DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Chiulasa, control

blDanSM
post 3 Aug 2005, 14:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 29 November 04




Am cautat azi toata ziua pe forum insa nu am gasit exact ce cautam:

Duminica seara pe drum intins am observat ca nu mai incarca bateria, cand am ajuns in localitate la primul semafor dupa vreo 3 km si stat la semafoare, 3 semafoare in total vad ca-mi iese fum de langa capota. Sa rupt cordonul de transmisie (sau cum so numi) si mia fiert apa am pus unul nou ca aveam de rezerva si am mai mers inca 1 km pana acasa fara semafor fara nimic.

Bun pana aici totul okay, a trebuit sa duc la sudat radiatorul ca sa cam topit cositorul pe el, la o gauritza mica acre era cam prost sudata, banuiesc ca de la caldura. totul frumos,

Intrebarea mea e cum pot sa-mi dau seama daca sa f...ut garnitura de chiulasa, i-mi trebe ceva raspuns pana la 17:00 ca atucni merg sa pun radiatorul si vreu sa vad si de chiulasa.

Azi dimineata m-am uitat la ulei e la normal adica nu a crescut de loc, are culoare si vascozitate buna, din cate mi-am putut da seama din joja.

Cineva mia spus sa ma uit la ulei daca e spumat si daca ia crescut nivelul, cum fac asta? eu stoiusa ma uit la ulei cu ajutorul jojei, acuma nu ma astept sa apara bulbuci pe joja?!!

Am o dacie 1300 din '77 si mergea perfect pana la acest incident

Help


--------------------
dacia 1300 - SM-04
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
incubus
post 3 Aug 2005, 15:28
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 March 05
From: Medgidia-Constanta




Nivelul uleiului il verifici la joja, evident, iar despre spuma, cred ca trebuie sa te uiti pe la busonul de ulei....am impresia ca acolo se vede spuma daca ti-a intrat apa.
Sunt mai multe indicii care demasca o garnitura de chiulasa arsa, le-am gasit pe aici pe forum in diferite subiecte, dar unul "clar" este acela ca iti bolboroseste apa in borcan cand merge motorul si daca pui nasul la gura lui, simti miros de gaze (arse sau nearse?).


--------------------
Dacia Logan 1,4 mpi - CT-07-NYO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tutzigureanu
post 4 Aug 2005, 07:02
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 3 August 05




Nasol ce ai patit tu, dar ar trebui pe viitor sa-ti pui o portectie , un releu ceva, eu asa am, si cand m-i sa rupt cureaua gata..s-a oprit..


--------------------
Dacia Break '96 Seat Izbiza '88 - cenzurat
Vine valu' imi i-a calu'...imi i-a Dacia din cotetz....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 4 Aug 2005, 09:28
Post #4


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Daca garnitura de chiulasa este "cum zici tu", din cate stiu eu, ar fierbe lichidul in vasul de expansiune cand se incalzeste. In al doilea rand, s-ar vedea imediat in ulei. Deci slabe sanse sa fie chiulasa.

Scoate joja, "sterge-o cu degetele", freava degetele intre ele, vezi consistenta uleiului, uita-te la culoarea lui, miroase-l. Iti dai seama imediat daca are si alte substante gen apa in el. ph34r.gif

This post has been edited by Sir_Alex: 4 Aug 2005, 09:31


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B30KDT
post 4 Aug 2005, 09:53
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 10 May 05
From: bucuresti




sau te uiti in vasu cu apa si vezi daca sunt pete mici de ulei,nu tre sa bolboroseasca neaparat,daca sunt pete de ulei atunci e ciupita un pic garnitura si temperatura iti creste si coboara ,abia cand bolboroseste doar creste(si iti creste temp la max dupa 2-3 minute de mers) si e mai mare ciupitura,oricum in ambele cazutri tre sa o schimbi


--------------------
DACIA DACIA 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 4 Aug 2005, 10:08
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Pt Tutzigureanu, spui ca ai pus un releu care opreste motorul atunci cand s-a rupt cureaua de la altenator. Pai tata daca esti intr-o depasire asa la mustata sa te vad atunci cand releul tau opreste mororul ce faci.
Si garnitura ciupita gaze in borcan (bolboroseste apa), cred ca nu este cazul daca apa nu a trecut de 100 de grade, adica nu ti-sa aprins becul de apa.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tutzigureanu
post 4 Aug 2005, 11:26
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 3 August 05




"Pt Tutzigureanu, spui ca ai pus un releu care opreste motorul atunci cand s-a rupt cureaua de la altenator. Pai tata daca esti intr-o depasire asa la mustata sa te vad atunci cand releul tau opreste mororul ce faci."

Ma rog sa nu se rupa cureaua in acele momente smile.gif


--------------------
Dacia Break '96 Seat Izbiza '88 - cenzurat
Vine valu' imi i-a calu'...imi i-a Dacia din cotetz....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 4 Aug 2005, 13:20
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Pina sa te rogi, mai bine monteaza NUMAI un buzzer pe releul ala care - daca vrei - sa piuie cit mai tare. E de preferat unei coliziuni. In plus, daca totusi scapi dintr-o coliziune d-aia urita si se constata acea improvizatie adio asigurare - intra la modificari neomologate/stare tehnica.

This post has been edited by diaconuliviu: 4 Aug 2005, 13:21


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TAI
post 4 Aug 2005, 18:32
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 8 March 05
From: Hunedoara




Nu stiu ce concluzi o sa tragi legat de garnitura si chiuloasa de la Dacia ta dar daca ai rabdare sa citesti iata ce am patit eu:

Anul trecut in toamna dupa multa umblatura, aglomeratie si semafoare in Timisoara am fost prins intr-o coloana ce se deplasa incet (cu frecvente opriri) moment in care releul de la ventilator a cedat si neavand posibilitatea de refugiu s-a fiert motorul. Obligat de circumstante m-am deplaseat cu motorul fiert pret de cateva minute dupa care am reusit sa maresc viteza si motorul s-a racit. In acel moment mi-am pus aceeasi problema, daca trebuie sau nu schimbata garnitura de chiuloasa. Mentionez ca dupa incident, noapte fiind am circulat inca 200 de Km fara alte verificari.
Ajuns acasa am luat-o la puricat respectiv lichid de racire, nivel si compozitie ulei, ascultat motorul daca are zgomote suspecte, motor turat etc. si am ajuns la concluzia ca pot sa circul asa cu ea, ceea ce am si facut timp de patru luni.
Dupa patru luni, adica iarna dupa o ninsoare zdravana, m-am incapatanat sa bag masina intr-o curte aflata in panta si dupa multe accelerari si patinari am reusit sa fierb motorul a doua oara, spre nedumerirea vecinilor mai in varsta care nu mai vazusera abur iesind din masini de pe vremea locomotivelor cu carbuni. De data asta termocupla nu a lucrat si am constatat cu stupoare ca antigelul tajnea dintr-un colt al motorului acolo unde se imbina chiuloasa cu blocul motor.
Am repetat investigatiile dupa racirea motorului si nu am gasit nimic suspect, gaurica pe ude a tajnit antigelul obturindu-se de la sine.
Am mai umblat asa inca o luna fara alte incidente dar macinat de indoiala am dus-o la mecanic pt. schimbarea garniturii de chiuloasa. Acolo dupa ce desface motorul din nou stupoare ganitura (albastra cu silicon) nu avea nimica si chiuloasa era perfect dreapta. Dupa multa umblatura am reusit sa fac si rost de garnitura albastra cu silicon, garnitura pe care sincer o apreciez ca fiind foarte buna.

Cam asta a fost , blDanSM sa ne ti la curent cu ce ai facut.


--------------------
Dacia Nova GT-1999 Dacia 1100-1970 - Alfa Romeo 75-1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Korben_Dallas
post 5 Aug 2005, 13:17
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 11 April 05




QUOTE(Tutzigureanu @ 4 Aug 2005, 08:02)
Nasol ce ai patit tu, dar ar trebui pe viitor sa-ti pui o portectie , un releu ceva, eu asa am, si cand m-i sa rupt cureaua gata..s-a oprit..
*


Pune o curea ca lumea
la mașina mea, curelei "originale" i-au ieșit ațele la 4.800 km
Am pus una străină, cred că spaniolă, iar pe aia am schimbat-o la 41.000 km, dar numai pentru că nu-mi plăcea cum arăta, nu pentru că nu era bună
Bine, și diferența de preț era foarte mare
În 2000, când am schimbat originalul (de fabrică) cureaua românească era 16.000 lai iar eu am dat pe cea spaniolă 91.000 lei
Partea nasoală la 1300 e că alternatorul (de fapt releul lui) nu are borna pentru becul de control 053.gif


--------------------
- - -
Ce să faci, la tăți ni-i greu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata23
post 5 Aug 2005, 13:27
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 July 05
From: Tg-Jiu




QUOTE(electromatic @ 5 Aug 2005, 14:17)
Partea nasoală la 1300 e că alternatorul (de fapt releul lui) nu are borna pentru becul de control 053.gif
*



Scuze pt off topic.
Electromatic, mie frica de cureaua de la ventiltor. Vrei sa spui ca in cazul in care se rupe o sa semnalizeze la bord, indicatorul pt baterie ? An Nova GT (de curand) si alternatorul si releul par a fi originale.


--------------------
Dacia Nova - GJ-03
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Korben_Dallas
post 5 Aug 2005, 13:31
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 11 April 05




QUOTE(cata23 @ 5 Aug 2005, 14:27)
Vrei sa spui ca in cazul in care se rupe o sa semnalizeze la bord, indicatorul pt baterie ? An Nova GT (de curand) si alternatorul si releul par a fi originale.
*


Desigur
Dacă alternatorul și releul sunt originale, releul trebuie să fie încorporat in alternator, nu separat ca la 1300 / 1400 053.gif 090.gif


--------------------
- - -
Ce să faci, la tăți ni-i greu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 8 Aug 2005, 08:54
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(electromatic @ 5 Aug 2005, 13:31)
Desigur
Dacă alternatorul și releul sunt originale, releul trebuie să fie încorporat in alternator, nu separat ca la 1300 / 1400 053.gif  090.gif
*


Se poate adapta si la 1300 cu o punte parca in plus; sau, adaptind alternator de tractor, are fir de control.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tutzigureanu
post 8 Aug 2005, 13:21
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 3 August 05




"Pina sa te rogi, mai bine monteaza NUMAI un buzzer pe releul ala care - daca vrei - sa piuie cit mai tare. E de preferat unei coliziuni. In plus, daca totusi scapi dintr-o coliziune d-aia urita si se constata acea improvizatie adio asigurare - intra la modificari neomologate/stare tehnica."

Am remediat situatia, am pus un buzer sub bord..mi-a dat de gandit ce ai spus.. huh.gif
Multumesc..bine ca nu a fost prea tarziu..bagami-as.......in mecanicul care a gandit sistemul initial


--------------------
Dacia Break '96 Seat Izbiza '88 - cenzurat
Vine valu' imi i-a calu'...imi i-a Dacia din cotetz....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blDanSM
post 22 Aug 2005, 11:46
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 29 November 04




Mersi la toti de raspunsuri, si scuze ca doar acum reactionez.

Deci in ziua urmatoate deschiderii topic-ului am mers in concediu (asta e adevaratul motiv pentru care nu am raspuns) ieri am revenit, Am facut pe nepusa masa cu ea 1000+ km. Nu e nici o problema cu garnitura de chiulasa, cel putzin nici una din simptome scrise mai sus nu leam semnalat. Oricum astia 1000+ km nu au decurs fara probleme, mia cedat pompa de apa, in fiecare dimineata eram "uscat", am schimbat-o, am pierdut niste ulei asa de control cam .5 - .75 litri dupa estimarile mele langa bujiile 2-3 era plin de ulei le-am mai strans nu mai scapa in fine am ajuns cu bien acasa si spun eu fara prea mari batai de cap. scuze de offtopic.

Ideea de baza e cred ca am scapat usor cu garnitura (cel puitin pana acum) si mersi inca o data de raspunsuri.


--------------------
dacia 1300 - SM-04
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 22 Aug 2005, 12:14
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




O curea buna tine foarte mult. Nu are sens sa faceti improvizatii cu buzzere si alte nebunii. Eu am curea Bosch (cu dinti) de 6 ani si 100.000Km. Nu are nici o urma de uzura. Din cea originala au iesit atele destul de repede.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-38-NFS
post 14 Sep 2005, 11:01
Post #17


membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 August 05
From: BUC -DR TABEREI




QUOTE(cristidb @ 22 Aug 2005, 12:14)
O curea buna tine foarte mult. Nu are sens sa faceti improvizatii cu buzzere si alte nebunii. Eu am curea Bosch (cu dinti) de 6 ani si 100.000Km. Nu are nici o urma de uzura. Din cea originala au iesit atele destul de repede.
*




sal. stie cineva daca chiuloasa se poate starnge fara cheie dinamo-metrica .

din spusele unui mecanic si observand vasul de apa in momentul acelerari se pot

observa niste bule de aer iesind ,nu multe dar sunt

cel in cauza adica io ma gandeam sa schimb garnitura de chiuloasa

mecanicul a zis ca ar fi de la garnitura poate sa fie ciupita ??

ce credeti !!


--------------------
spark /chevrolet solenza/dacia 2006/2005 - b-23-REU
NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 14 Sep 2005, 11:56
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




Daca strangi chiuloasa fara cheie dinamometrica o faco pe propria raspundere, se pot rupe suruburile in bloc si atunci chiar ca e nasol. Daca apar bule in vasul de expansiune atunci mai mult ca sigur este ciupita garnitura. Ai observat cumva, nivelul apei din borcan scade?, daca da atunci fuguta si schimba garnitura pana nu schimbi motorul.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-38-NFS
post 14 Sep 2005, 22:41
Post #19


membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 August 05
From: BUC -DR TABEREI




QUOTE(rtulea @ 14 Sep 2005, 11:56)
Daca strangi chiuloasa fara cheie dinamometrica o faco pe propria raspundere, se pot rupe suruburile in bloc si atunci chiar ca e nasol. Daca apar bule in vasul de expansiune atunci mai mult ca sigur este ciupita garnitura. Ai observat cumva, nivelul apei din borcan scade?, daca da atunci fuguta si schimba garnitura pana nu schimbi motorul.
*



mersi de raspuns in caz ca fac rost de cheie la cat se strange , si la ce sa ma mai uit dupa ce dau chiuloasa jos.

iar faza cu apa sincer nu am observat sau nu am dat importanta si am completat
la loc


--------------------
spark /chevrolet solenza/dacia 2006/2005 - b-23-REU
NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daccia
post 15 Sep 2005, 16:24
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 9 December 04




Suruburile se strang incepand de la mijloc si apoi in spirala (capetele suruburilor se inscriu pe o spirala imaginara care are centrul pe unul din suruburile de la mijloc).

Si mai repet, pentru ca e foarte important: dupa 500 km se mai strange o data.

A, si daca tot dai chiuloasa jos, verifica daca e perfect etansa la supape (se intoarce invers, pe o foaie de hartie, si se pune apa in cavitatile unde sunt supapele - daca dupa ceva timp ai apa pe hartie, atunci trebuie slefuite scaunele supapelor respective).

... si verifica daca e plana!! biggrin.gif

This post has been edited by Daccia: 15 Sep 2005, 18:03


--------------------
Dacia 1310 Berlina - B-10-CMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-38-NFS
post 15 Sep 2005, 18:38
Post #21


membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 August 05
From: BUC -DR TABEREI




QUOTE(Daccia @ 15 Sep 2005, 16:24)
Suruburile se strang incepand de la mijloc si apoi in spirala (capetele suruburilor se inscriu pe o spirala imaginara care are centrul pe unul din suruburile de la mijloc).

Si mai repet, pentru ca e foarte important: dupa 500 km se mai strange o data.

A, si daca tot dai chiuloasa jos, verifica daca e perfect etansa la supape (se intoarce invers, pe o foaie de hartie, si se pune apa in cavitatile unde sunt supapele - daca dupa ceva timp ai apa pe hartie, atunci trebuie slefuite scaunele supapelor respective).

... si verifica daca e plana!! biggrin.gif
*



thx .am sa incerc sa ma apuc pana nu da frigu .de starns cum starng cu o cheie normala ?? tubulara , fixa , starng la mana ?? bag un prelungitor ??


--------------------
spark /chevrolet solenza/dacia 2006/2005 - b-23-REU
NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-38-NFS
post 15 Sep 2005, 18:41
Post #22


membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 August 05
From: BUC -DR TABEREI




QUOTE(B-38-NFS @ 15 Sep 2005, 18:38)
thx .am sa incerc sa ma apuc pana nu da frigu .de starns cum starng  cu o cheie normala ?? tubulara , fixa , starng la mana ?? bag un prelungitor  ??
*




pt supape am inteles ca exista o pasta .gresesc ?? (pasta de slefuit )

iar pt verificare dupa slefuire am vazut ce se incerca cu folia aia de la pachetul de tigari .

pt planeitate tre sa ma duc la service ??


--------------------
spark /chevrolet solenza/dacia 2006/2005 - b-23-REU
NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 15 Sep 2005, 21:54
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(Daccia @ 15 Sep 2005, 16:24)
Suruburile se strang incepand de la mijloc si apoi in spirala (capetele suruburilor se inscriu pe o spirala imaginara care are centrul pe unul din suruburile de la mijloc).

Si mai repet, pentru ca e foarte important: dupa 500 km se mai strange o data.

A, si daca tot dai chiuloasa jos, verifica daca e perfect etansa la supape (se intoarce invers, pe o foaie de hartie, si se pune apa in cavitatile unde sunt supapele - daca dupa ceva timp ai apa pe hartie, atunci trebuie slefuite scaunele supapelor respective).

... si verifica daca e plana!! biggrin.gif
*




se pune benzina nu apa.


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daccia
post 16 Sep 2005, 08:46
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 9 December 04




QUOTE(B-38-NFS @ 15 Sep 2005, 18:38)
thx .am sa incerc sa ma apuc pana nu da frigu .de starns cum starng  cu o cheie normala ?? tubulara , fixa , starng la mana ?? bag un prelungitor  ??
*




Mai, se strange cu cheie dinamometrica. Din cate am vazut eu, pe asta se pune bit tubular(ca la cheia cu clichet). Iar cupla de forta e in jur de 5,5 - 6 kgf.

QUOTE(dex lada @ 15 Sep 2005, 21:54)
se pune benzina nu apa.
*



ai dreptate, scuze.


--------------------
Dacia 1310 Berlina - B-10-CMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-38-NFS
post 16 Sep 2005, 20:14
Post #25


membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 August 05
From: BUC -DR TABEREI




QUOTE(Daccia @ 16 Sep 2005, 08:46)
Mai, se strange cu cheie dinamometrica. Din cate am vazut eu, pe asta se pune bit tubular(ca la cheia cu clichet). Iar cupla de forta e in jur de 5,5 - 6 kgf.
ai dreptate, scuze.
*




da mersi asta stiam si eu dar ,ce se intampla cand nu starng cu o cheie dinamometrica ??

asta era intrbarea ??

iar cu planeitatea cum se verifica la ochi ,in service etc .


--------------------
spark /chevrolet solenza/dacia 2006/2005 - b-23-REU
NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 17 Sep 2005, 06:45
Post #26


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




in legatura cu chiuloasa si cu suruburile!eu am un prezon rupt la chiuloasa(asa stiu de la taicamiu)sa rupt la revizia de 1000km iar de atunci au trecut 8ani si am facut aproape 100de mii de km!


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 18 Sep 2005, 23:03
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(B-38-NFS @ 16 Sep 2005, 20:14)
da mersi asta stiam si eu dar ,ce se intampla cand nu starng cu o cheie dinamometrica ??

asta era intrbarea ??

iar cu planeitatea  cum se  verifica  la ochi ,in service  etc .
*



prea tare daca strangi se strica filetul ca e din aluminiu si se invarte surubu in gol, deci nu se mai strange chiulasa, prin urmare arunci blocul motor, daca nu te apuci sa-l carpesti.

Eu am strans cu 7.5 si nu-s probleme.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-38-NFS
post 18 Sep 2005, 23:19
Post #28


membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 August 05
From: BUC -DR TABEREI




QUOTE(andu911 @ 18 Sep 2005, 23:03)
prea tare daca strangi se strica filetul ca e din aluminiu si se invarte surubu in gol, deci nu se mai strange chiulasa, prin urmare arunci blocul motor, daca nu te apuci sa-l carpesti.

Eu am strans cu 7.5 si nu-s probleme.
*




thx .


--------------------
spark /chevrolet solenza/dacia 2006/2005 - b-23-REU
NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cardozo
post 3 May 2011, 09:19
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 3 May 11




poti sa iti dai seama ca ii arsa garnitura de chiuloasa daca aerisesti bine instalatia si o sa vezi ca iti vine caldura si dupa ce prinde aer vine aer rece


--------------------
dacia 1310 cl breack dacia 1310 cl breack 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 3 May 2011, 17:30
Post #30


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Realizezi ca au trecut cam 6 ani de la ultima postare.Cred ca intre timp ori a rezolvat problema ori a scapat de masina.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:35
Forum Renault