DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Indicatorul de temperatura trece pe rosu, cand aprind faza lunga

B_KMP
post 21 Jun 2005, 17:32
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 26 November 04




O chestie ciudata cu indicatorul de la temperatura apei. Arata o temperatura cu atat mai mare cu cat sunt mai multi consumatori conectati. Daca merge aeroterma+stregatoare+faruri trece acul urca pe zona rosie. Oricum urca dar mai putin daca aprind farurile de exemplu, sau apas frana. Pana acum nu facea asa. Care sa fie problema?


--------------------
Dacia 1300 Break - B-19-KMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipri19
post 21 Jun 2005, 18:52
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 22 February 04
From: baia-mare




Exact asa face si la mine. eu zic ca is defecte ceasurile... adica nu defecte de tot, da' cred ca is pe duca. cat de veche e masina?


--------------------
Dacia 1310 Li - MM-05-HDZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
incubus
post 21 Jun 2005, 21:25
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 March 05
From: Medgidia-Constanta




Ori ai vreun contact "parazit" intre niste fire pe undeva (desi nu prea vad unde...), ori indicatorul e prea dependent de tensiunea din instalatie... Noaptea, cu farurile aprinse, se simte ca ar varia simtitor luminozitatea lor cand bagi consumatori suplimentari ? Daca variaza, dar in limite normale, cred ca e dus indicatorul de temperatura...ala are o infasurare care e alimentata la baterie, si care are rolul unui electromagnet; daca are scurt in infasurare, e posibil - cred - ca indicatia lui sa fie mult mai sensibila la mici variatii de tensiune din instalatie.


--------------------
Dacia Logan 1,4 mpi - CT-07-NYO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_KMP
post 21 Jun 2005, 23:01
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 26 November 04




QUOTE(cipri19 @ 21 Jun 2005, 19:52)
Exact asa face si la mine. eu zic ca is defecte ceasurile... adica nu defecte de tot, da' cred ca is pe duca. cat de veche e masina?
*



Masina are 6 ani. Nu cred ca ar fi cazul sa faca asa!


--------------------
Dacia 1300 Break - B-19-KMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan3l
post 22 Jun 2005, 01:33
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 4 August 04
From: Bucuresti




Vezi daca contactul dintre minusul bateriei si caroserie este bun .
Farurile au " putere " . Adica lumineaza bine sau variaza ?
Face mereu asa ?
Acelasi lucru mi s-a intamplat in iarna si mie .
Vezi ca la alternator este un fir care pleaca spre caroserie . La mine se mai tinea intr-un firicel de lita si de aceea se manifesta asa .
Rezolvarea : am tras un fir de la baterie direct la un surub de pe caroserie .


--------------------
Renault Megane 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 22 Jun 2005, 07:33
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




S-a dus infasurarea din ceasul indicator. Adica este in scurt iar restul bobinei nu se poate opune legii lui Kirkoff. Adica "eu, curentul cel indus, totdeauna m-am opus celui care m-a produs" Schimba ceasul ca s-a dus infasurarea.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 Jun 2005, 09:53
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(rtulea @ 22 Jun 2005, 07:33)
S-a dus infasurarea din ceasul indicator. Adica este in scurt iar restul bobinei nu se poate opune legii lui Kirkoff. Adica "eu, curentul cel indus, totdeauna m-am opus celui care m-a produs" Schimba ceasul ca s-a dus infasurarea.
*


No ofence, dar cred ca bobina "antagonica" este intrerupta.
Adica, is 2 bobine" in cruce"; pe una se primeste "semnalul", cealalta se "opune" primei, avind si rol de "aducere la zero" a acului daca din varii motive tinde sa stea pe undeva pe scala aiurea. (nu ma refer la indoit ac din neatentie)
In acest mod is facute si cel de presiune si cel "litrometru".
Daca antagonica este intrerupta, indicatia este mai mare-am avut defectul la litrometru si cind eram in "pana << benzinarului>>", acul era la jumatate.
Ce se poate face? Se demonteaza ceasul si se urmaresc firele de legatura intre bobine si suruburile-borna. Daca intreruperea e acolo, se relipesc; daca e in infasurare, se schimba ceasul. A, intreruperea poate fi si pe traseul "imprimat".

This post has been edited by diaconuliviu: 22 Jun 2005, 09:53


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_KMP
post 22 Jun 2005, 09:56
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 26 November 04




QUOTE(rtulea @ 22 Jun 2005, 08:33)
S-a dus infasurarea din ceasul indicator. Adica este in scurt iar restul bobinei nu se poate opune legii lui Kirkoff. Adica "eu, curentul cel indus, totdeauna m-am opus celui care m-a produs" Schimba ceasul ca s-a dus infasurarea.
*



Am verificat legaturile de la baterie si alternator, deci nu ramane decat sa schimb ceasul. Daca ar fi sa verific cu un aparat de masura, cum procedez?


--------------------
Dacia 1300 Break - B-19-KMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 Jun 2005, 10:02
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(B_KMP @ 22 Jun 2005, 09:56)
Am verificat legaturile de la baterie si alternator, deci nu ramane decat sa schimb ceasul. Daca ar fi sa verific cu un aparat de masura, cum procedez?
*



Pe scala de ohmi sau 1 kohm verifici rezistenta intre borne (doua cite doua permutind, ai 3 borne).
Daca rez e zero--> scurt, daca infinit-->intrerupere.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raptordivx
post 22 Jun 2005, 10:08
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 26 November 04
From: Suceava




Cum se da jos capacul de la ceasurile de temperatura (dacia 82) indicatoarele in dreapta ?? Ca sunt ambutisate ? E vreo sansa sa le desfaci ?


--------------------
Renault Laguna 1999 / 1.6 16v / concorde - SV-10-SIS
Vreau LAGUNA 2 :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 Jun 2005, 10:15
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(raptordivx @ 22 Jun 2005, 10:08)
Cum se da jos capacul de la ceasurile de temperatura (dacia 82) indicatoarele in dreapta ?? Ca sunt ambutisate ? E vreo sansa sa le desfaci ?
*


mda..usurel, cu o scula gen surubelnita mica, cam cum faci cind scoti un capac ambutisat de pe un borcan. Dar usurel, cu simt, incit sa nu rupi acea margine.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2025 - 22:43
Forum Renault