Incalzire redusa la relanti
![]() ![]() ![]() |
Incalzire redusa la relanti
![]()
Post
#1
|
|||
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
alex |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
Asta este din ciclul "Asa face toate". Stai linistit ca si la mine este la fel (la relanti, poate sa fie acul de la temp. apa sus de tot ca ea tot aer "caldut" baga). Cred ca se datoreaza faptului ca la relanti, viteza cu care circula apa prin instalatie este redusa, deci are timp sa se elimine mai multa caldura prin radiator si totodata sa iti bage mai mult "rece" prin aeroterma.
|
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
djtzeava |
![]()
Post
#3
|
![]() membru bosorog :D Group: Members Posts: 349 Joined: 23 October 02 From: beler ![]() |
mie de ex cand o ronesc la rece si las motoru la relanti nu prea baga aer cald bine ci dala caldut daca o turez sau merg cu ea si peurma stau la relanti cu ea baga aer cald bine .
|
--------------------
dacia /bmw/vw
supernova europa/318/passat 2.0tdi
11-01, 06-98, 04-07 b27upz,b28wpz,b280wpz
|
|
AL |
![]()
Post
#4
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Asta este din ciclul \"Asa face toate\". Stai linistit ca si la mine este la fel (la relanti, poate sa fie acul de la temp. apa sus de tot ca ea tot aer \"caldut\" baga). Cred ca se datoreaza faptului ca la relanti, viteza cu care circula apa prin instalatie este redusa, deci are timp sa se elimine mai multa caldura prin radiator si totodata sa iti bage mai mult \"rece\" prin aeroterma. De acord cu "Asa face toate"...aproape toate...depinde de cat de bine inchide celebra clapa... la unii nu inchide pe incalzire (adica baga si era rece, care nu trece prin calorifer), la altii pe racire (adica baga si vara caldura)... La mine caldura este aceeasi la relanti fata de turatie (la viteza medie a masinii, adica cu circulatie naturala a aerului redusa...ca la viteze mari oricum intra mai mult aer decat pe prima treapta a ventilatorului). |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
dar ce bord ai?
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
O fi avut acu vreo 4 ani si 10 luni....
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
iuly89ct |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu masina... Group: Members Posts: 404 Joined: 30 September 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(djtzeava @ 16 Feb 2003, 13:03) mie de ex cand o ronesc la rece si las motoru la relanti nu prea baga aer cald bine ci dala caldut daca o turez sau merg cu ea si peurma stau la relanti cu ea baga aer cald bine . daca tot ne-am intors in timp,sa comentez si eu putin:) mi se pare ceva foarte normal si logic ca motorul rece sa nu poate furniza caldura din primul minut,mai tine si de fizica putin.E ca atunci cand vrei sa faci focul la o soba sau semineu si de la primul lemn sa se incalzeasca toata camera in 2 min. Lichidul de racire trebuie sa atinga si el o temperatura decenta pentru a "incinge" caloriferul din habitaclu,si asta dureaza 3-4 min cu motorul rece prin trafic.La relanti din ce am vazut nu e bine sa'l tii sa ajunga la temperatura lui normala,nu e bine pentru viata motorului. Si cat despre volumul aerului aspirat in habitaclu iar este o chestie logica:una e sa traga aer cu masina stationata(trage mai putin) si una e sa traga cu masina in mers(volum de aer mult mai mare).La viteze mai mari nici n-ar mai trebui motoras la aeroterma,ci doar o clapeta care doar sa inchida si sa deschida:) |
--------------------
BMW
525d E60
2006 "Nu e niciodata prea tarziu pentru a nu face nimic". Confucius
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 15:26 |