probleme compresie un piston, compresie slaba la un piston
![]() ![]() ![]() |
probleme compresie un piston, compresie slaba la un piston
ator1967 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 13 October 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1410
berlina
1998
|
|||
Iuli |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
supapa stransa ,verifica culbutori
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
bujia este foarte uda?
|
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Tine-o turata constant la 2500 de ture si, daca scoti fisa si se observa scadere usoara, e compresia. poate fi din supapa deschisa sau scaun crapat, ciupit, ori din segmenti blocati sau sparti. Chiar si aer fals la servo (furtun). Daca nu se simte , e din aprindere: fisa, capac delcou, cama... Mai studiaza-l. Pune pistonul in compresie, da bujia jos, pune o bucata de furtun pe gaura bujiei bine etansat, si sufla in el in liniste. Daca scapa simtitor, poti auzi si unde, in toba (asculta altcineva)sau carburator . Asta pentru supape. In baie daca se aude, n-a mai ramas mult din piston. Poate n-o fi asa, mai ales daca nu bate.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Probleme pot fi din urmatoarele: Platina,rotor,capac delco,fise,bujie,supape,piston
|
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
Cabasse_tronic |
![]()
Post
#6
|
Sir Group: Members Posts: 1.040 Joined: 1 January 10 From: Bucuresti ![]() |
chestia cu suflatu in cilindru mi se pare coool , fa un tutorial , film , ca ma intereseaza .
|
--------------------
Renault
Megane 2
2005
- BAD-0401 Megane 2.1 Dinamique din 2005 + suspensii Eibach.
Bucuresti , 0733 83 90 92 sau 0765 608 561 |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Vrei sa-ti faci firma de suflatori? Dar sa-i asezi unul, in spatele celuilalt, in serie, sa faca presiune mare la iesire!
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ator1967 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 13 October 10 ![]() |
Se pare ca am descoperit cauzele : capacul delcou fisurata in partea cilindrului nr 2 , un furtunas de la sevofrana rupt si platina impuscata (desi era noua si model Doduco). Totusi cand scot fisa de la bujie (cilindrul nr 2) se simte o foarte slaba micsorare a turatiei motorului. Cred totusi ca functioneaza cilindrul respectiv. Va multumesc pentru raspunsuri .
PS Oricum am scos aprinderea electronica si am trecut pe sistemul clasic + am schimbat bujiile ( am pus unele marca Equyem parca , la recomandarea unui vanzator care zice ca unele Dacii au fost livrate din fabrica cu modelul asta de bujii ) This post has been edited by ator1967: 15 Aug 2011, 15:02 |
--------------------
Dacia 1410
berlina
1998
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Daca ai avut aprindere AT-01 probabil de la ea ti-a puscat platina,si eu am patit la fel si nu odata. Pune un AT-011 si o sa uiti ca ai aprindere la masina...
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Supapa arsa!
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:53 |