuri pe coborare. smile.gif
fiecare masina e optimizata ptr un mediu de exploatare.

dupa 2 zile de oras consumul la lupo e 4.2%.
la alfa...nu vreau sa ma gandesc, va trebui sa ii fac o diagnoza serioasa cand o sa am timp...


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 31 Jul 2012, 07:43
Post #219


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(Shush @ 29 Jul 2012, 22:26)
Daca pe un drum Bucuresti-Brasov-Bucuresti, mergand normal tu reusesti 4.3, eu chiar te invidiez.
*


QUOTE(Shush @ 30 Jul 2012, 17:46)
Pai eu credeam ca vorbim de conditii normale si mers normal.
Nu drumuri lejere
Asa am scos si 3l/100km cu Leon-ul ... coboram Poiana smile.gif
*


Ori nu stii sa citesti postul meu ori nu vrei sa-l intelegi si o tii pe a ta cu drum normal pentru tine si coborat din poiana.Drum normal nu inseamna Buc-Bv si invers ,(am zis in postul de mai sus Buc-Pitesti,Buc-Constanta,Buc-Bz) unde ai de urcat si de coborat la greu, eventual stat coloane , stat o ora in Busteni din cauza celor de la rutiera care nu stiu sa fluidizeze traficul, stat in spatele unui voucher de 1310 care nu poate urca dealul decat cu treapta 1. Consumurile de genul le-am scos cand mi-am dat seama in Pitesti la benzinarie ca nu am cardul la mine icon_mrgreen.gif si trebuia sa ajung la Buc ,si cand am mers cu unii amici care sunt incepatori...Am mers frumos in fața cu 90 constant ca nu eram nebun sa-i alerg pe oameni. Cand sunt singur am o viteza medie destul de mare icon_mrgreen.gif (peste 100) si in nici un caz nu merg la consum ca am diesel.Cand ai diesel nu are rost sa mergi la consum ca oricat de tare ai merge tot bine consuma.... doar nebun sa fii sa ai diesel 1.5 ori 2.0 si sa te plangi de consum, mai ales in afara, asta daca stii sa mergi cu ea.

Christu - ori o rupi tu ori ai ceva probleme cu ea, nu are voie sa consume atat (urban) in perioada asta cand lumea este prin concediu si orasul este liber. Ce viteza medie ai?

This post has been edited by M i h a i: 31 Jul 2012, 07:45


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 31 Jul 2012, 07:45
Post #220


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




QUOTE(Shush @ 30 Jul 2012, 18:46)
Asa am scos si 3l/100km cu Leon-ul ... coboram Poiana smile.gif
*



Atunci trebuia sa scoti 0, nu 3.



--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 31 Jul 2012, 07:48
Post #221


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Exact, ca a fost frana de motor aproape tot drumul... wink.gif dar Shush este maestru la consumuri tongue.gif

This post has been edited by M i h a i: 31 Jul 2012, 07:53


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 31 Jul 2012, 08:09
Post #222


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Poate el o scoate pe liber in coborare... tongue.gif


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 31 Jul 2012, 09:49
Post #223


٩(×̯×)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




QUOTE(R19/16v @ 31 Jul 2012, 07:45)
Atunci trebuia sa scoti 0, nu 3.
*



Sunt si portiuni de urcare pe coborare smile.gif ... ce aiurea suna biggrin.gif

@M i h a i : discutia a pornit de la post-ul initiatorului in care spunea cat ii consuma masinile in Bucuresti in zile obisnuite, de aia eu vorbesc doar de conditiile pe care le intalnim zi de zi in trafic. Nu de consumuri scoase cand vrem sa vedem cat de putin poate sa consume.

This post has been edited by Shush: 31 Jul 2012, 09:50


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 31 Jul 2012, 09:54
Post #224


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




mda, am facut aseara o diagnoza la alfa...ceva probleme la filtrul de particule dar nu neaparat sa justifice consumul mare (face regenerare la 130km).

Pana la urma se pare ca e vina EGR-ului care nu functioneaza chiar corect, la relanti sta inchis cand ar trebui sa stea deschis vreo 30%. In sarcina, in schimb, functioneaza corect.

O sa incerc sa il anulez din soft, sa vedem dupa aia cat mai consuma ea in bucuresti. smile.gif


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 31 Jul 2012, 10:05
Post #225


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Cam dese regenerarile filtrului de particule. Cati km are masina? Un filtru se spune ca functioneaza in parametri cam 150 000 km. Ideea e ca el are o structura de fagure, care in timp, de la regenerari se poate eroda in "amonte". Daca incepe sa se erodeze, se infunda cu propriul material, si e cam nasol, pentru ca senzorii de presiune vor detecta ca e infundat, si va incepe sa faca regenerari, crezand ca e infundat cu cenusa. Si va tot continua sa se erodeze in ritmul asta. Ce poti sa incerci e sa-l cureti cu niste solutii, un service ar trebui sa stie despre ce e vorba, eu nu stiu exact care sunt solutiile. Oricum cand il dai jos de pe masina, ar trebui sa vezi pe la capatul dinspre motor daca este sau nu erodat fagurele. Ideea e ca daca a inceput sa se erodeze, nu prea ai ce sa-i mai faci decat sa-l schimbi (scump), golesti (e o varianta destul de des intalnita), sau, daca are o forma simetrica, poti sa incerci sa-l tai cumva, si sa-l intorci cu partea din spate catre motor. Ultima solutie a folosit-o un prieten la un E 200 cdi, pe la 270 000 km, si momentan, in inca 30 000 km parcursi nu a mai avut probleme, face regenerarile cam la 1000 km. Consumul ridicat e foarte probabil sa fie de la filtrul de particule din doua motive, pentru ca gazele trebuie sa invinga o presiune mai mare pe evacuare, daca ar fi infundat filtrul cu propriul material al fagurelui, si din cauza regenerarilor destul de dese, avand in vedere ca pe durata regenerarii consumul creste pentru a stimula arderile.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 31 Jul 2012, 10:08
Post #226


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cam la toate SH-urile ce-l au, e gata filtrul de particule, pentru ca vin de dincolo cu 150.000-200.000 km indiferent ce scrie in bord, de aia se practica pe scara larga anularea lui si spaga la RAR cand se face cartea si ulterior la ITP-uri.

This post has been edited by argon: 31 Jul 2012, 10:09


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 31 Jul 2012, 12:03
Post #227


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(Christu @ 31 Jul 2012, 10:54)
se pare ca e vina EGR-ului care nu functioneaza chiar corect, la relanti sta inchis cand ar trebui sa stea deschis vreo 30%. In sarcina, in schimb, functioneaza corect.
*


In sarcina daca functioneaza corect, sta inchis. tongue.gif Se deschide doar in sarcina redusa/partiala.
Apropo, citeam pe undeva ca EGR la relanti sta inchis cand motorul este sub temperatura optima.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladbobtm
post 31 Jul 2012, 12:50
Post #228


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 5 May 12
From: Italy




QUOTE(Christu @ 31 Jul 2012, 08:54)
mda, am facut aseara o diagnoza la alfa...ceva probleme la filtrul de particule dar nu neaparat sa justifice consumul mare (face regenerare la 130km).

Pana la urma se pare ca e vina EGR-ului care nu functioneaza chiar corect, la relanti sta inchis cand ar trebui sa stea deschis vreo 30%. In sarcina, in schimb, functioneaza corect.

O sa incerc sa il anulez din soft, sa vedem dupa aia cat mai consuma ea in bucuresti. smile.gif
*



Incearca sa folosesti aditiv pt diesel, eu folosesc Sintoflon Diesel Clean si Sintoflon DieseLube (Sintoflon e firma italiana) si nu am nici o problema cu regenerarile!!

Apropo frumoasa Alfa (din mom ce stau in Italia vad destule pe aici) sa le stapanesti pe amandoua sanatos.

Bafta!


--------------------
Citroen/Suzuki Grand C4 Picasso/Swift Exclusive (2014)/2014 - -
ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 1 Aug 2012, 11:02
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




multumesc.

sincer sa fiu, nu ma prea incanta ideea de eliminare dpf cu toate ca stiu ca nu o sa am incotro. Adica ala e pus acolo cu un rol, si eu prin eliminarea lui nu fac decat sa cresc riscul de imbolnavire a noastra, a tuturor. Ca nici alte masini nu il mai au...aia eu nu o pot controla din pacate.

O sa merg la mare in weekend si o sa isi faca sigur regenerare. O sa stau cu diagnoza pe el sa vad dupa regenerare la cat ajunge (in mod normal ar trebui sa se duca sub 50%).

EGR-ul sta inchis la relanti ceea ce nu este ok.



--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 1 Aug 2012, 11:55
Post #230


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




are un rol.
de marketing.

adica in loc sa dea constant noxe, masina va da o data la x km parcursi cate un "puf" sanatos de cenusa arsa. Fix la fel, doar altfel distribuita in timp.


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 1 Aug 2012, 11:56
Post #231


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Not true. Cand da puful gazele sunt mult mai fierbinti, arzand ceea ce in mod normal nu pot arde.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 1 Aug 2012, 12:30
Post #232


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Mai arde ceva funingine. Ramine destula si de aruncat afara, pe esapament. E un paleativ la imposibilitatea de a obtine gaze curate din arderea motorinei.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Aug 2012, 17:38
Post #233


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(madkat @ 1 Aug 2012, 12:55)
are un rol.
de marketing.

adica in loc sa dea constant noxe, masina va da o data la x km parcursi cate un "puf" sanatos de cenusa arsa. Fix la fel, doar altfel distribuita in timp.
*



Pana la marketing, invata intai ce-i aia catalizator si ce face, si ce-i aia DPF si ce face. Noxele adica oxizii de azot NOx/y/z si hidrocarburile sunt arse in catalizator, cenusa si alte deseuri solide sunt arse in DPF, si regenerarea aia inseamna altceva fata de ce crezi tu, nu le elibereaza niciunde, le arde la temperatura foarte mare ca sa nu ajunga in atmosfera.

This post has been edited by argon: 1 Aug 2012, 17:41


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 1 Aug 2012, 17:40
Post #234


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




si nu exista nici un produs al acelei arderi, bineinteles. Doar aer curat.


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 1 Aug 2012, 17:42
Post #235


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Mai iese doar

26295878.png


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Aug 2012, 17:42
Post #236


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Monoxid/dioxid de carbin probabil, aia dau si vacile de pe camp, important e ca nu ajung cenusile alea suspendate in aer si-n plamanii oamenilor.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 1 Aug 2012, 18:03
Post #237


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Argoane, iti dau un pumn de pamint si un kil de motorina. Iti ajunge sa gazeifici pamintul ala? Ca zici ca orice se adre, la temperatura inalta. Daca sui temperatura prea sus faci plasma fin funinginea aia solida.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 1 Aug 2012, 18:05
Post #238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




da, in mod normal temperatura pe evacuare e pe undeva pe la 350 grade iar in momentul in care se face regenerare temperatura creste pana pe undeva pe la 600-650 grade, arzand resturile din filtru.

pana la urma acest filtru a fost gandit la nivel european ptr reducerea noxelor, iar asa cum am scris mai sus am o reala problema cu eliminarea acestuia, etic vorbind, chiar daca asta mi-ar aduce un consum mult mai bun si o putere mai mare a motorului.

mai vedem...


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 1 Aug 2012, 18:10
Post #239


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




costa asa mult la halfa dpf ?


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Christu
post 1 Aug 2012, 18:13
Post #240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.094
Joined: 9 June 07
From: Bucuresti




http://cgi.ebay.fr/DPF-Ruspartikelfilter-P...#ht_1373wt_1139

cel mai ieftin gasit la o prima cautare. huh.gif


--------------------
Alfa Romeo 159
ex: Renault Megane Sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 20:56
Forum Renault