1,5 DCi Logan 2007, IMbunatatire putere
![]() ![]() ![]() |
1,5 DCi Logan 2007, IMbunatatire putere
Homersapien |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 August 12 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2007 berlina
|
|||
speedfane |
![]()
Post
#2
|
![]() speed_fane Group: Members Posts: 29 Joined: 1 July 12 From: Bucuresti ![]() |
in primul rand FRANELE
firme care fac "chip" tuning sunt multe si le gasesti pe net, diferenta la pret dar nu numai consta in calitatea softului, cum reuseste acesta sa obtina o crestere de putere exploatand cat mai corect resursele existente. intercoolerul are ca rol racirea turbinei, mai exact a vaporilor de ulei care circula intre cele 2 componente, (sper sa nu fi spus tampenii). acum in functie de ceea ce vrei sa obtii de la motorul tau, poti sa faci un soft stage 1 si ai de unde alege, daca vrei sa mergi mai sus, incet incet si in functie de buget, incepi sa pui un turbo mai mare, dar nu de capul tau ca apoi o sa ai un lag de mama mama, un intercooler mai mare, poate interne la motor si nu numai, totul tine de imaginatie, pasiune si BUGET dar nu uita un lucru esential, degeaba cresti puterea sa ai tanshpe mii de cai daca masina nu se mai si opreste parerea mea ![]() |
--------------------
vw / dacia
passat / logan
2003 / 2008
- B 70 CRC / B 12 FUG
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#3
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Nu vreau sa te superi pe mine, dar acest subiect s-a discutat, daca vrei putere mai mare inseamna ca ai gresit forumul...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#4
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
daca vrei sa-i dai un sprint mai nervos joaca-te un pic la tija wastegate de la turbina...vreo 2 filete maxim....
ATENTIE : daca nu ai cunostinte de mecanica sau daca nu intelegi ce-am scris aici mai bine las-o asa !!! Deasemeni un Chip-tunning stage 1 te-ar mai urca cu vreo 10 cai la versiunea ta de dci....sau....trece-o pe intercooler dar parca la E4 ai alte duje la injector,din cate stiu eu in rest e cam la fel,iti trebuie ceva "tubulatura" si indemanare....turbinele-s la fel marca K,daca nu ma insel ! This post has been edited by sobolan: 17 Aug 2012, 23:42 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Homersapien |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 August 12 ![]() |
de ce sa nu fiu pe forumul bun,
e forum Dacia, subiectul meu este despre Dacia, si nu e subiect care sa dauneze formei Dacia, ca nu am intrebat cum sa ajung la 800CP si cum sa montez eleroane oribile e masina, e vorba de a imbunatatii, daca maresc puterea cu 10-20 CP, ajung la un consum mai mic in exterior probabil, plus ca de la voi mai pot invata una alta, si asta e scopul. Nu vad de ce nu ar fi locul in acest forum pt imbunatatirea masinilor noastre, trecand peste faptul ca la forum ii spune imbunatatiri DAcia Logan Multumesc, si astept pareri in continuare |
--------------------
Dacia
Logan
2007 berlina
|
|
speedfane |
![]()
Post
#6
|
![]() speed_fane Group: Members Posts: 29 Joined: 1 July 12 From: Bucuresti ![]() |
ceea ce voiau colegii sa spuna mai sus este faptul ca acest ssubiect este discutat si paradiscutat, vad ca esti membru incepator si nu aveai de unde sa stii.
forumul are functia search, foloseste-o, din pacate sunt topicuri care au un titlu prost ales dar contin informatii foarte utile. daca rasfoiesti un pic sectiunea logan o sa descoperi multe informatii utile si raspunsuri la intrebari referitoare la probleme de care te-ai lovit dar carora nu le-ai dat importanta. o zi frumoasa |
--------------------
vw / dacia
passat / logan
2003 / 2008
- B 70 CRC / B 12 FUG
|
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
QUOTE(speedfane @ 17 Aug 2012, 21:29) intercoolerul are ca rol racirea turbinei, mai exact a vaporilor de ulei care circula intre cele 2 componente, (sper sa nu fi spus tampenii). din pacate, ai spus tampenii. aerul presurizat de turbina are o temperatura mare comparat cu aerul atmosferic. intercoolerul foloseste la racirea aerului presurizat, cu efectul de a micsora volumul (avem mai multe molecule de oxigen -ca astea ne intereseaza pe noi- in aceeasi unitate de volum). mai mult oxigen+mai mult combustibil => performante superioare. QUOTE(Homersapien @ 20 Aug 2012, 10:18) nu. nu se intampla asta. QUOTE(speedfane @ 20 Aug 2012, 12:37) da. |
--------------------
.
.
.
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#8
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Nu trebuie sa fii suparacios din prima...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#9
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() a spus cineva mai devreme FRANELE imbunatatite, si cred ca ar fi bine sa iti recomand si suspensia, si lasa poneii in pace sunt suficienti cat sunt acolo.... |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 16:50 |