Motor, oprirea motorului
![]() ![]() ![]() |
Motor, oprirea motorului
roakru |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|||
mihai7575 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(roakru @ 22 Apr 2011, 19:08) Buna seara si paste fericit :* ! Am cautat si nu am gasit nimic care semnifica problema mea, ori am fost dominat de functia "search". Deci, motorul de 1.3, carburatie simplu corp, carfil, benzina si gpl. Motorul cald, si pe gpl si pe benzina, daca iau viraj brusc mi se opreste motorul, si nu ma refer cand iau curba, ma refer am aproape 20km/h si trag rapid de volan, ca sa o parchez sau sa intru pe o strada. Relantiul este stabil, totul merge calumea(dupa urechea mea). Dar nu inteleg de ce se opreste motorul cand iau viraj brusc. Multumesc anticipat! :* nu ma-m intilnit niciodata cu aceasta problema,dar sigur poate te ajuta colegii. te salut. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
MCM25 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 April 11 ![]() |
poate ai un fir la bobina sau delcou neizolat si face scurt sau nivelul prea mic la benzina
|
--------------------
dacia
berlina
1994
- is25mcm
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Verifica la contact sa fie in regula,verifica firele de la bobina,firul care duce la delco si camera de nivel,sa ai benzina pe la jumatatea planului inclinat.
Cu motorul pornit,si capota ridicate incearca sa faci un pic de balans la masina si/sau incearca sa tragi usor(sa le misti practic,fara sa le rupi) de firele de la delco,bobina,baterie. |
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#5
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
da avansul putin mai mare...cateva grade.
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Un nivel prea mic poate sa lase jiclorul principal fara benzina cand ea se duce intr-o parte sau alta la manevre bruste.De altfel acest jiclor se pune in partea din spate a camerei de nifel constant tocmai pentru a fi bine acoperit de benzina cabd masina urca.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
roakru |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
Nivel reglat, dar si pe gaz face la fel. Maine o sa verific firele!
Alta intrebare: cum descopar care rulment trebuie schimbat? Se aude cateodata, harjiala ca de rulment, dar nu mereu. Multumesc anticipat :* |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#8
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
In general rulmentul huruie necontenit in continua miscare ,rare sansa sa taca , vezi sa nu fie altceva .Nu stii care ? Pai se aude de la o posta care huruie ,eventual ridica rotile pe cric si vezi daca au joc
This post has been edited by vallyyy: 5 May 2011, 18:48 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.487 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(roakru @ 5 May 2011, 19:41) Alta intrebare: cum descopar care rulment trebuie schimbat? Se aude cateodata, harjiala ca de rulment, dar nu mereu. Multumesc anticipat :* O sui pe elevator / cric . Exista topic-uri cam despre orice pe sectiunea asta, te rog sa nu-l transformi pe asta din expunerea/rezolvarea unei probleme clare in unul "despre orice". |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
panter1 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
cred ca problema ta vine de la fire/contacte imperfecte. A mai fost cineva cu o problema asemanatoare mai demult pe forum, cand pleca de pe loc se oprea motorul iar dupa lungi cautari si plimbari la mecanici un om batran i-a rezolvat problema spunand ca motorul se inclina la plecarea de pe loc si misca nu stiu ce fir si se oprea motorul.. sa nu ai si tu aceias problema doar ca acum e pe viraj..
|
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
cred ca cumva ii agata axul volanului vreun fir sau iti misca cupla de la contact sub carapacea volanului verifica atent multi nelijeaza acest aspect si se trezesc cu firele infasurate in jurul ajului de la volan(partea inferioara a axului unde este cupla )
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
panter1 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Magnum_Baracuda @ 6 May 2011, 16:49) cred ca cumva ii agata axul volanului vreun fir sau iti misca cupla de la contact sub carapacea volanului verifica atent multi nelijeaza acest aspect si se trezesc cu firele infasurate in jurul ajului de la volan(partea inferioara a axului unde este cupla ) corect ce zice colegu, si daca vrei sa verifici cele spuse mai sus in timp ce merge motorul da de volan total stanga apoi balanseaza masina dupa care dai de volan invers si o balansezi iar impingando din lateral si vezi daca se opreste ![]() si da.. poti scoate si acel capac de sub volan sa vezi in ce stare sunt firele de la contact.. sau chiar contactul sa nu fie desfacut in partea posterioara unde are un capacel pe care stau clapitele daca nu ma insel si este negru ca si corpul contactului... si sa nu iti fi iesit acela. Eu am patit-o cu injectabila mea ca se oprea cand luam o groapa si era de la niste papucei de la firele contactului ![]() This post has been edited by panter1: 6 May 2011, 21:08 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
roakru |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
Am pornit motorul, am miscat de toate firele de la bobina, delcou ce fire am mai gasit pe acolo. Chiar azi am desfacut carapacea de la volan, firele par la locul lor, nu agata nimic acolo. Maine o sa dau contactul jos sa ma uit la el. Problema este ca la gropi nu face nimic, chiar am testat.
Offtopic: cred ca a intrat satana in ea ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
alinworm |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
fii atent! presupun ca iti face probleme cand e pe GPL! Vezi ca eu am patit-o cand am schimbat fisele de la bobina si am uitat sa pun firul de la instalatia GPL in jurul firului ce vine de la bobina catre delcou! Sa il verifici sa fine bine strans sa formeze o spira! De acolo isi ia inductia instalatie GPL!
Scoate fisele si verifica le sa nu fie ruginite contactele! In final ai putea sa schimbi si bobina! Parerea mea! ![]() |
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 15:00 |