am reglat-o pana...., am omorat-o
![]() ![]() ![]() |
am reglat-o pana...., am omorat-o
luchian55 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 8 October 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
2000
|
|||
maho |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Dacie din '96 recarosata in 2000 !? De ce ?
Ca sa retii numele pieselor chiar nu trebuie sa te pricepi la mecanica...si zau, daca nu te pricepi (ceeace nu e o tragedie) de ce te-ai bagat sa "reglezi" ? |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
ag02cws |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Daca nu se mai intampla nimic, probabil a cedat electromotorul.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Scoate-i electromotorul si du-l la cineva sa-ti schimbe periile, bucsele, daca nu te pricepi tu. Mai poti verifica bornele de la baterie, daca nu sunt oxidate, slabite. Bafta
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
luchian55 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 8 October 10 ![]() |
QUOTE(maho @ 6 Jun 2011, 14:14) Dacie din '96 recarosata in 2000 !? De ce ? Ca sa retii numele pieselor chiar nu trebuie sa te pricepi la mecanica...si zau, daca nu te pricepi (ceeace nu e o tragedie) de ce te-ai bagat sa "reglezi" ? a fost recarosata pt ca a avut aceasta oportunitate.....nu te gandi ca aceea a fost o caroserie noua, ci mult mai buna decat cea pe care a avut-o m-am bagat sa o "reglez" pt ca trebui sa invat si eu sa fac acest lucru.....nu vreau sa stau si sa depind de unu si de altu QUOTE(ag02cws @ 6 Jun 2011, 14:15) asa ma gandeam si eu.... ![]() QUOTE(fullhouse @ 6 Jun 2011, 14:17) Scoate-i electromotorul si du-l la cineva sa-ti schimbe periile, bucsele, daca nu te pricepi tu. Mai poti verifica bornele de la baterie, daca nu sunt oxidate, slabite. Bafta bornele sunt ok....am verificat instalatia eletrica.....daca nu ii dau de cap, o sa incerc sa imi cumpar alt electromotor.....si pe acesta o sa il tin de piese, daca o mai fi bun de ceva |
--------------------
dacia
1310
2000
|
|
scorpion |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 3 January 08 From: Bucuresti ![]() |
In primul rand , legat de electromotor : unul nou este scump iar tu in mod normal ar trebui sa ai probleme cu bucsele sau periile lui. Adica vreo 7lei setul de bucse + un set nou de perii = maxim 20-25lei. Plus putina munca si mestereala. Numai dupa ce vezi ca are probleme grave : gen infasurare arsa sau rotor cu santuri cat China in zona de contact a periilor , abia atunci te gandesti la pasul cu piesa noua.
|
--------------------
.
Citroen Xantia
2.0i
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
La cat ai "reglat" la el, vezi electromotorul, poate e vre-un fir ciupit, vezi ca poate fi ceva banal.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
Hacker |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Sau sa nu mai aibe baterie, daca ia dat la automat bana sa dus bateria, zic si eu nu dau cu paru
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
luchian55 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 8 October 10 ![]() |
QUOTE(Hacker @ 7 Jun 2011, 04:39) bateria e ok....nu i-am dat la automat niciodata mai mult de cateva secunde.....nu aveam nici o problema cu pornirea.....incerc sa gasesc o explicatie logica, ce sa intamplat in mai putin 2 minute de cand o pornisem, ca apoi sa nu mai miste deloc am de gand sa dau electromotorul jos weekendul asta sa vad care e situatia.....cand cautam pe net sa vad din curiozitate care este pretul unui electromotor nou, am gasit un tutorial despre cum sa il demontezi si sa il repari....link |
--------------------
dacia
1310
2000
|
|
dorinromeo |
![]()
Post
#10
|
![]() inca incepator Group: Members Posts: 160 Joined: 5 February 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
sau dezmembrari: 50 lei maxim (la Cluj). bafta!
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
|
|
luchian55 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 8 October 10 ![]() |
dupa ce m-am invartit aseara in jurul ei cateva ore, incercand sa depistez defectiunea, adica sa fiu absolut sigur ca problema o reprezinta demarorul si nu altceva, am decis sa cumpar unul nou, de la o cunostinta.....am dat pe el 150 lei.....e bine, avand in vedere ca in comert e 280 lei.....am sa incerc sa il reconditionez pe cel vechi, daca acest lucru va fi posibil....acum nu imi ramane decat sa il montez.....
![]() |
--------------------
dacia
1310
2000
|
|
christyanx |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 17 June 10 ![]() |
Sal, daca nu este electromotorul de vina, incerca sa infiletezi surubul de pe plaman maxim inchis si deschide-l ~ 6-7 ture...
|
--------------------
DACIA 1310L
BERLINA
1997
|
|
luchian55 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 8 October 10 ![]() |
weekend-ul acesta mi-am propus sa ma apuc de treaba......dar cum ieri a plouat mai toata ziua nu am putut face nimic.....abia astazi am reusit sa repar instalatia de apa de la stergatoare si sa montez electromotorul.....si asa cum ma asteptam totul a functionat foarte bine.....se simte puterea unui electromotor nou.....l-am desfacut si pe cel vechi, nu pare sa fie ars.....din cate stiu eu, un motor electric se arde in momentul in care infasurarile (bobinajul) se supraincalzesc si se distruge izolatia acestora, rezultand fum si un miros specific de izolatie distrusa.....oricum se pot inlocui destul de usor infasurarile strapunse ale statorului, mult mai greu e la rotor.....in conluzie, tot "reglajul" asta al meu m-a costat 150 lei si cateva ore de lucru.....dar am castigat experienta
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
2000
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu-i adevarat, nu reglajul te-a costat 150 lei! Electromotorul tot ar fi "cazut" poimaine, si poate chiar in drum . Nu se arde bobinajul asa usor, cum de altfel nici bucsile nu se uzeaza repede. Carbunii se deslipesc la insistenta in a porni, contactele de la starter se perleaza sau se topesc, contact imperfect cu cutia (masa), carbuni scurti, care nu mai ajung la colectorii rotorului, bobinajul rotorului desprins din colectori. Fiecare are remediu, cu exceptia cand rotorul da la masa iar rezistenta e cat mai aproape de zero. Cu cat e mai mare, sansele de recuperare cresc, prin spalare si suflarea prafului de grafit, inbibat cu ulei.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:10 |