DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cateva intrebari, help please!

mark``
post 17 Feb 2011, 13:43
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




M-am apucat ieri sa cumpar cateva piese de solenza si am niste nelamuriri:

1. Ce numar are cheia tubulara necesara pentru desfacerea piulitei de la roata spate care imi da acces la saboti? Aceeasi marime are si piulita de pe fata? Pt spate vreau sa verific sabotii ca sunt cam zgomotosi, iar pe fata va trebui sa schimb planetara din dreapta ca troncane in viraj stanga.
2. Ce tip de ulei am nevoie pentru cutia de viteze (80W....) si cati litri? Banuiesc ca nu e greu de inlocuit nu?
3. E posibil ca volanul sa-mi vibreze foarte rapid stanga dreapta la viteza mai mare din cauza capacelor de la roti? Sunt cam uzate si rupte ce-i drept, ma gandesc sa le schimb.
4. Am luat brate noi pt hayon/portbagaj ca cele vechi nu mai tin portbagajul deschis. Cum naiba le demontez? Au o clema ceva?
Multumesc mult, astept raspunsurile voastre sa ma apuc de treaba.


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 17 Feb 2011, 14:47
Post #2


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 4 November 09
From: reghin




1. 32.si pe fata si pe spate.
2. 75W-80W API GL5, 3,5 litri
3. Povesti.Capacele nu au cum sa influenteze directia.Alte probleme ai.
4. Nici eu nu m-am uitat la ale mele,ca nu am avut de ce... tongue.gif


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 17 Feb 2011, 15:07
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Mersi mult. I'll get to it.


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Feb 2011, 15:11
Post #4


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




4. Au o siguranta de tabla care trebuie scoasa intai, din ce mi-aduc eu aminte.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MANUVIU
post 17 Feb 2011, 15:32
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 17 June 10
From: Suceava - Suceava




2. 75 W 80 W API GL 5 , 3.5 Litri , baietii recomanda ELF

3. Faci un test fara capace si afli raspunsul .
Eu nu cred ca, capacele, au vreo treaba cu vibratiile, cred ca este de la un cauciuc descentrat ( asa aveam eu unul pe AUDI si pe la 90 vibra volanul)

This post has been edited by MANUVIU: 17 Feb 2011, 15:33


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 14xxxx km 2004 - SV-10-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 18 Feb 2011, 12:24
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Multumesc pentru sfaturi. Acum ce am facut si ce as vrea sa mai fac:
- centrat roti pe fata (cand au vazut baietii roata din dreapta pe stand s-au luat de cap smile.gif au zis ca e lovita bine, am pus-o pe spate si am schimbat capacele pe toate rotile. Acum volanul e drept saracutul de el, fara joc. Deci 1 problema rezolvata.
- am cumparat cap tubulara de 32mm si am reusit sa verific sabotii pe spate, mai au putin si isi cam dau duhul. Nu ma incumet sa-i schimb singur pt ca am inteles ca trebuie apoi reglati si nu stiu cum se face asta...
- am schimbat si bratele la portbagaj, au cate o clema in capete care trebuie inlaturata pt montare, atat. Acum portbagajul sta mandru deschis singur si nici nu mai zdrangane la gropi. Problema rezolvata, foarte multumit.
- am mai schimbat niste nimicuri gen: suport placuta numar pe fata care era rupt, bujii, filtru de aer. Probabil e placebo dar parca trage 5% mai bine smile.gif

Ce trebuie sa fac neaparat:
- sa schimb planetara din dreapta (s-a rupt burduful si suna cand virez maxim stanga)
- sa schimb sabotii (ii schimb in vara odata cu planetara ma gandesc)
Planetara nu cred ca e greu de schimbat, desfacut roata-placute frana-piulita de 32-disc de frana-ce brate mai sunt pe acolo si tras de planetara in afara. Atat. Insa imi e frica de saboti si atunci mai bine ii schimb impreuna cu planetara la un service. Ce ziceti?

Ce as mai face:
- schimb ulei cutie de viteze. De ce? Pai imi intra cam greut in viteze, mai ales I. Nu intra usor. Ma gandesc ca un schimb ar ajuta. Apropo de schimbul asta, cutia are un surub sub ea care se desface si curge jos tot uleiul, asta am inteles. Turnarea noului ulei in cutie ma intriga putin. Daca nu gresesc exista un dop in partea dreapta a cutiei pe lateral pe la mijlocul ei pe unde se introduce noul ulei, corect? Daca e corect, nivelul uleiului cu ce se verifica? Trebuie pus pana da afara prin acel dop pe lateral? Daca e corect ce am spus as face eu si operatiunea asta. Ce ziceti? Sa ma bag? Va merge mai usor oare schimbatorul de viteze?


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 26 Feb 2011, 20:57
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Sa nu cumva sa nu debreieze complet.Sincroanele,daca sunt bune,nu o lasa sa caraie,dar intra greu in viteza.Daca iti permiti costul,ai putea si sa bagi Duralube de cutie sau Metabond in uleiul nou din cutie.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hhd_0
post 28 Feb 2011, 11:12
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 27 September 10




Dupa ce am achizitionat masina am avut o surpriza neplacuta ! Imi sarea din treapta 5 cand rulam pe autostrada ! Problema era uleiul din cutie ! Am scos exact 100 ml ! Probabil proprietarul a schimbat planatara stanga si nu a mai pus ulei in cutie !

In cutie am pus ulei " dacia oil " , cred ca este produs de ELF !

Au intrat 3.8 litrii ! Iarna intra putin mai greu in a 1-a cand este rece , dar cu celelalte trepte nu ai probleme nici pe cel mai al naibi frig !



--------------------
Dacia Solenza 2004 - AG-38-RLR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fatul
post 30 Apr 2011, 08:19
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 31 December 10
From: Bucuresti




sal.am si eu o problema la caseta de directie.cu toate ca am schimbat bieletele cu tot cu cap,pe loc cand misc din volan are un mic joc si se aude si un mic troncanit,iar in mers la gropi face foarte urat.am inteles ca e de la cremaliera sau cv de genul asta.ce merge facut,ca bucse de telflon am inteles ca nu are sau nu merge schimbata si cica ar avea un surub care se mai strange cu imbusul.directia e fara servo.astep parerile voastre....si inca ceva...pe partea dreapta am montat o bieleta,car cica e pt casetele cu servo ca e putin mai lunga,dar i-am facut unghiul,cauzeaza la ceva???


--------------------
solenza solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inamicu
post 30 Apr 2011, 14:04
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 20 August 08




problema asta am avut-o si eu si din pacate nu am scapat decat atunci cand am schimbat caseta de directie si din nefericire e destul de scumpa..am pus caseta italieneasca si a costat 700 ron fara manopera..


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 01:20
Forum Renault