Indicatorul de temperatura trece pe rosu, cand aprind faza lunga
![]() ![]() ![]() |
Indicatorul de temperatura trece pe rosu, cand aprind faza lunga
B_KMP |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 November 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300 Break
- B-19-KMP
|
|||
cipri19 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 22 February 04 From: baia-mare ![]() |
Exact asa face si la mine. eu zic ca is defecte ceasurile... adica nu defecte de tot, da' cred ca is pe duca. cat de veche e masina?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
- MM-05-HDZ
|
|
incubus |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 12 March 05 From: Medgidia-Constanta ![]() |
Ori ai vreun contact "parazit" intre niste fire pe undeva (desi nu prea vad unde...), ori indicatorul e prea dependent de tensiunea din instalatie... Noaptea, cu farurile aprinse, se simte ca ar varia simtitor luminozitatea lor cand bagi consumatori suplimentari ? Daca variaza, dar in limite normale, cred ca e dus indicatorul de temperatura...ala are o infasurare care e alimentata la baterie, si care are rolul unui electromagnet; daca are scurt in infasurare, e posibil - cred - ca indicatia lui sa fie mult mai sensibila la mici variatii de tensiune din instalatie.
|
--------------------
Dacia
Logan
1,4 mpi
- CT-07-NYO
|
|
B_KMP |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 November 04 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300 Break
- B-19-KMP
|
|
bogdan3l |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Vezi daca contactul dintre minusul bateriei si caroserie este bun .
Farurile au " putere " . Adica lumineaza bine sau variaza ? Face mereu asa ? Acelasi lucru mi s-a intamplat in iarna si mie . Vezi ca la alternator este un fir care pleaca spre caroserie . La mine se mai tinea intr-un firicel de lita si de aceea se manifesta asa . Rezolvarea : am tras un fir de la baterie direct la un surub de pe caroserie . |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
rtulea |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
S-a dus infasurarea din ceasul indicator. Adica este in scurt iar restul bobinei nu se poate opune legii lui Kirkoff. Adica "eu, curentul cel indus, totdeauna m-am opus celui care m-a produs" Schimba ceasul ca s-a dus infasurarea.
|
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(rtulea @ 22 Jun 2005, 07:33) S-a dus infasurarea din ceasul indicator. Adica este in scurt iar restul bobinei nu se poate opune legii lui Kirkoff. Adica "eu, curentul cel indus, totdeauna m-am opus celui care m-a produs" Schimba ceasul ca s-a dus infasurarea. No ofence, dar cred ca bobina "antagonica" este intrerupta. Adica, is 2 bobine" in cruce"; pe una se primeste "semnalul", cealalta se "opune" primei, avind si rol de "aducere la zero" a acului daca din varii motive tinde sa stea pe undeva pe scala aiurea. (nu ma refer la indoit ac din neatentie) In acest mod is facute si cel de presiune si cel "litrometru". Daca antagonica este intrerupta, indicatia este mai mare-am avut defectul la litrometru si cind eram in "pana << benzinarului>>", acul era la jumatate. Ce se poate face? Se demonteaza ceasul si se urmaresc firele de legatura intre bobine si suruburile-borna. Daca intreruperea e acolo, se relipesc; daca e in infasurare, se schimba ceasul. A, intreruperea poate fi si pe traseul "imprimat". This post has been edited by diaconuliviu: 22 Jun 2005, 09:53 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
B_KMP |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 26 November 04 ![]() |
QUOTE(rtulea @ 22 Jun 2005, 08:33) S-a dus infasurarea din ceasul indicator. Adica este in scurt iar restul bobinei nu se poate opune legii lui Kirkoff. Adica "eu, curentul cel indus, totdeauna m-am opus celui care m-a produs" Schimba ceasul ca s-a dus infasurarea. Am verificat legaturile de la baterie si alternator, deci nu ramane decat sa schimb ceasul. Daca ar fi sa verific cu un aparat de masura, cum procedez? |
--------------------
Dacia
1300 Break
- B-19-KMP
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(B_KMP @ 22 Jun 2005, 09:56) Am verificat legaturile de la baterie si alternator, deci nu ramane decat sa schimb ceasul. Daca ar fi sa verific cu un aparat de masura, cum procedez? Pe scala de ohmi sau 1 kohm verifici rezistenta intre borne (doua cite doua permutind, ai 3 borne). Daca rez e zero--> scurt, daca infinit-->intrerupere. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
raptordivx |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 26 November 04 From: Suceava ![]() |
Cum se da jos capacul de la ceasurile de temperatura (dacia 82) indicatoarele in dreapta ?? Ca sunt ambutisate ? E vreo sansa sa le desfaci ?
|
--------------------
Renault
Laguna
1999 / 1.6 16v / concorde
- SV-10-SIS Vreau LAGUNA 2 :D
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(raptordivx @ 22 Jun 2005, 10:08) Cum se da jos capacul de la ceasurile de temperatura (dacia 82) indicatoarele in dreapta ?? Ca sunt ambutisate ? E vreo sansa sa le desfaci ? mda..usurel, cu o scula gen surubelnita mica, cam cum faci cind scoti un capac ambutisat de pe un borcan. Dar usurel, cu simt, incit sa nu rupi acea margine. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2025 - 22:43 |