presiune ulei, nu am presiune cu motorul cald
![]() ![]() ![]() |
presiune ulei, nu am presiune cu motorul cald
stanciu_scm |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|||
bv-08-fgm |
![]()
Post
#2
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Baga si tu un ulei de calitate si un filtru de ulei pe masura si vezi de ti se mai aprind becurile
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
o sa incerc si asta deoarece trebuie sa ii strang chiuloasa dar ce ulei imi recomandati?
|
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
ms pentru raspuns o sa incerc
|
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
stanciu_scm poate scapa presiune pe la axa cu came? a verificat mecanicu jocu radial la ia?
zici ca ai motoru facut de curand,sau mai simplu verifica presiunea de ulei cu un manometru montat in locu unei sonde de ulei,si la rece si la cald poate ai sondele decalibrate,sau filtru de ulei are supapa de presiune defecta This post has been edited by nikuniku: 27 May 2011, 21:37 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 27 May 2011, 21:34) stanciu_scm poate scapa presiune pe la axa cu came? a verificat mecanicu jocu radial la ia? zici ca ai motoru facut de curand,sau mai simplu verifica presiunea de ulei cu un manometru montat in locu unei sonde de ulei,si la rece si la cald poate ai sondele decalibrate,sau filtru de ulei are supapa de presiune defecta hai sa va explic cum a fost treaba de ce am facut eu motorul iara am avut un accident cu masina asta cand am scoso de la reparatii scotea fum albastru si se auzea o bataie in motor inainte avea presiune de ulei dar acuma nu mai are si filtru de ulei este nou poate fi el defect? 27 May 2011, 22:30: si inca ceva stiu ca sunt pe langa subiect dar am sa scriu aici, am o problema in legatura cu electromotorul, adica cand e motorul rece invarte instant cand este motorul cald parca zici ca nu mai am baterie la masina ce ar putea avea This post has been edited by stanciu_scm: 27 May 2011, 22:30 |
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#8
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
da poate fi si filtru defect,adica supapa de presiune din el,incearca si schimba numai filtru de ulei
bucsi uzate,rotoru stramb sau jeg in interioru de la starter |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
numa sa nu iei filtru Eurofil e cel mai prost.baga ulei hexol 20w50 e foarte buna la vara
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 27 May 2011, 22:36) da poate fi si filtru defect,adica supapa de presiune din el,incearca si schimba numai filtru de ulei bucsi uzate,rotoru stramb sau jeg in interioru de la starter da dar abia iam schimbat bucsile lam curatat inauntru si tot asa face <span class='edit'>28 May 2011, 12:11:</span> si inca ceva iam pus filtrul de ulei vechi cel cu care am mers 16 mii de kilometri si parca e presiunea un pic mai buna acuma filtru care era nou era din acela de asam, si filtru vechi era de romcarbon This post has been edited by stanciu_scm: 28 May 2011, 12:13 |
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
maho |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
In mod normal se schimba si filtrul, odata cu uleiul. Pe viitor cred ca te-ai invatat minte sa nu mai cumperi produse asam, dar nici faptul ca i-ai repus filtrul vechi nu e o rezolvare (poate doar de moment) corecta. Ia si tu un romcarbon sau mann, noi, 20 ron nu cred ca e un capat de tara. Si, in principiu, 16.000 km e cam mult (depinde si de ulei, mai uita-te la el cum arata, pe joja).
This post has been edited by maho: 28 May 2011, 18:55 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#12
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
De obicei un filtru merge la 2 schimburi de ulei fara probleme,recomand unu facut de mann(sunt cam cele mai bune pentru dacii).Cat despre ulei recomand un Castrol sau Mobil 1.Eu am in a mea Mobil 1 si sunt foarte multumit de calitatea lui.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
maho |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Ulei romanesc, dupa 16.000 km, chiar te-ai risca cu acelasi filtru ? Eu nu.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#14
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Da n-am zis ca merg cu un ulei 16ooo
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#15
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Cum naiba sa mergi cu Dacia 16.000 km cu acelasi filtru si ulei si sa mai vrei sa si mearga motorul cum trebuie?
Draci chiori, in carte scrie clar, uleiul se schimba la 5.000 km, daca este mineral, daca este semi-sintetic se poate merge cu el si pina la 7000 km. Dar in nici un caz 16.000. De asemenea producatorul (Renault) recomanda schimbarea filtrului de ulei la fiecare schimb. La noi s-a practicat chestie cu un filtru la 2 schimburi pentru ca nu se gaseau, dar acum se gasesc filtre Mann la orice magazin de pise auto pt masina straine. Si va mai intrebati/mirati de ce fac bietele Dacii figuri. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
SI eu recomand schimbarea filtrului de ulei,intotdeauna impreuna cu schimbul de ulei .
![]() |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
maho |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
@bv-08-fgm: Pai n-am zis de tine, omul (stanciu_scm) a facut-o
QUOTE stanciu_scm Posted Yesterday, 13:09 , si de-aia i-am zis ca nu e o rezolvare ca a pus filtrul vechi, chiar daca i-a crescut putin presiunea. Ce-o avea filtrul ala prin el...probabil doar copii avortati lipsesc. .. iam pus filtrul de ulei vechi cel cu care am mers 16 mii de kilometri.. ![]() Chiar asa, stie cineva cine face filtrele "Texaco" ? Eu l-am avut in pachet cu uleiul panther 15w40, si pare bun, se sting repede becurile. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
automat ca ii schimb si filtrul de ulei si am sa respect regula la schimbul de ulei o sa il schimb la 5000 de kilometri asta este prima oara cand am luat filtru de ulei de la asam in rest am luat de romcarbon si de mann
|
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#19
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nici Romcarbonul nu mai e ce-a fost. Mergi pe Mann, Champion sau Bosch Made in Germany.
Succes. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Salut si eu am probleme cu presiune de ulei la rece imi sta sus acul (la ultima liniuta)iar dupa ce se incalzeste la ralanti imi sta acul pe prima linie cea rosie prima de jos dar nu mi se aprind becurile schimbul de ulei l-am facut acum 2 zile pompa de ulei e buna ca am schimbat garniturile la baie ca imi pierde ulei si am verificat si pompa de ulei e buna ulei bag de la agip 15w40 cu filtru de ulei euro fil il am acuma inainte am avut de buzau romcarbon care ar fi cauza linia cuzineti ?
|
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#21
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Raspunsul ti l-ai dat singur: Filtru de ulei Eurofil. Cit despre ulei ia incearca un Castrol Magnatec 15w40 mai ai aceleasi simptome??
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#22
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Castrol sau Mobil 1 15w40 (eu pe mobil 1 am mers si sunt multumit de calitatea lui)
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
panter1 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
la cati km schimbi acest 15w-40 de la mobil?
|
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#24
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Recomandat nu stiu la cat este,eu il schimb la 6500-7000 km.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
panter1 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
aha, ms, eu folosesc un ulei 10W-40 tot de la mobil.. masina a trecut suta de mii de km si totusi ma gandesc sa ma dau pe 15W-40 tot de la mobi.. asta cand o sa inceapa sa pape ulei
![]() ![]() This post has been edited by panter1: 31 May 2011, 11:28 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#26
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
Costi2000
stai ca nu pricep ceva. la rece e normal sa ai presiune mare si la cald mica(vorbind de ralanti) nu ti se aprind becurile la ralanti -> e ok .... ce ai cu ea? si daca merge nu e bine? in cartea de d®acie zicea pe undeva: presiune minima ulei 0.7 in regim de ralanti si 3.4 la 3500 rpm sau ceva de genul. oricum sa ai presiune de 2(ce indica prima linie) este normal pentru ralanti la cald. This post has been edited by brigada_diverse: 4 Jun 2011, 07:27 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
adrian2008 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 24 October 10 ![]() |
Salutare,
Aceeasi problema o am si eu de ceva timp. Am o dacie 1310(motorizare 1289cm3) din 1990. Presiunea uleiului la pornire este de 5-6atm, iar cu motorul cald la relanti scade la 1 atm. Cand merg mai mult (vara) si temperatura motorului creste ceva mai tare, incepe sa palpaie becul la ulei. Uneori ramane si aprins. Daca o turez un pic, se stinge imediat. Sistemul de racire este cu electroventilator si termocupla. Fenomenul se intampla cu putin inainte de a intra termocupla in functie. Practic, acul la temperatura este foarte putin peste jumatate, aproape de penultima linie de sus. Asa a functionat si indicat intotdeauna. Am schimbat, ulei, filtru ulei, pompa ulei, termocupla ventilator(am zis ca declanseaza tarziu si nu se raceste motorul cand trebuie), sonde de presiune la ulei. Uleiul folosit este BP 20W50, insa filtru nu mai stiu ce marca e. Am avut pus si ulei romanesc cu aditiv pentru acesta si facea la fel. Chiar nu ii dau de capat. |
--------------------
Dacia
Berkina, 1310 TLE
1990
- NT02TJA
|
|
maho |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
La urmatorul schimb, pune-i un filtru mann. In privinta uleiului, n-am folosit niciodata bp, deci ma abtin. E posibil ca alti co-forumisti sa-ti recomande alte uleiuri. Oricum, nu e sistemul de racire de vina.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Grasu-1300 |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 24 March 08 From: Piatra-Neamt ![]() |
Buna ziua ! Si eu am aceeasi roblema cu presiunea de ulei la relantiu. (pompa noua, set motor nou, filtru Germania, ulei sae 20w50) si tot se aprind becurile cand e cald motorul ( regim normal de functionare). Acuma , ce sa zic ? dupa cate imi amintesc a inceput sa se aprinda becurile dupa ce am spalat si curatat rampa culbutorilor, care era plina de mal si aveam si doi culbutori ce se miscau cam greu pe fluier. Dupa ce am demontat si spalat toate piesele se simte o oarecare uzura a culbutorilor pe fluier. Deci m-as gandi in primul rand sa scimb rampa cu culbutori ( noua ) si sa vedem ce se mai intampla cu presiunea de ulei . O intrebare ar fi cum se poate verifica daca supapa de siguranta de la pompa de ulei se deschide la o presiune mai mica, sau este blocata pe o pozitie intermediara si cum s-ar putea remedia ?
|
--------------------
dacia
1300
1973
- NT 01 PKW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 00:54 |