DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> BMW E30 325i

pishky
post 18 Oct 2015, 18:44
Post #151


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




automat cu trepte fara numar, fara numar?


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 18 Oct 2015, 18:52
Post #152


Gangester


Group: Members
Posts: 4.285
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Eu mai am in ograda o cutie de viteze despre care stiu ca mergea bine (acum cativa ani cand a fost demontata), dar am ales sa incerc sa o repar pe asta.
a) Vreau sa vad cat ma costa piesa stricata, daca depaseste pretul unei cutii de viteze SH nu prea merita reparata si o sa o pun pe cea de rezerva.
cool.gif Nu ma avantajeaza cu nimic o cutie ZF ordinara, cu aceleasi rapoarte ca si Getrag-ul. Sunt la fel de bune si unele si altele.
c) Cutiile de viteze dog-leg sunt rare, scumpe si nu ma intereseaza deoarece am in plan ca la anul sa ii schimb motorul cu unul de capacitate cilindrica mai mare si cu mai multi cilindri.

Supararea e ca am ajuns sa merg cu autocarul/autobuzul/troleibuzul/metroul si chiar si cu piciorul pentru ca in urma cu o saptamana am demontat/taiat si Samurai-ul, pregatindu-l pentru tinichigerie.


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 18 Oct 2015, 18:56
Post #153


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




m62?


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 18 Oct 2015, 19:06
Post #154


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Timoneria imprecisa, deget cautator uzat si/sau furci departate.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 18 Oct 2015, 19:35
Post #155


Gangester


Group: Members
Posts: 4.285
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Cred ca M60B40, pentru ca e mai simplu, desi ma tenteaza ideea unui M62B44 cu cutie in 6 trepte.

Corbex, eu nu am vazut pana acum o cutie de viteze desfacuta, dar avand in vedere ca nu a trosnit, nu a carait, nu cred ca va fi o reparatie costisitoare...


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 18 Oct 2015, 19:40
Post #156


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




La o cutie manuala nu se pot strica pre multe. Nici eu nu cred ca va fi scump. Mai mult manopera.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GIC
post 19 Oct 2015, 12:34
Post #157


Doar membru


Group: Members
Posts: 929
Joined: 13 January 04
From: Oradea




QUOTE(SiloS @ 18 Oct 2015, 19:52)
Eu mai am in ograda o cutie de viteze despre care stiu ca mergea bine (acum cativa ani cand a fost demontata), dar am ales sa incerc sa o repar pe asta.
a) Vreau sa vad cat ma costa piesa stricata, daca depaseste pretul unei cutii de viteze SH nu prea merita reparata si o sa o pun pe cea de rezerva.
cool.gif Nu ma avantajeaza cu nimic o cutie ZF ordinara, cu aceleasi rapoarte ca si Getrag-ul. Sunt la fel de bune si unele si altele.
c) Cutiile de viteze dog-leg sunt rare, scumpe si nu ma intereseaza deoarece am in plan ca la anul sa ii schimb motorul cu unul de capacitate cilindrica mai mare si cu mai multi cilindri.

Supararea e ca am ajuns sa merg cu autocarul/autobuzul/troleibuzul/metroul si chiar si cu piciorul pentru ca in urma cu o saptamana am demontat/taiat si Samurai-ul, pregatindu-l pentru tinichigerie.
*


Am auzit numai de bine de Abdul din Gilau - vezi ca are si SH-uri si componente .....


--------------------
Dacia Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L - 2002
Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 19 Oct 2015, 12:38
Post #158


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




La fel cum am auizit si eu multe de rau de acelasi Abdul ... stiu cateva cazuri de repatii facute pe genunchi, personal nu-l recomand.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GIC
post 19 Oct 2015, 12:47
Post #159


Doar membru


Group: Members
Posts: 929
Joined: 13 January 04
From: Oradea




E bine de stiut! Cu toate astea a rezolvat un Muvano si un Vito pe care cei din service-urile din Oradea voiau sa le schimbe ca fiind nereparabile.


--------------------
Dacia Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L - 2002
Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 19 Oct 2015, 16:38
Post #160


Gangester


Group: Members
Posts: 4.285
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Multumesc pentru recomandare, dar mesterul la care va ajunge cutia este din Bz, deci costul transportul este 0. smile.gif
Chiar maine va ajunge la meserias, voi posta aici ce si cum...


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 28 Oct 2015, 18:25
Post #161


Gangester


Group: Members
Posts: 4.285
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Cost reparatie + piese : 300 RON.
3 bile si 3 arcuri distruse.
Uleiul schimbat nu il pun la socoteala.
A fost gata de weekendul trecut, dar din pacate nu am putut ajunge la Buzau sa imi vad de fiare din pricina unui botez.


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 7 Dec 2015, 10:30
Post #162


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Asta micu ce face? E pus la hibernare?


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 8 Dec 2015, 18:18
Post #163


Gangester


Group: Members
Posts: 4.285
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Imi e mila de el. Nu doar ca nu are un loc al lui acoperit, incalzit unde sa stea protejat de vremea nasoala, dar a devenit masina de zi cu zi de care nu ma prea pot lipsi si de care nu prea m-am mai ocupat. Si are 2 bube. Una mecanica si una ... rus(g)inoasa.

1. Un cloncanit urat ce provine de la puntea spate in momentul in care trec din deceleratie in gaz. Suspectez bucsa de la diferential (sper sa fie aia, ca e ieftina, o am deja cumparata, e relativ usor de schimbat), diferentialul ( ceea ce ar fi nasol - manopera multa, nu stiu exact ce ar putea fi uzat inauntru ) sau o planetara ( relativ ieftina, usor de schimbat ). Oricare dintre piese ar fi uzata, nu se compara totusi cu ce urmeaza.

2. Podeaua este ruginita la imbinarea cu lonjeronul, am reusit sa bag o surubelnita in lonjeron pe acolo unde trebuia sa fie tabla, lonjeronul stanga trebuie curatat si tratat... Cu alte cuvinte, trebuie o tinichigerie pentru podeaua stanga fata.

De ce? Din cauza apei. Apei care a baltit in masina. Anul trecut in iarna am observat ceva in neregula la masina cand intr-o zi m-am aruncat grabit in ea sa plec la drum si am simtit mocheta cam prea dura pentru o mocheta din burete gros. Ea a fost uda (probabil din toamna anului trecut) si a inghetat. Nu am avut ce sa fac. Cand temperaturile au permis mochetei sa se dezghete am decupat din ea un dreptunghi ( plasticul unde soferul isi tine calcaiele / nu mi-a fost mila de mocheta, pentru ca oricum nu era in stare perfecta ) si am fost placut surprins sa vad ca antifonul dat de mine in 2012 e in stare perfecta, fara pic de rugina. Am mers cu masina fara "capacul" de la mocheta pana la venirea primaverii si terminarea ploilor. Apoi am pus capacul si am am incheiat capitolul "intra apa in masina".
Toata vara nu am avut probleme, indiferent de ploaie, mocheta se usca imediat datorita caldurii.
Eu as fi vrut sa trag pe dreapta BMWul inainte de inceperea sezonului ploios, dar nu am avut cum sa fac manevra dorita pentru ca masina de rezerva (Samurai-ul) era la randul ei, trasa pe dreapta la tinichigiu. Tinichigiu care a tinut Samuraiul blocat incepand cu weekendul 9-10 octombrie pana in ultimul weekend din noiembrie.

Saptamana asta am analizat mai bine podeaua si am vazut ca a ruginit pe urma unui suduri facute in 2012. Categoric, trebuie revizuita toata podeaua stanga si re-antifonata.

Cat despre cauza? Am descoperit-o recent: un burduf de pe panoul de foc. Cel putin asa pare. Sau, cel putin, pare ca asta e singura sursa de apa. Eu credeam ca e rugina la imbinarea dintre panoul de foc si spatiul de sub stergatoare, de unde isi trage aeroterma aer.


Categoric weekend-ul asta o sa tentez dezmembrarea interiorului. Ma intorc cu Samuraiul la Bucuresti; in weekendul 19-20 "ma sui" pe munte. BMW-ul va ramane dezmembrat, protejat, la hibernat....


ps: scuze pentru postul exagerat de detaliat si lung.

This post has been edited by SiloS: 8 Dec 2015, 18:19


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 18 Apr 2016, 12:58
Post #164


Gangester


Group: Members
Posts: 4.285
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Masina a stat pe bara pana acum. A trecut iarna in garaj, pentru prima oara de cand o am.
Nu am mers cu ea pentru ca i-am scos interiorul pe la jumatatea lunii Decembrie si a ramas trasa pe dreapta pana ieri.
I-am rezolvat problemele legate de rugina, lucrarea nu e de calitatea la care as fi vrut (mi-ar fi placut sa pot face o lucrare irepeosabila; sunt pretentios cand vine vorba de bmw), dar per total e ok.
Interiorul nu am apucat sa il montez pana acum din cauza vremii, nu cred ca e cineva care sa-si doreasca sa faca o treaba minutioasa pe frig.

Am schimbat bateria ieri, am pus-o pe cea de Dacie, o baterie Varta de 85 Ah. Putere pornire 800 A.

Au mai ramas cateva lucruri de bibilit, cum ar fi martorul de la frana de mana, un bec de la scrumiera, dar nu-mi fac griji. Se rezolva usor.

Problema e ca... am rugina pe plafon. Trebuie vopsita.

Si problema cea mai mare e ca... aripa dreapta fata am gasit-o sifonata in parcare. Ghinion mai mare ca asta nu am avut niciodata. O sa o repar cu chit, dar am in vedere achizitionarea ubui set de aripi originale.

Deci, nici nu am inceput anul bine ca trebuie sa o bag in service la vopsit.


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 18 Apr 2016, 13:38
Post #165


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Vezi ca avea Dragomir niste aripi de vanzare. Le-a anuntat prea tarziu pentru mine, deja am luat aftermarket.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 18 Apr 2016, 13:44
Post #166


Gangester


Group: Members
Posts: 4.285
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Nu imi place omul ala; nu vreau sa cumpar de la el.

Am cumparat mai demult niste arcuri de la el care trebuiau sa fie sport. Erau taiate.

Il prefer pe Adrian Davila.


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 18 Apr 2016, 13:45
Post #167


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Si eu tot de la el am luat cam tot, dar nu avea aripi bune ultima data cand l-am intrebat.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 18 Apr 2016, 15:57
Post #168


Gangester


Group: Members
Posts: 4.285
Joined: 23 February 04
From: Buzau




El trage tepele selectiv, doar la cei la care trimite prin curier.

Eu am mai luat de la el un ambreiaj, dar am fost personal acolo si mi-a dat piesa care era in starea pe care a descris-o.

Probabil prin curier imi trimitea un alt disc de ambreiaj...


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 18 Apr 2016, 16:27
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




si nu ii leai bagat pe gat, arcurile?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 18 Apr 2016, 16:28
Post #170


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Si eu am luat un haion de la el, dar la fel, am fost eu sa il iau.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Apr 2016, 16:49
Post #171


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(SiloS @ 18 Apr 2016, 16:57)
El trage tepele selectiv, doar la cei la care trimite prin curier.

Eu am mai luat de la el un ambreiaj, dar am fost personal acolo si mi-a dat piesa care era in starea pe care a descris-o.

Probabil prin curier imi trimitea un alt disc de ambreiaj...
*



Asa se poarta la BMW? Placutele le iei noi,s au tot SH?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 18 Apr 2016, 19:58
Post #172


Gangester


Group: Members
Posts: 4.285
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Ambreiajul in cauza era SH ca nou, cumparat nu de nevoie, ci pentru ca era "o oferta de nerefuzat".


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 3 May 2016, 15:31
Post #173


Gangester


Group: Members
Posts: 4.285
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Weekendul asta am mai bibilit pe la ea cate ceva; am remediat micile greseli de montaj interior si in plus, am reparat, maltratat, romanizat, contactul.

De cativa ani masina porneste doar daca se invarte de cheie barbateste: puternic si apasat. M-am descurcat fara probleme pana saptamana trecuta cand... nu prea a mai vrut sa porneasca nici asa.
Partea mecanica a contactului nu mai face priza completa cu partea electrica.
Mult timp, solutia a fost sa apas bine pe cheie.

Weekendul asta am desfacut cochilia de la volan si am fixat componentele contactului intre ele cu coliere de unica folosinta si am adaugat "o pana" intre ciocul metalic al contactului-parte mecanica si partea primitoare a contactului - partea electrica.
Piesa improvizata are rolul de a reduce din jocurile contactului.
Colierele de unica folosinta imi tin apropiate intre ele partile contactului. Original exista niste urechiuse de plastic care au facut joc si care permiteau o minima deplasare intre partea electrica si cea mecanica.

Lasand tiganiile la o parte, a venit timpul sa schimb uleiul. In diferential si in motor.
In diferential stiu de care sa bag, dar in motor nu as vrea sa mai pun Castrol 10w40.

In primul rand toata lumea se plange de Castrol. A ajuns sa fie un ulei de uzina. Ma gandeam la Motul sau Liqui Moli.

In al doilea rand, vascozitatea. Am bagat de seama ca masina papa destul de mult ulei daca merg tare; de mentionat ca la mers normal nu consuma ulei.
Ma bate gandul sa trec de la 10w40 la 10w60.

Pareri PRO ? Contra ?

Saptamana asta vreau sa cumpar uleiul si filtrul...

3 May 2016, 16:37:
Despre asta e vorba: http://www.automoly.ro/cumpara/ulei-motor-...ce_lang=default

As vrea sa il comand de asa natura incat Vineri sa il am posesie.

This post has been edited by SiloS: 3 May 2016, 15:37


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 3 May 2016, 15:40
Post #174


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Mi-am pus si eu intrebarile legate de ulei.
Englezoii spun asa:
QUOTE
Based on modern oil chemistry, the best oil for the E30 is a 5W-40 Synthetic.
The recommended brands are Silkolene Pro S, Millers CFS, Motul 300V, Redline and Gulf Competition. The Motul 8100 X-Cess, Gulf Formula G, Fuchs Supersyn and Mobil Synt S are good, cheaper alternatives.
If you are on a budget, a 10W-40 semi-synthetic is a good alternative, in which case Opie recommend Fuchs XTR, Millers XSS or Motul 6100.

QUOTE
For normal, open differentials, use a 75W-90 oil, such as Silkolene Syn 5, Redline 75W-90 NS, Castrol SAF-XO or Fuchs Sintopoid. You will need approximately 0.9L for a small case differential, or 1.7 litres for the larger (medium case) diff.
For Limited-Slip differentials, use a 75W-140 specifically designed for plate-type LSDs. A normal gear oil will destroy the plates and make it work like an open diff. The recommended options are Castrol racing b373 or Syntrax limited slip (which replaces the old SAF-XJ oil)


This post has been edited by MuciX: 3 May 2016, 15:43


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 3 May 2016, 17:54
Post #175


Gangester


Group: Members
Posts: 4.285
Joined: 23 February 04
From: Buzau




75w140 am de gand sa pun in diferential.

In motor as creste vascozitatea la cald. Cam toti amicii cu 24v au in motor 10w60...


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 3 May 2016, 17:56
Post #176


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




De acord, pentru ca asta recomandau BMW la vremea m20-ului, dar se pare ca potrivit chimiei moderne, acum ar trebui 5W40.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 3 May 2016, 18:09
Post #177


Gangester


Group: Members
Posts: 4.285
Joined: 23 February 04
From: Buzau




5w40 e ceva mai putin vascos fata de 10w40 la rece... Dar... pornesti motorul intr-o secunda, in cateva minute se incalzeste si apoi functioneaza ore intregi.

Eu am observat pe ceasul suplimentar pentru temperatura uleiului ca apar diferente notabile de temperatura foarte repede dupa schimbarea regimului de lucru.

Eu pot sa fac linistit naveta BZ-B fara consum de ulei daca merg cuminte. Dar intr-un drum de BV in care merg "blana" sesizez pe joja un consum de ulei.


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 3 May 2016, 18:11
Post #178


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.062
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




Eu in M50B20TU am pus numai ce scria la carte - 10W40, Eneos si Shell.

10W60 e pentru motoarele Motorsport, nu as pune asa ceva intr-unul nonM.

Iar conform "modern oil chemistry", 10W40 de acum trebuie sa fie mai bun decat 10W40 de acum 25 de ani.


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 4 May 2016, 07:32
Post #179


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




QUOTE(SiloS @ 3 May 2016, 15:31)
Liqui Moli.

*



Recomand!


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 4 May 2016, 09:42
Post #180


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Pai tu ziceai ca doar ce ai trecut la el. tongue.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2025 - 12:51
Forum Renault