DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> consum ulei pe GPL, Logan 1.4 MPI pe GPL consuma ulei. de ce ?

mtirogla
post 28 Apr 2011, 01:18
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 28 April 11




Mi-am montat anul trecut in vara ( inca nu am anul) GPL pe un Logan 1.4 din 2007, la 36.000 KM. Acum am aproape 46.000 KM. Si am observat ca imi consuma ulei. Ultima data am pus 1L pentru completare, scazuse sub nivelul minim. Si asta din toamna pana acum. Am mai observat ca imi consuma si lichidul de racire (antigel). Intr-o dimineata am vazut sub masina si pete de ulei pe jos, unde parchez. Am ridicat capota si am vazut cam mult ulei curs pe la motor, nu stiu de unde iese... Uleiul l-am schimbat anul trecut odata cu montarea GPL. Atunci am observat cam la o luna ca filtrul nu era bine strans. Si atunci a pierdut putin, insa dupa ce am mai strans filtrul nu ma asteptam sa mai curga. Ce poate fi? A mai patit cineva sa-i consume ulei sau antigel pe GPL la Logan 1.4 ?
Multumesc mult!


--------------------
Dacia Logan, 1.4 MPI+GPL 2007, 1.4 MPI, ABS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfman
post 28 Apr 2011, 06:29
Post #2


The Fastest


Group: Members
Posts: 483
Joined: 9 July 04
From: Murciélagos




Antigel iti curge pe la T-urile din plastic cu care a fost racordat vaporizatorul GPL la instalatia de racire a masinii, mai trebuie stranse un pic colierele (strangi la bunul simt, sa nu le crapi). Cat despre pierderile de ulei, trebuie sa identifici locul pe unde curge, urc-o pe o rampa.


--------------------
Opel MOKKA X 1.4 T 2019
"Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 28 Apr 2011, 06:36
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Nu cred ca se pierde prin ardere nici uleiul nici antigelul la kilometrii aceia. Filtrul de ulei ar fi bine de schimbat daca nu etansa corect, iar cu antigelul, sa nu curga pe la racorduri - imbinari furtune pe circuitul vaporizatorului GPL: se urmaresc furtunele la care au umblat la montarea GPL, posibil sa aibe coliere slabite si sa picure pe acolo(daca picura se vor vedea depuneri in zona in genul depunerilor de piatra - culoare alba, galbuie sau chiar verde)


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vic24
post 28 Apr 2011, 08:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




pune o poza cu zonele unde se observa scurgerile de ulei


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleumineral
post 4 Jun 2011, 06:16
Post #5


Român și neștiutor


Group: Members
Posts: 168
Joined: 2 May 09




Prietene, pentru pierderi de antigel am fost cu ea de 8 ori în service când era în garanție și tot n-au reușit să o facă să nu mai piardă, așa că resemnează-te. Problema e cât pierde.
Despre ulei, sigur e de vină vreun simering, mai precis cel de la distribuție, sau garnitura de la capacul culbutorilor. Vezi pe unde e murdară de ulei și pe acolo trebuie să etanșezi. Nu are cum să mănânce în halul acesta ulei(1 litru e extrem de mult). Acum am aproape 97000 de km cu mașina din semnătură și nu consumă gram.


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi gpl 2007 Laureate - -***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 4 Jun 2011, 21:48
Post #6


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




pentru partea cu uleiul, daca ar consuma asa mult, ar scoate fum si ar imbacsi rapid catalizatorul.

vezi sa nu fi dat cu masina in vreo groapa si sa fi spart baia de ulei sau sa fie problema de la filtru de ulei(sa nu fie strans sau sa pocneasca - am vazut unele pocnite. erau de cooperatie).

poate sa curga pe la simeringul de la distributie

poate sa curga pe la simeringul de la palier si s-ar vedea intre cutia de viteze si motor


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 23:28
Forum Renault