Compresor aer, Sfat achizitionare
![]() ![]() ![]() |
Compresor aer, Sfat achizitionare
ady_bv |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 6 April 13 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
2005 laureat
|
|||
daniel93 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
Supapa de sens nu mai are, dar o sa ii pun, ca e sub 30 de lei una..
|
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
ady_bv |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 6 April 13 ![]() |
Pentru amcap01: noi folosim pistoale de la Sata din cate stiu avem 2 si un Gatx pe care le folosim pentru operatiuni diferite nu stiu sa-ti dau detalii dar daca vrei ma interesez cred ca sunt luat de unde am luat si compresor aer
http://www.compresorhertz.ro/ daca vrei doar pentru o masina nu cred ca se merita sa iei ceva foarte scump, sunt seturi complete undeva pe la 60-70 lei, sfatul meu daca nu ai experienta f. mare sai iei ceva cat mai usor ca si greutate si cele mai multe vin la set cu mai multe duze |
--------------------
dacia
logan
2005 laureat
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#34
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
caricatura de fisa tehnica
pentru Einhell BT-AC 270/50, 50L cu ulei, 2.5 CP - Maner transport cu soft grip - Presostat - Supapa de siguranta - Filtru admisie - Fereastra nivel ulei - Surub golire apa condens - Roti mari pentru transport - Manometru si cupla rapida pentru folosirea presiunii din rezervor - Regulator presiune - Manometru si cupla rapida pentru indicarea presiunii de lucru setata - Supapa de sens - Pompa de lubrifiere cu ulei . Putere motor (CP): 2.5. Presiune maxima (bar): 8. Volum rezervor (L): 50. Debit aer (L/min): La 0 bar: 175 L/min La 4 bar: 150 L/min La 7 bar: 113 L/min Tensiune: 230v/50Hz. Manometru: Da. Supapa de siguranta: Da. Supapa de retinere: Da. Filtru aspiratie: Da. Altele: Capacitate de aspiratie: 262 L/min Viteza de pompare: 2850 rpm Presostat Vizor din sticla pentru verificarea nivelului de ulei Ventil golire Pompa cu ulei. Roti transport: Da. Greutate (Kg): 32.5.. This post has been edited by ct-03-tvy: 10 Apr 2013, 19:50 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
AmCap01 |
![]()
Post
#35
|
Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 16 December 11 From: Dambovita ![]() |
@ady_bv: cele sata am inteles ca sunt scumpe ma gandeam sa dau maxim 200 lei pe un pistol de vopsit.
@ct-03-tvy: multumesc pentru fisa tehnica nu o gasisem pe toata. |
--------------------
Dacia
Solenza
Europa
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(daniel93 @ 9 Apr 2013, 13:11) [...]supapa de raba care sa elibereze presiunea generata de compresor, cand in butelie sunt 7 bari. Cum ti s-a spus, pune supapa de retinere sau de sens si: Ce presiune maxima doresti? Sa zicem 7 bar. In cazul asta iti reglezi presostatul la 7 bar si siguranta la 7,5bar. In cazul asta nu pierzi aer in atmosfera decit daca se defecteaza presostatul. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
daniel93 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 9 May 2013, 13:56) Cum ti s-a spus, pune supapa de retinere sau de sens si: Ce presiune maxima doresti? Sa zicem 7 bar. In cazul asta iti reglezi presostatul la 7 bar si siguranta la 7,5bar. In cazul asta nu pierzi aer in atmosfera decit daca se defecteaza presostatul. Era vorba de motor termic, care nu putea fi controlat de presostat ![]() Am luat pana la urma un motor electric, nici nu stiu ce putere are, 3 kw are sigur, iar turatia in jur de 3000 rpm. Trifazic, transformat cu "o roaba de condensatori". Nu prea imi fac probleme in privinta pornirii in sarcina, ca tot pe un compresor a functionat motorul pana acum. Urmeaza sa-i fac instalatia, cu tevi de cupru, si sa-i prind motorul. |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
cik83 |
![]()
Post
#38
|
![]() Member Group: Members Posts: 98 Joined: 5 May 05 ![]() |
Va salut!
Stiti reclama cea noua de la Banca Transilvania? Asa am patit eu acum 2 ani ![]() ![]() ps: banii nu i-am baut, ca nu i-am avut. ![]() Attached thumbnail(s) compresor_vdc_100_3hp_mecafer.jpg ( Size: 92.25k ) Number of downloads: 1263 |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 MLS
1986
- No information
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(daniel93 @ 17 May 2013, 00:20) Era vorba de motor termic, care nu putea fi controlat de presostat [...] Un motor termic nu, dar un ambreiaj electric da (de ex. recuperat de pe un compresor AC). ![]() E drept, motorul va consuma in gol in continuare, dar asta e situatia. Poti adapta eventual si un regulator de turatie de pe la sirene "ALA"... se pot multe. This post has been edited by diaconuliviu: 5 Jun 2013, 14:08 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
daniel93 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 5 Jun 2013, 14:04) Un motor termic nu, dar un ambreiaj electric da (de ex. recuperat de pe un compresor AC). ![]() E drept, motorul va consuma in gol in continuare, dar asta e situatia. Poti adapta eventual si un regulator de turatie de pe la sirene "ALA"... se pot multe. Sau un mecanism electric, care sa actioneze acceleratia motorului cand ii "spune" presostatul, iar cand se atinge presiunea dorita, sa revina la relanti. Asta ar fi solutia ideala, inca ma mai gandesc la ea, poate pe viitor.. ![]() Am montat serpentina, urmeaza si motorul Attached thumbnail(s) IMG_2627.JPG ( Size: 1.04mb ) Number of downloads: 1162 |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
payty |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
eu am un compresor Fini cu butelie de 90 de litri.
Aer aspirat 325 litri si refulat 240 parca. Motor de 2.2kw, turatie 1350 rpm, monofazic. Merge bine cam pentru orice l-am folosit pana acum, cu exceptia sablatului unde e nitel cam solicitat. Poate ar merge mai bine daca as folosi diuza mai mica pt sablare dar din pacate n-am avut. Singura lui problema e ca probabil i s-au dus niste garnituri ca a inceput sa curga uleiul din el. Oricum trebuia schimbat. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
florintija |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 23 September 11 ![]() |
Buna . am si eu o problema cu un compresor de 100 l si 3cp problema e ca cum il pornesc merge cateva sec dupa care intra protectia si il opreste .... daca ii dau jos cureaua motorul invarte fara probleme ..deci se opreste doar cand e in sarcina. Acum eu banuiesc ca din cauza tensiuni joase ,am auzit pe la vecini ca ar fi doar 170 v in retea plus ca am mai avut unul de 25 l si acela ,,gafaia'' uneori O REZOLVARE AR FI UN STABILIZATOR DE TENSIUNE ?????
|
--------------------
renault
megane 3
2009 coupe
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
stabilizatorul trebuie sa fie de o putere cu 25-50% mai mare decit a motorului , poate sa fie si de la motor , masoara tensiunea si daca scade este normal sa intre protectia
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
poe |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 7 June 06 From: Constanta ![]() |
Salutare,
Am si eu un compresor de 24L Go On luat din Bricostore si ma intereseaza ce fel de ulei este cel mai recomandat a se folosi pentru el. In carte scrie ca 15W40 dar de asemenea ca pot folosi si sintetic cu schimbare la interval marit, eu am pus ulei de motor Castrol 5W40, o fi bine o fi rau? |
--------------------
Dacia
Logan Kiss FM, 1.5 dci 85CP
2007
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
e bine, pastreaza intervalul de schimb, un ulei sintetic e cam pe la 70 lei pe litru, restul sunt grupa III cu rafinare mai buna
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Executron |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
http://www.emag.ro/compresor-aer-cu-ulei-5...3/pd/DV0KQBBBM/
Ce parere aveti de asa ceva? Vreau sa-l folosesc "prin gospodarie" : vopsit un scut, o janta, un gard etc. |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#47
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
Daca intentionezi sa il folosesti de foarte putine ori,si ai nevoie de aer putin merge.
Dar baga de seama, daca incerci sa unfli o roata de masina mai maricica gen 235r15 dureaza. De zgomot nu mai zic,face mai mult Zgomot decat un compressor vechi din 75 care baga de 3 ori mai mult aer . Depinde ce vrei sa vopsesti,butelia fiind mica,scade presiunea foarte repede. Incearca inainte si vezi cum functioneaza astfel de compressor la cineva. |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
cielo99 |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
Am ceva asemanator, cu 210l/min si butelia de jumate 24 l. E ok pentru uz in gospodarie, pentru umflat o roata, vopsit un gard etc. Am sablat cu el, am vopsit si un matiz. Face fata dar nu te astepta la minuni. La vopsit un element auto merge cum merge, la o masina intreaga te cam chinui. E pentru uz hobby nu profesional. La umflat roti daca am butelia la max umflu o roata de logan de la 0 pana sa porneasca.
De zgomot depinde, al meu e fara ulei si e zgomotos tare, la fratele meu i-am luat cu ulei si e mult mai silentios. Amandoua sunt niste pocnitori cu 400 de lei din Baumax. Cel fara ulei se incalzeste mai tare. Pentru utilizare ocazionala acasa sunt bune, pentru un atelier, oricat de mic ar fii atelierul nu prea le recomand. |
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
Executron |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc de raspunsuri.
Fix de asta as vrea... Umflat o roata, vopsit o janta... pe ici pe colo... Mi-ar fi placut si sa pot sabla (tot ceva marunt... janta, scut, brat suspensie). Imi poti spune mai multe detalii, te rog? Cap pt sablat/nisip special? This post has been edited by Executron: 2 Jan 2015, 22:14 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#50
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
Pentru sablat, doar daca ai de sablat cativa cm, daca vrei sa sablezi o janta intreaga cu ala, iti ia o zi , fara caterinca.
Pistol doar cu recuperare ,pentru alt tip nu merge . |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
cielo99 |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
Merge. Pistol fara recuperare am. Nisipul nu il recirculi ca se rotunjesc muchiile si la a2-a utilizare nu mai prea sableaza. Cam 3 ore la un contraprag. In o zi le-am sablat ambele. Le-am grunduit si am montat pragurile. Nu poti face asta zilnic ca termini compresorul. Se cerne nisipul prin 2 site, una cu ochiuri de aprox 1-1.5mm si una fina. Se foloseste cel ramas in sita fina, scopul ei fiind eliminarea prafului.
|
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
cramadonis |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 27 April 05 From: Bucuresti ![]() |
va salut!
Vreau sa imi iau un compresor si nu prea ma decid. o sa il folosesc pentru suflat/curat la masina, umflat roti, la vopsit usi garaj/porti intrare, acoperis etc si cateva maruntisuri prin curte. optiunile ar fi: http://www.atelierultau.ro/black-decker-cp...sor-p-9175.html http://www.atelierultau.ro/scheppach-hc-54...sor-p-8776.html asta are butelia de 50 l http://olx.ro/oferta/compresor-de-aer-50l-...ia-ID31rTT.html http://www.bricomax.ro/Compresoare_cu_pist...i-27194-pd.ashx la asta ar fi avantajul ca iti da si un kit cu pistoale ca firma as fi inclinat spre Michelin, cu toate ca are butelia mai mica. voi ce ziceti? |
--------------------
megane 2
hatch
2004 exception
- T D I megane 2 hatch exception - 1.5 dci 100cp - verde citron - decembrie 2004
logan laureate - 1.4 mpi - white - aprilie 2009 |
|
tunderbird |
![]()
Post
#53
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Sa nu iei cu butelie mai mica de 50l!
Eu am un Eihnel 50l luat prin 2008 din Selgros... ca sa vopsesc masina a trebuit sa-i mai atasez o butelie de 100l ca sa am rezerva pentru asigurarea constantei nivelului minim de presiune necesar la pistol... dar chiar si asa debitul compresorului era la limita. Am vopsit cu el o masina completa (interior, portbagaj, motor, exterior), un set de aripi, diverse retusuri, suflat 2 motoare aflate in reparatie capitala, alimentat biax pneumatic pentru diverse polizari fine, nenumarate gresari cu ulei pe dedesubtul masinilor plus umflat anvelope la greu. La cat l-am chinuit, pare a fi destul de fiabil... inca are filtrul de aer original si nu i-am schimbat uleiul niciodata. Michelin nu este producator de compresoare... sigur este o chinezarie cu eticheta. This post has been edited by tunderbird: 19 Jun 2015, 11:37 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
cramadonis |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 27 April 05 From: Bucuresti ![]() |
M-am gandit si la asta, ca folosesc doar firma Michelin pe un compressor oarecare.
Ma gandeam la Straus 50 l sau SCHEPPACH HC 54 tot 50 l, dar nu am auzit de firmele astea. Stie cineva care este treaba cu ele, sunt cat de cat ok? |
--------------------
megane 2
hatch
2004 exception
- T D I megane 2 hatch exception - 1.5 dci 100cp - verde citron - decembrie 2004
logan laureate - 1.4 mpi - white - aprilie 2009 |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Da,pocnitori chinezești!
![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
thundercar |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 23 April 15 From: buzau ![]() |
|
--------------------
dacia dacia audi
1310l 1310li A4
1999 2001 1995
|
|
sobolan |
![]()
Post
#57
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(argon @ 23 May 2011, 18:19) nicidecum,eu am vopsit un papuc chiar bine cu unul de 25 litri,ideea e ca mi-a luat o zi,se "descarca" imediat blestematu' .....greu.....cu unul de 50 de litri vopsesti linistit,reglate supapele sa tina intre 4.5 si 7-8 si iese brici ![]() Artizanal,un compresor de RABA,o butelie de 50 macar,un motor de 2kw si merge iar..... This post has been edited by sobolan: 28 Nov 2015, 01:17 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
thundercar |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 23 April 15 From: buzau ![]() |
La 75 cm cubi cam cati litri butelia?pot macar sa grunduiesc o aripa o punte?
|
--------------------
dacia dacia audi
1310l 1310li A4
1999 2001 1995
|
|
medelin |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 23 May 10 ![]() |
Miam luat si eu un einhell 270/50/10, pe ulei.
Dupa ceva consultari pe alt forum, am decis sa iau LVLP-ul de la raider, sg 05. LVLP= low volume, low presure Fratele mai mare este HVLP=high volume, low presure. Multi m-au sfatuit sa iau un LVLP, consuma mai putin aer, asa si este in comparatie cu fratele mai mare. Se descurca bine compresorul cu el, in utilizare fara oprire nu scade presiunea sub 6 bari. Pistolul l-am reglat sa lucreze la 2,5 bari in lucru din regulatorul compresorului. Acum caut pistol de salblat. Ce Recomandati/foositi? Poate tot ceva de la raider? This post has been edited by medelin: 2 Jan 2016, 15:37 |
--------------------
tractor u650, dacia
1300
1971
- b 22 auz 7-B-798 Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
|
|
dstdan |
![]()
Post
#60
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
Da-ne un link spre un astefel de compresor, suntem interesati! La multi ani !
|
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
1997, 2003, 2008
- TAM Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:51 |