RATEU IN MOTOR, IN PUII MEI
![]() ![]() ![]() |
RATEU IN MOTOR, IN PUII MEI
bsterea |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
super nova
daciA
2001, 1,4 CC
|
|||
cristi87 |
![]()
Post
#2
|
![]() fa-te viteaz knd esti singur in masina...nu chinui si p altii Group: Members Posts: 507 Joined: 2 May 08 ![]() |
my friend...vezi sa nu aibe cv corpul clapeta.sa nu fi sarit din locasul lui..ala are o garnitura sau 2 la intrarea in motor.acest corp se gaseste sub carcasa filtrului de aer...are 2 mufe p el si o tija.il gasesti repede.incearca sa il asezi bine acolo,dupa ce il cureti cu o carpa cu benzina.ti-as zice sa cureti si motorasul pas cu pas care se afla p corpul clapeta,dar cred k mai gasesti p forum km sa il cureti.daca tot il desfaci,il cureti,sa nu uiti sa pui contactl si sa il iei de vreo 10 oripana se autocalibreaza;) si nu are altceva c sa fie.a dat si ea un rateu....nu trebuie neaparat sa cumperi carcasa filtrului.stai potolit..are si carcasa de filtru o garnitura p ea.cumpar-o de la magazin,sau din targ si ai terminat toata treaba.altceva nu are c sa fie.bafta!! sa ma tii la curent cu c ai facut
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.2 1.6 16v 82Kw
2007
- Unknown..yet [COLOR=blue][SIZE=7]omul este dator sa sculte, nu sa si creada....
|
|
twinky |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 28 August 07 From: Bucuresti ![]() |
Am patit si eu acelasi lucru din cauza unor meseriasi care mi-au rupt 2 picioruse de la carcasa filtrului de aer si de la vibratii se deplasa de la locul ei.
Acum l-am fixat cu niste suporti facuti la cineva si nu mai am probleme. Ideea e ca filtru trebuie sa preseze corpul clapeta. Simplu, nu? |
--------------------
NISSAN
Primera
2000/1.8 Confort
- B 44 NIS
|
|
ZappaUKu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 30 July 05 From: xx - xx ![]() |
si a mea a dat rateu acum cateva luni ... paguba fiind carcasa filtrului de aer careia i s-au rupt 2 picioruse si am fost nevoit sa o schimb. motivul ... nu l-am aflat inca
|
--------------------
xx
xx
xx
|
|
klaus |
![]()
Post
#5
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca a sarit carcasa filtrului de aer in sus de a rupt piciorusele nu e rateu, e detonatie in galeria de admisie.
Rateu = lipsa aprindere pe un cilindru (merge motorul neuniform) Detonatie = explozie amestec carburant in galerie. Detonatia in galerie la DSN e destul de "comuna" la o anumita vechime a masinii. Ipotezele exprimate pe aici au fost ca injectoarele nu inchid cum trebuie si picura in galerie intre injectari si face un amestec bogat in galeire. Aceasta explicatie nu clarifica si cauza aprinderii, care ar trebui sa fie o scanteie cand supapa de admisie e deschisa. O alta explicatie (din manualele de VW) e amestecul sarac in cilindru, care arde lent si nu apuca sa arda complet pana se deschide din nou supapa de admisie si fiind in ardere aprinde si benzina injectata pe admisie. Si o a treia explicatie ar putea fi data de o greseala de software la numararea dintilor volantei, care ar da la pornire o scanteie pe supape de admisie deschise. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
iulian sn2001 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati ![]() |
La fel am patit si eu in urma cu un an.Si aceleasi 2 picioruse s-au rupt si la mine.De atunci motorul vibreaza mai tare decat este normal si zgomotul facut este mai puternic.Ce sa fie oare?Ce trebuie sa skimb ca sa revina totul la normal.
Am curatat si corpul clapeta cu motorasul pas cu pas si am mai curatat si injectoarele.Tot la fel face? Are cineva o explicatie ? |
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
McGaby |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 December 06 ![]() |
am avut si eu problema asta nu pornea deloc decat dadea rateu, la primul rateu a rupt si suportul pentru fitrul de aer si am crezut ca sa miscat si cureau de ditributie.
asa ca am luat la puricat forumul si sa fac la fel si la masina cand am ajuns la corpul clapeta am observat ca nu intra la loc pana la capat pe o parte, cred asa a plecat din service,cu grija am reusit sa pun la loc am verificat si restul senzorilor si fara filtru de aer am repornit masina surpiza a pornit la sfert de cheie si toarcea ca un motanas, aveam schimbul de ulei facut acum si unde mai pui ca masina a fost vopsita, antifonata si ceruita acum deci oftica era si mai mare, rezolvasem problema cu tabalaria si acum motorul simteam ca inebunesc |
--------------------
Dacia
Super Nova
2002
- BV YY XXX
|
|
Hacker |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Si eu sunt patit, deci ma adaug la lista.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
puiu82 |
![]()
Post
#9
|
![]() MOTANU'RAPIDIST! Group: Members Posts: 1.940 Joined: 15 August 05 From: bucuresti,giulesti ![]() |
Adaugati-ma si pe mine pe lista
![]() Bafta! |
--------------------
Toyota
Auris
2011
- B-999-CGS Mandru posesor de doua maini stangi!!!
Ex-clima verde jad. |
|
jgbaer |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 February 11 ![]() |
Acum 2 zile a venit si la mine prima explozie care, logic, a rupt piciorusele de la suport filtru aer. Problema e ca dupa ce am pus la loc corpul clapeta si am fixat cu niste sarma romaneasca carcasa de la filtru motorul mergea aiurea rau la relanti... oscila intre 2200 si 1500 continuu. Azi, dupa alte cateva explozii m-am hotarat sa schimb carcasa de la filtru.. gandidu-ma ca pe acolo trage aer fals si probabil de acolo apar exploziile... Dupa ce am dat 240 lei pe carcasa... a mai dat o explozie ca sa imi faca ziua buna... si bineinteles ca a rupt iar picioarele de la carcasa
![]() PS: Nu s-a putut stege eroarea de regulator relanti din calculator. This post has been edited by jgbaer: 3 Feb 2011, 02:25 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 - Confort
|
|
t3r0r1s7u |
![]()
Post
#11
|
Membru t3r0r1s7 Group: Members Posts: 238 Joined: 21 March 10 ![]() |
mda, ma adaugati si pe mine pe lista?
![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 1.4 Clima
- B 173 ROR
|
|
ady23 |
![]()
Post
#12
|
![]() ... Group: Members Posts: 586 Joined: 29 December 10 From: Tara Minunilor ![]() |
stiu ca nu s-a mai discutat din martie aici,insa vreau sa spun ca si eu am patit la fel anul trecut,piciorusele le'am facut eu dintr-o tabla si strange destul de bine,vreau sa mai zic ca m-a pus pe ganduri problema si am tot intrebat in stanga si dreapta si am aflat dupa o verificare mai atenta ca la un injector nu era bagata bine "agrafa"(sau cum se numeste) si nu facea bine contact,si din cauza acumularii de benzina....poate gresesc si imi cer scuze,nu vreau sa induc pe nimeni in eroare...multa bafta
|
--------------------
dacia
supernova
2001
- ....
|
|
jgbaer |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 February 11 ![]() |
la mine s-a rezolvat... tragea aer pe la injectoare
![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 - Confort
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#14
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
eu sambata am avut rateuri se auzea in evacuare bau bau
![]() La mine nu a sarit filtrul , mergeam normal parca aveam 50 km/h si intr-o clipa bar bar cand acceleram. Dupa desfundarea injectoarelor scosul jegului ca a iesit negreala din fiecare , le-am bagat la compresor si am injectat in fiecare 10 atmosfer. Unse oringurile cu vaselina de jur imprejur frumos introdu-se usor in rampa montate sigurantele de protectie dupa aceea unse orificiile de la galeria de admisie pentru a intra usor injectoarele in orificii si a preintampina aerul fals . Dat o cheie a pornit frumos accelereaza super ca noua se infige , am stat eu azi doua ore in soare dar am facut o treaba buna. Sper sa stiti si voi ce aveti de facut cand patiti asa ceva. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ady23 |
![]()
Post
#15
|
![]() ... Group: Members Posts: 586 Joined: 29 December 10 From: Tara Minunilor ![]() |
si eu trebuie sa le desfac sa le curat,dar de cand am patit faza cu carcasa filtrului de aer si dupa ce am bagat bine clama,nu am mai avut probleme cu rateuriile,la voi a fost soare?super...multa bafta sa aveti
|
--------------------
dacia
supernova
2001
- ....
|
|
clalexxxx |
![]() ![]()
Post
#16
|
![]() Happy and cofee Group: Members Posts: 261 Joined: 27 September 07 From: Craiova ![]() |
Salutare, la fel ca voi si mie mi-a bubuit in anul 2011 de 2 ori rateuri, e prima oara decand am masina sa mi se intample asta, prima oara mi-a dat rateu la pornire cuplata in treapta 1 (sotia la volan, benzina proasta Lukoil) normal trebuia sa se opreasca fara rateu era frana de mana trasa (nu este prima oara cand se intampla asta) ca rezultat 2 picioruse rupte de la filtru(le-am pus la loc cu electropasta). Toate bune si frumoase peste 2 saptamani cand sa plec de la serviciu, am pus contactul am pus cheia pe pozitia pronire numai ca nu am tinut mult contactul pus cred ca 1 sec si i-am dat drumul, cum i-am dat drumul cum rateu, mi-a rupt iar piciorusele. Mi-am facut niste prinderi din tabla in L si cu gaura in centru pentru trecere surub (arata tiganesc) dar merge tine carcasa filtrului pe pozitie. In weekendul asta am facut operatia de curatire la fel ca Djasu82 cu exceptia vaselinei, am folosit sprayul de contacte electrice pe origuri dar m-au omorat pana au intrat, prima oara fasaiua ,le-am pus a 2-a oara si au intrat relativ bine, parca se mai aude un mic fasait dar cand este cand nu este, nu sare nimic benzina pe acolo sau altceva ca am facut probe. In schimb dupa operatia de curatare masina accelereaza mai bine (mai brutal) sunt tentat sa accelerez cu treapta a 2-a spre 60km la ora(desi nu merg ca un maniac, 98% sunt ponderat,restul e cancan din joi in paste). Sotia incantata la fel,accelereaza mai bine, in ultimii 2 ani am tot curatit injectoarele metoda AlinRehau si a fost benefic mersului masinii. Un singur lucru imi pare rau, aspectul carcasei filtru aer care arata ca naiba. Eventual o sa cumpar de la dezmembrari de logan( daca se mai merita, cost filtru carcasa filtru aer supernova/solenza/logan 299 lei in Craiova. DjAsule esti doljean ca mine, te intreb ca ai userul cu numele de inmatriculare de Dolj?
|
--------------------
Dacia
Logan
oct 2007,1.4L Laureate
- DJ-AKP
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Buna ziua! Am un prieten cu o slenza din 2003 si ii da rateuri in esapament ca la carburatie. Toba e buna, bujii eyquem cu un electrod noi, fisele de bujii use de pe masina mea care functioneaza normal si tot da rateuri. I se aude sub carcasa filtrului de aer un huruit asemanator cu cel de rulment de presiune. Am mai facut un test. Am scos mufa sondei de oxigen si se comporta mult mai bine si in sarcina si la relanti nu se mai aud rateurile. In sarcina se subtureaza tare, dardaie motorul. Vreau sa aud pareri
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
para06 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 898 Joined: 14 March 10 From: CONSTANTA ![]() |
Daca face cum imi facea mie in video e de vina bobina de inductie
This post has been edited by para06: 9 Oct 2011, 14:58 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2003
- CT92PAR
|
|
klaus |
![]()
Post
#19
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
cand a facut un reglaj de culbutori ultima oara?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#20
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Nu stiu daca a facut vreo data reglaj la culbutori si are 200 000km. Sunetul care il scote la tine para06 venea direct din bobina?
![]() This post has been edited by Bogdan90: 9 Oct 2011, 19:03 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
AndreiSN |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 20 December 10 From: Bucuresti ![]() |
Sunetul lui nu vine din bobina , vine din tampoanele motorului care vibreaza foarte rau. Nu este nici din motor nici din bobina. Este de pe langa motor
![]() This post has been edited by AndreiSN: 9 Oct 2011, 19:28 |
--------------------
Dacia
Supernova
2001 Confort
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Te asigur 100% ca nu e din tampoane
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
AndreiSN |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 20 December 10 From: Bucuresti ![]() |
eu vorbesc de sunetul din clipul de mai sus postat de para06.
|
--------------------
Dacia
Supernova
2001 Confort
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#25
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
nu poatefi din tampoane mai de graga nu are filtru de aer - carcasa
![]() Cand pica bobina de inductie infasurarile 2-4 sau 1-3 se tureaza motorul si totnu face asa urat si nici nu-ti dai seama ca are boina de inductie picata . Poate fi de la injectie cand un injector e infundat abia se tureaza motorul si urca lent in ture desi tu apesi pe acceleratie cu viata . |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
A fost la un service auto si a rezolvat. A zis ca era un injector infundat si ca unul nou costa 200ron. Mecanicul din service i-a pus unul de logan pentru 50ron. Alea de logan or fi la fel?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
BoR |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.863 Joined: 20 October 08 From: Buzau ![]() |
Eu stiam ca au 4 duze,cele de Supernova/Solenza avand doar 2.
|
--------------------
Dacia SuperNova/
Opel Astra Sports Tourer/
Lada 1200 Combi
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Deci consum marit. Oare nu afuma/uda bujia?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#29
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
nu daca are scanteie puternica mai rau consuma dar o reprogramare a timpilor de injectie se rezolva si cu injectoarele de logan montate pe sn.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
klaus |
![]()
Post
#30
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si anume cam pe unde sa faca o reprogramare a timpilor de injectie? Cam pe la ce tovarasi?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 00:01 |