Reglaj relanti
![]() ![]() ![]() |
Reglaj relanti
1marianx |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 20 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
brek
1999
- DB-10MAT
|
|||
Paulorossi |
![]()
Post
#2
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Nu poti sau nu stii?
Presupunem ca stii sa reglezi,in caz contrar sunt destule topicuri pe forum.Sunt mai multe situatii care duc la acest inconvenient.De regula ori e marita sectiunea de trecere din diuza sau gaura din pata calda si intra prea mult aer iar consecinta e ca trebuie compensat prin mai mult benzen alfel motorul nu merge rotund.Prea mult aer se poate sa ai si datorita faptului ca iti intra aer fals.Se poate ca jiclerul de relanti sai aiba sectiune pea mare sa-ti intre prea mult benzen la relanti.De regula debitului se poate reduce din surubul de relaj amestec,daca insa nu are nici un efect atunci ai prea mult aer,deci verifici prima pista. Succes! |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 13:58 |