Masina, Consum mic.
![]() ![]() ![]() |
Masina, Consum mic.
vic24 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|||
Markos |
![]()
Post
#62
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
La 15K euroi, eu as alege un dizal în ordinea asta:
1. Octavia 2. Duster 3. Fluence |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Marty |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 31 May 2011, 10:23) Grija mare cu posirca aia de ulei ca dupa 5000 de km. incepe sa ti-l consume. EU m-am speriat cind am vazut ca dupa 8000 era aproape la minim pe joja. A papat cam 1 litru la 10 mii, cu Mobil nu papa gram. Mai am vreo 800 de ml. de Motul 15W40 pe acasa, daca-l vrei e al tau, mie nu-mi mai trebe, am trecut pe Q8. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.507 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Alydor, da' cat de mare e totusi naveta aia zilnica?
Daca tot vrei sa evoluezi de la logan la logan, parca si eu as zice sa astepti inca o vreme pentru ZKR-2. |
--------------------
Dacia
1300
- 3-SB-2608
1981 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
yoncv |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru ochelarist Group: Members Posts: 444 Joined: 28 September 06 From: Craiova ![]() |
Daca tot ar fi dispus sa astepte, poate se uita si la Ford B-Max, pare interesanta si cica se lanseaza la inceputul anului viitor. Pretul ziceau ca va fi 14-15000 euro, deci s-ar incadra.
|
--------------------
VW
Jetta
- dj-17-???
2017
|
|
crintea1949 |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 24 April 05 ![]() |
WW GOLF TRENDLINE 1,2 TSI, BENZINA, 105 HP, BAGAJ 500 L, DOTARI AIBAG,GEAMURI FATA EL, OGLINZI ELECTRICE, SCAUN SOFER SE REGLEAZA SUS -JOS, INAINTE INAPOI CHELTIELI MINIME EXPLOATARE ASA CUM V-AM TRANSMIS IN PM
|
--------------------
dacia
solenza
- B33HRZ
|
|
Markos |
![]()
Post
#67
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Scaunul sofer e ultima fitsa in domeniu.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#68
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Mobil 1 esp este uleiul standard Toyota 5w30. Si-l manca, in 15000 manca cam 1.8L, cat e intre minim si maxim pe joja.
Motul EcoClean 5w30 cica e mult mai rasarit ca ESP Formula 5w30. Om vedea pana in revizia urmatoare. Si da, reviziile la toyota sunt cam scumpe, asa-i, dar daca iti iei consumabilele Originale din alte parti, dupa coduri, si te duci la ei doar sa ti le schimba, iti taxeaza doar manopera si iesi mult mai ieftin. Dar sunt conditionat de garantie, altfel as merge la GTC in popesti-Leordeni. ps: oktavia era masina mea favorita, dar nu-mi place deloc rabatul de calitate pe care l-au facut in ultima vreme. oricum , e o masina f capabila si buna. o optiune viabila, intr-adevar. Noua Octavia Drive TDI CR - OFERTA D 105cp 1.6l Manuala - 5 viteze EUR 13.618 fara tva This post has been edited by tzepesch: 31 May 2011, 12:24 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
- B-xx-xxx
1982 - 1310 - 4VIT. De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
klaus |
![]()
Post
#69
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(crintea1949 @ 31 May 2011, 12:48) Ca de obicei la nenea crintea, patinaj bezmetic, ca musculita de otet. Golful are 350 l la portbagaj, nu 500. Golful break (variant) care are 505 l de portbagaj, incepe de la 18.400 la motorul de 1.2 tsi 105. Iar motorul al o fi el ok ca motor, dar nu consumul e punctul lui forte. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
-
-
- -
-
|
|
Alydor |
![]()
Post
#71
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
Naveta zilnica este 45-50 de km. Asta fara mersul la carfur/metrou/selslab. ca atunci se mai adauga 10.
Din astia cam 30-35 km sunt facuti in afara localitatii. Suma respectelor, Alydor |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
bucatzel |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.507 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Pai asta inseamna 10.000 pe an naveta. + alte deplasari hai sa zicem 20.000 km. Desi, daca si tu si nevasta aveti masina proprie, am un mic dubiu ca urca si numai pana acolo.
Parca tineam minte ca dizelul e rentabil dpdv financiar la peste 40.000 / an, sau dupa 40.000 km.(nu mai tin minte precis) Da' avand in vedere ca oricum iti ia minim 2 ani ca sa faci numarul asta de km, nu-i totusi si un benzinar optiune? Ca pana una alta, te intereseaza costul total al masinii pe perioada pe cat o s-o detii, nu doar pretul si consum mic. |
--------------------
Dacia
1300
- 3-SB-2608
1981 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
cdadan |
![]()
Post
#73
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 31 May 2011, 15:59) Parca tineam minte ca dizelul e rentabil dpdv financiar la peste 40.000 / an, sau dupa 40.000 km.(nu mai tin minte precis) Nu-i general valabil. Depinde, intre altele, de diferenta de pret la achizitie si diferenta reala de consum. Plus alte chestii mai mult sau mai putin obiective. Am citit relativ recent o serie de articole intr-o revista de specialitate, exact pe tema diesel versus benzina. Treaba pare mult mai complicata si foarte diferita de la un caz la altul. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
dizzy |
![]()
Post
#74
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.131 Joined: 11 February 04 ![]() |
Daca e pe ieftineala,cel mai ieftin de utilizat e GPL.
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
- B zzz SXX
2005 Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
bucatzel |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.507 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Si gpl-ul are un timp pana se amortizeaza investitia, plus ca presupune disconfortul suplimantar legat de ocuparea unei halci serioase din portbagaj cu butelia. Ca doar n-o sa plece in conced fara rezerva.
|
--------------------
Dacia
1300
- 3-SB-2608
1981 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 31 May 2011, 09:23) mai, eu iti recomand toyota, eu am Auris 2L Diesel de 2 ani de zile, si daca ajungi sa ignori ceva greierasi care apar si dispar, functie de cum se aseaza masina, o consider o alegere destul de buna. consuma putin avnd in vedere capacitatea, 7 in oras 5-5.5 afara. Apreciaza ca e de 2000cmc. sa intelegem ca intre timp ai invatat sa folosesti computerul de bord? ca la inceput ne prezentai niste consumuri si metode de calcul numai de tine intelese. ce vrei de la nissan parinte? |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
DragosP |
![]()
Post
#77
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(cdadan @ 31 May 2011, 17:02) Nu-i general valabil. Depinde, intre altele, de diferenta de pret la achizitie si diferenta reala de consum. Că n-o conta deloc nici costul reviziilor, care, din câte m-am uitat eu (cel puțin când mi-am luat actuala căruță) nici nu era mai mare la dizăl, nu, nu! Și aci nu vorbesc de logan. |
--------------------
Ceva de plastic
.
- BRRC
. Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
ady77 |
![]()
Post
#78
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.730 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
dizăl rulzzzzz.
![]() |
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
Markos |
![]()
Post
#79
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Am facut eu un calcul, acum mai bine de 6 ani, referitor la chestia asta, benzina vs dizal. Intra mai multi factori, dar cei mai importanti sunt: costul de achizitie mai mic + reviziile mai ieftine vs consumul mai mic + carburant un pic mai ieftin.
Imi daduse ceva gen: deabia de la 80.000 km în sus amortizezi alegerea dizalului si intri pe castig. |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
corbex |
![]()
Post
#80
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Deci in rodaj iesi in pierdere...
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Markos |
![]()
Post
#81
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Daca iei VW sau Espero, categoric.
This post has been edited by Markos: 31 May 2011, 19:14 |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
david79 |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
ori Corolla ori Auris 1.4 d4d.
despre revizii la aceste masini s-au scris numai prostii. daca stii unde sa mergi sa le faci sau sa te descurci le faci la jumatate din ce s-a scris mai sus, cu factura, pot da exemple, dar nu despre asta vorbim aici despre mancat uleiul eu nu completez intre schimburi si merg cu uleiul original toyota, naiba stie ce o fi. in alta ordine de idei, varianta luna ( de mijloc ) are 9 pungi, se poate pune optional Vsc ( ESP ), are destul de multe dotari, masina e destul de bine facuta, foarte silentiasa, foarte bine insonorizata, foarte stabila, 5 stele' cap, cutia cu 6 trepte este disponbila pe toate motorizarile. mie d4d-ul mi se pare cel mai silentios dizal pe care l-am condus. eu am 2.0 d4d si consumul e undeva la 5-5.5 %, calc, medie orara de aprox 100/h am 85k si merge ca in prima zi daca vii si cu program rabla si negociezi efectiv ca la piata, o scoti destul de bine. This post has been edited by david79: 31 May 2011, 21:03 |
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
cdadan |
![]()
Post
#83
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(DragosP @ 31 May 2011, 19:08) Că n-o conta deloc nici costul reviziilor, care, din câte m-am uitat eu (cel puțin când mi-am luat actuala căruță) nici nu era mai mare la dizăl, nu, nu! Și aci nu vorbesc de logan. ![]() Hai sa le luam pe rand: - ulei - cantitativ si valoric, cam la fel - filtre de ulei, aer si polen - identic. La diesel se schimba in plus, la a 2-a revizie filtrul de combustibil. Practic asta e singura "mare" diferenta. Imi tot storc creierii si nu realizez cu ce e mai scumpa intretinerea. Daca stau bine sa ma gandesc, s-ar putea sa fie chiar invers. La benzina, la 30k, se schimba bujiile, care sunt evident mai scumpe decat un filtru de motorina. Grecule, tu ai facut calculele "sa-ti iasa" benzina, ca aia-ti place. Iar la nr. mic de km pe care-i faci, dieselul chiar nu era vre-o smecherie. Dar ia zi, la revanzare, cat recuperai din diferenta platita initial pe diesel? |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
corbex |
![]()
Post
#84
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Am senzatia ca la diesel numarul de ore de manopera per revizie e mai mare si ca aici te frig.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
alindrgn |
![]()
Post
#85
|
![]() mamut lânos Group: Members Posts: 1.347 Joined: 27 April 08 From: brasov ![]() |
si distributia e mai scumpa la diesel decat la benzina. si la benzina bujiile sunt 65 lei toate 4 de origine, fata de cele de la diesel. in plus, daca ai 'noroc' sa-ti pice injectoarele te-ai scos. daca nu, foarte bine. acuma depinde si de unde bagi motorina
![]() si eu stiam ca dureaza mai mult la diesel, si de acolo sare pretul, din manopera... ca distributia nu o schimbi la fiecare revizie ![]() This post has been edited by alindrgn: 1 Jun 2011, 08:14 |
--------------------
Dacia
Logan / Duster --
2008 abs plus / 2017 black touch Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
|
|
Markos |
![]()
Post
#86
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Alydor |
![]()
Post
#87
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
Am schimbat distributia la tractor la 60.000 . piese plus manopera au fost 450 de ron. ceea ce nu mi se pare mult o data la 3-4 ani. Filtru de aer e 30 de ron parca.
Var-miu care are 1.4 a platit pe intretinere cam tot cat am platit si eu. Suma respectelor, Alydor |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
cdadan |
![]()
Post
#88
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(alindrgn @ 1 Jun 2011, 09:13) si distributia e mai scumpa la diesel decat la benzina. si la benzina bujiile sunt 65 lei toate 4 de origine, fata de cele de la diesel. in plus, daca ai 'noroc' sa-ti pice injectoarele te-ai scos. daca nu, foarte bine. acuma depinde si de unde bagi motorina ![]() Distributia e cam acelasi lucru, plus ca sunt cazuri in care la diesel se schimba la un nr. mai mare de km. Eu pe 4 bujii am dat 200 si ceva de lei, asa informativ. Bujiile de diesel se schimba atunci cand se ard, oricum muuult mai rar decat la benzina. Injectoarele la fel, sunt aceeasi mizerie. Pot sa pice si la unele, si la altele. Ok, sunt cateva coduri de motorizari cu probleme (la reno, la ford, la vag) dar alea se stiu si te poti feri de ele. Diferenta la monopera poate fi o manareala a celor din service. Da' sigur nu e justificata. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
david79 |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
am uitat sa precizez. d4d - distributie pe lant
ulei - aprox 35ron/l f ulei - 30 ron f aer - 100 ron f motorina - 100 ron - schimb la 30k f polen - 80 ron - schimb la 30 k in rest preturile au inceput sa fie accesibile si la alte lucruri, de exemplu placute frana fata ATE 200 ron. |
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#90
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(david79 @ 31 May 2011, 20:59) ori Corolla ori Auris 1.4 d4d. despre revizii la aceste masini s-au scris numai prostii. daca stii unde sa mergi sa le faci sau sa te descurci le faci la jumatate din ce s-a scris mai sus, cu factura, pot da exemple, dar nu despre asta vorbim aici despre mancat uleiul eu nu completez intre schimburi si merg cu uleiul original toyota, naiba stie ce o fi. in alta ordine de idei, varianta luna ( de mijloc ) are 9 pungi, se poate pune optional Vsc ( ESP ), are destul de multe dotari, masina e destul de bine facuta, foarte silentiasa, foarte bine insonorizata, foarte stabila, 5 stele' cap, cutia cu 6 trepte este disponbila pe toate motorizarile. mie d4d-ul mi se pare cel mai silentios dizal pe care l-am condus. eu am 2.0 d4d si consumul e undeva la 5-5.5 %, calc, medie orara de aprox 100/h am 85k si merge ca in prima zi daca vii si cu program rabla si negociezi efectiv ca la piata, o scoti destul de bine. Si cat ulei iti mananca? Mie in 15k ajunge de la max la minim. Si in carte scrie ca astea inseamna 1.7-1.8 L. Cred ca acu m prind de ce intra 7L in motorul ala. Oricum mai manaca si la turatii mari. Si cam vede turatii, mai ales in afara. Curatam injectoare, turbina si tobe ![]() Ps: consumul e tot dupa CB facut. nu mi-am mai batut capul sa calculez eu. In medie e cam cu max 0.5L in plus fata de cel afisat. 1 Jun 2011, 08:59: Una peste alta sunt foarte multumit de tinicheaua asta japoneza desenata in franta, fabricata in turcia si vanduta in ilfov. This post has been edited by tzepesch: 1 Jun 2011, 08:59 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
- B-xx-xxx
1982 - 1310 - 4VIT. De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 16:04 |