RK -> se aprind becurile de la ulei, apa, dupa ce se incalzeste motorul
![]() ![]() ![]() |
RK -> se aprind becurile de la ulei, apa, dupa ce se incalzeste motorul
pinky |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 February 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
- CJ-52-MIS
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
"Am dus masina la un mester (cunoscut,mecanic la service, dar masina o facut-o in parcare) pentru schimbat set motor(set motor Borhof sau cam asa ceva). Nu am asistat la operatie asa ca nu stiu ce o facut sau nu."
Se poate sa-l fi fisurat el ca am intalnit si eu asa oameni, care strica ei si zic ca era asa, trebuia sa stai langa el, mai ales ca a facut-o in parcare. Cu problema ca se aprind martorii de bord, inceraca cu alt senzor deala de presiune de ulei(imi scapa denumirea exacta) PS setul se numeste BORGO nu BORHOT sau cum ai zis tu This post has been edited by sandman: 22 Jun 2005, 11:09 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#3
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Fisurile de la gaurile filetate apar de obicei cand in gauri ramane lichid de racire sau ulei (sau orice alt lichid, nu poti sa stii ce c... a facut ala acolo). Este foarte posibil sa fi uitat sa controleze gaurile si a insurubat direct prezoanele de chiulasa ...rezultatul "nu stiu dom'le, asa le-am gasit!". Problema cu becurile poate fi cauzata de uzura avansata a lagarelor axei cu came din blocul motor recent achizitionat. Inainte de toate verifica sondele becurilor... |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
pinky |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 February 04 ![]() |
Sandman chiar as fi vrut sa fiu si eu prezent cand lucra mesteru la ea da eram la lucru. Plus ca il cunosc (am fost coleg cu fiica-sa, doar coleg, nu i-am dat motive de razbunare
![]() "Problema cu becurile poate fi cauzata de uzura avansata a lagarelor axei cu came din blocul motor recent achizitionat." - daca asta e problema inseamna ca m-am cam rezolvat... Lagarele alea se pot prelucra? Si dup-aia gasesc axa cu came cu diametru la fus mai mare? Sunt si astea cu R1, R2 ? Inca nu am reusit sa verific sonda aia, ca mi-am pus bateria la incarcat, poate mai scot ceva viata din ea(v-am spus ca nu mai am bani, asa ca nu pot cumpara alta decamdata). Sonda ii aia de pe blocul motor, de pe langa filtru? ![]() Sonda de pe bloc (daca e sonda) ar trebui sa fie asa ca un bulb? Aia care ii pusa acolo are o chestie ca si un T din cate imi amintesc, ii mai ciudata, nu seamana cu celelalte 2 de pe chiulasa. |
--------------------
Dacia
1310
- CJ-52-MIS
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#5
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
"Problema cu becurile poate fi cauzata de uzura avansata a lagarelor axei cu came din blocul motor recent achizitionat." - daca asta e problema inseamna ca m-am cam rezolvat... Lagarele alea se pot prelucra? Si dup-aia gasesc axa cu came cu diametru la fus mai mare? Sunt si astea cu R1, R2 ? Axa cu came nu are cote de reparatie. Singura solutie consta in marirea diametrului si bucsarea lagarelor. Atentie insa ca nu oricine poate sa faca asta...trebuie sa gasesti un atelier care sa aiba o masina unealta care sa poata face prelucrarea lagarelor dintr-o singura trecere, astfel incat sa respecte toleranta la concentricitate. Sonda ii aia de pe blocul motor, de pe langa filtru? ![]() Sonda de pe bloc (daca e sonda) ar trebui sa fie asa ca un bulb? Aia care ii pusa acolo are o chestie ca si un T din cate imi amintesc, ii mai ciudata, nu seamana cu celelalte 2 de pe chiulasa. Din explicatiile tale inteleg ca ai si ceasurile indicatoare. Sondele sunt montate in felul urmator: - langa filtru de ulei ai un teu in care sunt montate sonda pentru bec (manocontact) de ulei si sonda pentru ceas care indica presiunea uleiului...sonda pentru ceas este mult mai mare decat cea pentru bec si arata ca o capsula (ca la avansul vacuumatic, dar mai mica). -pe chiulasa ai sondele de temperatura apa, una este pentru bec (termocontact), cealalta pentru ceas...ele arata cam la fel, ca sa le identifici pornesti motorul si accelerezi ca sa se stinga becurile, scoti firul de la una si il legi la masa...daca becul de apa se aprinde atunci sonda este pentru bec, daca nu atunci sonda este pentru ceas. Becurile sunt legate printr-o dioda astfel incat atunci cand nu ai presiune de ulei sa se aprinda amandoua iar daca ai motorul supraincalzit se aprinde numai becul de apa. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th May 2025 - 00:41 |