Cateva intrebari, help please!
![]() ![]() ![]() |
Cateva intrebari, help please!
mark`` |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|||
bogdanelkva |
![]()
Post
#2
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
1. 32.si pe fata si pe spate.
2. 75W-80W API GL5, 3,5 litri 3. Povesti.Capacele nu au cum sa influenteze directia.Alte probleme ai. 4. Nici eu nu m-am uitat la ale mele,ca nu am avut de ce... ![]() |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
mark`` |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Mersi mult. I'll get to it.
|
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
4. Au o siguranta de tabla care trebuie scoasa intai, din ce mi-aduc eu aminte.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
MANUVIU |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 17 June 10 From: Suceava - Suceava ![]() |
2. 75 W 80 W API GL 5 , 3.5 Litri , baietii recomanda ELF
3. Faci un test fara capace si afli raspunsul . Eu nu cred ca, capacele, au vreo treaba cu vibratiile, cred ca este de la un cauciuc descentrat ( asa aveam eu unul pe AUDI si pe la 90 vibra volanul) This post has been edited by MANUVIU: 17 Feb 2011, 15:33 |
--------------------
Dacia
Solenza Confort 1.4 MPI 14xxxx km
2004
- SV-10-XXX
|
|
mark`` |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Multumesc pentru sfaturi. Acum ce am facut si ce as vrea sa mai fac:
- centrat roti pe fata (cand au vazut baietii roata din dreapta pe stand s-au luat de cap ![]() - am cumparat cap tubulara de 32mm si am reusit sa verific sabotii pe spate, mai au putin si isi cam dau duhul. Nu ma incumet sa-i schimb singur pt ca am inteles ca trebuie apoi reglati si nu stiu cum se face asta... - am schimbat si bratele la portbagaj, au cate o clema in capete care trebuie inlaturata pt montare, atat. Acum portbagajul sta mandru deschis singur si nici nu mai zdrangane la gropi. Problema rezolvata, foarte multumit. - am mai schimbat niste nimicuri gen: suport placuta numar pe fata care era rupt, bujii, filtru de aer. Probabil e placebo dar parca trage 5% mai bine ![]() Ce trebuie sa fac neaparat: - sa schimb planetara din dreapta (s-a rupt burduful si suna cand virez maxim stanga) - sa schimb sabotii (ii schimb in vara odata cu planetara ma gandesc) Planetara nu cred ca e greu de schimbat, desfacut roata-placute frana-piulita de 32-disc de frana-ce brate mai sunt pe acolo si tras de planetara in afara. Atat. Insa imi e frica de saboti si atunci mai bine ii schimb impreuna cu planetara la un service. Ce ziceti? Ce as mai face: - schimb ulei cutie de viteze. De ce? Pai imi intra cam greut in viteze, mai ales I. Nu intra usor. Ma gandesc ca un schimb ar ajuta. Apropo de schimbul asta, cutia are un surub sub ea care se desface si curge jos tot uleiul, asta am inteles. Turnarea noului ulei in cutie ma intriga putin. Daca nu gresesc exista un dop in partea dreapta a cutiei pe lateral pe la mijlocul ei pe unde se introduce noul ulei, corect? Daca e corect, nivelul uleiului cu ce se verifica? Trebuie pus pana da afara prin acel dop pe lateral? Daca e corect ce am spus as face eu si operatiunea asta. Ce ziceti? Sa ma bag? Va merge mai usor oare schimbatorul de viteze? |
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Sa nu cumva sa nu debreieze complet.Sincroanele,daca sunt bune,nu o lasa sa caraie,dar intra greu in viteza.Daca iti permiti costul,ai putea si sa bagi Duralube de cutie sau Metabond in uleiul nou din cutie.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
hhd_0 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 27 September 10 ![]() |
Dupa ce am achizitionat masina am avut o surpriza neplacuta ! Imi sarea din treapta 5 cand rulam pe autostrada ! Problema era uleiul din cutie ! Am scos exact 100 ml ! Probabil proprietarul a schimbat planatara stanga si nu a mai pus ulei in cutie !
In cutie am pus ulei " dacia oil " , cred ca este produs de ELF ! Au intrat 3.8 litrii ! Iarna intra putin mai greu in a 1-a cand este rece , dar cu celelalte trepte nu ai probleme nici pe cel mai al naibi frig ! |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- AG-38-RLR
|
|
fatul |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 31 December 10 From: Bucuresti ![]() |
sal.am si eu o problema la caseta de directie.cu toate ca am schimbat bieletele cu tot cu cap,pe loc cand misc din volan are un mic joc si se aude si un mic troncanit,iar in mers la gropi face foarte urat.am inteles ca e de la cremaliera sau cv de genul asta.ce merge facut,ca bucse de telflon am inteles ca nu are sau nu merge schimbata si cica ar avea un surub care se mai strange cu imbusul.directia e fara servo.astep parerile voastre....si inca ceva...pe partea dreapta am montat o bieleta,car cica e pt casetele cu servo ca e putin mai lunga,dar i-am facut unghiul,cauzeaza la ceva???
|
--------------------
solenza
solenza
2004
|
|
inamicu |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 20 August 08 ![]() |
problema asta am avut-o si eu si din pacate nu am scapat decat atunci cand am schimbat caseta de directie si din nefericire e destul de scumpa..am pus caseta italieneasca si a costat 700 ron fara manopera..
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 01:20 |