Farasu Insetat', consuma mult
Farasu Insetat', consuma mult
Alex4u |
6 May 2011, 18:35
Post
#1
|
||
Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie |
Attached thumbnail(s) photo20201.jpg ( Size: 187.12k ) Number of downloads: 865 |
||
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|||
2xGI |
6 May 2011, 18:42
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 993 Joined: 24 October 08 From: Bucuresti |
alex....... poate picura rezervorul, avansul din delco, sau poate depasirea aia cu 110 a consumat toata benzina
sau la pompa cand ai alimentat, ai bagat mai mult aer decat benzina ( cica se mai practica asa ceva pe la unele benzinarii ). |
--------------------
ex. Dacia
1300
1978
- momentan Treanta 2 niciodata sa nu spui niciodata
|
|
bucatzel |
6 May 2011, 18:44
Post
#3
|
Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.236 Joined: 19 May 08 From: Timisoara |
Da' rezervorul, l-ai cautat de gauri ?
Furtunele de la pompa le-as verifica cu mare atentie. Am avut un por intr-unul ascuns in interiorul unghiului de curbura al furtunului. Nu se vedea nimic. Pana am pus mana pe el si l-am intors, moment in care porul ala s-o transformat instant in ditai gaura. Ma prinsesem de existenta lui tot datorita unei cresteri nesimtite de consum. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
vallyyy |
6 May 2011, 18:45
Post
#4
|
Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti |
Eu unul nu sunt as in carburatoare si nici nu am fost vreodata obsedat cu schimbul jicloarelor ,reglaje din interior etc ,cuiul pontou nu am avut probleme in 2 ani cu el si cum il montam dupa ce-l faceam ciorba .carburatorul mergea si consuma decent masina ,7-8 la suta in afara si 10 poate putin mai mult in oras . Ca recomandare incearca alt carburator de la cineva vezi daca e vreo diferenta
This post has been edited by vallyyy: 6 May 2011, 18:46 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
Alex4u |
6 May 2011, 18:50
Post
#5
|
Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie |
da poate carburatorul este..dar mi se pare foarte ciudat asa dintr-o data...rezervorul are cam 5 luni e nou...astazi am demontat scutul de la rezervor sa ma uit la alea 2 furtune care vin de la tzevile ce ies din rezervor si duc pe conductele masinii..sunt intacte..alea le-am schimbat prin noiembrie...scutul avea praf pe el si era perfect uscat..deci nu a curs...da 2xgi..dar si cei de la petrom sa practice dastea...special am luat de la petrom ca acolo au si rovignete...nu stiu deloc la ce sa ma uit...caut pe diverse topicuri si nimic care sa imi dea o sclipire la ce sa umblu...ma gandesc..sa fiu sigur..maine iau benzina 3 l intr-un bidon de 5 l si o scot la plimbare alimentand pompa direct din bidon..si atunci vad unde raman si cati km fac cu 3 l...si ma conving daca e de la pompa ..respectiv carburatorul...sau poate atata mananca ea..sau o fii vre-o conducta fisurata..dar putin probabil..ca mirosea..si cuprul..sa se fisureze asa dintr-o data..
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
bucatzel |
6 May 2011, 18:59
Post
#6
|
Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.236 Joined: 19 May 08 From: Timisoara |
Chestia cu mirositul e discutabila. Io aveam gaurit furtunul de la pompa, si nu mirosea tot timpul.
Ma indoiesc ca te-au furat la 3 alimentari separate. Filtru de benzina ai? daca da, unde-i plasat (sper ca inainte de pompa) si cum arata? Daca zici ca-i rezervor nou, sa nu se fi cojit cate ceva prin interior, si sa infunde sita de la tur, iar mizeria aia sa se mai miste cand bagi benzina. Verifica prin gaura de la sonda cata benzina mai ai. Cu testul cu bidonul te poti lamuri cel mai iute daca-i motorul sau nu. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Alex4u |
6 May 2011, 19:02
Post
#7
|
Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie |
filtru de benzina numai am pentru ca am patit exact ce spuneai tu se exfoliase rezervorul..si a trebuit la sfatul lui danutz69 l-am dat jos si am spart sitele...am verificat am dat jos sonda am bagat un furtunel..daca mai erau maxim 2-3 mm pe fundul rezervorului...cu bidonul o sa incerc sa fiu sigur...
6 May 2011, 20:15: Avansul il am reglat dupa aprinderea electronica at012 parca de la domnul gotronic...aprindere+ senzor in loc de platina...si de cand am reglat-o numai am umblat la avans etc pentru ca se mentine foarte bine relanti etc...am fost acum pana in oras si am fost cu ea ca cealalta merg cu aparatoarea pe jos ..si a trb sa bag iar de 50 ron sa am o oarecare siguranta ca nu raman ..vreo 5 -6 km am mers...am verificat si clapeta de soc ca traiam cu impresia sa nu ramana inclinata si sa consume mai mult..dar inchide si deschide perfect vertical.... This post has been edited by Alex4u: 6 May 2011, 20:15 |
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
argon |
6 May 2011, 20:28
Post
#8
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Daca-ti picura pe la furtune sau rezervor, pe langa masina chiar si in interior ar fi mirosit persistent a benzina, patit personal, deci daca nu ai simtit nimic in ea sau pe langa ea, poti elimina aceasta posibilitate.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
panter1 |
6 May 2011, 20:52
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti |
urco pe o bordura inalta cu spatele, porneste motorul infraneaz-o cu frana de mana si pietre la roti sa nu vina peste tine, si baga-te sub ea cu motor mergand si vezi daca musteste pe undeva la furtunul de retur .. Din cate stiu are 2 tevuste sau furtune.. Returul este ceva mai pretentios.. si asa in mers face presiune si curge putin probabil stand, ia-le din nou pe rand de la rezervor pana la pompa, misca de furtunele, verifica sa nu curga pe la coliere.. Cu motorul mergand sa verifici asa la sange..
Nu are cum sa iti consume atat.. nu este Hummer, nu este tractor sau basculanta.. ceva are.. Iar daca motorul merge impecabil in mod sigur iti scapa pe undeva Daca era sa mergi in 3 pistoane sau ceva mai ziceam sa iti consume ceva mai mult dar nici chiar asa.. mergi pe pista asta cu pierderea benzinei pe la conducte/furtune sau chiar rezervor.. trebuie sa ii dai de cap pana la urma Si a.. era sa uit.. vezi cand pui benzina sa nu iti curga chiar pe teava care alimenteaza rezervorul ..aceia groasa si de fapt.. nu intra cata benzina bagi de exemlu 5L si de fapt ajung in rezervor 3L.. orice este posibil.. This post has been edited by panter1: 6 May 2011, 20:55 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Kanutza_77 |
6 May 2011, 22:29
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung |
Din punctul meu de vedere: Daca bujiile sunt curate si motorul merge rotund nu cred ca este de vina carburatorul.Problema trebuie sa fie de la rezervor pana la intrarea in carburator. Spune-ne la un test cu sticla cum a iesit?
|
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
Paulorossi |
6 May 2011, 22:42
Post
#11
|
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei |
Subscriu.
Problema nu poate fi decat pierderea benzinei |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Alex4u |
6 May 2011, 22:55
Post
#12
|
Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie |
nu am facut inca testul..in seara asta am bagat in rezervor ca a trebuit sa ajung urgent pana undeva...maine trebuie sa scot furtunele care vin pe conducte..sa pun unele mai lungi si sa trag din bidon direct si ma conving..
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
radu m |
7 May 2011, 09:36
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.374 Joined: 1 April 10 From: Slatina |
QUOTE(2xGI @ 6 May 2011, 18:42) alex....... poate picura rezervorul, avansul din delco, sau poate depasirea aia cu 110 a consumat toata benzina sau la pompa cand ai alimentat, ai bagat mai mult aer decat benzina ( cica se mai practica asa ceva pe la unele benzinarii ). la lukoil am auzit ca fac asa This post has been edited by radu m: 7 May 2011, 09:36 |
--------------------
Dacia
1410 brek
1998
- OT-XX-XXX MASINA mea are un volan si 4 roti , a ta nu are la fel ?
|
|
maho |
7 May 2011, 09:55
Post
#14
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.094 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
QUOTE vallyyy post Yesterday, 18:45 Post #4 ...consuma decent masina ,7-8 la suta in afara Daca pt. tine 7-8 % afara e "decent", eu ce sa mai zic cu 6,53 ? Indecent, utopic ? @radu m: nu cred ca fizic se poate, poate doar "trucat" ceasul pompei la invartit, dar nu cred ca o firma mare (lukoil, de ex.) se preteaza. Poate privatii mici, dar nu risc niciodata sa bag la ei, mai degraba te trezesti cu apa in benzina. @Alex4u: dar pe indicator chiar nu te bazezi de loc ? (lasand la o parte "consumul" - si eu cred ca e pierdere pe undeva). Daca nu gasesti nimic, fa un efort si fa-i plinul, si calculeaza consumul real la plinul urmator. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
argon |
7 May 2011, 10:01
Post
#15
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Cat de greu o fi sa faci cu o sticla consumul...da' sa bagi si returul, ca stiu pe unu ce a bagat doar turu si i-a 'consumat' 2 litri in 100 de metri
This post has been edited by argon: 7 May 2011, 10:03 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vallyyy |
7 May 2011, 10:38
Post
#16
|
Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti |
QUOTE(maho @ 7 May 2011, 09:55) Eu tare curios sunt cum ai aflat tu ca iti consuma fix 6.53 ? Adica de ce ,53 si nu ,50 sa zicem ?Are vreun calculator masina sau ceva ? Eu nu sunt vreun specialist la consum si mor pe teoria asta pur romaneasca ,cand stau oamenii sa faca consumuri ,frate consumul ti-l da producatorul ,conditiile de trafic si talpa ta (daca ii dai in goarna logic ca o sa ai un consum pe masura ).Pentru dacia 1300 , dupa cum vezi si aici This post has been edited by vallyyy: 7 May 2011, 10:41 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
maho |
7 May 2011, 11:01
Post
#17
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.094 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
Atat mi-a consumat pe ultimii ~550 km (afara, cum am specificat, mai exact Bv - Oltenia - retur, deci si zona muntoasa pe traseu, cam 10%). Metoda e simpla, cred ca a mai fost prezentata: facut plin, notat kilometrajul, la urmatorul plin notat kilometrajul si litri benzina. Apoi, regula de 3 simpla...
Stil de condus, cat mai economic posibil. N-am zis ca am permanent acest consum. Exact, nu poti determina consumul teoretic corect, dar il poti face practic, pe portiuni mai scurte sau lungi de drum, dupa cum circuli. This post has been edited by maho: 7 May 2011, 11:04 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
vallyyy |
7 May 2011, 11:15
Post
#18
|
Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti |
Oricum nu ma pasioneaza si nu m-a pasionat niciodata consumul ,nu am stat sa fac medii pentru ca si in afara localitatii cand plec , cateodata poate sunt plictisit si merg ca pensionarul si scot consum super ok , cateodata poate imi vine cheful de condus mai sportiv si deja consumul o ia pe alte carari .Dar degeaba zici ca ai scos o data 6.53 % si asa mi se pare prea fortat calculul cu ,53-ul ala ,consumul asta nu o sa-l scoti in fiecare zi cu dacia 1300/1310 poate cu un matiz .....Ce mai auzeam la un mecanic ca scotea 4.5% ca lipise fludor pe jicloare si apoi le daduse gauri mai mici ,inca astept sa aud ca s-a scos consumul de 3% cu dacia 1310
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
maho |
7 May 2011, 14:52
Post
#19
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.094 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
Pe mine m-a interesat, pt. ca i-am pus termostat in Decembrie (inainte mersese o perioada fara - cu un consum rezonabil), si am vrut sa verific: acum, la 559 km parcursi 90 % extraurban (ti-am zis traseul), am consumat 36.5 l , deci la suta, iese 6,53, n-am exagerat cu nimic. Si ar fi posibil sa scot si mai bine, daca as avea elv. si 5 viteze, dar ma multumesc cu ce am. Sigur, conteaza si faptul ca setul motor are doar 25k, si nu o frec prin oras aiurea.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
vallyyy |
7 May 2011, 14:57
Post
#20
|
Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti |
QUOTE(maho @ 7 May 2011, 14:52) Deci performanta asta ai reusit-o cu 4 trepte si fara elv ......si eu care credeam ca o ai in 5 trepte ......asa din curiozitate cam ce performanta crezi ca poti face cu una de 1.4 in 5 trepte cu elv avand in vedere ca ai scos in 4 trepte 6.53 % This post has been edited by vallyyy: 7 May 2011, 14:58 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
maho |
7 May 2011, 15:18
Post
#21
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.094 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
Asta e masina mea, nu am mers pe alta cu 5 tr. si elv. la care sa ma intereseze consumul. Deci nu ma pronunt la altele, s-o faca cei care au. Posibil (cred) s-o duca pana in 6, in conditiile celelalte similare (setul relativ nou, carbul curatit-reglat pe stand, condus "economic" cu minim de frana, preponderent extraurban, etc.). Nu e lauda si nici exagerare, nu obisnuiesc, ca nu castig nimic din asta.
Cred ca l-am exasperat pe initiator.. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
vallyyy |
7 May 2011, 15:34
Post
#22
|
Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti |
Mi se pare fortat consumul tau ,adica nu am gasit logica de ce o masina de generatia daciei din anii '60 ar scoate 6.5 consum (producatorul a dat 8)si probabil daca ar fi fost in 5 trepte cu elv ,set nou carburator reglat etc ar scoate sub 6 si loganul care cica are tehnologie ceva mai avansata nu prea reuseste performanta asta sau daca o reuseste ,pacat, el asa de nou ca si conceptie, scoate cat o masina de atatia ani .Oricine mi-ar zice pe aici ceva ,zic o cifra cuminte de 7% in exterior pentru o dacie stock 1300/1310 .Ma rog, dupa cum spuneam ,nu sunt maniac cu consumul(lucrul asta il consider ceva tipic romanesc ),tin la consum ,dar nu ma omor cu calcule ,in principiu ma amuz cand citesc pe forumuri consumuri de zici ca merge cu aer, nu cu benzina ....Pana acum am auzit multe consumuri , abia astept sa-l aud pe ala de 2- 3%
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
argon |
7 May 2011, 15:38
Post
#23
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
6.5 scoteam si eu cu Dacia, dar in 5 trepte, cu a cincea d;aia 'de nova' cum se zice, demaraj din parti, dar economica la drum, 2000 rpm=80 km/h daca-mi amintesc bine.
QUOTE(vallyyy @ 7 May 2011, 12:15) ah, si acum ca am si Matiz, 6,5 mi-a consuma in ianuarie cand era mai frig, si numai in oras, extraurban e vreo 4.5, si cu aerul conditionat maxim 5 %. Mers la consum, cu 70-80 cu a cincea constant, ia 4, dar nu am nervi pentru asta. This post has been edited by argon: 7 May 2011, 15:44 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vallyyy |
7 May 2011, 15:54
Post
#24
|
Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti |
QUOTE(vallyyy @ 7 May 2011, 15:34) nu sunt maniac cu consumul(lucrul asta il consider ceva tipic romanesc ),tin la consum ,dar nu ma omor cu calcule Producatorul nu minte si daca minte ,minte cu un consum mai mic nu cu unul mai mare ,spre exemplu mie la opel (1.4 twinport) producatorul imi da un 5.7% in exterior si o zic sincer nu prea ii dau crezare ,eu zic ca scot un 7 in exterior....Ma rog ,noua romanilor cand ne laudam masinile proprii ne place sa zicem cate ceva si despre consum si toti zic NU CONSUMA FRATE ! .....In fine dupa cum ziceam ma amuz de natia noastra cum sta fiecare sa faca consumul la masina fix - fix 6.3 % ,4.7% etc This post has been edited by vallyyy: 7 May 2011, 15:55 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
argon |
7 May 2011, 15:56
Post
#25
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Cu doua zecimale iti da inerent metoda de calul, nu faci nimic deosebit pentru asta, doar regula de 3 simpla, poate omului ia fost mai usor sa puna cat a rezultat fara sa mai rotunjeasca.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vallyyy |
7 May 2011, 15:58
Post
#26
|
Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti |
Ma rog ,ma retrag intr-un colt si las cunoscatorii de consumuri sa-si exprime opiniile ,la jurnalul de bord inca nu am gasit proprietar care sa-mi zica ca ii consuma masina indiferent de motor
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
argon |
7 May 2011, 16:00
Post
#27
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Dar nu trebuie sa fii nici un cunoscator, doar ar regulii de 3 simple, stii cati litrii bagi pana la plin, si cati km faci, si daca nu-ti place sa calculezi pe hartie, sunt site-uri specializate care tin evidenta, doar bagi km si litrii pana la plin, mi se pare utila treaba, uite exemplul cu Matizul meu, sus e consumul mediu total, si mai jos alimentarile, toate cu 2 zecimale dupa virgula: http://www.spritmonitor.de/en/detail/430757.html
This post has been edited by argon: 7 May 2011, 16:03 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vallyyy |
7 May 2011, 16:05
Post
#28
|
Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti |
QUOTE(argon @ 7 May 2011, 16:00) Dar nu trebuie sa fii nici un cunoscator, doar ar regulii de 3 simple, stii cati litrii bagi pana la plin, si cati km faci, si daca nu-ti place sa calculezi pe hartie, sunt site-uri specializate care tin evidenta, doar bagi km si litrii pana la plin, mi se pare utila treaba, uite exemplul cu Matizul meu, sus e consumul mediu total, si mai jos alimentarile, toate cu 2 zecimale dupa virgula: http://www.spritmonitor.de/en/detail/430757.html In esenta nu stiu cat da producatorul pentru matiz ,dar din ce vad in calculele tale recordul tau e de 4.90 si ai multe de 5 , respectiv 6 , mi se logic oarecum pentru un matiz ,adica sa stii ca pe tine te-as crede LA MATIZ ca ai scos consumurile astea , dar o dacie 6.5 , respectiv sub 6.5 nu o cred ,am avut si eu 2 dacii pe mana timp de 2 ani una din 76 si una din 87 ,carburator fiert , reglat,aprindere etc. si nu scoateam sub ce zice producatorul in filmuletul ala de mai sus |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
maho |
7 May 2011, 16:06
Post
#29
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.094 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
Cred ca ne contrazicem degeaba, nu sunt nici eu maniac cu consumul (mai degraba cu calculele, in general), fiecare e liber sa creada, sau nu, sa se amuze, sau nu. Nu intentionez sa-ti demonstrez practic ca nu obisnuiesc sa ..."umflu" (chiar daca pe traseul respectiv trec si prin Pitesti, nu te iau cu mine, ca sa te conving). Producatorul...da si el o cifra, crezi ca toate masinile de un tip consuma la fel ? Mai ales daciile, care-s unice fiecare.
Gandeste-te ca daca mi-as calcula consumul prin oras, pe primul km., mi-ar iesi vreo 25%, si nu-l consider anormal. Mi se pare ca userul Tudor Badescu a facut un calcul de genul, in topicul dedicat consumului. L.E.: uite-l aici, postul 44: http://www.daciaclub.ro/Consumul-de-combus...t46742-s30.html Daca mai zic ca am si cauciucuri Floresti-Ph (mixte, evident, si in stare buna)...asta chiar se poate proba usor, pt. cine e interesat. Si...esti sigur ca producatorul a dat 8 ? M-am uitat pe situl Dacia, 1310 nici nu mai apare, dar pe wiki e 6 (or fi rotunjit si ei "externul"): http://ro.wikipedia.org/wiki/Dacia_1310 This post has been edited by maho: 7 May 2011, 17:51 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
argon |
7 May 2011, 16:09
Post
#30
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
QUOTE(vallyyy @ 7 May 2011, 17:05) In esenta nu stiu cat da producatorul pentru matiz ,dar din ce vad in calculele tale recordul tau e de 4.90 si ai multe de 5 , respectiv 6 , mi se logic oarecum pentru un matiz ,adica sa stii ca pe tine te-as crede LA MATIZ ca ai scos consumurile astea , dar o dacie 6.5 , respectiv sub 6.5 nu o cred ,am avut si eu 2 dacii pe mana timp de 2 ani una din 76 si una din 87 ,carburator fiert , reglat,aprindere etc. si nu scoateam sub ce zice producatorul in filmuletul ala de mai sus PAi am zis ca 6,5 aveam cu Dacia(extraurban) de 1400, dar 5 trepte luungi, cu 4 trepte..nustiu ...poate cu 1300 si modificari la carburator.. In oras, ce sa zic, sub 9-10 nu scadea. This post has been edited by argon: 7 May 2011, 16:11 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2024 - 02:53 |