Vaporizator Voltran GPL Dacia 1,4, functionare cu probleme
![]() ![]() ![]() |
Vaporizator Voltran GPL Dacia 1,4, functionare cu probleme
bimbolino |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1410
1995
|
|||
bac. |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 9 October 09 ![]() |
cu alt vaporizator ai incercat sa vezi daca tine relantiul?
desfa-l si punei alt arc mai tare la membrana sa nu mai fie trasa usor de vacum, eu personal m-am ferit de voltran, sunt turcesti, avea cineva si numai probleme a avut cu el pana l-a schimbat |
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- nr de DJ
|
|
bimbolino |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 May 09 ![]() |
Maine am sa incerc sa-l desfac din nou! Nu am ce face. Acum nu am de unde lua unul cu imprumut. Am sa incerc si la dezmembrari, poate gasesc alt tip de vaporizator. Multam.
|
--------------------
dacia
1410
1995
|
|
panter1 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
pe benzina tot asa neregulat merge la ralanti? Daca da.. inseamna ca problema nu este de la GPL.. Fa-o sa mearga brici pe benzina.. apoi vezi si pe GPL..
Poate fi de la reglajul culbutorilor daca zici ca inainte mergea bine si acum rau, mai ales daca esti pe injectie, se regleaza mai des cand se merge pe GPL si daca este problema de la ei va merge si pe benzina tot asa neregulat.. Cum descoperi asta? Scoate cate o fisa de la fiecare bujie.. pe rand.. si vezi sa ai mana cealalta la spate sa nu te curenteze si observi care bujie nu lucreaza bine sau deloc.. si daca ai vreuna sau doua care nu prea se cunoaste cand o scoti(asta o faci cu relanti putin marit daca esti pe carburator reglezi la 1000 ture, daca esti pe injectie nu ai ce relantiu sa reglezi si verifici asa la 800rot cat are ea) inseamna ca sunt supapele(de la chiulasa) de vina.. s-au uzat scaunele-le si necesita un nou reglaj si deci nu ar fi problema de la vaporizator... Asta presupunand ca ai reglat ok avansul(daca esti pe carburatie), nu ai specificat pe ce esti.. Cat despre butelie aproape goala si merge ok poate este si de la motorul bine incalzit.. Robinetul de pe furtun daca ii dai prea mult Gaz poate sa iti faca si el figura cu consumuri mari, deci poate fi din mai multe cauze.. trebuie sa l-e elimini pe rand pana ajungi la Vaporizator caci nu este deloc ieftin si risti sa il schimbi degeaba This post has been edited by panter1: 25 May 2011, 13:01 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 16:06 |