Probleme cutia de viteze
![]() ![]() ![]() |
Probleme cutia de viteze
Victor25 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 12 July 09 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
1310
Dacia
2000
- PH-08-ADA
|
|||
maho |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Treapta 1 ?! Nu te supara, dar ce inclinatie are panta aia ? Eu in viata mea n-am folosit a-ntaia la altceva decat la plecarea de pe loc...oricum nu e normal sa sara.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
payty |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
de obicei nu prea se poate baga in viteza a 1-a daca masina nu sta pe loc. daca ai reusi probabil nici cutia nu e tocmai buna.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
aliceman |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 August 10 From: mures ![]() |
chestia asta o pateam si io la dacia cealalta , ai mei stateau pe un deal foarte abrupt si iarna pe zapada si gheata pe alocuri, ca se dadeau copii cu sania , cu adoua o lua cam tare la vale , asa ca bagam in viteza 1-a si o tineam cu mana sa nu sara .
|
--------------------
dacia
1310
1989 break cn
|
|
Victor25 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 12 July 09 From: Ploiesti ![]() |
nu e foarte inclinata ,dar tinat cont ca era zapada si polei pe jos masina se ducea taras;)...cum am si patit daca am apasat frana si asa am preferat sa cobor in treapta 1 si mi a sarit de vreo 3 din viteza.
|
--------------------
1310
Dacia
2000
- PH-08-ADA
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Si eu mai patesc sa-mi mai sara dintr-a treia in frana de motor, banuiesc ca mecanismul de inzavorare a vitezelor e cam uzat.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Foarte bine, o explicatie corecta!
Party, reformuleaza ce-ai spus mai sus, ca sa fie pe Romaneste. Daca ai vrut sa spui ca, o cutie care primeste a I-a din mers e defecta, cred ca nu ai habar de ce vorbesti. TOATE masinile, fie si Dacia, primesc a I-a din mers, fara doar si poate. Daca era vorba de mers inapoi, da, te credeam. Cutia care NU primeste, are sincronul uzat, si nu mai poate aduce pinionul de pe trenul mobil,la aceeasi viteza cu cel de pe trenul fix, pentru a se putea efectua cuplajul. Pentru ca viteza I-a e cea mai folosita si solicitata treapta, unde diferenta dintre vitezele de rotatie a pinioanelor e foarte mare, unul stand pe loc si altul avand si 3000 de ture, e normal sa se uzeze mai rapid. Cine a plecat de pe loc fara sa tureze exagerat motorul, acum ii primeste si din mers, a I-a. Ca sare din viteza, ori nu e cursa suficienta la maneta, pentru a se face total zavorarea, ori sistemul e uzat, si aici intra crabotii, arcurile lor, canale rotunjite, dantura de cuplare rotunjita, furci uzate excesiv pe laterala. Sa ramana inteles pentru toata lumea ca, cutia primeste din mers si nu sare la frana de motor. Daca se intampla, e defecta. This post has been edited by PH-06-BOA: 4 Jan 2013, 21:07 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
catalinxx |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 9 February 10 From: Iasi ![]() |
ai arcul cu bila de la furca slab
|
--------------------
Dacia
Dokker Stepway
2017
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 4 Jan 2013, 21:05) Foarte bine, o explicatie corecta! Party, reformuleaza ce-ai spus mai sus, ca sa fie pe Romaneste. Daca ai vrut sa spui ca, o cutie care primeste a I-a din mers e defecta, cred ca nu ai habar de ce vorbesti. TOATE masinile, fie si Dacia, primesc a I-a din mers, fara doar si poate. Daca era vorba de mers inapoi, da, te credeam. Cutia care NU primeste, are sincronul uzat, si nu mai poate aduce pinionul de pe trenul mobil,la aceeasi viteza cu cel de pe trenul fix, pentru a se putea efectua cuplajul. Pentru ca viteza I-a e cea mai folosita si solicitata treapta, unde diferenta dintre vitezele de rotatie a pinioanelor e foarte mare, unul stand pe loc si altul avand si 3000 de ture, e normal sa se uzeze mai rapid. Cine a plecat de pe loc fara sa tureze exagerat motorul, acum ii primeste si din mers, a I-a. Ca sare din viteza, ori nu e cursa suficienta la maneta, pentru a se face total zavorarea, ori sistemul e uzat, si aici intra crabotii, arcurile lor, canale rotunjite, dantura de cuplare rotunjita, furci uzate excesiv pe laterala. Sa ramana inteles pentru toata lumea ca, cutia primeste din mers si nu sare la frana de motor. Daca se intampla, e defecta. Si daca agata(caraie) pina se face cursa are ceva? |
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
catalinxx |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 9 February 10 From: Iasi ![]() |
sincronul uzat
|
--------------------
Dacia
Dokker Stepway
2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:24 |