Motoare ENERGY, ... de la RENAULT
![]() ![]() ![]() |
Motoare ENERGY, ... de la RENAULT
P-A-C-O |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|||
4x4 |
![]()
Post
#2
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
3 Cilindri
![]() |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
ncristi |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Genial Tce de 90 cai cu start & stop
![]() ![]() @4x4 Toate motoarele turbo actuale (cate sunt - eu stiu de 2 pe langa asta ford mai are unu) de 900cmc au 3 cilindri. This post has been edited by ncristi: 22 Mar 2012, 10:09 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
4x4 |
![]()
Post
#4
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
QUOTE(ncristi @ 21 Mar 2012, 20:39) Cu maxima 3% mai mic decat unul normal. Dar ai sa uzezi bateria si electromotorul mult mai repede => economie. QUOTE(ncristi @ 21 Mar 2012, 20:39) La benzina sau diesel? Au o pompa de ulei care la turatii mari micsoreaza presiunea, pentru o reducere a poluantilor de maxim 1%, din nou o idee buna. Au "swirl valves", ideea buna atat timp cat nu se rup. Lasa motorul sa mearga fara sa circule apa in bloc pana se trezeste ca sa incalzit pentru inca un 1%, raportul castig/risc ideal. EGR, impus de norme de poluare, dar in ochii mei ramane tot o porcarie. asta a fost dci-ul din 2010 QUOTE(ncristi @ 21 Mar 2012, 20:39) Toate motoarele turbo actuale (cate sunt - eu stiu de 2 pe langa asta ford mai are unu) de 900cmc au 3 cilindri. Mai sunt si in 2, si in 4. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#5
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
16, abtine-te!.... serios acum!
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
4x4 |
![]()
Post
#6
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Am zis ceva gresit? Este tehnologia prezentata prea noua ca sa o putem intelege? La bmw de exemplu dieselarele cu swirl flaps au murit la gramada.
Zi tu de ce ai vrea toate alea pe motorul tau. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
xjc0c0 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 830 Joined: 4 April 08 From: Brasov ![]() |
QUOTE(4x4 @ 21 Mar 2012, 21:20) Pe acelasi principiu, am fi putut ramane la carburatoare, asa-i? Din punctul meu de vedere, H4,H5 R9M-1 si pe viitor R9M-2 reprezinta cele mai viabile solutii. Tine cont ca cerintile impuse de U.E.+de clienti sunt din ce in ce mai drastice ![]() |
--------------------
Ex: Megane I
----
----
|
|
Ampt |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#9
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
1.6DigT il imprumuta sau nu de la Nissan, ca nu am mai auzit nimic in ultima vreme.
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
IsNa |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(4x4 @ 21 Mar 2012, 22:38) Ca si alti colegi de forum, nici eu n-am inteles ce-i comic? Poate ne explici. Tehnic, la 900cc in tehnologia de azi, majoritatea constructorilor aleg o configuratie cu 3 cilindri. De la 1000cc in sus unii aleg 4, dar Fiat chiar merge cu 2 la 900cc. VAG are TDI de 1400 si 1200 cu 3 clindri. Dar vad ca stii toate astea, deci, ce-i comic? |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
Filip |
![]()
Post
#12
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Unora le scade ratingu` daca trec de la dacia 1310 cu 4 la clio cu 3. Pai ce progres e asta? Eu vreau pistoane multe in motor, ca la americani.
![]() Dar motoarele astea nu se compara cu nimic din trecut, sunt la ani lumina distanta ca tehnologie. ![]() This post has been edited by Filip: 22 Mar 2012, 14:22 |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
Ampt |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Pe ce modele se va regăsi noul ENERGY dCi 110 Cp ?
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bold.cristian |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 27 February 10 ![]() |
Sunt tare curios de 1.6DCi de 130CP...care-si atinge cuplul maxim deja pe ~2000 rot/min This post has been edited by bold.cristian: 22 Mar 2012, 15:03 |
--------------------
Renault
(pr) Koleos 2.0DCi BVA
2008
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Pai cam toate dCi-urile mai mici sau egal de 2 litri isi ating cuplul maxim la 2000 rpm. De ce e asa ciudat ca si 1.6 dCi se conformeaza cu cuplul maxim tot la 2000 ? Doar V6 dCi si motoarele de autoutilitare isi ating cuplul maxim la turatie mai mica.
dCi 110 se gaseste de mult timp pe gama renault nissan dacia, pot sa enumar cateva de modele: Duster, Megane, Laguna. Atunci cand va fi obligatorie norma Euro 6, vechiul dCi 110 va fi inlocuit pe toate modelele de masini de catre varianta revizuita a lui, numita Energy. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
cdadan |
![]()
Post
#16
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
argon |
![]()
Post
#17
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Imi pare mie ,sau benzinarele vin cu transmisie pe lant?
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
IsNa |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(argon @ 22 Mar 2012, 21:35) Nu-i trece la om prin tartacuta ca poate bateriile si electromotoarele (si de fapt multe alte lucruri prin reteaua electrica a unei masini cu start-stop) sunt si ele adaptate acestui nou regim de exploatare. Si nici ca daca unele idei s-au lovit de limitari tehnice in trecut, poate s-a invatat ceva din acele probleme si unele limitari au fost depasite tehnologic intre timp... |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#20
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu e chiar lant, e ceva cu zale teflonate, dar difera fata de lantul clasic, e fara eclise.
This post has been edited by argon: 23 Mar 2012, 11:47 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#22
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
si ca tot este un subiect care este arde in perioada aceasta la Renault, ma-ntreb si eu: oare cine a pus prima data pe automobile bujii cu plasma?
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
klaus |
![]()
Post
#23
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
cum arata bujiile de aprindere fara plasma?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#24
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
This post has been edited by P-A-C-O: 23 Mar 2012, 23:04 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
klaus |
![]()
Post
#25
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Imi mentin intrebarea: cum arata bujiile de aprindere fara plasma?
Fac altceva decat arc electric? Ce sa fie arcul electric? Sa fie plasma cumva? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Geniale motoarele astea
![]() E chia faina treaba cu TSI-ul, EcoBoost-ul de 1 litru de la Ford mi se pare supertare si acum sunt si Tce-urile de pe Renault. Sper, doar, sa le aduca si la Romanistan, nu sa le tina doar pentru vestici. This post has been edited by Bwwlan: 24 Mar 2012, 00:06 |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
ngabyyy |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 24 July 10 From: Milano City ![]() |
Pe urmatoarea generatie de Logan sigur va fii un motor din acesta energy sper ca nu cel de 0.9l
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Clima
- IL 50 GAB Consider ca Solenza a fost, este si va ramane una dintre cele mai reusite masini fabricate de Dacia. Nici mica, nici mare, fiabila
|
|
argon |
![]()
Post
#28
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(P-A-C-O @ 23 Mar 2012, 22:55) si ca tot este un subiect care este arde in perioada aceasta la Renault, ma-ntreb si eu: oare cine a pus prima data pe automobile bujii cu plasma? Asta. This post has been edited by argon: 24 Mar 2012, 08:01 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Filip |
![]()
Post
#29
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Oare cand se va trezi si UE din prostia ei in care tot considera CO2-ul ca rezultat al tuturor relelor produse planetei, si se va axa pe compusi emisi de motor ce polueaza cu adevarat?
Sunt misto prezentarile motoarelor, de apreciat solutiile tehnice de crestere a performantelor (turbina cu intercooler, pompa de ulei cu debit variabil, fulii defazoare atat pe admisie cat si pe evacuare, imbunatatirea amestecului, start&stop etc), dar cand vad ca rezultatul este reducerea emisiilor dintr-un anumit gaz pe care il produc si vacile... ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:45 |