DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pompa benzina, mari probleme

dumitru2
post 7 Jun 2005, 22:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 7 June 05




Salut!Nu stiu daca am procedat corect deschizind un nou topic referitor la pompele de alimentare de pe Solenza dar am nevoie de ajutor in lamurirea unei probleme.Am o Dacia Solenza cu 6000 km la bord care prezenta urmatoarea problema: dupa parcurgerea a aprox. 40-60 km motorul pierdea din putere si se oprea in mers.Actionam cheia si pornea "la sfert",fara probleme,mai parcurgeam 1-2 km si problema apara din nou si tot asa pana o parcam.A doua zi iar puteam sa parcurg respectiva distanta(40-60 km) iar incepeau problemele si iar o parcam.La service, testerul Clip nu arata nici un defect memorat iar parametri motorului se incadrau in limitele normale.Primul verdict:apa in benzina,benzina de proasta calitate, exploatare necorespunzatoare si tot ce mai putea tine de bietul utilizator.Dupa lungi verificari,schimbat corp clapeta,verificat tot felul de sonde se ajunge la concluzia ca de vina este pompa de alimentare.Dupa schimbarea acesteia problema a disparut,deocamdata,dar ma intreb care ar putea fi cauza din care ar fi putut pica pompa deoarece cand am schimbat-o nu s-a gasit nici un gram de apa sau mizerie.Problema devine mai ciudata cand alte 2 Solenze au acelasi simptom si dupa schimbarea pompelor problema dispare.Citind acest forum de aproape 1,5 ani si vazind ca sunt multi membri care au cunostinte in domeniu , va rog sa-mi explicati si mie care ar putea fi cauza: benzina inferioara calitativ sau un extraordinar ghinion .Scuze daca am scris prea mult.sad.gif


--------------------
Dacia Solenza Confort - BX 00 XYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 8 Jun 2005, 11:33
Post #2


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Poate ghinion, poate ai mers vreodata fara benzina si s-a busit, poate porneai motorul fara sa lasi sa se stinga ledul rosu.
Stiu eu? Esti printre singurii care au avut problema asta, aici pe forum, cel putin asa cred eu.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 8 Jun 2005, 11:55
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




dumitre pai tu pompa'n mina ne intrebi pe noi? aia ce tia-u zis? daca o ai demonteaz-o, disec-o vezi ca-i in ea si spune-ne tu noua !!!


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 8 Jun 2005, 12:36
Post #4


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




pai e calitate buna a pompelor. Sa vad si eu daca se rezolva problema mea cu consumul dupa ce schimb pompa. Sper vineri sa fie in stoc.


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
samatax
post 8 Jun 2005, 14:52
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 24 May 05




Fabricat in Turcia. ce vrei mai mult? mie mi-a cazut pompa la diesel la 90.000. Mergem mai departe....


--------------------
Dacia Solenza 1.9D - B-36-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumitru2
post 8 Jun 2005, 22:04
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 7 June 05




Initial au spus ca folosesc apa cu urme de benzina,primul verdict si cea mai usoara scapare a lor.Dupa ce m-am tinut de capul lor au inceput sa o verifice serios dar problema era ca testerul Clip nu semnala nici o defectiune sau parametru iesit din din limitele normale,chiar cand motorul se oprea,ceea ce i-a bagat in ceata rau de tot.Dupa ce au schimbat un corp clapeta,verificat una si alta, vroiau sa schimbe pana si calculatorul si dupa discutii cu ingineri de la fabrica, au schimbat pompa.La sfirsit mi-au spus ca "D-le,schimbam pompa in garantie dar sa stii ca tot vina matale este ca nu folosesti benzina corespunzatoare.".Injectoarele nu sunt defecte,sonda lambda este buna, catalizatorul bun,motorul pornea la sfert chiar imediat dupa oprire dar vina este a mea ca cica foloseam benzina din canal,cu toate ca atunci cand au golit rezervorul nu sa gasit picatura de apa sau mizerie, si ei mi-au facut un favor prin schimbarea pompei in garantie.Apropo, folosesc benzina Rompetrol EuroStandard.Parerea mea este ca pompa in anumite momente nu era comandata cum trebuie si nu asigura presiunea corespunzatoare pentru ca in rest masina mergea foarte bine.Ce credeti ca ar putea fi?


--------------------
Dacia Solenza Confort - BX 00 XYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AVT
post 8 Jun 2005, 22:59
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Pai, asa cum ai spus, o problema a pompei... ce intra in categoria "crede si nu cerceta". Se mai intampla...
Oricum, din ce vad eu, esti cam printre putinii "norocosi" cu astfel de problema. De regula nu s-a mai discutat de asa ceva pe forum. Oricum, nu dispera, ai incredere in noua pompa pe care ti-au pus-o aia in service! smile.gif sleep.gif blush.gif biggrin.gif
Sa ne spui si noua daca, cu noua pompa, ai mai avut probleme!

This post has been edited by AVT: 8 Jun 2005, 23:00


--------------------
Chevrolet Kalos 1.4 16v 94cp - ----
Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 9 Jun 2005, 14:55
Post #8


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Problema sta cam asa. Oricat de prosta ar fi benzina, daca nu mergi cu mal in rezervor nu se infunda in doar 6000km. La fel, ca sa se strice din cauza apei ar fi trebuit sa urmezi sfatul tipilor alora care au descoperit ca masinile merg foarte bine daca au cam 50% apa in benzina. Cum nu cred ca a fost aczul uenia dintre cele doua ipoteze de mai sus inclin sa cred ca aia vut ghinion. Se intampla, nu trebuie generalizata problema.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe1
post 28 Jun 2005, 07:50
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05




QUOTE(dumitru2 @ 8 Jun 2005, 00:52)
Salut!Nu stiu daca am procedat corect deschizind un nou topic referitor la pompele de alimentare de pe Solenza dar am nevoie de ajutor in lamurirea unei probleme.Am o Dacia Solenza cu 6000 km la bord care prezenta urmatoarea problema: dupa parcurgerea a aprox. 40-60 km motorul pierdea din putere si se oprea in mers.Actionam cheia si pornea "la sfert",fara probleme,mai parcurgeam 1-2 km si problema apara din nou si tot asa pana o parcam.A doua zi iar puteam sa parcurg respectiva distanta(40-60 km) iar incepeau problemele si iar o parcam.La service, testerul Clip nu arata nici un defect memorat iar parametri motorului se incadrau in limitele normale.Primul verdict:apa in benzina,benzina de proasta calitate, exploatare necorespunzatoare si tot ce mai putea tine de bietul utilizator.Dupa lungi verificari,schimbat corp clapeta,verificat tot felul de sonde se ajunge la concluzia ca de vina este pompa de alimentare.Dupa schimbarea acesteia problema a disparut,deocamdata,dar ma intreb care ar putea fi cauza din care ar fi putut pica pompa deoarece cand am schimbat-o nu s-a gasit nici un gram de apa sau mizerie.Problema devine mai ciudata cand alte 2 Solenze au acelasi simptom si dupa schimbarea pompelor problema dispare.Citind acest forum de aproape 1,5 ani si vazind ca sunt multi membri care au cunostinte in domeniu , va rog sa-mi explicati si mie care ar putea fi cauza: benzina inferioara calitativ sau un extraordinar ghinion .Scuze daca am scris prea mult.sad.gif
*




cat te-a costat pompa de benzina?


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 03:48
Forum Renault