Simeringuri supape, goetze
![]() ![]() ![]() |
Simeringuri supape, goetze
autom |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Attached thumbnail(s) goetze.jpg ( Size: 51.16k ) Number of downloads: 2915 |
||
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|||
cristi.r |
![]()
Post
#2
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Pai ar trebui sa le schimbi pe toate 8, parerea mea. Ele vor pica pe rand si vei munci mult mai mult. Plus ca iti va consuma si ulei.
Nu mai stiu firma, insa erau sigur din import pe alea pe care le-am pus eu cu ceva vreme in urma si erau dintr-un cauciuc de culoare albastra. De ce sa dai chiulasa jos ? De ce sa schimbi chiulasa ? Se da jos numai axul culbutorilor !!! LE: In legatura cu dimensiunile alea scrise pe ambalaj, eu zic sa-i dai un PM lui diaconuliviu. This post has been edited by cristi.r: 26 Jan 2008, 15:47 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
autom |
![]()
Post
#3
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Oricum toate 8 le schimb........e setul complet
Da, cand il vad pe dl inginer, il agat cu o intrebare.. |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#4
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai schimba si ghidurile;) baga TRW sunt 25 lei setu:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
autom |
![]()
Post
#5
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Nu zici rau!
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#6
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
pentru simeringurile de la supape nu dai jos decat capacul de la culbutori
aduci cate un piston in compresie, scoti bujia apesi pe supapele pistonului scoti tijele de la tacheti ridici tachetul de pe supapa bagi o surubelnita prin gaura bujiei cat sa tina supapa in sus, sa nu intre in motor apesi pe arcul de la supapa in jos, supapa ramane sus...scoti sigurantele care tineau arcul pe supapa dai afara arcul, cu surubelnita scoti simeringul bagi simeringul nou, pui peste el o cheie tubulara si bati cu ciocanul pana intra bine la locul lui. pui arcul, il apesi, pui sigurantele lasi arcul sa se ridice dai un ciocan peste arc(de 2-3 ori) sa fii sigur ca nu sare de acolo..ar fi chiar grav.... pui tachetul peste supapa..il apesi, bagi tija inapoi... acum...pentru a apasa arcul e cam periculos... se face cu 2 surubelnite...si poti sa infigi surubelnita in mana exista o cheie speciala pentru asa ceva..dar nu cred ca se gaseste pe la magazine...un carlig se prinde de rampa de la culbutori, cealalta parte a iei se pune pe arc...apesi pe tija sculei(levier...., parghie), se apasa arcul in jos si ii scoti sigurantele...... urmeaza reglarea tachetilor, pui inapoi capacul la culbutori(cu garnitura, etc) cam asta e toata metoda scuze ca am scris mult This post has been edited by cristitranca: 27 Jan 2008, 18:25 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
autom |
![]()
Post
#7
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Nu e o scula speciala sa desfac sigurantele la arcurle supapelor?
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#8
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
sigurantele sunt formate din doua bucati de fiare mici, care, odata arcul apasat alea se scot foarte usor cu mana, la fel se si pun
scula speciala e cea cu care apesi arcul, ca totusi e cam tare.... " acum...pentru a apasa arcul e cam periculos... se face cu 2 surubelnite...si poti sa infigi surubelnita in mana exista o cheie speciala pentru asa ceva..dar nu cred ca se gaseste pe la magazine...un carlig se prinde de rampa de la culbutori, cealalta parte a iei se pune pe arc...apesi pe tija sculei(levier...., parghie), se apasa arcul in jos si ii scoti sigurantele...... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. Se schimba toate simeringurile; daca unul e obosit, probabil si celelalte sint la fel si vor "pica" pe rind. Totusi, de ce spui ca ai probleme cu un simering? NUMAI el e uzat? Sau mai ai ceva si la supapa respectiva?
Eu ti-as recomanda demontarea chiulasei, revizia ei (planare, supape, ghiduri, simeringuri. 2. Nu recomand surubelnita simpla pe post de "doigt" (deget) = acel dispozitiv care se monteaza in locul bujiei pentru e mentine supapa in sediu pentru schimbare arcuri, etc. Daca nu ai, poate o surubelnita infasurata in textil, altfel poti distruge filetul pentru bujii. De asemenea nu recomand metoda "bate cu o cheie tubulara in talerul de arc" pentru a sari sigurantele. Mai bun e celalalt dispozitiv de agatat de rampa culbutorilor. Se poate construi. Sau, la nevoie poate doua surubelnite cu care se apasa pe taler (se incearca sa se faca "pirghie" cu ele intre rampa si taler. Ce se elibereaza de pe supape, dl. Tranca, sint CULBUTORII, nu tachetii. Totusi, recomand lucrarea facuta cu chiulasa demontata. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#10
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
ma scuzi ca incurc denumirile, diaconuliviu
ai spus urmatoarele: De asemenea nu recomand metoda "bate cu o cheie tubulara in talerul de arc" pentru a sari sigurantele. Mai bun e celalalt dispozitiv de agatat de rampa culbutorilor. Se poate construi. Sau, la nevoie poate doua surubelnite cu care se apasa pe taler (se incearca sa se faca "pirghie" cu ele intre rampa si taler. am mentionat de scula speciala care se prinde de rampa de la culbutori, sau cu doua surubelnite nu am spus sa bati cu cheia tubulata in taleru de la arc citind mai atent , o sa vezi ca am scris, ca odata ce ai pus arcul inapoi si sigurantele, dai de 2-3 ori usor cu ciocanul in el(deasuprea, unde ar da culbutorul). metoda este de preventiva, simulezi lovirea de catre culbutori a arcului. astfel, daca ar fi sa nu fi pus sigurantele bine, o sa sara, dar sti sigur ca nu au sarit cand functiona motorul partea cu cheia tubulara era pentru a bate simeringul nou la locul lui da, e buna ideea cu surubelnita infarusata in material textil, de partea asta am uitat. eu am vazut ca surubelnita folosita avea invelis de cauciuc. acum am si eu o intrebare: daca omul vrea sa scoata simeringurile si sa le schimbe(toate, ca-s ieftine), de ce sa se chinuiasca sa desfaca chiuloasa, sa o mai si planeze? This post has been edited by cristitranca: 28 Jan 2008, 12:00 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Daca altcineva vrea sa schimbe doar simeringurile, cu amendamentele spuse, poate face asta; nu insa si in cazul lui autom, care in alt topic se plingea de o supapa si dorea chiar schimbarea chiulasei cu una de 1100.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#12
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
asta este metoda pentru schimbare simeringuri. daca vrei sa umbli la supape sau sa schimbi chiuloasa automat o dai afara.
o sa incerc...daca mai prind vreo operatiune de schimbare simeringuri sa trag cateva poze si sa fac un tutorial cu metoda asta...pe moment doar teoria,care sper sa se inteleaaga usor |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ydaniel |
![]()
Post
#13
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
la ciclop la toate chiulasele foloseau o teava pe post de dispozitiv;D
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Cu chiulasa pe masina? si cu metoda "un ciocan in teava"?
Daca da, mi-e mila de daciotii aia. Cu chiulasa pe banc, da, pe un covor din cauciuc, se mai practica. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
autom |
![]()
Post
#15
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Multumesc mult!
Da, inca stau in expectativa: sa pun chiulasa de 1100 sau sa o repar pe asta! am desfacut chiulasa de 1100 si o voi lua la servici pentru a o compara cu una de 1300/1400 (cred ca voi gasi una folosita prin magazie). Daca vad ca nu se potriveste chiulasa de 1100, o voi reconditiona pe aceasta de 1400. Mentin intrebarea: merg puse simeringurile postate in prima poza? Multumes mult! |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#16
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Mda, e "buna" metoda. "da-l in ma-sa, si asa ii rectific chiulasa, ce daca dau in ea pe tabla?"
Si DA, sint bune simeringurile de sus, autom. This post has been edited by diaconuliviu: 29 Jan 2008, 09:22 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
didosdoru |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 ![]() |
O mica intrebare, un pic off topic: cum iti dai seama ca semeringurile de la supape nu mai sunt bune.
Mie imi consuma un pic de ulei motorul dar imi porneste la prima cheie mereu (chear si la temperaturi sub - 15 grade C.), deci compresia e buna. Ce marca de semeringuri ar fi mai indicate, am auzit de la cineva ca merg unele de vw. |
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
autom |
![]()
Post
#19
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#20
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(didosdoru @ 29 Jan 2008, 21:03) O mica intrebare, un pic off topic: cum iti dai seama ca semeringurile de la supape nu mai sunt bune. Mie imi consuma un pic de ulei motorul dar imi porneste la prima cheie mereu (chear si la temperaturi sub - 15 grade C.), deci compresia e buna. Ce marca de semeringuri ar fi mai indicate, am auzit de la cineva ca merg unele de vw. simeringul are rolul sa nu permita uleiului sa intre in motor si fumului sa intre in carter. daca ai mult fum de carter, poate fi un semn. cati km are motorul? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
didosdoru |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 ![]() |
Stiu ce rol au semeringurile de la supape. Fum in motor nu am vazut sa fie. Motorul are in jur de 120k, dar a primit doar ulei de calitate schimbat foarte des (la maxim 2500 km). Problema este ca am chiuasa de 1400 pe motor, e schimbata in 1998 cad s-a umblat ultima data la motor (sa pus set frantuzesc Borgo), nu cred ca are nevoie de o segmentate inca.
As dori totusi sa-mi spuneti ce marca de semeringuri pentru supape recomandati, oricum intentionez sa le schimb curand. |
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#22
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai recomand Goetze,dar as zice sa schimbi si ghidurile la supape,daca tot umbli la chiulasa.sa faci o treaba buna.pt ghiduri TRW:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Teo mec |
![]() ![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 July 10 ![]() |
ce faci in situatia cand apesi arcul supapei si sigurantele nu ies nici de-al dracu?
|
--------------------
dacia
1310 li
1995
|
|
maneakonstantin@gmail.com |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 29 September 16 ![]() |
In cazul inlocuirii semeringurilor este important cum se monteaza arcul? In Mondiru (ambele volume) spune ca trebuie montat cu spirele mai apropiate (progresive) spre chiulasa. Eu sincer nu am vazut nici o diferenta de apropiere a spirelor. Cine poate sa ma clarifice. Aveti si o poza mai jos cu ceea ce scrie in Mondiru.
Attached thumbnail(s) Mondiru.jpg ( Size: 165.3k ) Number of downloads: 140 |
--------------------
Dacia
1410
1997
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 12:10 |