Mers intrerupt pe benzina si pe GPL
![]() ![]() ![]() |
Mers intrerupt pe benzina si pe GPL
razvanamza |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|||
Ciochy |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
tare, bafta la ... schimbat
|
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
tremuratul a la locul lui, nu am schimbat inca cataliatorul.
15 Nov 2011, 01:27: Alexys, daca stii rezolvarea la treaba asta sambata ma prezint la tine la Service! This post has been edited by razvanamza: 15 Nov 2011, 00:27 |
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
Augutini |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 29 February 12 ![]() |
Am si eu aceiasi problema.
Merge intrerupt atunci cand este in sarcina. Porneste ok, sta la relanti ok, daca o accelerez pe loc ok.... In mers insa intrerupe ingrozitor (da in nas) si in scurt timp incepe sa mearga in 3 (poate chiar 2) si imediat incepe sa piuie ”comutatorul” de la gpl. Opresc motorul pt cateva secunde, apoi repornesc si ciclul se reia. Am facut urmatoarele interventii: - reparatie capitala pe partea de gpl (schimbat tot ce prezenta uzura: furtune, t-uri, filtru, injectoare - reglat tacheti - schimbat bujii, fise, bobina, senzor volanta, sonde lambda HEEEEELPP MEEE!! This post has been edited by Augutini: 29 Feb 2012, 20:48 |
--------------------
Dacia
Loga 1,4 i
2008 / Laureate
|
|
andreypck |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 15 February 07 From: Bistrita ![]() |
Salut, am si eu exact aceleasi simptome la masina. 1.4mpi + GPL. Se fac indata 2 ani de la ultimul post, si ma gandeam ca poate a gasit cineva o rezolvare...
Apropo, dintre cei cu aceasta problema, este cineva care are masina resoftata/chipuita? (Eu am simtit trepidatiile imediat dupa resoftare...) |
--------------------
DACIA
LOGAN
2008 LAUREATE 1.4MPI
- SV87AVA
|
|
corbex |
![]()
Post
#36
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Incercati sa umblati si la injectoare.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
andreypck |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 15 February 07 From: Bistrita ![]() |
Probabil va referiti la injectoarele de GPL. Am fost la service gpl pe tester arata ca merge perfect.
Oricum instalatia e relativ noua (din iulie 2013), iar masina are 80000km, din care doar vreo 7000km pe gaz. Ma mira faptul ca au fost colegi care au inlocuit foarte multe piese, si inca nu au dat de capat problemei. Iar smunciturile/trepidatiile astea sunt destul de enervante, nu te prea poti invata cu ele. |
--------------------
DACIA
LOGAN
2008 LAUREATE 1.4MPI
- SV87AVA
|
|
andreypck |
![]() ![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 15 February 07 From: Bistrita ![]() |
Salut.
Revin cu noi detalii despre trepidatiile/smunciturile mele intre 2000 si 2500rpm (in principiu dupa resoftarea Dimsport), descrise la postul 35: am: - schimbat fise si bujii (imprumutate la un 1.4mpi) - curatat senzor turatie de pe volanta (avea ceva mizerie) - curatat corp clapeta si motoras pas cu pas (erau destul de murdare) - verificat garnituri corp clapeta (vizual sunt ca noi) SIMPTOMELE AU RAMAS!!! Ba mai mult, de ceva vreme imi face figuri la pornire, ca in filmul urmator: https://www.youtube.com/watch?v=wSW6...ature=youtu.be Ce sa mai fac? This post has been edited by andreypck: 6 Jul 2014, 20:13 |
--------------------
DACIA
LOGAN
2008 LAUREATE 1.4MPI
- SV87AVA
|
|
user123 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
QUOTE(andreypck @ 6 Nov 2013, 22:29) QUOTE(andreypck @ 6 Jul 2014, 20:12) Revin cu noi detalii despre trepidatiile/smunciturile mele intre 2000 si 2500rpm (in principiu dupa resoftarea Dimsport), Iata de unde cred eu ca e problema.....daca inainte nu ai avut aceste problem si au aparut dupa, este ff putin probabil sa fie coincidenta si sa se fi defectat si o alta piesa concomitent cu resoftarea... Pe "gaz" este foarte sensibila....si daca re-softarea nu a fost facuta cum trebuie atunci la mersul pe GPL se va accentua problema; Ai mai putea incerca o re-initializare a parametrilor UCE si mers un timp (min 200km) pe benzina, insa mare lucru nu cred ca va face; La genul tau de problem e greu sa gasesti raspunsul pe net; ce a mers la unul poate ca nu merge la tine....si ce nu a mers la altul, poate ca e ceea ce ai tu lipsa- ideal trebuie vazut direct cum se comporta, la fata locului |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
punktnet |
![]()
Post
#40
|
![]() Tehnic Group: Members Posts: 90 Joined: 27 September 09 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Power
2022 Diesel Power
|
|
rycy04 |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 17 November 16 ![]() |
Buna ziua, am tot cautat pe forum si cred ca aici pot regasi problema loganului meu in mare parte, este un logan 1,2 din 2011 caruia in anul 2014 i-am montat gpl ( unul de approx 2500 ron ) pe sos giurgiulu in bucuresti, masina avand atunci 30.000km pana in aceasta vara a mers foarte bine dar din vara ( 55.000km ) a inceput sa intrerupa in viteza a doua/a treia cand o turam, am schimbat bujiile ( una fiind impuscata ) dupa care approx 2 luni a mers perfect, a inceput iar sa intrerupa si am fost cu ea la cei ce au montat inst gpl ( masina intrerupea si intrerupe doar pe GPL ) si cei de acolo mi-au spus ca este aprinderea mai mult ca sigur,,,,,,am fost la nesty unde la diagnoza a iesit ca are aprinderea incorecta si ca ar trebui sa inlocuiesc fise, bujii, bobina.....am inlocuit fisele si bobina, a mers bine trei zile dupa care iar mers intrerupt, am fost iar la firma de gpl....inainte sa se apuce de verificat mi-a spus ca trebuia obligatoriu sa schimb fisele si bujiile in acelasi moment pt ca atfel le-am schimbat degeaba,inainte sa desfaca bujiile mi-a zis ca face pariu ca primele doua bujii ( cil 1 si cil 2 ) or sa fie impuscate....asa a fost......erau negreeeee, a concluzionat ca e ceva ce a mai intalnit la motoarele 1.2.Am schimbat iar fise si bujii masina incepand sa mearga iar corect...pentru 15 zile...acum iar a inceput,......ce poate fi? pe benzina masina merge foarte bine, pot fi culbutorii atata timp cat merge bine pe benzina? trebuie reglati? multumesc celor ce isi vor face timp sa ma ajute cu un sfat!
|
--------------------
dacia
logan
2011
|
|
andreypck |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 15 February 07 From: Bistrita ![]() |
Salut, din 2014 de cand ai GPL ai reglat culbutorii vreodata?
|
--------------------
DACIA
LOGAN
2008 LAUREATE 1.4MPI
- SV87AVA
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu o am din 2009 si nu am desfacut capacul , dar am instalatia de fabrica si nu am avut probleme pina acum
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
W3f |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 22 July 07 ![]() |
buna ziua,
schimbat fise magnecor schimbat busi iridium schimbat bobina noua valeo corp clapeta curatat reglet culbutori 15 - cu 30 evacuare schimbat senzor detonatie schimbat senzor pozitie clapeta schimbat senzor vacuum schimbat distributie schimbat kit ambreiaj simtomul se prezinta intre 2000 si 2800 rpm apoi se simte dar nu asa de tare, se simte cel mai naspa in mers constant facem de pe vremea cand aveam doar benzina: ) acum am si gpl si tot asa daca stititi ceva concret va rog sa ma anuntati branandrei@gmail.com nu mi-ar fi ciuda daca ar crapa motorul dar nu crapa de 60 de mi de kmn am problema asta am mai schimbat suport cuti suport motor ( bieleta G) nu am erori pe tester ![]() This post has been edited by W3f: 24 Jun 2017, 13:12 |
--------------------
Dacia
LGN ABS +
2008 (D)aca (A)i (C)ap (I)a-ti (A)lta
|
|
andreypck |
![]() ![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 15 February 07 From: Bistrita ![]() |
Salutare Andrei si bine ai venit in clubul celor care inca mai cautam o rezolvare.
This post has been edited by andreypck: 24 Jun 2017, 13:46 |
--------------------
DACIA
LOGAN
2008 LAUREATE 1.4MPI
- SV87AVA
|
|
n_adrianm |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
salut,si eu caut o rezolvare la cele de mai sus numai ca la mine se manifesta numai pe benzina si doar la rece.Cand pornesc motorul merge neregulat.Daca o accelerez se ineaca si da rateuri.Cand trece pe gaz,merge perfect.Dupa ce se incinge motorul,merge si pe benzina perfect.Am inlocuit set bujii(2 erau crapate),fise,bobina.Am curatat corp clapeta,verificat senzor clapeta(este un potentiometru chior pe care l-am verificat cu un multimetru).Mai nou mi s-a aprins si martor check engine.
|
--------------------
Renault
2011
Megane3 1.4Tce
|
|
Rares_nicolaescu |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 21 November 20 ![]() |
Salutare.Aceleasi probleme le am si eu.A gasit cineva rezolvarea?
|
--------------------
Dacia
Logan
2014
- Sb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:35 |