DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor, oprirea motorului

roakru
post 22 Apr 2011, 18:08
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10




Buna seara si paste fericit :* !

Am cautat si nu am gasit nimic care semnifica problema mea, ori am fost dominat de functia "search".
Deci, motorul de 1.3, carburatie simplu corp, carfil, benzina si gpl. Motorul cald, si pe gpl si pe benzina, daca iau viraj brusc mi se opreste motorul, si nu ma refer cand iau curba, ma refer am aproape 20km/h si trag rapid de volan, ca sa o parchez sau sa intru pe o strada. Relantiul este stabil, totul merge calumea(dupa urechea mea). Dar nu inteleg de ce se opreste motorul cand iau viraj brusc.

Multumesc anticipat! :*


--------------------
dacia 1310 CL 1987
la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 22 Apr 2011, 19:34
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(roakru @ 22 Apr 2011, 19:08)
Buna seara si paste fericit :* !

Am cautat si nu am gasit nimic care semnifica problema mea, ori am fost dominat de functia "search".
Deci, motorul de 1.3, carburatie simplu corp, carfil, benzina si gpl. Motorul cald, si pe gpl si pe benzina, daca iau viraj brusc mi se opreste motorul, si nu ma refer cand iau curba, ma refer am aproape 20km/h si trag rapid de volan, ca sa o parchez sau sa intru pe o strada. Relantiul este stabil, totul merge calumea(dupa urechea mea). Dar nu inteleg de ce se opreste motorul cand iau viraj brusc.

Multumesc anticipat! :*
*


nu ma-m intilnit niciodata cu aceasta problema,dar sigur poate te ajuta colegii.
te salut.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MCM25
post 3 May 2011, 13:21
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 7 April 11




poate ai un fir la bobina sau delcou neizolat si face scurt sau nivelul prea mic la benzina


--------------------
dacia berlina 1994 - is25mcm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kanutza_77
post 3 May 2011, 17:47
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 19 December 10
From: Bucuresti-Pitesti-Campulung




Verifica la contact sa fie in regula,verifica firele de la bobina,firul care duce la delco si camera de nivel,sa ai benzina pe la jumatatea planului inclinat.
Cu motorul pornit,si capota ridicate incearca sa faci un pic de balans la masina si/sau incearca sa tragi usor(sa le misti practic,fara sa le rupi) de firele de la delco,bobina,baterie.


--------------------
dacia 1310 Break 1993 - Ag 01 Jxg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 4 May 2011, 07:45
Post #5


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




da avansul putin mai mare...cateva grade.


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 4 May 2011, 19:10
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Un nivel prea mic poate sa lase jiclorul principal fara benzina cand ea se duce intr-o parte sau alta la manevre bruste.De altfel acest jiclor se pune in partea din spate a camerei de nifel constant tocmai pentru a fi bine acoperit de benzina cabd masina urca.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roakru
post 5 May 2011, 18:41
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10




Nivel reglat, dar si pe gaz face la fel. Maine o sa verific firele!

Alta intrebare: cum descopar care rulment trebuie schimbat? Se aude cateodata, harjiala ca de rulment, dar nu mereu.


Multumesc anticipat :*


--------------------
dacia 1310 CL 1987
la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 5 May 2011, 18:47
Post #8


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




In general rulmentul huruie necontenit in continua miscare ,rare sansa sa taca , vezi sa nu fie altceva .Nu stii care ? Pai se aude de la o posta care huruie ,eventual ridica rotile pe cric si vezi daca au joc

This post has been edited by vallyyy: 5 May 2011, 18:48


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 5 May 2011, 18:52
Post #9


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.487
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(roakru @ 5 May 2011, 19:41)
Alta intrebare: cum descopar care rulment trebuie schimbat? Se aude cateodata, harjiala ca de rulment, dar nu mereu.
Multumesc anticipat :*
*



O sui pe elevator / cric .

Exista topic-uri cam despre orice pe sectiunea asta, te rog sa nu-l transformi pe asta din expunerea/rezolvarea unei probleme clare in unul "despre orice".


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 6 May 2011, 02:23
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




cred ca problema ta vine de la fire/contacte imperfecte. A mai fost cineva cu o problema asemanatoare mai demult pe forum, cand pleca de pe loc se oprea motorul iar dupa lungi cautari si plimbari la mecanici un om batran i-a rezolvat problema spunand ca motorul se inclina la plecarea de pe loc si misca nu stiu ce fir si se oprea motorul.. sa nu ai si tu aceias problema doar ca acum e pe viraj..


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 6 May 2011, 16:49
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




cred ca cumva ii agata axul volanului vreun fir sau iti misca cupla de la contact sub carapacea volanului verifica atent multi nelijeaza acest aspect si se trezesc cu firele infasurate in jurul ajului de la volan(partea inferioara a axului unde este cupla )


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 6 May 2011, 21:07
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(Magnum_Baracuda @ 6 May 2011, 16:49)
cred ca cumva ii agata axul volanului vreun fir sau iti misca cupla de la contact sub carapacea volanului verifica atent multi nelijeaza acest aspect si se trezesc cu firele infasurate in jurul ajului de la volan(partea inferioara a axului unde este cupla )
*



corect ce zice colegu, si daca vrei sa verifici cele spuse mai sus in timp ce merge motorul da de volan total stanga apoi balanseaza masina dupa care dai de volan invers si o balansezi iar impingando din lateral si vezi daca se opreste rolleyes.gif

si da.. poti scoate si acel capac de sub volan sa vezi in ce stare sunt firele de la contact.. sau chiar contactul sa nu fie desfacut in partea posterioara unde are un capacel pe care stau clapitele daca nu ma insel si este negru ca si corpul contactului... si sa nu iti fi iesit acela. Eu am patit-o cu injectabila mea ca se oprea cand luam o groapa si era de la niste papucei de la firele contactului smile.gif Cand miscam de manunchiul acela de fire se oprea

This post has been edited by panter1: 6 May 2011, 21:08


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roakru
post 6 May 2011, 22:42
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10




Am pornit motorul, am miscat de toate firele de la bobina, delcou ce fire am mai gasit pe acolo. Chiar azi am desfacut carapacea de la volan, firele par la locul lor, nu agata nimic acolo. Maine o sa dau contactul jos sa ma uit la el. Problema este ca la gropi nu face nimic, chiar am testat.

Offtopic: cred ca a intrat satana in ea smile.gif) o sa chem preotul sa o exorcizeze biggrin.gif (asa a zis un tovaras)


--------------------
dacia 1310 CL 1987
la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinworm
post 22 May 2011, 21:00
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 844
Joined: 27 December 09
From: Bucuresti/Buzau




fii atent! presupun ca iti face probleme cand e pe GPL! Vezi ca eu am patit-o cand am schimbat fisele de la bobina si am uitat sa pun firul de la instalatia GPL in jurul firului ce vine de la bobina catre delcou! Sa il verifici sa fine bine strans sa formeze o spira! De acolo isi ia inductia instalatie GPL!
Scoate fisele si verifica le sa nu fie ruginite contactele! In final ai putea sa schimbi si bobina!

Parerea mea! biggrin.gif


--------------------
Dacia/Skoda 1300/Octavia 1977/2004 - BZ77UAP
DACIOARA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 21:13
Forum Renault