DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Masina, Consum mic.

vic24
post 31 May 2011, 10:05
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 14 April 08




fluence 1.5 dci 110 cp, dynamique, 16500 E, are absolut tot ce este necesar intr-o masina moderna. fara fitze "bi-zonice".


--------------------
Dacia Sandero 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 31 May 2011, 10:14
Post #62


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




La 15K euroi, eu as alege un dizal în ordinea asta:

1. Octavia
2. Duster
3. Fluence


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 31 May 2011, 10:25
Post #63


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(tzepesch @ 31 May 2011, 10:23)
mai putin uleiul, pe care l-am schimbat cu Motul.
*
Grija mare cu posirca aia de ulei ca dupa 5000 de km. incepe sa ti-l consume. EU m-am speriat cind am vazut ca dupa 8000 era aproape la minim pe joja. A papat cam 1 litru la 10 mii, cu Mobil nu papa gram. Mai am vreo 800 de ml. de Motul 15W40 pe acasa, daca-l vrei e al tau, mie nu-mi mai trebe, am trecut pe Q8.


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 31 May 2011, 11:08
Post #64


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.507
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Alydor, da' cat de mare e totusi naveta aia zilnica?

Daca tot vrei sa evoluezi de la logan la logan, parca si eu as zice sa astepti inca o vreme pentru ZKR-2.



--------------------
Dacia 1300 - 3-SB-2608 1981
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yoncv
post 31 May 2011, 11:26
Post #65


Membru ochelarist


Group: Members
Posts: 444
Joined: 28 September 06
From: Craiova




Daca tot ar fi dispus sa astepte, poate se uita si la Ford B-Max, pare interesanta si cica se lanseaza la inceputul anului viitor. Pretul ziceau ca va fi 14-15000 euro, deci s-ar incadra.


--------------------
VW Jetta - dj-17-??? 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crintea1949
post 31 May 2011, 11:48
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 24 April 05




WW GOLF TRENDLINE 1,2 TSI, BENZINA, 105 HP, BAGAJ 500 L, DOTARI AIBAG,GEAMURI FATA EL, OGLINZI ELECTRICE, SCAUN SOFER SE REGLEAZA SUS -JOS, INAINTE INAPOI CHELTIELI MINIME EXPLOATARE ASA CUM V-AM TRANSMIS IN PM


--------------------
dacia solenza - B33HRZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 31 May 2011, 11:58
Post #67


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Scaunul sofer e ultima fitsa in domeniu.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 31 May 2011, 12:18
Post #68


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Mobil 1 esp este uleiul standard Toyota 5w30. Si-l manca, in 15000 manca cam 1.8L, cat e intre minim si maxim pe joja.

Motul EcoClean 5w30 cica e mult mai rasarit ca ESP Formula 5w30. Om vedea pana in revizia urmatoare.

Si da, reviziile la toyota sunt cam scumpe, asa-i, dar daca iti iei consumabilele Originale din alte parti, dupa coduri, si te duci la ei doar sa ti le schimba, iti taxeaza doar manopera si iesi mult mai ieftin. Dar sunt conditionat de garantie, altfel as merge la GTC in popesti-Leordeni.

ps: oktavia era masina mea favorita, dar nu-mi place deloc rabatul de calitate pe care l-au facut in ultima vreme. oricum , e o masina f capabila si buna. o optiune viabila, intr-adevar.

Noua Octavia Drive TDI CR - OFERTA D 105cp 1.6l Manuala - 5 viteze EUR 13.618 fara tva

This post has been edited by tzepesch: 31 May 2011, 12:24


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon - B-xx-xxx 1982 - 1310 - 4VIT.
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 May 2011, 12:57
Post #69


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(crintea1949 @ 31 May 2011, 12:48)
WW GOLF TRENDLINE 1,2 TSI,  BENZINA, 105 HP, BAGAJ 500 L,
*

Ca de obicei la nenea crintea, patinaj bezmetic, ca musculita de otet.
Golful are 350 l la portbagaj, nu 500.
Golful break (variant) care are 505 l de portbagaj, incepe de la 18.400 la motorul de 1.2 tsi 105.
Iar motorul al o fi el ok ca motor, dar nu consumul e punctul lui forte.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 31 May 2011, 14:17
Post #70


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




QUOTE(tzepesch @ 31 May 2011, 13:18)
Mobil 1 esp este uleiul standard Toyota 5w30. Si-l manca, in 15000 manca cam 1.8L, cat e intre minim si maxim pe joja.
*



Caaaaaaaaaaaaaaaaat? wacko.gif Nici mama Daciei rupta pe drumuri de tara burdusita cu cartofi nu papa aproape 2 litri de ulei la 15k de km.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 31 May 2011, 14:29
Post #71


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




Naveta zilnica este 45-50 de km. Asta fara mersul la carfur/metrou/selslab. ca atunci se mai adauga 10.
Din astia cam 30-35 km sunt facuti in afara localitatii.

Suma respectelor, Alydor


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 31 May 2011, 14:59
Post #72


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.507
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Pai asta inseamna 10.000 pe an naveta. + alte deplasari hai sa zicem 20.000 km. Desi, daca si tu si nevasta aveti masina proprie, am un mic dubiu ca urca si numai pana acolo.

Parca tineam minte ca dizelul e rentabil dpdv financiar la peste 40.000 / an, sau dupa 40.000 km.(nu mai tin minte precis)

Da' avand in vedere ca oricum iti ia minim 2 ani ca sa faci numarul asta de km, nu-i totusi si un benzinar optiune? Ca pana una alta, te intereseaza costul total al masinii pe perioada pe cat o s-o detii, nu doar pretul si consum mic.


--------------------
Dacia 1300 - 3-SB-2608 1981
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 31 May 2011, 16:02
Post #73


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(bucatzel @ 31 May 2011, 15:59)
Parca tineam minte ca dizelul e rentabil dpdv financiar la peste 40.000 / an, sau dupa 40.000 km.(nu mai tin minte precis)
*


Nu-i general valabil. Depinde, intre altele, de diferenta de pret la achizitie si diferenta reala de consum. Plus alte chestii mai mult sau mai putin obiective.
Am citit relativ recent o serie de articole intr-o revista de specialitate, exact pe tema diesel versus benzina. Treaba pare mult mai complicata si foarte diferita de la un caz la altul.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 31 May 2011, 16:19
Post #74


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.131
Joined: 11 February 04




Daca e pe ieftineala,cel mai ieftin de utilizat e GPL.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan - B zzz SXX 2005
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 31 May 2011, 16:34
Post #75


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.507
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Si gpl-ul are un timp pana se amortizeaza investitia, plus ca presupune disconfortul suplimantar legat de ocuparea unei halci serioase din portbagaj cu butelia. Ca doar n-o sa plece in conced fara rezerva.


--------------------
Dacia 1300 - 3-SB-2608 1981
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 31 May 2011, 17:15
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




QUOTE(tzepesch @ 31 May 2011, 09:23)
mai, eu iti recomand toyota, eu am Auris 2L Diesel de 2 ani de zile, si daca ajungi sa ignori ceva greierasi care apar si dispar, functie de cum se aseaza masina, o consider o alegere destul de buna. consuma putin avnd in vedere capacitatea, 7 in oras 5-5.5 afara. Apreciaza ca e de 2000cmc.
*




sa intelegem ca intre timp ai invatat sa folosesti computerul de bord? ca la inceput ne prezentai niste consumuri si metode de calcul numai de tine intelese.

ce vrei de la nissan parinte?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 31 May 2011, 18:08
Post #77


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(cdadan @ 31 May 2011, 17:02)
Nu-i general valabil. Depinde, intre altele, de diferenta de pret la achizitie si diferenta reala de consum.
*


Că n-o conta deloc nici costul reviziilor, care, din câte m-am uitat eu (cel puțin când mi-am luat actuala căruță) nici nu era mai mare la dizăl, nu, nu! Și aci nu vorbesc de logan.


--------------------
Ceva de plastic . - BRRC .
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 31 May 2011, 18:09
Post #78


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.730
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




dizăl rulzzzzz. rolleyes.gif


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 31 May 2011, 19:11
Post #79


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Am facut eu un calcul, acum mai bine de 6 ani, referitor la chestia asta, benzina vs dizal. Intra mai multi factori, dar cei mai importanti sunt: costul de achizitie mai mic + reviziile mai ieftine vs consumul mai mic + carburant un pic mai ieftin.

Imi daduse ceva gen: deabia de la 80.000 km în sus amortizezi alegerea dizalului si intri pe castig.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 31 May 2011, 19:12
Post #80


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Deci in rodaj iesi in pierdere...


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 31 May 2011, 19:14
Post #81


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Daca iei VW sau Espero, categoric.

This post has been edited by Markos: 31 May 2011, 19:14


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 31 May 2011, 20:59
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




ori Corolla ori Auris 1.4 d4d.
despre revizii la aceste masini s-au scris numai prostii.
daca stii unde sa mergi sa le faci sau sa te descurci le faci la jumatate din ce s-a scris mai sus, cu factura, pot da exemple, dar nu despre asta vorbim aici
despre mancat uleiul eu nu completez intre schimburi si merg cu uleiul original toyota, naiba stie ce o fi.

in alta ordine de idei, varianta luna ( de mijloc ) are 9 pungi, se poate pune optional Vsc ( ESP ), are destul de multe dotari, masina e destul de bine facuta, foarte silentiasa, foarte bine insonorizata, foarte stabila, 5 stele' cap, cutia cu 6 trepte este disponbila pe toate motorizarile. mie d4d-ul mi se pare cel mai silentios dizal pe care l-am condus.

eu am 2.0 d4d si consumul e undeva la 5-5.5 %, calc, medie orara de aprox 100/h
am 85k si merge ca in prima zi
daca vii si cu program rabla si negociezi efectiv ca la piata, o scoti destul de bine.

This post has been edited by david79: 31 May 2011, 21:03


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 1 Jun 2011, 07:43
Post #83


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(DragosP @ 31 May 2011, 19:08)
Că n-o conta deloc nici costul reviziilor, care, din câte m-am uitat eu (cel puțin când mi-am luat actuala căruță) nici nu era mai mare la dizăl, nu, nu! Și aci nu vorbesc de logan.
*


biggrin.gif
Hai sa le luam pe rand:
- ulei - cantitativ si valoric, cam la fel
- filtre de ulei, aer si polen - identic. La diesel se schimba in plus, la a 2-a revizie filtrul de combustibil. Practic asta e singura "mare" diferenta.
Imi tot storc creierii si nu realizez cu ce e mai scumpa intretinerea. Daca stau bine sa ma gandesc, s-ar putea sa fie chiar invers. La benzina, la 30k, se schimba bujiile, care sunt evident mai scumpe decat un filtru de motorina.

Grecule, tu ai facut calculele "sa-ti iasa" benzina, ca aia-ti place. Iar la nr. mic de km pe care-i faci, dieselul chiar nu era vre-o smecherie. Dar ia zi, la revanzare, cat recuperai din diferenta platita initial pe diesel?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 1 Jun 2011, 08:08
Post #84


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Am senzatia ca la diesel numarul de ore de manopera per revizie e mai mare si ca aici te frig.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alindrgn
post 1 Jun 2011, 08:13
Post #85


mamut lânos


Group: Members
Posts: 1.347
Joined: 27 April 08
From: brasov




si distributia e mai scumpa la diesel decat la benzina. si la benzina bujiile sunt 65 lei toate 4 de origine, fata de cele de la diesel. in plus, daca ai 'noroc' sa-ti pice injectoarele te-ai scos. daca nu, foarte bine. acuma depinde si de unde bagi motorina tongue.gif

si eu stiam ca dureaza mai mult la diesel, si de acolo sare pretul, din manopera... ca distributia nu o schimbi la fiecare revizie laugh.gif

This post has been edited by alindrgn: 1 Jun 2011, 08:14


--------------------
Dacia Logan / Duster -- 2008 abs plus / 2017 black touch
Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 1 Jun 2011, 08:21
Post #86


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(cdadan @ 1 Jun 2011, 08:43)
Grecule, tu ai facut calculele "sa-ti iasa" benzina, ca aia-ti place.
*


Nu, nene. M-am documentat pe forumul-sora (sau frate, uatevar).


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 1 Jun 2011, 08:23
Post #87


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




Am schimbat distributia la tractor la 60.000 . piese plus manopera au fost 450 de ron. ceea ce nu mi se pare mult o data la 3-4 ani. Filtru de aer e 30 de ron parca.
Var-miu care are 1.4 a platit pe intretinere cam tot cat am platit si eu.

Suma respectelor, Alydor


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 1 Jun 2011, 08:33
Post #88


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(alindrgn @ 1 Jun 2011, 09:13)
si distributia e mai scumpa la diesel decat la benzina. si la benzina bujiile sunt 65 lei toate 4 de origine, fata de cele de la diesel. in plus, daca ai 'noroc' sa-ti pice injectoarele te-ai scos. daca nu, foarte bine. acuma depinde si de unde bagi motorina tongue.gif
*


Distributia e cam acelasi lucru, plus ca sunt cazuri in care la diesel se schimba la un nr. mai mare de km. Eu pe 4 bujii am dat 200 si ceva de lei, asa informativ. Bujiile de diesel se schimba atunci cand se ard, oricum muuult mai rar decat la benzina. Injectoarele la fel, sunt aceeasi mizerie. Pot sa pice si la unele, si la altele. Ok, sunt cateva coduri de motorizari cu probleme (la reno, la ford, la vag) dar alea se stiu si te poti feri de ele.
Diferenta la monopera poate fi o manareala a celor din service. Da' sigur nu e justificata.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 1 Jun 2011, 08:58
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




am uitat sa precizez. d4d - distributie pe lant
ulei - aprox 35ron/l
f ulei - 30 ron
f aer - 100 ron
f motorina - 100 ron - schimb la 30k
f polen - 80 ron - schimb la 30 k
in rest preturile au inceput sa fie accesibile si la alte lucruri, de exemplu placute frana fata ATE 200 ron.


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 1 Jun 2011, 08:58
Post #90


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(david79 @ 31 May 2011, 20:59)
ori Corolla ori Auris 1.4 d4d.
despre revizii la aceste masini s-au scris numai prostii.
daca stii unde sa mergi sa le faci sau sa te descurci le faci la jumatate din ce s-a scris mai sus, cu factura, pot da exemple, dar nu despre asta vorbim aici
despre mancat uleiul eu nu completez intre schimburi si merg cu uleiul original toyota, naiba stie ce o fi.

in alta ordine de idei, varianta luna ( de mijloc ) are 9 pungi, se poate pune optional Vsc ( ESP ), are destul de multe dotari, masina e destul de bine facuta, foarte silentiasa, foarte bine insonorizata, foarte stabila, 5 stele' cap, cutia cu 6 trepte este disponbila pe toate motorizarile. mie d4d-ul mi se pare cel mai silentios dizal pe care l-am condus.

eu am 2.0 d4d si consumul e undeva la 5-5.5 %, calc, medie orara de aprox 100/h
am 85k si merge ca in prima zi
daca vii si cu program rabla si negociezi efectiv ca la piata, o scoti destul de bine.
*




Si cat ulei iti mananca? Mie in 15k ajunge de la max la minim. Si in carte scrie ca astea inseamna 1.7-1.8 L. Cred ca acu m prind de ce intra 7L in motorul ala. Oricum mai manaca si la turatii mari. Si cam vede turatii, mai ales in afara. Curatam injectoare, turbina si tobe tongue.gif

Ps: consumul e tot dupa CB facut. nu mi-am mai batut capul sa calculez eu. In medie e cam cu max 0.5L in plus fata de cel afisat.

1 Jun 2011, 08:59:
Una peste alta sunt foarte multumit de tinicheaua asta japoneza desenata in franta, fabricata in turcia si vanduta in ilfov.

This post has been edited by tzepesch: 1 Jun 2011, 08:59


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon - B-xx-xxx 1982 - 1310 - 4VIT.
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 16:04
Forum Renault