DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aeroterma suplimentara pe Berlina

Adrian_Boy
post 4 Nov 2009, 20:06
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Sa speram ca nu este ciupita, am vazut ca multi procedeaza asa, adica spalarea cu detartrant, chestia aia de la 2+2 e ceva galben si se gaseste in toalete, deci nu mai iau asa ceva biggrin.gif

Am facut doua tratamente cu ala, dar e egal cu zero, vad ca pe net si baietii cu mertane asa procedeaza, acuma e la inmuiat, il las cam o ora, sa vad cum reactioneaza, pe urma daca e, maresc procesul, oricum nu intra mult in radiatoru, cam 200 ml. maxim.

Am mai gasit o solutie pe net, special pentru curatat radiatoare pe baza de detartrant, dar costa 33 de lei, pe langa unul de 8 lei de la nufarul.
Iar unele firma se arunca cam pe la 1 mil. sa-ti spele ei radiatorul.


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Nov 2009, 20:28
Post #32


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




poti sa-l speli cat vrei ca tot nu o sa circule calumea prin el, unde ai legat turul si returul lui?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 4 Nov 2009, 23:12
Post #33


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Adi, eu am curatat un radiator de R18 cu... Cilit Bang si Mr. Musculo Gel. Am lasat vreo 3 ore radiatorul cu solutiile in el, am astupat si l-am introdus intr-o cuva cu apa cat mai fierbinte. Il mai agitam cate-o data la juma de ora. Nu it pot descrie ce a iesit din el ohmy.gif .
Dar nu m-am zgarcit sa dau 35 de lei pe solutii. Am evitat sa dau mult mai mult pe un radiator nou. Si in zi de azi merge masina cu el (o dacie de la firma). Asta se intampla anul trecut prin primavara parca, deci merge de 18 luni.
De regula nu vei reusi sa cureti radiatorul ala ca nou si mereu vor fi celule obturate, deci o racire cu randament scazut. Dar merita sa incerci, daca nu vrei sa scapi de grija si sa faci rost de altul in stare buna.
Bafta.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 5 Nov 2009, 10:40
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




este un radiator de aeroterma suplimentara (de lada vezi pagina anterioara) nu este de racire din cate am inteles a fost legat asa returu care iese din caloriferul originar al masinii a fost legat la turul aerotermei suplimentare, si returu de la suplimentara pleaca la pompa de apa ,deci in serie


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 5 Nov 2009, 11:23
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




adriane,trebuia sa faci o proba inainte sa o montezi,cu apa calda apoi dat drumu la vetilator si vedeai daca merge sad.gif


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 5 Nov 2009, 11:47
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Probe au fost facute, destul de multe.
Ultima data l-am spalat cu calgon, pe urma legat la un robinet pentru a curge continuu prin el, dar una este puterea care vine pe robinetul de la chiuveta, iar altul este debitul care ti-l da pompa de apa sad.gif

Dupa ce a stat o ora cu detartrant in el, mizeria care a iesit este ceva gen zat de cafea, iar in noaptea asta l-am cazat cu niste otet prin vene biggrin.gif

Ma mai gandesc sa-l bag putin la fiert, tot cu niste otet si ceva ariel, cif, etc.




--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 5 Nov 2009, 12:01
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




ai mai bagat lichid(antigel sau apa)? se mareste volumul necesar instalatiei de racire prin instalarea aerotermei!


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 5 Nov 2009, 12:51
Post #38


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Adi, nu vrei sa ma asculti tu pe mine... te zgarcesti in zadar. Daca faceai ce ti-am spus eu mai sus erai deja cu el montat. Treaba ta, dar macar nu te mai plange. Solutii ai primit deja.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 5 Nov 2009, 13:49
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Am scos din el otetul si am bagat iar detartrant.

poze cu potaia biggrin.gif



Attached thumbnail(s)
HPIM0343.JPG ( Size: 582.8k ) Number of downloads: 1282
HPIM0357.JPG ( Size: 312.77k ) Number of downloads: 1364
HPIM0347.JPG ( Size: 506.58k ) Number of downloads: 1346
HPIM0350.JPG ( Size: 534.68k ) Number of downloads: 1347


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 5 Nov 2009, 13:53
Post #40


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.281
Joined: 24 June 07




Tot infundat e?


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 5 Nov 2009, 14:00
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Sincer, un pic mai bine, i-mi dau seama cam dupa cat lichid "inghite" si dupa cum ajunge apa, adica bag printr-o gaura si cat de repede iese (se vede) pe cealalta.

Ma duc sa caut un vas, fac focul sub el cu lemne, si eventual dansez in jurul lui, costumul de indian nu am pentru sezonul rece.

Ultima varianta i-mi ramane sa tai (decupez) cam 75% din partea laterala unde nu se afla conductele si sa bag acea parte metalica de la stergatoare prin toti fagurii, pe urma cositor si poxipol pentru orice eventualitate.

LE> Mai am pe acasa, decanol, un spray de carburator si deruginol.

This post has been edited by Adrian_Boy: 5 Nov 2009, 14:25


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 5 Nov 2009, 15:31
Post #42


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Te complici prea mult cu decupat, lipit, cositorit.In cazul asta cauti altul SH in stare buna.
Eu tot nu cred ca Nufarul nu dizolva dopul ala.Baga amestecat cu putina apa fierbinte si lasa-l la inmuiat putin.


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 5 Nov 2009, 19:12
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Am fiert tot radiatorul cu detartrant in el, pe urma am varsat continutul in apa care fierbea, rasucit pe toate partile, iar rezultatul este mult mai bun, sau mai desfundat din "tevi" wink.gif , nu toate, dar cred ca mai mult de jumate din el este functional biggrin.gif

Maine proba cu el pe masina.


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 5 Nov 2009, 21:39
Post #44


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Omul nu cred ca a citit nici reteta mea cu care am desfundat un radiator mare, nu un amarat de calorifer. Dar il las sa se complice cu decupaje, cu lipituri etc.
Ady, cand te saturi de experimentari sa imi dai un PM sau pe mess si poate iti fac rost GRATUIT de unul bun si care sa si incapa intre polita si bord, unde ai vrut tu initial sa il pui wink.gif

5 Nov 2009, 21:41:
Parca am unul acasa pe undeva luat de pe un Mercedes functional!!!

This post has been edited by Siconi: 5 Nov 2009, 21:41


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 9 Nov 2009, 07:51
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Inca nu am apucat sa-i fac proba efectiv pe masina, am probat doar radiatorul, nu intreaga aeroterma, am sa incerc azi.

Am facut rost de niste poze cu o aeroterma, cred ca este ce-a turceasca din cauza etichetei de pe dansa, pozele sunt de la o ruda cu dacia, model ca al meu, tot asa problema cu caldura sad.gif

Sa vedem care o sa bage mai tare biggrin.gif URSS vs Otomanii

This post has been edited by Adrian_Boy: 9 Nov 2009, 07:53

Attached thumbnail(s)
SDC11391.JPG ( Size: 1.78mb ) Number of downloads: 1360
SDC11392.JPG ( Size: 1.75mb ) Number of downloads: 537
SDC11393.JPG ( Size: 1.72mb ) Number of downloads: 536
SDC11394.JPG ( Size: 1.66mb ) Number of downloads: 535


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 9 Nov 2009, 17:00
Post #46


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Adrian_Boy, coletul tau e gata. Maine il pun la Posta. Ma anunti cand iti soseste radiatorul si daca e in stare buna (dupa transportul cu PR).


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 9 Nov 2009, 17:14
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




valuri.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 11 Nov 2009, 18:19
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Ma lovesc de o alta "problema" la aeroterma mea, nu-mi place viteza cu care se invarta elicea de la ventilator, faptul ca este prea puternica si vreau sa am mai multe trepte.

Incat am sa fac schema din poza, sau mai am o alta optiune, sa pun rezitente pe un buton cu mai multe trepte, cam 4 trepte. Aici mai intervine problema ca trebuie sa caut ceva de putere, pe ceramica.


Un sfat va rog ? blush.gif



Attached thumbnail(s)
Picture_2.jpg ( Size: 224.52k ) Number of downloads: 493


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 11 Nov 2009, 19:00
Post #49


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Dar oare , nu se poate implementa comanda aerotermei de la CN , ea avand 4 viteze ,ar fi cam tot ce ti-ai dori ... smile.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 11 Nov 2009, 19:03
Post #50


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Vad ca vrei sa te complici cand treaba e simpla de tot...
Ca tot umblii tu pe la dezmembrari... cauta si tu un buton de la ventilatoarele de bord de la orice masina (poate gasesti unul si cu iluminare).
Apoi, iti pun aici o schema foarte simpla de conectare a aerotermei. Eu nu stiu exact cat curent trage aeroterma pe nici una din cele 2 trepte. Daca ai cum (un ampermetru inseriat), masoara curentul pentru cele 2 turatii.
In acest fel, iti voi putea dimensiona rezistenta respectiva ca sa ai la treapta a doua o turatie intre prima si cea maxima, deci ai 3 trepte. E cel mai simplu de facut si nu te complici cu circuite integrate si mosfeturi si mai stiu eu ce...
Daca esti pasionat de electronica, atunci chiar iti recomand sa te apuci de schema cu 555. Daca nu, iti prezint varianta cea mai simpla, cu 3 trepte de turatie.
te decizi, masori curentul absorbuit, imi spui valorile pentru cele 2 trepte (alimentate la liber, dar inseriate cu un ampermetru) si apoi vedem restul.
Succes!
Conectare_aeroterma.JPG ( Size: 18.33k ) Number of downloads: 401



11 Nov 2009, 19:06:
Se pot face si 4 trepte... si 5 daca vrei, iar problema rezistentelor de putere chiar nu e o problema. Se gasesc de toate felurile, de orice valoare, la orice putere (pana la 50W, ceea ce nu ai tu nevoie aici).

This post has been edited by Siconi: 11 Nov 2009, 19:06


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 11 Nov 2009, 19:07
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Pe treapta 1 trage 1,90 Amperi, iar pe a doua 2,85 amperi.

Ce valori sa aiba rezistentele ? unsure.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 11 Nov 2009, 19:23
Post #52


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Calculez si iti spun. Momentan sunt putin busy. Revin.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 11 Nov 2009, 21:05
Post #53


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




adrian folosesti schema cu mosul ala dar mosul trebuie sa reziste la curentul care il trage motorul ... si in loc de potentiometrul ala poti monta un comutator cu 3-4 poziti. Prima pozitie montezi doua rezistente una cu valoare ma mica spre D1 sa zicem 1-5K iar a doua rezistenta cu valoare mare spre dioda D2 cu valoare de 40-45K pe pozitia a doua faci sa fie reglajul mediu pe pozitia trei la trei sferturi si pozitia 4 spre maxim.
Poti regurge la potentiometru pentru a loa valorile asa cum vrei ... reglezi o poztieite de minim masori valoarea rezistentelor intre firul central al potentiometrului si o parte laterala spre D1 si scri rezistenta si asa si pe partea celalalta spre D2 si notezi rezistenta .
Rezistentele le inseriezi iar la mijlocul lor legi firul de la comutator iar patea de comun de la comutator o legi la pinul 2si 6.
Oricum poti experimenta mai multe chesti de genul.
Ideea e ca e mai usor sa controlezi cu mosul si curentul consumat e mai mic fata de rezistentele montate normal.
Asa au rablele straine de ex la opelu meu regulatorul de la aeroterma e pur eletronic iar montajul e montat pe un mic radiator care acel radiator e pus special in contracurentul creeat de elice pentru racire.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 12 Nov 2009, 09:12
Post #54


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Nu crezi ca e mai simpla schema mea decat sa se complice (mai ales ca nu se are asa bne cu electronica)?


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 12 Nov 2009, 15:32
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Siconi, suntem aici sa invatam cat mai multe wink.gif


Ma mai streseaza faptul ca poate sa se strice din cauza curentului care "circula" prin masina, pentru asta ma gandesc la a include si un releu, ce zice-ti ?

This post has been edited by Adrian_Boy: 12 Nov 2009, 15:38


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gino73
post 12 Nov 2009, 18:31
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 18 September 07
From: Galati




QUOTE(pirvumark @ 21 Oct 2009, 17:28)
parerea mea este sa cauti la dezmembrari o aeroterma de cn. Eu am gasit la 1.5 milioane de la o dacie din 2003-2004 accidentata. Pot zice ca e nou nouta aeroterma.
Avantajele ar fi:
1. Caldura la greu.
2. Caldura la greu.
<span class='edit'>21 Oct 2009, 17:32:</span>
si ca sa nu-ti abureasca nici parbrizul bagi 2 aeratoare de solenza(11 lei bucata) pe bord.

Mai nou in locul vechii comenzi de climatizare am montat un robinet de vacuum si am acuma directiomare unde vreau(picioare, fata, parbriz)

<span class='edit'>21 Oct 2009, 17:38:</span>
confectionarea bordului necesita un pic de timp si maini julite. In rest totul e k. Si mai e lupta pe care o duci pe sub bord cu montarea aerotermei. La final insa avantajele te fac sa uiti de toate injuraturile si juliturile.
*


Dca vrei sa faci si vreo doua trei poze si sub capota? sa inteleg mai bine cum ai montat-o sau totul este in habitaclu?
Oricum ideea este excelenta si mie mi se pare ca arata si bine. Bravo!!!


--------------------
Dacia 1410 1989 - GL 29 ADI
[SIZE=7][FONT=Courier][COLOR=red][FONT=Geneva]Tinta: 0 accidente
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 12 Nov 2009, 19:49
Post #57


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Din moment ce ai rezistente de putere, nu cred ca mai e necesar vreun releu. Oricum, ar insemna cate un releu pentru fiecare treapta... nu stiu cat de confortabila e treaba asta. Dar comutatoarele de pe straineze rezista cu brio la curentii aerotermei care sunt insignifiant de mici (pana la 3A nici nu merita sa te gandesti la releu. Contactele rezista... Drai veter suici...


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 19 Nov 2009, 19:20
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Am reusit sa fac schema de mai sus, ce-a cu 555 si buz11. Pot zice ca mi-a iesit din prima, spre surpinderea mea, pentru ca nu am mai facut un montaj de 10 ani, cam asa biggrin.gif

Este super, sa ai posibilitatea sa reglezi la ce turatie vrei tu, acuma mai urmeaza montajul efectiv pe masina.

O sa apara si pozele, asa cum vor fanii laugh.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 21 Nov 2009, 12:03
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Si pozele biggrin.gif

PS> Multumesc Cosminilor pe aceasta cale laugh.gif

This post has been edited by Adrian_Boy: 21 Nov 2009, 12:08

Attached thumbnail(s)
2.jpg ( Size: 86.58k ) Number of downloads: 425
3.jpg ( Size: 28.62k ) Number of downloads: 385
4.jpg ( Size: 35.46k ) Number of downloads: 350


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 24 Nov 2009, 16:55
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Am inceput sa concep noua carcasa pentru aeroterma, cu noul radiator de la Siconi (mare OM).

Materialul folosit este policarbonat, lipit cu niste silicon care are mai mult rolul de a etansa, nu arata ca una de "uzina" dar sper sa-si faca treaba.

In unele poze se vedem cum elicia este mai mare decat radiatorul, nu cu mult ....cam cu 1 cm. pe fiecare parte, deci forma finala este mai aerodinamica si tare sunt curios cum o sa reactioneze aerul prin calorifer.

This post has been edited by Adrian_Boy: 24 Nov 2009, 19:30

Attached thumbnail(s)
4.jpg ( Size: 40.25k ) Number of downloads: 423
5.jpg ( Size: 43.68k ) Number of downloads: 408
12.jpg ( Size: 41.79k ) Number of downloads: 382
14.jpg ( Size: 37.82k ) Number of downloads: 323
1.jpg ( Size: 30.34k ) Number of downloads: 326
11.jpg ( Size: 39.84k ) Number of downloads: 295
6.jpg ( Size: 31.88k ) Number of downloads: 263


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 18:52
Forum Renault