DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Incalzire redusa la relanti

post 16 Feb 2003, 02:15
Post #1





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


cand tin motorul la ralanti nu prea imi baga caldura in masina. cand il turez incepe sa bage caldura serios. oare nu face fata pompa de apa? sa o schimb?


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
alex
post 16 Feb 2003, 10:32
Post #2


Membru autentic


Group: Admin
Posts: 749
Joined: 22 May 02




Asta este din ciclul "Asa face toate". Stai linistit ca si la mine este la fel (la relanti, poate sa fie acul de la temp. apa sus de tot ca ea tot aer "caldut" baga). Cred ca se datoreaza faptului ca la relanti, viteza cu care circula apa prin instalatie este redusa, deci are timp sa se elimine mai multa caldura prin radiator si totodata sa iti bage mai mult "rece" prin aeroterma.


--------------------
N/A N/A N/A
snafu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djtzeava
post 16 Feb 2003, 13:03
Post #3


membru bosorog :D


Group: Members
Posts: 349
Joined: 23 October 02
From: beler




mie de ex cand o ronesc la rece si las motoru la relanti nu prea baga aer cald bine ci dala caldut daca o turez sau merg cu ea si peurma stau la relanti cu ea baga aer cald bine .


--------------------
dacia /bmw/vw supernova europa/318/passat 2.0tdi 11-01, 06-98, 04-07
b27upz,b28wpz,b280wpz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 17 Feb 2003, 09:31
Post #4


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE
Asta este din ciclul \"Asa face toate\". Stai linistit ca si la mine este la fel (la relanti, poate sa fie acul de la temp. apa sus de tot ca ea tot aer \"caldut\" baga). Cred ca se datoreaza faptului ca la relanti, viteza cu care circula apa prin instalatie este redusa, deci are timp sa se elimine mai multa caldura prin radiator si totodata sa iti bage mai mult \"rece\" prin aeroterma.


De acord cu "Asa face toate"...aproape toate...depinde de cat de bine inchide celebra clapa... la unii nu inchide pe incalzire (adica baga si era rece, care nu trece prin calorifer), la altii pe racire (adica baga si vara caldura)... La mine caldura este aceeasi la relanti fata de turatie (la viteza medie a masinii, adica cu circulatie naturala a aerului redusa...ca la viteze mari oricum intra mai mult aer decat pe prima treapta a ventilatorului).


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 4 Dec 2007, 23:03
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




dar ce bord ai?


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Dec 2007, 23:05
Post #6


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




O fi avut acu vreo 4 ani si 10 luni....


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuly89ct
post 13 Dec 2007, 22:49
Post #7


Membru cu masina...


Group: Members
Posts: 404
Joined: 30 September 07
From: Constanta




QUOTE(djtzeava @ 16 Feb 2003, 13:03)
mie de ex cand o ronesc la rece si las motoru la relanti nu prea baga aer cald bine ci dala caldut daca o turez sau merg cu ea si peurma stau la relanti cu ea baga aer cald bine .
*


daca tot ne-am intors in timp,sa comentez si eu putin:) mi se pare ceva foarte normal si logic ca motorul rece sa nu poate furniza caldura din primul minut,mai tine si de fizica putin.E ca atunci cand vrei sa faci focul la o soba sau semineu si de la primul lemn sa se incalzeasca toata camera in 2 min.
Lichidul de racire trebuie sa atinga si el o temperatura decenta pentru a "incinge" caloriferul din habitaclu,si asta dureaza 3-4 min cu motorul rece prin trafic.La relanti din ce am vazut nu e bine sa'l tii sa ajunga la temperatura lui normala,nu e bine pentru viata motorului.
Si cat despre volumul aerului aspirat in habitaclu iar este o chestie logica:una e sa traga aer cu masina stationata(trage mai putin) si una e sa traga cu masina in mers(volum de aer mult mai mare).La viteze mai mari nici n-ar mai trebui motoras la aeroterma,ci doar o clapeta care doar sa inchida si sa deschida:)


--------------------
BMW 525d E60 2006
"Nu e niciodata prea tarziu pentru a nu face nimic". Confucius
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 15:26
Forum Renault