1.5dCi - nu mai pornește, cauza: pompa injecție blocată!
![]() ![]() ![]() |
1.5dCi - nu mai pornește, cauza: pompa injecție blocată!
DFA |
![]()
Post
#31
|
||
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
||
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|||
Johnny91 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Adaugand TVA-ul la o pompa, fara manopera e undeva la 2151 lei.
Sper sa te tina. |
--------------------
-
dizl
-
|
|
MariusWsW |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 9 May 04 ![]() |
DFA, te rog zi-mi la ce service ai fost ? Ca mie mi se pare foarte putin 2000 ron o pompa noua cu inlocuit cu tot...sincer!
|
-------------------- Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
|
|
DFA |
![]()
Post
#34
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Se vede clar din deviz, General Autocom srl, Mărăcineni (lângă Buzău), pe DN2/E85.
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
adyt77 |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 May 11 ![]() |
Salut baieti. Sunt nou in club si vreau sa le multumesc tuturor ce au postat aici, in special lui DFA pentru efortul ce il depune pentru a ne informa. Am si eu de 3 zile probleme cu pornirea la prima ora. Am cautat pe forum sa vad ce se intampla, si am obtinut informatii pretioase. Mentionez ca masina are 65000 km si nu am folosit doar motorina de la pompa.
Am verificat bujiile, una arsa, shimbat toate, am schimbat filtru de motorina destul de OK. Masina tot cu probleme. Astazi am mers sa-i fac un diagnostic la un service specializat. A pus 4 furtunase transparente pe retur la injectoare, am dat la cheie pentru 3 sec. si m-a informat ca 3 injectoare sunt bulite. La aceste 3 injectoare s-a umplut furtunasul mai mult. Cu calculatorul nu a reusit sa se conecteze nu stiu din ce motiv. M-au taxat o ora de manopera 65 ron ei lucrand 5 minute. Niste cretini nu recomand sa mergeti la service-uri moderne pentru ca sunt pline de incapabili, mai ales reprezentante (pe mine m-au facut de un filtru de motorina). Pasul urmator m-am dus la un specialist in injectii diesel in Sacele, om cumsecade a verficat un pic masina. In primul rand a scos motorina din pompa de injectie sa vada daca scoate span. Pompa a fost curata si nu trebuie scimbata. Am scos singur 3 injectoare le-am verificat pe bancul de probe si doua sunt varza. Al patrulea injector nu am reusit sa-l scot, acesta este primul din stanga. E boala la toate daciile si renaulturi. Am voerbit cu un meserias care scoate aceste injectoare si mi-a spus ca sunt sanse de 30% sa se rupa injectorul in bloc in momentul in care il scoate ceea ce inseamna shimbarea garniturii de chiuloasa plus alte prostii. Nu stiu ce sa fac daca sa ma risc sau nu. Cat despre injectoare am sa le repar cu 300 ron bucata cu tot cu manopera kit original Delphi. Maine o sa le montez la loc s vad ce se intampla, daca merge asa sau ma risc sa-l scot si pe celalalt. Pentru DFA cred ca ai dat banii de pomana pe acel kit. Am intrebat de el si este bun inainte de a se strica injectorul, acum cred ca e prea tarziu. Cat despre injectoare nu merita sa cumparati noi, reparate sunt la fel de bune, in ele se uzeaza o duza mica (am vazut-o la microscop) ce trebuie schimbata. Am intrebat si de motorina daca e o problema cu cea neortodoxa, dar problema e cu absolut toata motorina, s-a discutat pe tema aceasta, e prea uscata. Sunt niste aditivi care mai ung injectoarele, folositi cu incredere. Sper ca informatiile ce vi le-am oferit sa va ajute, si daca va pot da aveti vreo nelamurire astept intrebari. This post has been edited by adyt77: 12 May 2011, 20:51 |
--------------------
dacia
logan
2007 1.5 dci
|
|
mikey_gtx |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
problema lui DFA nu consta in injectori, ci in pompa. problema care, se pare, a rezolvat-o. sa vedem cat tine rezolvarea.
|
--------------------
.
.
.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#37
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(DFA @ 26 Apr 2011, 11:34) ........ Manopera a fost umflată serios, pentru că au facturat aproape 2 ore, în timp ce mașina a stat mai puțin de o oră în lucru... domnu DFA ,au facturat doua ore tehnice,o ora tehnica are 100 minute....daca respectiva operatie e prevazuta in normativ cu 2h atunci 2h ramane pe factura chiar daca ti-o face in 1h sau in 4h..... ![]() sa speram ca nu o sa mai faca desi sunt binecunoscute problemele DCI-ului mai ales la cele E3 si cica pompa magica de la delphi e buba.....pacat ca e un motor destul de reusit si economic.... am mai scris undeva ca la masina de servici puneam ulei ATF in rezervor din cand in cand,era tot E3....NU indemn pe nimeni sa faca asta,fiecare face ce vrea cu propria masina si pe proprie raspundere !!! This post has been edited by sobolan: 13 May 2011, 01:43 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
QUOTE(adyt77 @ 12 May 2011, 21:49) Am voerbit cu un meserias care scoate aceste injectoare si mi-a spus ca sunt sanse de 30% sa se rupa injectorul in bloc in momentul in care il scoate ceea ce inseamna shimbarea garniturii de chiuloasa plus alte prostii. Nu stiu ce sa zic despre afirmatia asta. La 30 % ar trebui cel putin un injector pe masina(din cele4) sa il rupa la scoatere. Sau daca sa referit doar la cel incapatanat ar insemna ca 1 din 3 masini sa il rupa. Da, intradevar primul injector de langa pompa, se scoate mai greu. Dar daca esti un pic inventiv il scoti relativ repede. Ma indoiesc ca se rup ele asa de usor ca nu-s din plastic. Ca idee cum am reusit eu fara mari batai de cap: Folosesti o tija cam de 60 de cm lunga cu filet la un capat si in celalalt sudata o piulita care sa se infileteze pe capul injectorului(in loc de conducta de tur). Infiletezi tija in capul injectorului bagi un ciocan(fara coada) pe tija si pui vreo 2 saibe si piulita sa inchizi sus si lovesti cu ciocanul treptat pana iese. Atata timp cat nu il fortezi stanga dreapta nu cred ca ai cum sa il rupi. |
--------------------
-
dizl
-
|
|
DFA |
![]()
Post
#39
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Soluția aia de curățare a fost "frecție Diana la picior de lemn", pentru că Duminică, pe 15 Mai pompa s-a blocat din nou...
Am reușit să o deblochez și acum trebuie să înlocuiesc pompa... |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Johnny91 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Si cei 125 de lei dati pe prima operatiune, la care ai zis ca ai garantie nu se intampla nimic cu ei?
Teoretic ar trebui sa iti returneze banii. |
--------------------
-
dizl
-
|
|
DFA |
![]()
Post
#41
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
![]() ![]() ![]() Nu există garanție! Probabil că s-au înțeles greșit punctele de suspensie... Operația de curățare era recomandată de Renault, dar i-am întrebat și mi-au spus că nu se poate oferi o garanție de reușită. A fost un experiment. Nereușit. Banii nu se returnează. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Johnny91 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
DFA, daca tot esti hotarit sa schimbi pompa, de ce nu incerci cu un ulei 2T? Nu ai ce sa strici, parera mea... Ala are in componenta ceva detergenti.
|
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
Johnny91 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Poate sa afecteze injectoarele?
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
DFA |
![]()
Post
#45
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(mario1980 @ 16 May 2011, 10:21) DFA, daca tot esti hotarit sa schimbi pompa, de ce nu incerci cu un ulei 2T? Nu ai ce sa strici, parera mea... Ala are in componenta ceva detergenti. Poate că o să încerc și cu ăsta, dar am eu un sentiment că până când nu o să înlocuiesc pompa nu o să scap de blocaje... QUOTE(Johnny91 @ 16 May 2011, 10:23) Cică la o proporție standard de 1:200 nu ar avea efecte negative, efectul pozitiv fiind acela că mărește destul de mult lubricitatea motorinei. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
mario1980 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Parerea mea ca poate afecta injectoarele doar in bine, adica sa mai dizolve din depuneri. Subliniez, parerea mea. Eu am 27k km de cind pun ulei, si nu am a ma plinge de absolut nimic, nici fum, nici zgomot mare iarna, nici consum mare, nici putere redusa, etc. Si nu am vazut pe nimeni sa se plinga de vre-un efect negativ datorat uleiului.
This post has been edited by mario1980: 16 May 2011, 13:15 |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
DFA |
![]()
Post
#47
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Am comandat astăzi o pompă de injecție nouă, la prețul cunoscut, de 2.151 Lei cu TVA.
Există posibilitatea și achiziționării unei pompe recondiționate sau a uneia recuperate din dezmembrări, ambele pe la aproximativ 1.600 Lei cu TVA, garanție 1 An sau 100.000Km. Cea nouă are aceiași garanție. Am ales-o pe cea nouă deoarece nu am încredere în cele recondiționate/recuperate. La schimbarea pompei este obligatorie schimbarea filtrului de motorină, altfel nu-ți acordă garanție. Deși Delphi/Renault recomandă schimbarea conductelor de înaltă presiune când se schimbă pompa, se va face doar o curățare a lor - cu aer comprimat. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Johnny91 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Si distributia o pui pe aceeasi?
Banuiesc ca se mai aduna vreo 300 de lei cu ea +100 filtrul. |
--------------------
-
dizl
-
|
|
DFA |
![]()
Post
#49
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Nu schimb distribuția acum, că și așa mă costă destul să o repar. Distribuția o schimb chiar când o să ating 120.000Km (acum având 114.000Km).
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Johnny91 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 563 Joined: 26 June 10 ![]() |
Pai era o poveste legata de curea. Odata ce o detensionezi poti sa o arunci. Sa inteleg ca nu e adevarata?
|
--------------------
-
dizl
-
|
|
testike |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Pretul asta e de la reprezentanta?
Nu ai gasit la magazine mai ieftin? |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#52
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ieftin și fără garanție eventual.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
DFA |
![]()
Post
#53
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Schimbul distribuției la schimbarea pompei doar se recomandă, nu e obligatoriu.
Eu nu am reușit să găsesc o informație oficială (notă tehnică, manual de service) cum că cureaua de accesorii nu se poate demonta și apoi remonta, fără a fi schimbată. 17 May 2011, 13:24: QUOTE(testike @ 17 May 2011, 12:58) Prețul e de la reprezentanța Dacia din Buzău. La magazine sau la alte ateliere de service prețurile sunt fie aceleași, fie un pic mai mari. Unde am fost eu se dădea și acolo garanție la pompă, cel puțin pe hârtie. Dar prefer să o cumpăr de unde o voi și monta, ca să nu înceapă după aia că "noi nu avem nici o vină, mergeți de unde ați cumpărat-o/montat-o" și alte mizerii de genul ăsta... This post has been edited by DFA: 17 May 2011, 13:24 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
IRONICK |
![]()
Post
#54
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(DFA @ 17 May 2011, 11:31) Am ales-o pe cea nouă deoarece nu am încredere în cele recondiționate/recuperate. Noua a fost si aia de pe masina ... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
DFA |
![]()
Post
#55
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
![]() |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
fnp |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DFA @ 17 May 2011, 12:29) Nu schimb distribuția acum, că și așa mă costă destul să o repar. Distribuția o schimb chiar când o să ating 120.000Km (acum având 114.000Km). Avand in vedere nr. de km pana la revizie eu as schimba si distributia, faci economie la manopera. La demontarea/montarea pompei o sa-ti factureze oricum si manopera pt cureaua de distributie. Mai puteai incerca la un service dedicat de pompe sa o desfaca pe a ta. |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
mk2 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Pompa este identica cu alea de la Euro 4+?
Zicea cineva pe forum ca astea E4 nu ar mai face pilitura, si daca tot o schimbi macar sa scapi de o grija in plus. Oricum 2100 pentru pompa noua nu mi se pare ieftin dar nici foarte scump, avand in vedere scorurile cerute de cei de la Dacia/Renault in general. In Bucuresti, doar pentru un schimb de distributie, nimic altceva, mi s-a cerut 1100 ron. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
DFA |
![]()
Post
#58
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(fnp @ 17 May 2011, 19:38) Da, așa este, dar m-am înțeles cu ei să-mi mai facă o reducere la manoperă, că sunt clientul lor de mulți ani. O să-mi ia 3-4 luni până o să ating 120.000Km și până atunci mai strâng ceva bani... ![]() QUOTE(fnp @ 17 May 2011, 19:38) Da, dar dacă nu ar fi reușit să o repare și rămâneam cu mașina prin cine știe ce coclauri, ce economiseam acum se ducea atunci... QUOTE(mk2 @ 17 May 2011, 23:01) Pompa este identica cu alea de la Euro 4+? Zicea cineva pe forum ca astea E4 nu ar mai face pilitura, si daca tot o schimbi macar sa scapi de o grija in plus. Conform cu un catalog Delphi pompele sunt identice, ca și cod. Doar injectoarele se pare că diferă: Delphi_Common_Rail_Pumps___Logan.PNG ( Size: 74.9k ) Number of downloads: 1332 QUOTE(mk2 @ 17 May 2011, 23:01) Oricum 2100 pentru pompa noua nu mi se pare ieftin dar nici foarte scump, avand in vedere scorurile cerute de cei de la Dacia/Renault in general. In Bucuresti, doar pentru un schimb de distributie, nimic altceva, mi s-a cerut 1100 ron. Așa este, prețul nu este exagerat iar diferența dintre una recondiționată/dezmembrată este destul de mică. This post has been edited by DFA: 18 May 2011, 09:13 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
DFA |
![]()
Post
#59
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Azi a sosit pompa și am fost să o schimb.
Totul a decurs bine, au schimbat pompa, fără nimic altceva. Nu s-a schimbat nici o conductă de înaltă presiune, nu s-au curățat nici ele și nici conductele de alimentare sau rezervorul, așa cum se face de obicei când se schimbă pompa când face pilitură. De asemenea, nu s-a schimbat nici kit-ul de distribuție, s-a pus cel vechi. Nici filtrul de motorină nu s-a schimbat, deși era obligatoriu, cică. Pompa a fost desigilată în fața mea, arata 99% la fel cu cea veche, doar modificări minore exterioare, la conducta de admisie și la capul pompei, care acum nu mai avea aspect de oțel brut, de culoarea ruginei, ci fusese tratat împotriva oxidării, era complet negru. Înainte de montare, cu un pistol pneumatic s-a aplicat o mișcare de rotație pe axul pompei și s-a eliminat tot uleiul de conservare care era în ea. După montare am dat la cheie și, după o demarare prelungă, a pornit. Nu s-a făcut nici o umplere de carter cu CLIP-ul, cum s-a făcut data trecută, când am curățat-o... După ce a mers un timp la ralanti, s-au șters toate erorile din calculator, am plătit și am plecat. Toată distracția a costat 2.345,60 Lei. Garanție 1 An sau 100.000Km pentru pompă și 3 Luni pentru manoperă. Garanția pentru pompă este condiționată de schimbarea la timp a filtrului de motorină, conform cu carnetul de întreținere. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
IRONICK |
![]()
Post
#60
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(DFA @ 20 May 2011, 15:29) Toată distracția a costat 2.345,60 Lei Si uite asa se pierde tot avantajul dieselului la Renault. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:15 |