DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Martor indicator benzina, comportament ciudat

driver
post 16 Aug 2005, 21:29
Post #31


i'm not driving fast, i'm flying low...


Group: Members
Posts: 542
Joined: 10 November 04
From: South Coast




daca nu se deterioreaza e ok, numai sa fie curat locul ei si sa nu intre in rezervor alte... brizbrizuri smile.gif, inainte sa scoti capacul ar fi sa cureti bine pe langa el, chiar si praful.


--------------------
Nissan Leaf cu baterie - RLU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea Visan
post 17 Aug 2005, 17:37
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 97
Joined: 3 March 04
From: Bucuresti




Eu chiar nu mai ma intereseaza. Atat cat isi face treaba. Va urez la toti sa nu patiti ce am patit eu. Odata am postat o problema cu acul de la benzina, care facea urat. Eu puneam plinul la masina si dupa ce mergeam cativa km, acul cobora pana pe rosu, dupa care urca pana la nivelul normal.
Dupa ce baietii au umblat pe la rezervor si pe la pompa de injectie (care m-a cam speriat cat de mare era) au venit la mine si mi-au spus ca trebuie sa umble la bord. Apoi au schimbat cesurile adica tot bordul

Nu este normal ceea ce face dar asta este.

Mircea


--------------------
Dacia Duster Laureat 4x4 1.5dci 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 25 Aug 2005, 17:40
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




AVIZ AMATORILOR!! excl.gif Ptr. desfacerea sondei si a pompei din rezervor exista o cheie special(nu fortati dupa traditia BOUrului carpatin). granitura se schimba obligatoriu. Din cate stiu nu exista piese pentru ansamblul indicator nivel,filtru,pompa-totul e o piesa monobloc si se vinde numai asa mad.gif si face vreo 3mil.C ese poate face acasa e curatirea cu spray de contact a mufei . De multe ori asta rezolva multe probleme cu indicatorul de nivel.E normal ca daca decuplezi mufa sa se opreasca motorul fiindca din cei patru pini doi sunt ptr. pompa de alimentare laugh.gif


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 25 Aug 2005, 18:10
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




Bogdan, cel putin la mine a fost un fenomen tranzitor, in momentul de fata functionind normal, asa ca daca motorul merge (deci este presiune data de pompa), indicatorul de nivel functioneaza (nu e gaurit plutitorul) ori e o problema minora de contact la mufa ori (cel mai probabil) e o toana elecronica a UCE/UCH care dispare de la sine.
" Do android dream at electric sheep"


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aturbatu
post 21 Dec 2005, 12:58
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 9 August 05




Indicatia eronata era de la faptul ca un arc existent in corpul pompei de benzina era rupt. Problema acum este ca nu gasesc acel tip de arc. S-au incercat diverse metode de adaptare a celui vechi ajutat prin interiorul lui de altul mai subtire, care o perioada scurta au dat rezultate, dar acum problema a reaparut sub alta forma. Adica merg aprox 300 Km si indicatorul arata ca am consumat cam 10 l. O pompa noua costa peste 6 milioane si nu are rost sa dau acesti bani. Are cineva o pompa de benzina stricata? S-au de unde pot face rost de un asemenea arc. Eu am o parte din el si ma pot orienta daca e bun. E de preferat unul original de pompa totusi!


--------------------
Renault Clio 3 Dinamique 1,4 98 CP 2006 - B xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 21 Dec 2005, 13:33
Post #36


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Trimite-i MP lui klaus, poate mai are si te poate ajuta.
Daca il are, trebuie sa ii multumesti si lui JoeDoe1.

O pompa noua parca era pe la 300 RON, max 350, nicicum 600...

This post has been edited by i96nds: 21 Dec 2005, 13:34


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Dec 2005, 13:37
Post #37


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Sa fii tu sanatos, ca i-am facut oferta.
Da' daca nu raspunde lumea la pm-uri, ce sa-i fac?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig
post 4 May 2006, 21:56
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 30 April 03
From: Bucuresti




Salut,

Revin din nou la voi.. Cu bune si cu rele wink.gif

Am inceput sa imi invat masinuta, cand sunt super incantat , cand ma uit pe furis la un Astra DTi din 2000... Ata ete deocamdata.

Am patit si eu treaba cu becul martor benzina. Pana azi se aprindea frumos cand puneam contactul, acum nimic, cu si fara faruri...

Intrebarea mea este: poate indica asta ceva grav pana la urma? In afara de BIP nu mai ai benzina. Si ce ar trebui sa fac sa ii dau viata iar.

Multam frumos!


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala MPI - B 79 XXX
'Viata e ca un curcubeu. Are nevoie si de ploaie si de soare ca sa-si arate frumusetea.'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 04:15
Forum Renault