Frane Proaste, Presiune slaba
![]() ![]() ![]() |
Frane Proaste, Presiune slaba
diabolix |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 22 May 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 1 ph2 1.6 16V
1998
- TR 05 EVT
|
|||
rasha |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 1 May 09 From: Cluj Napoca ![]() |
bun . ce ai tu e pompa de frana - simplu circuit- . pe cat de simple is , pe atat pot sa-ti dea de furca . o stiu pe proprie piele , pt ca si eu am o dacie din '83 si cam asta i-a fost hiba . si acum sa trecem la problema ta.
cu toate ca ai facut aerisirea si ai schimbat conductele simptomul pe care-l ai tu la franare seama cu faptul ca ai putea avea pierderi de lichid . sa te uiti bine dupa ce cureti etrierii/tamburii cand apesi frana daca nu pusca pe undeva, sau sare lichid.. nu uita sa te uiti la pedale jos , chiar sub presuri. inca un factor: problema cu garniturile din pompa de frana . alea nu mai isi fac treaba cum trebuie , deci se manifesta prin pedala moale, amorsat pompa cand esti in intersectie , etc. bine ar fi sa te incumeti sa dai jos pompa si sa desfaci sa te uiti la garniturile alea . daca sunt probleme acolo , ia 1-2 seturi garnituri pt pompa de 1300 , si cu atentie pot fi schimbate. la mine problema era in faptul ca pompa mea ramanea cu presiune in ea , aveam pedala beton . am golit tot circuitul , am pus lichit de frana de buna calitate (fte important , DOT4), aerisit si cu asta basta asteptam rezultatul |
--------------------
Dacia
1310
1983, Berlina
- CJ-07-ZBM
|
|
maho |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.233 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE diabolix Posted Today, 00:00 nu am pompa servo ci o am pe cea cu 3 conducte @rasha: sunt (fara servo) si pompe dublu circuit cu 3 conducte - fara icp, iar lichidul, la daciile astea e recomandat DOT 3, nu 4. Cred ca e vorba de aerisire incorecta, daca dupa 2-3 pedale in mers isi revine. (sau ia aer pe undeva). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
diabolix |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 22 May 11 ![]() |
QUOTE(maho @ 23 May 2011, 08:21) @rasha: sunt (fara servo) si pompe dublu circuit cu 3 conducte - fara icp, iar lichidul, la daciile astea e recomandat DOT 3, nu 4. Cred ca e vorba de aerisire incorecta, daca dupa 2-3 pedale in mers isi revine. (sau ia aer pe undeva). da isi revine dar daca o las 1 min fara sa o apas iar se imoaie si la 2-3 pedale se intareste am sa incerc sa ii fac iar o aerisire ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1 ph2 1.6 16V
1998
- TR 05 EVT
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Eu zic sa schimbi in pompa aia de frana tot
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
diabolix |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 22 May 11 ![]() |
eu iti zic de acum ca decat sa o schimb pompa mai bine schimb masina
|
--------------------
Renault
Laguna 1 ph2 1.6 16V
1998
- TR 05 EVT
|
|
ghitza |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai dc?asa esti de atasat de pompa asta sau cum,e mai bine sa te chinui asa?gasesti si piese bune stai linistit,cauta la sectiunea cosuri piese si te duci la un magazin cu pese de import si comanzi piesele si schimbi si gata treaba
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
diabolix |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 22 May 11 ![]() |
pei este din 84 eu o mai tin 5-6 luni si o dau shi nu se merita o pompa noua
|
--------------------
Renault
Laguna 1 ph2 1.6 16V
1998
- TR 05 EVT
|
|
kxz |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
Ma bag si io un pic in topicul omului...
Frana e buna, dar ajunge greu sa blocheze rotile, mai ales daca e la viteza mare. Azi am vazut ca furtunul de servo e sectionat unde face el un cot la intrarea de langa carburator. Sa-l mai intind nu am cyum, e prea scurt. Ar putea fi din cauza lui problema? Si e furtun special, se gaseste la piese auto? Cam cat costa? This post has been edited by kxz: 30 May 2011, 12:39 |
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 21:02 |